Şimdi Ara

Astra J 1.3 cdti de ne buluyor millet (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
169
Cevap
0
Favori
8.775
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gitmeyen aracın süspansyonu civicden iyi olsa ne yazar, vtec yeter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Gitmeyen aracın süspansyonu civicden iyi olsa ne yazar, vtec yeter

    ooo, inan o astra cdti ler uzun yolda her türlü civiğin önünde, neden mi,
    civic ve çoğu benzinli az yaksın diye kasarken, astra cdti 170 ile solundan geçiyor hepsinin, 100 kere şahit oldum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Neyse eski kapaklaromo yazıyım.

    Hilton frankfurt dan yazıyorum diyince senin gibi kişiler fake fake fake demişti.

    Kapak buydu

     Astra J 1.3 cdti de ne buluyor millet


    Neyse yarın devamı gelcek.

    Incide de mi takiliyosun yanlis mi okumusum yoksa? :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Neyse eski kapaklaromo yazıyım.

    Hilton frankfurt dan yazıyorum diyince senin gibi kişiler fake fake fake demişti.

    Kapak buydu

     Astra J 1.3 cdti de ne buluyor millet


    Neyse yarın devamı gelcek.

    Incide de mi takiliyosun yanlis mi okumusum yoksa? :)

    Yok ya incide üyeliğim var ama hiç aktif değilim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Neyse eski kapaklaromo yazıyım.

    Hilton frankfurt dan yazıyorum diyince senin gibi kişiler fake fake fake demişti.

    Kapak buydu

     Astra J 1.3 cdti de ne buluyor millet


    Neyse yarın devamı gelcek.

    Incide de mi takiliyosun yanlis mi okumusum yoksa? :)

    Yok ya incide üyeliğim var ama hiç aktif değilim.

    Montla sic gorunce...

    Konuya donersek, astra j nin sadece yol tutusu beni tatmin etti.

    Geri kalan her sey emanet gibi duruyor. 1.4 t motoru aman abi fazla basma dedi resmen 6 bin devire cikinca... Surdugum aracin navigasyin carti kilitlenmisti zaten...

    Kapi kol dayamalari insignia gibi bunun da gicirdiyor.

    Olmamis diyoruz.




  • Astra J 'de durum nedir bilmiyorum ama;

    Benim Astra h cdti şehiriçinde çok rahat bir şekilde 8 litre yakar oldu bu havalarda...
    Kıyas yapmak açısından aynı şehiriçi kullanımında 320d de 10-11 litre yakıyor...
    Yine aynı güzergahımda Golf 6 122hp-dsg de 8 - 8,5 litre civarında benzin yakıyordu...
    Yine aynı güzergahda 300c 2.7 benzinli araçla da 12-13 litre civarında benzin yakıyordum...


    Ben bu 1.3 dizel ekonomik olayını hala çözebilmiş değilim :)

    burayı okuyan biri arabayı sıkıştırdığım fikrine kapılmasın, aşırı derecede dikkatli, alt devirlerde ve pedalın altında yumurta varmış gibi kullanmama rağmen durum bu şekilde...

    Astra H 15.000 km yeni doldurdu ve 2 gün önce bakıma götürdüm tam 410 tl para ödedim...
    Golf için 15.000 km bakımlarında 300 tl civarı ödüyordum...


    Sonuç olarak benim için Opel markası bitmiştir, bir daha alacağımı hiç sanmıyorum ( Allah maddi sıkıntı vermesin, mecburiyet hariç )
    Hem arabaları cacık, hem servisi hakettiğinden pahalı, hem aktarmaları zayıf, hem adam gibi otomatik şanzumanı yok, hem rakiplerine göre ağır modeller üretiyor, hem adam gibi oto. şanzumanı yok...

    bir markada aranabilecek ne varsa emin olun ki hiçbiri opel markasında bulunmuyor...

