Şimdi Ara

Astra J 1.3 cdti de ne buluyor millet (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
169
Cevap
0
Favori
8.782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • astra 1.3 cdti yi kotulemek moda oldu...

    not: opelin internet sitesindeki fiyatlara aldanmayin, bayideki liste fiyatlari daha dusuk, cosmo donanimlisini aralikta 55 civari sattilar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu

    Yalnız beyler adamın istediği oldu konusu tuttu.Saygılar.



    Cihan sen 55 sayarmısın buna




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Hmm, çamur atmayı anlarım fakat, bir duruma veya objeye itiraz ediyorsan, daima alternatifin olmalı. Mesela başlığın "Cruze varken Astra niye?" gibi birşey olsa, kendince bir karşılaştırma yapmış olsan bu kadar tepki almazdım. Motorun gitmediği konusuna katılıyorum fakat C-segmenti HB'ler arasında alacağım 2 numaralı araçtır kendisi Golf'ten sonra. (bmw 1-merso a-audi a3 saymıyorum onlar premium)

    ASTRA H benim alternafiim
    Easytronic de var

    42000 e bırakıyorlar

    Opel insignia 1.4T

    HONDA CİVİC

    VAR ALTERNATİF BOL DOSTUM

    Dahada sayarım istersen :)))

    Bak, Türkiye'ye dönüş yaptığım zaman potansiyel C-segmenti alıcısı olarak itirazlarımı söyleyeyim:

    Astra Classic, bana göre müthiş bir fiyat/performans makinası, fakat şehir içi tüketimi modern dizellere göre yüksek, ayrıca sürüşü olsun, tasarımı olsun yaşını hissettiriyor, araç 8. yılını dolduracak bu sene. Astra J'nin yanında gerçekten sönük kalıyor.

    Easytronic, bana uzak allaha yakın olsun, param olduğu müddetçe tek kavramalı şanzımanlardan uzak duracağım.

    Insignia, benim için fazla büyük, yıllık MTV'si daha fazla, motoru çok ekonomik olsa da bir dizelle kıyaslanamaz, zaten elma-armut lar.

    Honda Civic, HB'lerde 1.4 100 beygir var, benzinli geç, SEDAN'ları kast ediyorsan iç mekan kalitesi ve tasarımı Astra'nın 49 yıl gerisinde (sahipleri alınmasın kişisel görüşüm) Zaten, dizeli bile yok (henüz)

    Golf'lere genelde sıra çekiyorlar, Leon'lar eskidi, c4 ve 308 fransız önyargısından kaybediyor, Megane iyi satıyor ama Renault'ya herkes sıcak bakmıyor vs. vs.

    Astra J dizel f/p kralı değil ama, MOTOR GÜCÜ ve fiyatı dışında hiçbir olumsuz yanı yok neredeyse.

    Hele hele, gözünü seviyim bu arabanın sürüş kalitesini tokluğunu yalıtımını konforunu japonlarla kıyaslama...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu

    Yalnız beyler adamın istediği oldu konusu tuttu.Saygılar.



    Cihan sen 55 sayarmısın buna

    hangisine




  • Konuyu açan kişi 13 yaşında
  • Aracı alacak kişinin öneliği performans değil, ekonomidir. Sakin kullanıcak olan tercih edebilir. Ha ben tercih etmem o ayrı konu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Hmm, çamur atmayı anlarım fakat, bir duruma veya objeye itiraz ediyorsan, daima alternatifin olmalı. Mesela başlığın "Cruze varken Astra niye?" gibi birşey olsa, kendince bir karşılaştırma yapmış olsan bu kadar tepki almazdım. Motorun gitmediği konusuna katılıyorum fakat C-segmenti HB'ler arasında alacağım 2 numaralı araçtır kendisi Golf'ten sonra. (bmw 1-merso a-audi a3 saymıyorum onlar premium)

    ASTRA H benim alternafiim
    Easytronic de var

    42000 e bırakıyorlar

    Opel insignia 1.4T

    HONDA CİVİC

    VAR ALTERNATİF BOL DOSTUM

    Dahada sayarım istersen :)))

    Bak, Türkiye'ye dönüş yaptığım zaman potansiyel C-segmenti alıcısı olarak itirazlarımı söyleyeyim:

    Astra Classic, bana göre müthiş bir fiyat/performans makinası, fakat şehir içi tüketimi modern dizellere göre yüksek, ayrıca sürüşü olsun, tasarımı olsun yaşını hissettiriyor, araç 8. yılını dolduracak bu sene. Astra J'nin yanında gerçekten sönük kalıyor.

