Şimdi Ara

||| ASUS N53(SN-SV) SERİSİ KULLANICILARI KULÜBÜ (162. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11.538
Cevap
97
Favori
784.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 160161162163164
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zaten geçen hafta format attım yani bir şeyde yüklemedim hep bilindik her zaman kullandığım programlar, porno tarzı şeylerde yok yinede bir taratırım ama sanmıyorum bir virüs-trojen tarzı bir şey olsun yani.
  • Arkadaşlar daha önceki laptop'umda rekover yüzünden datalarımı yedeklediğim zamandan sonrakileri kaybetmiştim. bende N53SN 0129 u aldıktan sonra rekover bölümünü yok ettim ve ultimate 64 windows kurdum buraya kadar herşey güzel gidiyordu windows ultimate nin yasal olmadıgını güncellemelerde fark etti zannederim ürünün yasal şifresini gir diye uyarıyor.
    s-1 yasal olan home premium'u ve şifresini kullanmak için ne yapmam lazım?
    s-2 Garanti için HD de illa rekover bölümü olmak zorundamı?
    cevaplar için şimdiden teşekkür ederim....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: secher

    N53SN-SZ007V modelini kardeşime alacağım 1 saat sonra. 1650 civarına denk geliyor Vatan'da. Bu konuyu çok okuyamadım ama inşallah memnun kalırım. :)

    http://www.vatanbilgisayar.com/asus-n53sn-sz007v-n53sn-core-i5-2410m-2.3ghz-4gb-ddr3-500gb-15.6-dvdrw-2gb-gt550m-cam-bt-w7pre/productdetails.aspx?I_ID=53640

    Kardeşim için ben de takip edeceğim bu konuyu. Kullanıcı olarak da ekleyebilirsiniz.


    ben bilgisayarı aldığımda %25 indirim varken nisan 22 da bu bilgisayar 1480 liraydı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goksenin1

    İKİ SORUM VAR
    1- LAPTOP A FORMAT ATARSAM RECOVERY DE BİR SORUN OLUR, BİR DAHA ÇALIŞMAZ MI?
    2- RECOVERY Yİ LAPTOP UMDAN KALDIRIRSAM YER AÇMAK İÇİN GARANTİSİ ÖLÜR MÜ?
    BONUS- - RECOVERY NASIL SİLİNİR?


    1- Olmaz
    2- OLMAZ (Sadece recovery kurmak için ücret ister)
    Bonus- Format esnasında 20gb yer tuttan recovery bölümünü silebilirsin.

    Bu recovery olayı cok sacma olmuş bu seride.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zabito

    Arkadaşlar çıldırtıcı bir sorunum varda bu laptopla ilgi..

    Özellikle msn'de falan yazı yazarken tın diye bir ses çıkarıp pencereyi aşşağa alıyor. Normal word de yazarken veya burda forumda yazarkende imleç ortaya gidiyor falan böyle enteresan bir sorunum var.

    Bütün seçenekleri yaptım ama hala bir çözüm olmadı yani. Touchpad'i falan kapattım her şeyi denedim bu neden olur? Bilen varsa bir yardımcı olsun ya!


    touchpedi kapattınızı sanıyor olabilirsiniz. kapattıktan sonra kontrol edin. toucpedi kullanmaya calısın bakalım imlec harekelet edecekmi. toucped sürücüsü arada kapanmıs gibi ekranda işareti cıkıyo ama halen devrede kalmış oluyor. durum böyle ise tucped sürücüsünü kaldırıp bastan kurun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrykt


    quote:

    Orijinalden alıntı: aydinsakaryali

    Arkadaşlar Intel Turbo Boost Tecnology Monitör has encountered a problem yazıyor.Üzerinde kırmızı carpı işareti çıktı More İnformatıon yazıyor önceki gibi turbo boostun çalıştığını gösteren çubuk kayboldu.Yine masaüstünde üzerinde çarpı işaretiyle öylece duruyo ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim..


    http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/nb/Drivers/Audio/TurboBoost_Monitor_Win7_32_Win7_64_z104004.zip


    ilgin için Teşekkürler ama hallettim sonunda sorunu...Setup bulup sildim tekrar yükledim halloldu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taytaylan

    1 hafta kadar önce Vatandan N53S SZ007V modelini aldım.Ancak klavye ile hoparlör kısmının arasında bulunan ses volume düğmeleri artık çalışmıyor bende.Aynı şekilde fn+f10 ve f11 ses kontrolleride çalışmıyorAtk ile ilgili hiçbir programı kaldırmadım.Aynı sorunu yaşayan var mı?