    Sözlerim hakkında şüphesi olan varsa 7 aylık aracımı anında sıfır fiyatı neyse 5-6 milyar ucuza satabilirim kendisine hiç de gözüm arkada kalmaz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Hmm, çamur atmayı anlarım fakat, bir duruma veya objeye itiraz ediyorsan, daima alternatifin olmalı. Mesela başlığın "Cruze varken Astra niye?" gibi birşey olsa, kendince bir karşılaştırma yapmış olsan bu kadar tepki almazdım. Motorun gitmediği konusuna katılıyorum fakat C-segmenti HB'ler arasında alacağım 2 numaralı araçtır kendisi Golf'ten sonra. (bmw 1-merso a-audi a3 saymıyorum onlar premium)

    ASTRA H benim alternafiim
    Easytronic de var

    42000 e bırakıyorlar

    Opel insignia 1.4T

    HONDA CİVİC

    VAR ALTERNATİF BOL DOSTUM

    Dahada sayarım istersen :)))

    Bak, Türkiye'ye dönüş yaptığım zaman potansiyel C-segmenti alıcısı olarak itirazlarımı söyleyeyim:

    Astra Classic, bana göre müthiş bir fiyat/performans makinası, fakat şehir içi tüketimi modern dizellere göre yüksek, ayrıca sürüşü olsun, tasarımı olsun yaşını hissettiriyor, araç 8. yılını dolduracak bu sene. Astra J'nin yanında gerçekten sönük kalıyor.

    Easytronic, bana uzak allaha yakın olsun, param olduğu müddetçe tek kavramalı şanzımanlardan uzak duracağım.

    Insignia, benim için fazla büyük, yıllık MTV'si daha fazla, motoru çok ekonomik olsa da bir dizelle kıyaslanamaz, zaten elma-armut lar.

    Honda Civic, HB'lerde 1.4 100 beygir var, benzinli geç, SEDAN'ları kast ediyorsan iç mekan kalitesi ve tasarımı Astra'nın 49 yıl gerisinde (sahipleri alınmasın kişisel görüşüm) Zaten, dizeli bile yok (henüz)

    Golf'lere genelde sıra çekiyorlar, Leon'lar eskidi, c4 ve 308 fransız önyargısından kaybediyor, Megane iyi satıyor ama Renault'ya herkes sıcak bakmıyor vs. vs.

    Astra J dizel f/p kralı değil ama, MOTOR GÜCÜ ve fiyatı dışında hiçbir olumsuz yanı yok neredeyse.

    Hele hele, gözünü seviyim bu arabanın sürüş kalitesini tokluğunu yalıtımını konforunu japonlarla kıyaslama...

    Bİ sert plastik civici astradan kalitesiz yapıyorsa birşey demiyorum ben. Aryıca o sert plastik astra ve insigniadaki gibi hiçbir zaman çatırdı çuturtu yapacak cinsten değil. Bi gittiğinde civicle astranın ön konsollarına azcık yüklen sesleri dinle Can kardeşim. Bugün haluk abiyle opeldeydik onada gösterdim olayı ve bu tüm araçlarından olağan birşey. İstediği kadar kaliteli malzeme kullansın opelde işçilik zayıf , aktarım organları zayıf , motorları verimsiz , parasını haketmeyen araçlardır bana göre. Opel firma olarak motor üretmiyor en azından bu konularda biraz daha başarılı olabilir.



    Aracın genelinden değil, -forumda herkes bliyor- iç mekan kalitesinden bahsettim, hakaret düzeyinde olmuşsa da özür dilerim. Ama fiyatları es geçtiğin zaman çıplak gözle Astra bana göre çok daha kaliteli bir iç mekana sahip. Zaten hiçbir zaman ses yapar demedim. Çoğu arkadaşımda var Civic, bozuk yol dışında ses yapmıyor hiçbiri, bozuk yolda zaten f10 5-serisi nin bile ses yaptığını gördüm ona yapcak birşey yok.