    Easytronic, bana uzak allaha yakın olsun, param olduğu müddetçe tek kavramalı şanzımanlardan uzak duracağım.

    Insignia, benim için fazla büyük, yıllık MTV'si daha fazla, motoru çok ekonomik olsa da bir dizelle kıyaslanamaz, zaten elma-armut lar.

    Honda Civic, HB'lerde 1.4 100 beygir var, benzinli geç, SEDAN'ları kast ediyorsan iç mekan kalitesi ve tasarımı Astra'nın 49 yıl gerisinde (sahipleri alınmasın kişisel görüşüm) Zaten, dizeli bile yok (henüz)

    Golf'lere genelde sıra çekiyorlar, Leon'lar eskidi, c4 ve 308 fransız önyargısından kaybediyor, Megane iyi satıyor ama Renault'ya herkes sıcak bakmıyor vs. vs.

    Astra J dizel f/p kralı değil ama, MOTOR GÜCÜ ve fiyatı dışında hiçbir olumsuz yanı yok neredeyse.

    Hele hele, gözünü seviyim bu arabanın sürüş kalitesini tokluğunu yalıtımını konforunu japonlarla kıyaslama...

    E hocam, aracın motoru iyi değilse geriye ne kalıyor.

    Motor bence en önemli etkenlerden biri.

    MOTOR GÜCÜ ve FİYATI demişin, zaten benim baktığım kriter bunlar.

    55 bin lira veriyorsun, fiatın b segmentinde kullandığı 1.3 multijet kullanıyorsun.

    Yani şimdi efendim 55 bin lira 30 bin dolar aşağı yukarı

    Şimdi ben kesbi ye katılmıyım da napıyım , 28 bin liraya aveo aveo diye bağırır adam tabi böyle örnekleri görünce.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Hmm, çamur atmayı anlarım fakat, bir duruma veya objeye itiraz ediyorsan, daima alternatifin olmalı. Mesela başlığın "Cruze varken Astra niye?" gibi birşey olsa, kendince bir karşılaştırma yapmış olsan bu kadar tepki almazdım. Motorun gitmediği konusuna katılıyorum fakat C-segmenti HB'ler arasında alacağım 2 numaralı araçtır kendisi Golf'ten sonra. (bmw 1-merso a-audi a3 saymıyorum onlar premium)

    ASTRA H benim alternafiim
    Easytronic de var

    42000 e bırakıyorlar

    Opel insignia 1.4T

    HONDA CİVİC

    VAR ALTERNATİF BOL DOSTUM

    Dahada sayarım istersen :)))

    Bak, Türkiye'ye dönüş yaptığım zaman potansiyel C-segmenti alıcısı olarak itirazlarımı söyleyeyim:

    Astra Classic, bana göre müthiş bir fiyat/performans makinası, fakat şehir içi tüketimi modern dizellere göre yüksek, ayrıca sürüşü olsun, tasarımı olsun yaşını hissettiriyor, araç 8. yılını dolduracak bu sene. Astra J'nin yanında gerçekten sönük kalıyor.

    Easytronic, bana uzak allaha yakın olsun, param olduğu müddetçe tek kavramalı şanzımanlardan uzak duracağım.

    Insignia, benim için fazla büyük, yıllık MTV'si daha fazla, motoru çok ekonomik olsa da bir dizelle kıyaslanamaz, zaten elma-armut lar.

