Şimdi Ara

asus'un teknik servisi nasıl?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
722
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • asus'un teknik servisiyle ilgili bilgisi olan varsa paylaşırsa memnun olurum



  • asus alıpta hiç mi servise gönderen yok mu ya lütfen
  • Eskisinden daha iyiler.
  • Ankara'daysan eğer cihazı gelip senden alıyorlar veya elden teslim edebilirsin.
    İstanbul'da 2 servis var. Biri ASUS Ana Merkezi diğeri Teleservice. Teleservice'in işlemlerinden pek memnun kalmadım ama ürünün parçalarının değiştirilmesinde hiç sorun çıkarmıyorlar.
    İstanbul'a gönderilerde ücretsiz kargo ile gönderip alabiliyosun. Ankara dışındaysan eğer Ankaray'a göndermek istiyorsan kargo ücreti verip gönderiyorsun.

    İstanbul Ana Merkeze ya elden teslim edeceksin ya da masa üstü bilgisayarı kabul ediyorlar.

    Genel olarak ben Teleservice'in işlemlerinden memnun kalmadım ama ASUS'un kendi ana merkezinin işlemlerini bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batuhan86 -- 27 Ağustos 2013; 16:22:14 >
  • Ankara'daki servisten çok memnun kaldım tavsiye ederim
  • Cihazının çiziksiz gidip çizikler içerisinde dönmesini problem etmiyorsan servisi güzel hizmet veriyor.
  • Asus'un servisinden dolayı bilgisayarımı değiştiriyorum. Asus G53jw kullanıyorum şu an, servise ssd taktırmak için yollamıştım fakat ssdyi bozuk diye geri yolladılar. Bilgisayar geldiğinde ise hoparlör düzgün çalışmıyordu ve bilgisayar mavi ekran verip duruyordu. Tekrar servise yolladım, hoparlör kablolarını değiştirdiler fakat bilgisayar elime geldiğinde yine mavi ekran verip duruyordu. Tekrar yolladığımda ise işlemciyi değiştirdiler. Bir ssd taktırmak için yollamıştım başıma bir sürü sorun açtılar. İşin kötüsü, bozuk dedikleri ssdyi ben kendim taktım ve gayet de düzgün çalışıyor.

    Yani Asus'un servisinden hiç memnun değilim. İşlerini yap(a)madıkları gibi ne işlem yaptıklarını öğrenmek de bir hayli fazla vakit alıyor. Çok hantallar yani.

    Geçenlerde bir arkadaşım MSI Ge60 aldı, fanında bir sorun çıktı ve servise götürdü. Götürdüğü gün öğleden sonra bilgisayarın sorunu neydi diye aradılar. Sürekli telefonla veya mail ile iletişim halindeler.

    Eğer bunu okuyan bir Asus görevlisi vb. şeyler varsa, bana kulak verin. SERVİSİNİZ BAŞINIZA GEÇSİN.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sandisk teknik servisi nerede?
    12 yıl önce açıldı
    dell teknik servisi çok iyi
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • mavi ekran sorunuyla ilgili windowsunuzu bir kez güvenli modda başlatıp 5-10 dakika bekleyip kapatıp normal halinde geri açarsanız sorununuz düzelecektir.


    Adamlar taş gibi bilgisayar yapıyorlar serviseyse taş kafalı adamları koyuyorlar bence türkiye de ki en iyi servis hewlett packard in yapamadıkları zaman paranızı ya da bir üst serisini veriyorlar

    ayrıyetten MSİ a da kargoyla gönderirseniz çok fazla sorunla karşılaşıyorsunuz ben bir çok bilgisayar markasını kullandım çoğunun bilgisayarı çok iyi ama lenovo samsung vs. gibi bilgisayar alıpta sorunla karşılaşırsanız şaşırmayın servisleri gerçekten berbat bu arada eğer bilgisayarınıza zarar geldiyse hukuki işlemler başlatmanızı tavsiye ederim.
  • Güvenli modda kaç kez denedim, düzelmedi.

    Gerçekten de öyle, artık servise bilgisayar vermek 10 yaşındaki çocuğa sürmesi için Ferrari vermek gibi bir şey oldu gözümde.

    Kargo ile nereye giderse gitsin bir sıkıntı çıkma oranı çok yüksek zaten. Asus ile halletmeye çalıştım ama bir sonuç alamadım, açıkçası dava açmak vb. şeyler çok masraf yapacağı için uğraşmak istemedim.
  • o zaman sorunlarınızla baş başasınız

    bilgisayarınızı çalışırken uyku modundayken vs. çok fazla hareket ettirip harddiski zorladıysanız sizin suçunuzdur diğer yandan ram dende kaynaklanıyor olabilir mavi ekran sorunu yerinizde olsam(mavi ekran sorunu benim eski bilgisayarımda da vardı) ramleri çıkarıp taktıktan sonra sağlam bir format attıktan sonra denerdim düzelmesse sorun büyük ihtimal harddisk tedir
  • Ankaradaki oldukça iyi ama istanbul servisi işi devlet dairesine bağlamış durumda.
  • çoğu teknik servisi aynı, yani kötüdür.Hiç bi zaman tatmin edemez müşteriyi gerçi harbi kötüdür.
  • Servis işlemciyi değiştirdikten sonra mavi ekran sıkıntısı çıkmadı sorun halloldu yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: U1H2

    Cihazının çiziksiz gidip çizikler içerisinde dönmesini problem etmiyorsan servisi güzel hizmet veriyor.