    İşçilik konusunda katılmıyorum, Astra olsun Insignia olsun birleşim noktaları son derece başarılı, titizlikle üretildiği belli olan modeller ki sahiplerine göre konuşuyorum, 2. senesini ve 60.000km'sini deviren Astra J sahibi arkadaşımın aracı hala 0 ayarında. Bu bir örnek, ileriki yıllarda da aynen öyle duracak gibi.

    Motorlar gerçekten verimsiz-aktarım da hakikaten zayıf. Kankamın 140 beygirlik Astra Turbo'sunun verdiği his 122hp'lik TSI Golf'lerin bile çok çok gerisinde. Şanzıman da gereksiz uzun.

    f/p olarak 140 beygir Sport versiyon 49.000 e bırakırlarsa mantıklı seçenek aslında, birde insignia 1.4 var, 57.000 e bırakıyorlardı sanırım. Bu ikisi dışındakiler parasını haketmiyor.

    malzeme konusunda civic'i sert eleştiriyorum bu arada ama sahiplerine yönelik asla değil, haluk abinin CC takıntısı gibi, bende de bu takıntı var. Sonuçta günde 1-2 saat geçirdiğim yer aracın kokpiti, insan biraz gösterişli, dokunması güzel bir konsol istiyor.

    Demekki beraber bi opeli ziyaret etme zamanı gelmiş işçiliğe bakmak için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Astra J 'de durum nedir bilmiyorum ama;

    Benim Astra h cdti şehiriçinde çok rahat bir şekilde 8 litre yakar oldu bu havalarda...
    Kıyas yapmak açısından aynı şehiriçi kullanımında 320d de 10-11 litre yakıyor...
    Yine aynı güzergahımda Golf 6 122hp-dsg de 8 - 8,5 litre civarında benzin yakıyordu...
    Yine aynı güzergahda 300c 2.7 benzinli araçla da 12-13 litre civarında benzin yakıyordum...


    Ben bu 1.3 dizel ekonomik olayını hala çözebilmiş değilim :)

    burayı okuyan biri arabayı sıkıştırdığım fikrine kapılmasın, aşırı derecede dikkatli, alt devirlerde ve pedalın altında yumurta varmış gibi kullanmama rağmen durum bu şekilde...

    Astra H 15.000 km yeni doldurdu ve 2 gün önce bakıma götürdüm tam 410 tl para ödedim...
    Golf için 15.000 km bakımlarında 300 tl civarı ödüyordum...


    Sonuç olarak benim için Opel markası bitmiştir, bir daha alacağımı hiç sanmıyorum ( Allah maddi sıkıntı vermesin, mecburiyet hariç )
    Hem arabaları cacık, hem servisi hakettiğinden pahalı, hem aktarmaları zayıf, hem adam gibi otomatik şanzumanı yok, hem rakiplerine göre ağır modeller üretiyor, hem adam gibi oto. şanzumanı yok...

    bir markada aranabilecek ne varsa emin olun ki hiçbiri opel markasında bulunmuyor...

    Sözlerim hakkında şüphesi olan varsa 7 aylık aracımı anında sıfır fiyatı neyse 5-6 milyar ucuza satabilirim kendisine hiç de gözüm arkada kalmaz..

    2. Ve 3. Viteste gaza yuzde 80 basin, bu iki viteste hizini alsin 4 te 5 te hizi koruyun sadece.

    Bu sekilde bi deneyim, tuketimin azalcagini dusunuyorum. Kosullari bilemem tabi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kinglbj23

    Hocam evet o motor o kasaya küçük geliyor hızlanma konusunda performans konusunda isteksiz ve başarısız bir motor. Ancak benzin fiyatları çok ucuk olduğu için motorun yaptığı ekonomi tüm bunları unutturuyor. Ayrıca 55 bin tl normal bir fiyat oldu C segmenti dizel araçlar için. Normal bir fiyat demiyorum sadece oldu diyorum dikkatinizi çekerim. Aracın dış ve içi tasarımı bence çok hoş bu zevkler-renkler meselesi ama ASTRA J kasa genel olarak beğenilen bir araç. Vergi avantajı da cabası. Bence çok performans beklentisi olmayanlar için tercih edilebilecek kaliteli bir araç.