    Honda Civic, HB'lerde 1.4 100 beygir var, benzinli geç, SEDAN'ları kast ediyorsan iç mekan kalitesi ve tasarımı Astra'nın 49 yıl gerisinde (sahipleri alınmasın kişisel görüşüm) Zaten, dizeli bile yok (henüz)

    Golf'lere genelde sıra çekiyorlar, Leon'lar eskidi, c4 ve 308 fransız önyargısından kaybediyor, Megane iyi satıyor ama Renault'ya herkes sıcak bakmıyor vs. vs.

    Astra J dizel f/p kralı değil ama, MOTOR GÜCÜ ve fiyatı dışında hiçbir olumsuz yanı yok neredeyse.

    Hele hele, gözünü seviyim bu arabanın sürüş kalitesini tokluğunu yalıtımını konforunu japonlarla kıyaslama...

    Bİ sert plastik civici astradan kalitesiz yapıyorsa birşey demiyorum ben. Aryıca o sert plastik astra ve insigniadaki gibi hiçbir zaman çatırdı çuturtu yapacak cinsten değil. Bi gittiğinde civicle astranın ön konsollarına azcık yüklen sesleri dinle Can kardeşim. Bugün haluk abiyle opeldeydik onada gösterdim olayı ve bu tüm araçlarından olağan birşey. İstediği kadar kaliteli malzeme kullansın opelde işçilik zayıf , aktarım organları zayıf , motorları verimsiz , parasını haketmeyen araçlardır bana göre. Opel firma olarak motor üretmiyor en azından bu konularda biraz daha başarılı olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    Konuyu açan kişi 13 yaşında

    Bütün gün xbox bölümünde takılan adam bana ergen diyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El-Diablo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: El-Diablo

    Hız sınırlarımı arttı
    EGS iptalmı oldu

    Liseli otomobil severlerin yeni konusu yoksa bumu

    O zaman git lada samaraya bin 55 bin lira neden veriyorsun gitmeyen bir araca

    Küçüğüm
    Ekonomi amaçlı alınan aracı kendince sebeplerle sorgulama yapmamalısın
    Devir ekonomi devri olduğunu sana ve senin gibilere hatırlatmakta ayrıca fayda var
    Senin yaşında iken sedicivalvole TIPO 2.0 ie aracım vardı, kanımda hızlı akardı
    En son GOLF R6 kullandım ve o R6 araba şuan araba mezarlığında, sahibi arkadaşım şanslı idi yaşıyor fakat eşi sizlere ömür

    TRAFİK KURALLARINA UYALIM 0-100 hızlanmasını bişey sananlara uymayalım


    Sadece küçük bir noktaya değineceğim, alıntı yaptım iletinizden...

    Elbette ki insanların ilk önemsediği şey 0-100 hızlanması olmamalı, fakat sollamaya çıkarken salavat getirmeyi de kimse istemez. Bu aracın ara hızlanmaları da çok iyi sayılmaz, bir de araç boş gitmeyecek, muhakkak en az 140 kg insan yükü olacak araçta. Pug 307 HDI ile salavat getirerek sollamaya çıkarken, 1.6 Focus'umu daha da bir özlediğimi hissetmiştim... Allahtan Pug benim değildi...




  • Eskiden trollüğün de bi adabı vardı, zevkle okurduk konuları. Şimdi nerdeee....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tsipura

    Eskiden trollüğün de bi adabı vardı, zevkle okurduk konuları. Şimdi nerdeee....

    Troll olsam ferrariye gitmiyor derdim

    0-100 14 saniye olan araçdan bahsediyoruz

    Herkes troll müdür nedir yeni kelime öğrenmiş yabancı forumlardan her önüne gelene troll diyor, gerçek anlamını bile bilmeden.

    Neyse dont feed the troll diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tsipura

    Eskiden trollüğün de bi adabı vardı, zevkle okurduk konuları. Şimdi nerdeee....

    Troll olsam ferrariye gitmiyor derdim

    0-100 14 saniye olan araçdan bahsediyoruz

    Herkes troll müdür nedir yeni kelime öğrenmiş yabancı forumlardan her önüne gelene troll diyor, gerçek anlamını bile bilmeden.

    Neyse dont feed the troll diyorum.