    o notebook un kutusundan çıkan cd yi tak sonra denetim masasından programlar ve özellikleri sonra atk package yi bul üzerine tıkla o yukarıda seçenekler beliriyor orada onar a tıkla sonra o kendisi cd den gerekli bozuklukları düzeltiyor.
    bendede olmuştu bilgisayara çok fazla program oyun vs. yükleyip kaldırıyorsan oluyor genellikle bu tip bir sorun korkmaya gerek yok.. umarım çözüm olmuştur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kanuni55 -- 27 Temmuz 2011; 18:39:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrykt


    quote:

    Orijinalden alıntı: goksenin1

    İKİ SORUM VAR
    1- LAPTOP A FORMAT ATARSAM RECOVERY DE BİR SORUN OLUR, BİR DAHA ÇALIŞMAZ MI?
    2- RECOVERY Yİ LAPTOP UMDAN KALDIRIRSAM YER AÇMAK İÇİN GARANTİSİ ÖLÜR MÜ?
    BONUS- - RECOVERY NASIL SİLİNİR?


    1- olmaz
    2- olabilir.
    Bonus: Bilgisayarım sağ tık yönet oradan disk yönetimi orada recovery bölümü var 20gb lık sağ tık sil (önerilmez 20 gb yer açsan ne olacak)

    ekleme:
    recovery bolumunu sılmek cıhazı garantı dısı bırakmaz ancak garantı ıle ılgılı bır sorununuz olursa recovert bolumunu 60 tlye yuklemesını yapıyolar o yuzden hıc dokunmayın hatta dvdye cekın yoksa gunun bırınde 60tlyı vermek zorunda kalabılırsınız:d




  • yeşil1026 ve runo15 cevaplarınız için teşekkür ederim araştırmaya devam ediyorum.
  • touchpad ı nasıl kapatabilirim arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bagavir

    touchpad ı nasıl kapatabilirim arkadaşlar?

    fn + F9 (yanılmıyorsam boyleydı)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pntgrmyk


    quote:

    Orijinalden alıntı: bagavir

    touchpad ı nasıl kapatabilirim arkadaşlar?

    fn + F9 (yanılmıyorsam boyleydı)


    adam kink ya nerde soru anında cevap. teşekkür ederim
  • Merhaba arkadaşlar. Bende ASUS N53SN-SZ129V model numaralı bilgisayarı aldım. Performans yada donanımsal olarak bir sorun yok ama dün adaptörden cızırtı geldigini fark ettim. Akım korumalı priz kullanıyorum ve adaptör bilgisayara takılı iken cızırtı geliyor; adaptör jack ını bilgisyarın arkasından çekip adaptörü dinledigimde cızırtı yok. Benzer durumla karşılaşan var mı? Kendi cihaz adaptörlerinizi kontrol edebilirmisiniz? Bu durum normalmidir yada ilerde sorun çıkarır mı? Cihaza zarar verebilir mi? Sizce ne yapmalıyım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lesmiserable -- 27 Temmuz 2011; 23:14:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Katates Pızartması


    quote:

    Orijinalden alıntı: tavsankardes

    Arkadaşlar ben recovery AI burner i başlattım çok uzun suruyo diye iptal ettim. snradan bilgisayar da "ROCVERY" diye bi sabit disk oluştu. bnde sanırım tam olşmadı daha snra olşturrum diye sildim. şmdi PC nin recovery gitti mi? çok merak ediyorum yardımcı olurmusunuz arkadaşlar


    Ben hiç çalıştırmadım onu Zaten kullanma klavuzunda 2 seçenek var cd ile recovery yapma ve laptopun kendisinden recovery yapma var..


    tmm işte hocam o recovery bnde artık yok sanırım. nasıl geri kzanacagım onu soruyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: runo15


    quote:

    Orijinalden alıntı: zabito

    Arkadaşlar çıldırtıcı bir sorunum varda bu laptopla ilgi..

    Özellikle msn'de falan yazı yazarken tın diye bir ses çıkarıp pencereyi aşşağa alıyor. Normal word de yazarken veya burda forumda yazarkende imleç ortaya gidiyor falan böyle enteresan bir sorunum var.

