Şimdi Ara

MSI Klavye Renkleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
10.253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bu klavye modlanabilir deniyordu bir program vs bulamadım bunu yapacak bu renkleri falan nasi degistiriyoruz bilgisi olan varmı ??



  • Klavye Colorful Steelseries özellikli ise (qc serileri tek renk olabiliyor) Steelseries Engine 3 ile yapabilirsin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Klavye Colorful Steelseries özellikli ise (qc serileri tek renk olabiliyor) Steelseries Engine 3 ile yapabilirsin...

    Onu nerden bulucam tek renk degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İndir kardeşim her yerde linki var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    İndir kardeşim her yerde linki var.

    tamam hocam sagol

    birde birşey sorcam son

    bu fan sistemi nasıl çalışıyor ben ayarlayabiliyor muyum ? mesela oyun indiriyorum şimdi denemedim ama kafasına gore kendımı ayarlıyor cunku ben goremedım bır fan ayarı
  • Turbo hariç otomatik kendisi çalışıp susuyor turbo ile oynayamazsın zaten berbat bir sesi var...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Turbo hariç otomatik kendisi çalışıp susuyor turbo ile oynayamazsın zaten berbat bir sesi var...

    cs oynadım sımdı de cs ye gore fazla isindi gibi geldi bana tırstım o yuzden..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sodalayn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Turbo hariç otomatik kendisi çalışıp susuyor turbo ile oynayamazsın zaten berbat bir sesi var...

    cs oynadım sımdı de cs ye gore fazla isindi gibi geldi bana tırstım o yuzden..

    bide fonksiyon + f7 ye basınca hicbirsey olmuyor neden ? orda benim bildiğim mod seçiliyordu..
  • up
  • Eğer klavyenin aydınlatması değiştirilebiliyorsa, bu linkten Steelseries SSE yazılımını indirip kurduktan sonra renklere müdahale edebilirsin:

    https://www.msi.com/product/notebook/support/GE72-6QE-Apache-Pro.html#down-utility&Win10 64
  • Troll müsün nesin anlamadım hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SirusBro

    Troll müsün nesin anlamadım hocam

    kime dedin ne alaka ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.