Şimdi Ara

Assetto Corsa (2014) [ANA KONU] (301. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.552
Cevap
76
Favori
323.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 299300301302303
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben sevdim araçları direksiyona göre baya kolaylar iyi dönüyorlar frenleri güzel tek kusur lastikler çok ısınıyor . Kolla oynayanlar ön lastik ısılarının artmasından dönememeye başlarlar 2-3 tur sonra.
  • Mis gibi oyun içi arabalar varken bu modlarla yarışmamızın bir sebebi varmı acaba ? :)
  • 1 haftadır yaptığımız testler sonrasında bu araçların rekabet açısından daha eşit şartlarda olduğu düşüncesindeyiz aslında tercih etmezin sebebi bu. Ayrıca FWD olmaları nedeniyle direksiyonsuz oynayanlar için de bir şans vermiş oluyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aranel Ciryatan

    1 haftadır yaptığımız testler sonrasında bu araçların rekabet açısından daha eşit şartlarda olduğu düşüncesindeyiz aslında tercih etmezin sebebi bu. Ayrıca FWD olmaları nedeniyle direksiyonsuz oynayanlar için de bir şans vermiş oluyoruz.

    Modlarla yarismaya karsi degilim, ozellikle de kaliteli olanlarla. Fakat bana sorarsaniz yarislar icin oyun ici GT araclari gibi siniflari belirli araclarin secilmesi her seyi cok daha zevkli kilabilir.

    Simdilik daha gucsuz araclarla yarismaktan yana oldugumuzun farkindayim bu dogrultuda zamaninda Bmw Mercedes kapismasi yapmistik. Bir yaris icin belki de daha sonra kullanmayacagim 4 ayri modu indirmeye nedense sicak bakmiyorum. Tabiki toplu yaris olacagi icin indirmeyi planliyorum. Yine de oyun ici araclarla daha keyifli olacagi gorusundeyim.

    Sinif belirlerken internette RSR gibi sitelerden dunya genelindeki en iyi surelere bakilarak denk araclar secilebilcegini dusunuyorum.

    Tek model Kupasi ise her zaman bir opsiyon



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Godvater -- 20 Ekim 2015; 23:05:23 >




  • araçları mod veya değil diye ayırmadan belirteyim dün bunlarla yarıştım ve muazzam keyifli araçlar, ağırlıkları vs gayet iyi motor sesleri de keyifli. küçük arabalardan sonra yine önden çekişli bir pist aracı olarak ben şu aşamada kendi adıma olumlu gördüm. diğer fikirlere de kısmen katılmakla birlikte daha güçlü arkadan itiş arabalara yolu var diye düşünüyorum.
  • balcis kullanıcısına yanıt
    dün hem MUE ile beraber hemde tek başıma toplamda 28 tur attım Ring GP'de. Araçlar cidden çok eğlenceli. kesinlikle arkadan itişli daha güçlü araçlara da geçiş yapıcaz fakat adım adım ilerleyelim.

    Amacım amatörü, profesyoneli herkesin katılabileceği etkinlikler düzenlemek. GamePad yada klavye ile oynayan adama arkadan itişli verirsek her viraj çıkışında spin atacaktır.

    Zamanla etkinlik sayılarımız artacaktır zaten. Farklı modlar, turnuvalar, kupalar. Belki bir sponsor buluruz ve hediyeler veririz belli mi olur. Bunların hepsini katılımların çokluğu belirleyecek.

    Açıkçası ben bu modu beğenmedim, bu araba ile yarışmam gibi yorumlar ile ileri gidemeyiz. Tabii ki fikirler önemli fikirlere açığız ama eleştiri yapıyorsak bile yapıcı olmalı her zaman. Bu işi ciddi bir düzen ile ilerletirsek sponsorluk için firmalara başvurabilirim. Bu sayede onların reklamlarını yaparak size hediyeli turnuvalar sunabilirim. Bu yüzden katılım devamlılık konusunda ne kadar hassas olursak geri dönüşü yine bize + olacaktır ;)




  • Cruze ve Corolla test:
    Fuel: 60 lt başlangıç
    Tire: meds
    Day time/asfalt sıcaklığı: Serverda aynı zaman dilimi.
    Tire pressures: İki araçta aynı.
    Gear ratios: Aynı şanzıman ayarları.