    Bütün seçenekleri yaptım ama hala bir çözüm olmadı yani. Touchpad'i falan kapattım her şeyi denedim bu neden olur? Bilen varsa bir yardımcı olsun ya!


    touchpedi kapattınızı sanıyor olabilirsiniz. kapattıktan sonra kontrol edin. toucpedi kullanmaya calısın bakalım imlec harekelet edecekmi. toucped sürücüsü arada kapanmıs gibi ekranda işareti cıkıyo ama halen devrede kalmış oluyor. durum böyle ise tucped sürücüsünü kaldırıp bastan kurun.


    Evet kapattığım halde oynuyordu. Şimdi touchpad sürücüsünü kaldırdım tekrar yükledim ctrl+f9 yapınca gerçekten kapandı bu sefer. Bakalım sorun bundan mı kaynaklanıyor anlarız kısa sürede, olmazsa yine dönerim buraya. :)

    Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lesmiserable

    Merhaba arkadaşlar. Bende ASUS N53SN-SZ129V model numaralı bilgisayarı aldım. Performans yada donanımsal olarak bir sorun yok ama dün adaptörden cızırtı geldigini fark ettim. Akım korumalı priz kullanıyorum ve adaptör bilgisayara takılı iken cızırtı geliyor; adaptör jack ını bilgisyarın arkasından çekip adaptörü dinledigimde cızırtı yok. Benzer durumla karşılaşan var mı? Kendi cihaz adaptörlerinizi kontrol edebilirmisiniz? Bu durum normalmidir yada ilerde sorun çıkarır mı? Cihaza zarar verebilir mi? Sizce ne yapmalıyım?


    hocam teknık servisi ara. laptopla beraber bize gönderin derler. ilk 30 gün içindeysen değişim kararı cıkar. normal bi durum değil. özellikle o sesi 50cm den uzakta sessiz ortamda duyabiliyosan..

    bndede vardı bu sorun. + hoparlör çızırtısı vardı. gönderdims ervise değişim cıktı. değişim kağıdında ise. adaptör arızalı + hoparlör çızırdıyor diye yazıyordu..

    not: cızırtı sesini kulanı adaptöre dayadında azcık alıyosan o sorun teşkil etmez.. ve zaten benim adaptörde laptoba takınca cızırtıyordu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tavsankardes


    quote:

    Orijinalden alıntı: Katates Pızartması


    quote:

    Orijinalden alıntı: tavsankardes

    Arkadaşlar ben recovery AI burner i başlattım çok uzun suruyo diye iptal ettim. snradan bilgisayar da "ROCVERY" diye bi sabit disk oluştu. bnde sanırım tam olşmadı daha snra olşturrum diye sildim. şmdi PC nin recovery gitti mi? çok merak ediyorum yardımcı olurmusunuz arkadaşlar


    Ben hiç çalıştırmadım onu Zaten kullanma klavuzunda 2 seçenek var cd ile recovery yapma ve laptopun kendisinden recovery yapma var..


    tmm işte hocam o recovery bnde artık yok sanırım. nasıl geri kzanacagım onu soruyorum


    Geri kazanmana gerek yok bilgisayarın kendisinde gömülü Recovery bölümü var. Bilgisayarıma sağ tıkla yönet de disk yönetimine gel isimsiz 25gb boyutunda bir bölüm var işte orası recovery bölümü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: runo15


    quote:

    Orijinalden alıntı: lesmiserable

    Merhaba arkadaşlar. Bende ASUS N53SN-SZ129V model numaralı bilgisayarı aldım. Performans yada donanımsal olarak bir sorun yok ama dün adaptörden cızırtı geldigini fark ettim. Akım korumalı priz kullanıyorum ve adaptör bilgisayara takılı iken cızırtı geliyor; adaptör jack ını bilgisyarın arkasından çekip adaptörü dinledigimde cızırtı yok. Benzer durumla karşılaşan var mı? Kendi cihaz adaptörlerinizi kontrol edebilirmisiniz? Bu durum normalmidir yada ilerde sorun çıkarır mı? Cihaza zarar verebilir mi? Sizce ne yapmalıyım?


    hocam teknık servisi ara. laptopla beraber bize gönderin derler. ilk 30 gün içindeysen değişim kararı cıkar. normal bi durum değil. özellikle o sesi 50cm den uzakta sessiz ortamda duyabiliyosan..

    bndede vardı bu sorun. + hoparlör çızırtısı vardı. gönderdims ervise değişim cıktı. değişim kağıdında ise. adaptör arızalı + hoparlör çızırdıyor diye yazıyordu..

    not: cızırtı sesini kulanı adaptöre dayadında azcık alıyosan o sorun teşkil etmez.. ve zaten benim adaptörde laptoba takınca cızırtıyordu