    Çok ekonomik bir motor değilmiş, fiat başlığında herkes şikayetçi, asoz arkadaşımız bmw si ile 1-2 litre fark ettiğini söyledi.

    Bmw parası verince o kadar güzel motor alınabilir tabi.O fiyata daha az yakan araç var mı ki?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Astra J 'de durum nedir bilmiyorum ama;

    Benim Astra h cdti şehiriçinde çok rahat bir şekilde 8 litre yakar oldu bu havalarda...
    Kıyas yapmak açısından aynı şehiriçi kullanımında 320d de 10-11 litre yakıyor...
    Yine aynı güzergahımda Golf 6 122hp-dsg de 8 - 8,5 litre civarında benzin yakıyordu...
    Yine aynı güzergahda 300c 2.7 benzinli araçla da 12-13 litre civarında benzin yakıyordum...


    Ben bu 1.3 dizel ekonomik olayını hala çözebilmiş değilim :)

    burayı okuyan biri arabayı sıkıştırdığım fikrine kapılmasın, aşırı derecede dikkatli, alt devirlerde ve pedalın altında yumurta varmış gibi kullanmama rağmen durum bu şekilde...

    Astra H 15.000 km yeni doldurdu ve 2 gün önce bakıma götürdüm tam 410 tl para ödedim...
    Golf için 15.000 km bakımlarında 300 tl civarı ödüyordum...


    Sonuç olarak benim için Opel markası bitmiştir, bir daha alacağımı hiç sanmıyorum ( Allah maddi sıkıntı vermesin, mecburiyet hariç )
    Hem arabaları cacık, hem servisi hakettiğinden pahalı, hem aktarmaları zayıf, hem adam gibi otomatik şanzumanı yok, hem rakiplerine göre ağır modeller üretiyor, hem adam gibi oto. şanzumanı yok...

    bir markada aranabilecek ne varsa emin olun ki hiçbiri opel markasında bulunmuyor...

    Sözlerim hakkında şüphesi olan varsa 7 aylık aracımı anında sıfır fiyatı neyse 5-6 milyar ucuza satabilirim kendisine hiç de gözüm arkada kalmaz..

    2. Ve 3. Viteste gaza yuzde 80 basin, bu iki viteste hizini alsin 4 te 5 te hizi koruyun sadece.

    Bu sekilde bi deneyim, tuketimin azalcagini dusunuyorum. Kosullari bilemem tabi :)

    Yakıt tüketimini düşürmek konusunda tavsiyene saygı duyarım ancak, eskiden pazarlamacılık yapardım yıllarca uzun yol şöförlüğü yaptım emin ol bir araca en az yaktırmayı da en çok yaktırmayı da fazlasıyla bilmekteyim, keza uzun yol tüketimiyle ilgili bir şikayetim yok ...

    2. ve 3. vitesleri geçtikten sonra yani 4. ve 5. viteslere attığımda zaten o tüketim değerleri şehiriçi olmuyor ki , şehirlerarası tüketim değerleri demek oluyor...

    Benim şehiriçi kavramım gerçek manada şehiriçi... Yukarıdaki mesajımda verdiğim değerler gerçekten de bu yazdığım araçların kış mevsiminde mümkün olan en az yakıt tüketimleridir.. ortalama hız genel olarak 20-30 km arasındadır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Astra J 'de durum nedir bilmiyorum ama;

    Benim Astra h cdti şehiriçinde çok rahat bir şekilde 8 litre yakar oldu bu havalarda...
    Kıyas yapmak açısından aynı şehiriçi kullanımında 320d de 10-11 litre yakıyor...
    Yine aynı güzergahımda Golf 6 122hp-dsg de 8 - 8,5 litre civarında benzin yakıyordu...
    Yine aynı güzergahda 300c 2.7 benzinli araçla da 12-13 litre civarında benzin yakıyordum...