    Hayatında bir arabanın direksiyonuna geçtinmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tsipura

    Eskiden trollüğün de bi adabı vardı, zevkle okurduk konuları. Şimdi nerdeee....

    Troll olsam ferrariye gitmiyor derdim

    0-100 14 saniye olan araçdan bahsediyoruz

    Herkes troll müdür nedir yeni kelime öğrenmiş yabancı forumlardan her önüne gelene troll diyor, gerçek anlamını bile bilmeden.

    Neyse dont feed the troll diyorum.

    Hayatında bir arabanın direksiyonuna geçtinmi?

    Şimdi efendim hiç kimseye bir şey kanıtlamama gerek yok, ama yarın sırf arabanın içinde nikimle birlikte resmimi çekicem, bu fake yaftamalarından bıktım. Konu dışında sayısız kapaklarım var, sıra otomobile geldi demekki.

    Forumdan bilenler bilir beni.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Evet aracın aracın orta donanımlısı 55 bin lira civarı

    Aracın gidişi rezalet, hızlanması rezalet, 0-100 ü rezalet. Tipide bence hoş değil, ve bu araç satıyor türkiyede. Bizim insanımız sanırım parayı kolay kazaıyor.

    Bu saydıklarının üçü zaten aynı şey arabanın kusuru varmış gibi yazmışsın. Tek kusuru güçlü bir motoru olmaması. Performans isteyen adam zaten 1.0, 1.2, 1.3, 1.4, 1.6 arabanın koltuğuna oturmasın.
  • Neyse eski kapaklaromo yazıyım.

    Hilton frankfurt dan yazıyorum diyince senin gibi kişiler fake fake fake demişti.

    Kapak buydu

     Astra J 1.3 cdti de ne buluyor millet


    Neyse yarın devamı gelcek.
  • Bu motoru biraz zorlayıp seri gitmeye kalktığınızda segmentindeki PSA 1.6 HDI motordan fazla yakıyor, ayrıca yaz aylarında şehiriçinde klima açık dur kalklarda da bahsi geçen motor ile başabaş yakıt tüketimi mevcut. Özellikle ilk kalkışta çok yavaş kaldığı için fazla gaz vermek gerekiyor, bu da ne yazık ki yakıt sarfiyatı olarak kullanıcıya dönüş yapıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Hmm, çamur atmayı anlarım fakat, bir duruma veya objeye itiraz ediyorsan, daima alternatifin olmalı. Mesela başlığın "Cruze varken Astra niye?" gibi birşey olsa, kendince bir karşılaştırma yapmış olsan bu kadar tepki almazdım. Motorun gitmediği konusuna katılıyorum fakat C-segmenti HB'ler arasında alacağım 2 numaralı araçtır kendisi Golf'ten sonra. (bmw 1-merso a-audi a3 saymıyorum onlar premium)

    ASTRA H benim alternafiim
    Easytronic de var

    42000 e bırakıyorlar

    Opel insignia 1.4T

    HONDA CİVİC

    VAR ALTERNATİF BOL DOSTUM

    Dahada sayarım istersen :)))

    Bak, Türkiye'ye dönüş yaptığım zaman potansiyel C-segmenti alıcısı olarak itirazlarımı söyleyeyim:

    Astra Classic, bana göre müthiş bir fiyat/performans makinası, fakat şehir içi tüketimi modern dizellere göre yüksek, ayrıca sürüşü olsun, tasarımı olsun yaşını hissettiriyor, araç 8. yılını dolduracak bu sene. Astra J'nin yanında gerçekten sönük kalıyor.

    Easytronic, bana uzak allaha yakın olsun, param olduğu müddetçe tek kavramalı şanzımanlardan uzak duracağım.

    Insignia, benim için fazla büyük, yıllık MTV'si daha fazla, motoru çok ekonomik olsa da bir dizelle kıyaslanamaz, zaten elma-armut lar.

    Honda Civic, HB'lerde 1.4 100 beygir var, benzinli geç, SEDAN'ları kast ediyorsan iç mekan kalitesi ve tasarımı Astra'nın 49 yıl gerisinde (sahipleri alınmasın kişisel görüşüm) Zaten, dizeli bile yok (henüz)

    Golf'lere genelde sıra çekiyorlar, Leon'lar eskidi, c4 ve 308 fransız önyargısından kaybediyor, Megane iyi satıyor ama Renault'ya herkes sıcak bakmıyor vs. vs.