    Lastik ısıları gözönüne alınmadı.
    Düzlük hızları gözönüne alınmadı.

    Cruze: Frenlemede arkadan kayma. Frenleme sonrası ayak tam gazdan çekildiği an ani oversteer. Hızlı viraj orta ve son kısımlarda önden kayma. Yavaş virajlarda önden kayma.
    Corolla: Frenlemede arkadan kayma. Yavaş ve hızlı viraj girişleri dengeli. Viraj çıkışları dengeli.

    İki araç arasında 1 sn ( ortalama ) performans farkı oluşmuştur. Cruz ile turlar 2:13:xxx'den 2:12:xxx'e. Corolla ile 2:12:xxx'den 2:11:xxx'e.
    Test için sürüş turları ortalama 7-8 civarı olup. Her iki araç hem yumuşak sürüş hem de agresif sürüş tarzıyla test edilmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Selvi -- 21 Ekim 2015; 10:10:37 >




  • Oyun son dönem güncellemelerden sonra gerçekten daha iyi bir duruma geldi.G27 direksiyon üzerindeki hız ışıkları çalışmıyordu önceden ,Araçlarda daha oturaklı olmuş.
  • Araçlar arasında dengesizlik varsa adaletsiz bir sezon olur frenlemede araç dengesizleşiyorsa ikili mücadelelerde çok kaza olur buna çare bulunmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aranel Ciryatan kullanıcısına yanıt
    çabanı ve hevesini tebrik ediyorum, dediklerin yapılırsa güzel olur bununla birlikte dediğin gibi bunlar zamanla olacak şeyler :) kaliteli ve herkesin birbirini en azından ismen tanıdığı güzel bir rekabet ortamı güzel bir hediye olacaktır, hepimiz bunu arıyoruz sanıyorum. ilk hedef ikinci yarış turnuvasını organize etmek olsun, daha ben yarışmadım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi balcis -- 21 Ekim 2015; 11:18:02 >
  • SerkanKaplan S kullanıcısına yanıt
    Serkan bu akşamda testlere devam edicez dengesiz olan araçları eleriz tabii ki şimdilik cruz askıda gözüküyor.

    En olmadı tek marka araç kullanırız :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aranel Ciryatan -- 21 Ekim 2015; 11:16:25 >
  • Hafif performans farklılıklarında altın kural " isteyen istediği aracı alabilir " olması iyi olur, araç sayısı kısıtlamasından ziyade. Böylelikle herkes kendi aracının performansını bilerek almış olur. Mesela ben kesinlikle Cruze alacağım ne olursa olsun.
    Bu şekilde olmaz ise; B planı: Araç testleri tamamlanıp aradaki farklar belirlenince tur sayısı başına bir hesap yapılır ve performansı yüksek aracın süresine eklenir ( ekstra ağırlık seçeneği yok diye farz edersek ).
    Her şeyden önce sezon başlamadan herkes her aracı bir test edip sonuçlarını burada paylaşmalı.
    Test için dikkat edilmesi gereken önemli noktalar:
    Hava şartları, pist sıcaklığı, tutuşu, kullanılan lastikler, vites ayarları, benzin yükü, lastik basınçları mutlaka aynı olmalı. Araç başına 5-6 kesintisiz tur atılmalı. Turlar; yarış sürüşü tarzında olmalı, sıralama sürüşü değil.
  • Selamlar,
    Cruz aracının askıya alınması çok anlamlı değil bence.
    Zira dün akşam taner selvi ile beraber pistte turlarken en iyi zamanları onunla yaptığını gördüm.
    Benim favori aracım ise Ford oldu, her yönü ile çok keyifli bir araç.
    Ama lastik durumları gerçekten 3-4 tur sonunda can sıkıcı olmaya başlayabilir.
    Ayrıca diğer arkadaşların dediği gibi araçlarda grafiksel problemler mevcut.
  • Taner Selvi T kullanıcısına yanıt
    Assetto Corsa işte burada bize ufak bir sıkıntı çıkarıyor. Çünkü sunucuyu açarken mutlaka araç sayısını belirtmem gerekiyor. Yani yarışta 3 Corolla olacak 2 Lancer olacak 3 Focus olacak gibi. X bir kişi senden önce bağlanıp senin arabanı seçerse bu sefer sen aracını seçemiyorsun gibi bir durum var. Aslında bence AC'nin gelişmesi gereken bir alan olduğunu düşünüyorum.