    Ben bu 1.3 dizel ekonomik olayını hala çözebilmiş değilim :)

    burayı okuyan biri arabayı sıkıştırdığım fikrine kapılmasın, aşırı derecede dikkatli, alt devirlerde ve pedalın altında yumurta varmış gibi kullanmama rağmen durum bu şekilde...

    Astra H 15.000 km yeni doldurdu ve 2 gün önce bakıma götürdüm tam 410 tl para ödedim...
    Golf için 15.000 km bakımlarında 300 tl civarı ödüyordum...


    Sonuç olarak benim için Opel markası bitmiştir, bir daha alacağımı hiç sanmıyorum ( Allah maddi sıkıntı vermesin, mecburiyet hariç )
    Hem arabaları cacık, hem servisi hakettiğinden pahalı, hem aktarmaları zayıf, hem adam gibi otomatik şanzumanı yok, hem rakiplerine göre ağır modeller üretiyor, hem adam gibi oto. şanzumanı yok...

    bir markada aranabilecek ne varsa emin olun ki hiçbiri opel markasında bulunmuyor...

    Sözlerim hakkında şüphesi olan varsa 7 aylık aracımı anında sıfır fiyatı neyse 5-6 milyar ucuza satabilirim kendisine hiç de gözüm arkada kalmaz..

    2. Ve 3. Viteste gaza yuzde 80 basin, bu iki viteste hizini alsin 4 te 5 te hizi koruyun sadece.

    Bu sekilde bi deneyim, tuketimin azalcagini dusunuyorum. Kosullari bilemem tabi :)

    Yakıt tüketimini düşürmek konusunda tavsiyene saygı duyarım ancak, eskiden pazarlamacılık yapardım yıllarca uzun yol şöförlüğü yaptım emin ol bir araca en az yaktırmayı da en çok yaktırmayı da fazlasıyla bilmekteyim, keza uzun yol tüketimiyle ilgili bir şikayetim yok ...

    2. ve 3. vitesleri geçtikten sonra yani 4. ve 5. viteslere attığımda zaten o tüketim değerleri şehiriçi olmuyor ki , şehirlerarası tüketim değerleri demek oluyor...

    Benim şehiriçi kavramım gerçek manada şehiriçi... Yukarıdaki mesajımda verdiğim değerler gerçekten de bu yazdığım araçların kış mevsiminde mümkün olan en az yakıt tüketimleridir.. ortalama hız genel olarak 20-30 km arasındadır...




    Tamam o zaman 4. Vitese atilmiyacak bir durumda trafikse normal o kadar yakmasi :)

    Motor alt devirde olu, kasa agir, aktarma sorunlu... Kacinilmaz :)




  • Araba hem içten hem de dıştan güzel ama aynı paraya aynı hatta daha az yakıt tüketip çok daha performanslı alternatifleri varken bence bu aracı almak anlamsız. Sonuçta arabayı araba yapan en önemli şeylerden birisidir motor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: El-Diablo

    Hız sınırlarımı arttı
    EGS iptalmı oldu

    Liseli otomobil severlerin yeni konusu yoksa bumu

    O zaman git lada samaraya bin 55 bin lira neden veriyorsun gitmeyen bir araca

    sen neden yaşıyorusun
  • 1400 kiloluk araçta 1.3 motoru savunanlar bence mantıklı davranmıyor.

    Bu motor asla performans açısından savunulamaz. Herkes de biliyor ki vergi diliminden yırtmak için bu motor burada.

    Astra j ye tipsiz demek biraz ağır olmuş. Zevkler renkler falan tamam da yok artık o kadar da değil.

    Iç dış.. Baktıkça bakasim geliyor.

    Bu aracın tercih nedeni için herkes 'ekonomi' diyor..full cosmo modeli 62 bin lira.

    62 bin lirayı c sınıfı araca verip 'ekonomi yapıyorum şekerim' demek ne kadar mantıklı.

    Kaç kişi yılda yapacağı km yı falan hesaplayıp alıyor bu aracı.

    62 bin lira yahu. Vergisi en alt dilimden ama bakımı en üst dilimden. Onu da kimse demiyor.