    Merhaba. Ürünü bir internet sitesinden den aldım. Sabah aradım yetkili bir arkadaşla görüştüm. İsterseniz sadece adaptörü yada isterseniz full kutu içerigini yollayın bize dedi. Sorun adaptörde değil de cihazın güç girişinde olabilir diye full kutu göndereyim dedim. Daha sonra İstanbul Asus Genel Merkezi aradım. Teknik servis biriminden bir bayanla görüştüm. Sağolsun yardımcı oldu. Adımı soyadımı aldı mail adresimi aldı. UPS Kargo ile karşı ödemeli bize yollayın değişim istediginizi belirtin size değişim evrakı yollarız nerden aldıysanız oradan aynı ürünü temin edersiniz dedi. Bende direkt ASUS servise yollamak daha mantıklı diye düşünüyorum siz ne dersiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lesmiserable -- 28 Temmuz 2011; 12:16:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lesmiserable


    quote:

    Orijinalden alıntı: runo15


    quote:

    Orijinalden alıntı: lesmiserable

    Merhaba arkadaşlar. Bende ASUS N53SN-SZ129V model numaralı bilgisayarı aldım. Performans yada donanımsal olarak bir sorun yok ama dün adaptörden cızırtı geldigini fark ettim. Akım korumalı priz kullanıyorum ve adaptör bilgisayara takılı iken cızırtı geliyor; adaptör jack ını bilgisyarın arkasından çekip adaptörü dinledigimde cızırtı yok. Benzer durumla karşılaşan var mı? Kendi cihaz adaptörlerinizi kontrol edebilirmisiniz? Bu durum normalmidir yada ilerde sorun çıkarır mı? Cihaza zarar verebilir mi? Sizce ne yapmalıyım?


    hocam teknık servisi ara. laptopla beraber bize gönderin derler. ilk 30 gün içindeysen değişim kararı cıkar. normal bi durum değil. özellikle o sesi 50cm den uzakta sessiz ortamda duyabiliyosan..

    bndede vardı bu sorun. + hoparlör çızırtısı vardı. gönderdims ervise değişim cıktı. değişim kağıdında ise. adaptör arızalı + hoparlör çızırdıyor diye yazıyordu..

    not: cızırtı sesini kulanı adaptöre dayadında azcık alıyosan o sorun teşkil etmez.. ve zaten benim adaptörde laptoba takınca cızırtıyordu


    Merhaba. Ürünü bir internet sitesinden den aldım. Sabah aradım yetkili bir arkadaşla görüştüm. İsterseniz sadece adaptörü yada isterseniz full kutu içerigini yollayın bize dedi. Sorun adaptörde değil de cihazın güç girişinde olabilir diye full kutu göndereyim dedim. Daha sonra İstanbul Asus Genel Merkezi aradım. Teknik servis biriminden bir bayanla görüştüm. Sağolsun yardımcı oldu. Adımı soyadımı aldı mail adresimi aldı. UPS Kargo ile karşı ödemeli bize yollayın değişim istediginizi belirtin size değişim evrakı yollarız nerden aldıysanız oradan aynı ürünü temin edersiniz dedi. Bende direkt ASUS servise yollamak daha mantıklı diye düşünüyorum siz ne dersiniz?


    direk servis e vermen daha mantıklı başıma geldi biliyorum. vatan a laptop umu götürdüm hoparlor cızırdıyor diye arıza yok diye geri geldi sonra servis e verdim onlar değişim raporu verdiler. Anlayacağın satın aldığın firmalar servis in işine KARIŞABİLİYORLAR. sen servis ten değişim raporunu aldığında zaten değişim yapmak zorunda kalacaklar satın aldığın firma ancak yoluna taş koyar hiç bulaşma. üstelik direk servise verirsen 1-2 gün içinde değişim raporu çıkar aksi halde 10 günde çıkmaz satın aldığın yere verirsen.




  • HANGİ EKRAN KARTI SÜRÜCÜSÜNÜ KULLANIYORSUNUZ VE MEMNUN MUSUNUZ?
    BEN İLK SÜRÜCÜYÜ 270.61 İ KULLANIYORUM VE MEMNUNUM SONRA ÇIKAN SÜRÜCÜLER DAHA İYİ Mİ PERFORMANS VERİYOR ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goksenin1 -- 28 Temmuz 2011; 12:43:49 >
  • 
Sayfa: önceki 160161162163164
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.