    O derece hayvanlaşabiliyorlar mı? Hemde Asus İstanbul servisi mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: treqdscv

    Asus'un servisinden dolayı bilgisayarımı değiştiriyorum. Asus G53jw kullanıyorum şu an, servise ssd taktırmak için yollamıştım fakat ssdyi bozuk diye geri yolladılar. Bilgisayar geldiğinde ise hoparlör düzgün çalışmıyordu ve bilgisayar mavi ekran verip duruyordu. Tekrar servise yolladım, hoparlör kablolarını değiştirdiler fakat bilgisayar elime geldiğinde yine mavi ekran verip duruyordu. Tekrar yolladığımda ise işlemciyi değiştirdiler. Bir ssd taktırmak için yollamıştım başıma bir sürü sorun açtılar. İşin kötüsü, bozuk dedikleri ssdyi ben kendim taktım ve gayet de düzgün çalışıyor.

    Yani Asus'un servisinden hiç memnun değilim. İşlerini yap(a)madıkları gibi ne işlem yaptıklarını öğrenmek de bir hayli fazla vakit alıyor. Çok hantallar yani.

    Geçenlerde bir arkadaşım MSI Ge60 aldı, fanında bir sorun çıktı ve servise götürdü. Götürdüğü gün öğleden sonra bilgisayarın sorunu neydi diye aradılar. Sürekli telefonla veya mail ile iletişim halindeler.

    Eğer bunu okuyan bir Asus görevlisi vb. şeyler varsa, bana kulak verin. SERVİSİNİZ BAŞINIZA GEÇSİN.

    G53JW'nin hangi alt modeli sizinki? Keşke SSD montajı için göndermeseydiniz servise. Nette ve Youtube'da birçok anlatım var. Bu arada sağlam işlemciyi nasıl halletmişler, çüş demek lazım mavi ekranı işlemciden kaynaklandırmak için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    G53JW-A1 idi. SSD montajı için gönderdim çünkü bilgisayarım garanti altındaydı, garanti kapsamından çıksın istemedim internette anlatım olduğunu biliyorum. İşlemciyi inasıl hallettiklerini onlara sormak lazım ki sorunca bir cevap alamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: treqdscv

    G53JW-A1 idi. SSD montajı için gönderdim çünkü bilgisayarım garanti altındaydı, garanti kapsamından çıksın istemedim internette anlatım olduğunu biliyorum. İşlemciyi inasıl hallettiklerini onlara sormak lazım ki sorunca bir cevap alamadım.

    SSD montajının ürünü garanti dışına çıkarmaması lazım. En azından Xoticpc forumunda ve Rog forumunda böyle deniyor:

    http://rog.asus.com/forum/archive/index.php/t-20467.html?s=129deabb4e49e69ca84deaac307b64e8

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: U1H2

    Cihazının çiziksiz gidip çizikler içerisinde dönmesini problem etmiyorsan servisi güzel hizmet veriyor.

    O derece hayvanlaşabiliyorlar mı? Hemde Asus İstanbul servisi mi?

    Evet malesef böyle. İstanbul da ki asus türkiye teknik servisine gönderdiğim iki adet laptop da başıma geldi bu. Cihazların üzerinde en ufak bir leke bile yoktu fakat servisden gelince sanki kasıtlı çizilmiş gibi çizikler mevcuttu. Kağıda da ürün teslim alındığında kullanıcı kaynaklı çizikler vardı diye yazmışlar :) Yalancı bir insan olurda bu kadar mı kansız olur tartışılır. Benim başıma bunlar geldi belki elden teslim eden başkalarına denk gelmemiştir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: U1H2

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: U1H2

    Cihazının çiziksiz gidip çizikler içerisinde dönmesini problem etmiyorsan servisi güzel hizmet veriyor.

    O derece hayvanlaşabiliyorlar mı? Hemde Asus İstanbul servisi mi?

    Evet malesef böyle. İstanbul da ki asus türkiye teknik servisine gönderdiğim iki adet laptop da başıma geldi bu. Cihazların üzerinde en ufak bir leke bile yoktu fakat servisden gelince sanki kasıtlı çizilmiş gibi çizikler mevcuttu. Kağıda da ürün teslim alındığında kullanıcı kaynaklı çizikler vardı diye yazmışlar :) Yalancı bir insan olurda bu kadar mı kansız olur tartışılır. Benim başıma bunlar geldi belki elden teslim eden başkalarına denk gelmemiştir.

    Asus Global (Tayvan)'a VIP Inquiry olarak yazın. Hattâ bu forumu link gösterin. Fırça atarlar mutlaka. Tüm servisler rezalet. Hani adamların mantığı şu: İşimizi o kadar kötü yapalım ki insanlar ürünlerini bize göndermeye cesaret bile etmesinler, bizde yatalım...diyorlar adeta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Ben servise sorduğumda garantiyi bozar dediler, belki yurt dışında farklıdır bilemiyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.