    1.3 araba 62 bin lira. Olmamış diyoruz olmamış.
  • Performans beklentisi olmayan için gayet ideal bir araç tam şehiriçi aracı.

    Ben 2 yıl astra h 1.3 cdti kullandım ve çok memnundum heleki 5,6 lt. ortalama tüketim sayesinde her yere araba ile gidiyordum....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Performans beklentisi olmayan için gayet ideal bir araç tam şehiriçi aracı.

    Ben 2 yıl astra h 1.3 cdti kullandım ve çok memnundum heleki 5,6 lt. ortalama tüketim sayesinde her yere araba ile gidiyordum....

    Şimdide arabayla gidiyosun
  • Dizel ve benzinli motorlarda Golf varken kesinlikle tercih etmeyeceğim bir araç kendileri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Performans beklentisi olmayan için gayet ideal bir araç tam şehiriçi aracı.

    Ben 2 yıl astra h 1.3 cdti kullandım ve çok memnundum heleki 5,6 lt. ortalama tüketim sayesinde her yere araba ile gidiyordum....

    Şimdide arabayla gidiyosun

    Bu araçta hep yakıt ışığı hep yanıyor bir türlü doymak nedir bilmiyor

    Tüketim yönünden astra h ı arıyorum ama D sınıfı bir araç için yinede ideal rakamlarda....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Evet aracın aracın orta donanımlısı 55 bin lira civarı

    Aracın gidişi rezalet, hızlanması rezalet, 0-100 ü rezalet. Tipide bence hoş değil, ve bu araç satıyor türkiyede. Bizim insanımız sanırım parayı kolay kazaıyor.

    1.3 dizel alıcan diye birşey yok performans istiyorsan 1.6 Turbo 180HP alırsın olur biter siz resimden anladığımın kadarıyla Almanya'da yaşıyorsunuz Astra J Almanya'da 1.7 130HP dizel olarakta satılıyor oda kesmiyor ise bu yıl OPC geliyor 280HP, 400nm onunla idare edersin




  • 5 bin km ,h kasa kullandım.

    Tüketim tatminkardı.

    Tasarım için bile alınır J kasa.

    Bu akşam Beşiktaş'a gittim. Deli gibi trafik vardı hem habipler çıkışında hemde Atv binasının ordan 4 5 km boyunca.

    Acelem olduğundna Çevreylunda dönüşte Allah ne verdiyse 3000 devirde geldim. 150 ile yani genel olarak.

    Sonra sokak arası gene acelem olduğundan 3000 deviri geçmemeye dikkat ederek agresif kullanarak geldim eve. Acelem vardı. Yoksa sakin sürerim.

    Hava sıcaklığı : 3 derece
    Klima: auto konumunda 26 derece
    Araçta toplan yük : 80 ^+ 100= 180 kg ( 2 kişi)
    Adım adım trafikte katedilen mesafe : 12 km
    Sokak arası mesafe : 8 km
    150 ile gidilen mesafe: 12 km
    Sakin gitmeye çalışılan mesafe:5 km.
    Yolda gerizekalılık yapan Fluence'a sellektör çakıp geçme ( 3500 yaptım deviri , aynada kayboldu adam, sağdan makas attı, ara gaz verdi, zaten acelem vardı şeytana uydum) 1 km

    5 kez durdurdum park ettim aracı ve her defasında 1 dakika ısınması ve 1 dakikda kapatmadan yağlama için bekledim.

    Evin önüne park ettiğimde yakıt ortalamam : 10.1 litre.

    Sakin sakin 100 ile gitse idim, sokak aralarında agresif kullanmasa idim, hava daha sıcak olsaydı, klima daha az açılsaydı, fluence ile uğraşmasaydım, aracım rodajda olmasaydı ( 602 km 'de şu anda ) , sokak aralarında her zaman ki gibi sakin kullansaydım ortalamam ne olurdu düşünün bir.

    bu şartlar sağlandığında 2 litre rahat fark edeceğini düşünüyorum.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.