    Astra J dizel f/p kralı değil ama, MOTOR GÜCÜ ve fiyatı dışında hiçbir olumsuz yanı yok neredeyse.

    Hele hele, gözünü seviyim bu arabanın sürüş kalitesini tokluğunu yalıtımını konforunu japonlarla kıyaslama...

    Bİ sert plastik civici astradan kalitesiz yapıyorsa birşey demiyorum ben. Aryıca o sert plastik astra ve insigniadaki gibi hiçbir zaman çatırdı çuturtu yapacak cinsten değil. Bi gittiğinde civicle astranın ön konsollarına azcık yüklen sesleri dinle Can kardeşim. Bugün haluk abiyle opeldeydik onada gösterdim olayı ve bu tüm araçlarından olağan birşey. İstediği kadar kaliteli malzeme kullansın opelde işçilik zayıf , aktarım organları zayıf , motorları verimsiz , parasını haketmeyen araçlardır bana göre. Opel firma olarak motor üretmiyor en azından bu konularda biraz daha başarılı olabilir.



    Aracın genelinden değil, -forumda herkes bliyor- iç mekan kalitesinden bahsettim, hakaret düzeyinde olmuşsa da özür dilerim. Ama fiyatları es geçtiğin zaman çıplak gözle Astra bana göre çok daha kaliteli bir iç mekana sahip. Zaten hiçbir zaman ses yapar demedim. Çoğu arkadaşımda var Civic, bozuk yol dışında ses yapmıyor hiçbiri, bozuk yolda zaten f10 5-serisi nin bile ses yaptığını gördüm ona yapcak birşey yok.

    İşçilik konusunda katılmıyorum, Astra olsun Insignia olsun birleşim noktaları son derece başarılı, titizlikle üretildiği belli olan modeller ki sahiplerine göre konuşuyorum, 2. senesini ve 60.000km'sini deviren Astra J sahibi arkadaşımın aracı hala 0 ayarında. Bu bir örnek, ileriki yıllarda da aynen öyle duracak gibi.

    Motorlar gerçekten verimsiz-aktarım da hakikaten zayıf. Kankamın 140 beygirlik Astra Turbo'sunun verdiği his 122hp'lik TSI Golf'lerin bile çok çok gerisinde. Şanzıman da gereksiz uzun.

    f/p olarak 140 beygir Sport versiyon 49.000 e bırakırlarsa mantıklı seçenek aslında, birde insignia 1.4 var, 57.000 e bırakıyorlardı sanırım. Bu ikisi dışındakiler parasını haketmiyor.

    malzeme konusunda civic'i sert eleştiriyorum bu arada ama sahiplerine yönelik asla değil, haluk abinin CC takıntısı gibi, bende de bu takıntı var. Sonuçta günde 1-2 saat geçirdiğim yer aracın kokpiti, insan biraz gösterişli, dokunması güzel bir konsol istiyor.




  • 2 yıl astra h kullandım, forumdan bilen bilir. 1.3 cdti.

    Bugün arkadaşımın arabasını test ettim, daha 300 km de, astra J 1.3 dti, 52 bin tl sport

    H kasaya göe süspansiyon çaok daha iyi, tümsekten geçerken adamı rahatsız etmiyor, vites 5 olmuş 6 yerine, bana H kasaya göre çekişi iyi geldi, araba 2 ve 3. vitesde 1200 devirde gaza basınca topluyor.


    sonra diğer arkadaşımın 2009 model civic sedanı ile karşılaştırdım, sürekli bindiğim, gezdiğim araba

    astraJ , civic e göre

    1. Açık ara çok daha iyi yol tutuş
    2. Çok daha iyi süspansiyonlar, civic ile çukura ya da tümseğe girince zıplıyorsun, süspansiyon sesi arabanın içinde insanı rahatsız ediyor.

    3. Çok daha iyi yalıtım...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.