    Olmadı tek tek herkesden araç tercihlerini alıp ona göre açmamız gerekir. Herkes lütfen önümüzdeki günlerde araçları test etsin ve fikirlerini yazsın. Ben extra olan 4 pist için bu akşam FPS testi yapacağım eğer sorun yok ise yarın takvimi açıklayacağım. Bir aksilik olmazsa ilk yarışımız 5 Kasım Perşembe olacak.

    Normalde Eğer takımları araç giydirmelerine göre düzenlersek

    4 Corolla
    4 Cruze
    4 Focus
    4 Lancer

    + giydirmesiz sayısız Lancer var

    İlk etapta amaç takımları araçlara göre ayırmaktı fakat eğer araçlarda farklılık durumu söz konusu ise "isteyen istediği aracı alabilir" durumu gündeme gelecektir. Bu durumda katılım formlarını yolladığımda Araç seçimi istemem gerekecek. Yada tek bir araç belirleyip herkes onu kullanacak yine tek marka kupası gibi. bu konuda bu haftaki testler belli edecek.




  • shortmarlboro S kullanıcısına yanıt
    şuan için askıda yanı net verilmiş bir karar yok dediğim gibi bu haftaki testler belirleyecek. Focus'un orta sileceği ile ilgili bir sıkıntı var HUD kamerasında. Aranızda simülasyonu HUD kameradan oynayan var mı? :D

    Açıkcası cockpit kamerası dışında kamera kullanmadığım için FOCUS'un durumunu sizden gelen bilgiler sonrasında farkettim bende.
  • Performans olarak araçlar birbirinin hemen hemen aynı ufak farklar olacaktır ama işin keyfide orda zaten. Farklı marka olmasının en güzel yanı ufak farklar olması kimi virajda daha hızlıdır kimi düzlükte kimiside kalkışta ilk hızlanmalarda. Çok büyük bariz farklar olmadığı sürece her takım ayrı araba olarak yapmak daha keyifli olur diye düşünüyorum. Zaten yarışlarda genelde en hızlı değil en stabil ve hatasız giden kazanıyor.

    Testlere Devam :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boundless34 -- 21 Ekim 2015; 13:28:16 >
  • basliktaki bu hareketlilik cok guzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taner Selvi T kullanıcısına yanıt
    Turnuvada taner bey beni her türlü yener dün birkaç tur attım cruise ile 2:20:XXX en iyi derecem oldu ama turnuva için araçlar iyi bence aynı araçlarda pilotların kalitesi ortaya çıkar diye düşünüyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maksat yarışmaktır. Ben de bu işe ilk başladığımda da Serkan Kaplan 7-8 sn. hızlıydı benden. Şimdi 1 sn kaldı artık aramızda. 3-5 seneye o da erir :P
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Selvi

    Maksat yarışmaktır. Ben de bu işe ilk başladığımda da Serkan Kaplan 7-8 sn. hızlıydı benden. Şimdi 1 sn kaldı artık aramızda. 3-5 seneye o da erir :P

    Taner bey direksiyon seti olarak ne kullanıyorsunuz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 299300301302303
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.