Şimdi Ara

Assetto Corsa (2014) [ANA KONU] (291. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8.552
Cevap
76
Favori
323.462
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 289290291292293
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yerimizi alalım ufaktan
  • yarış sonucu


  • Birinci arkadaşımızı tebrik ediyorum.

    Uzun olmuş ola bilir farkındayım, herkesin okumasına gerek yok. Sadece yarışcılar ve ozdalcom'un(Aranel Ciryatan ) okuması yeterli.

    Öncelikle itirazım var. Yarışa 5. sırada başladım trolleme felan olmaz ise 5. 6. en kötü ihtimal 7. sırada bitiririm dedim. 6. mı 7. ne bitirdim. Tahminim uydu fakat önde ki gruba daha yakın olsaydım 4. sırayı bile zorlaya bilirdim. Fakat mturk2100 ve castilla sağ olsun. Anlayışlı biriyim fakat arkada resmen trollendim. Keşke videoya alacağım demeseydim. Kendileri burada ise dürüst ve saygılı şekilde tartışmaya davet ediyorum.
    Replay alamadım oyun çalışmayı durdurdu yarış ekranından çıktıktan sonra. :/ Replay zaten başlı başına bir hikaye. Geliştirilmesi lazım oyun içinde kayıt edilmesi lazım. Nasıl sıngle da oyun esnasında replay'den izliyrosak bunda da öyle olup kayıt edilmesi lazım.


    3. mü 4. mü turda böyle sürmek zorunda kaldım. Aracın kondisyonu düştü. Sağa çekme mi dersin spin atmaya meyilmi desen, top hız düşüşümü desen...

    Neyse bu konuyu fazla uzatmayacağım. Gelelim kaza yerlerine.
    1. resim ilk viraj arkamda @adjustik vardı steamden sordum araç sarı dedi. bende gördüm fakat yine dogrulatmak açısından sordum. Buradaki arkadaşlar da eger gördülerse ilk virajı yazsınlar.
    Olay şu, diger araçların konumunu gösteren app yi kullanıyordum fark ettim hemde gördüm hissettim biraz dışta kaldım ama sagda darbe yedim dışarı dogru açıldım o anda pit yapıp devam etmek vardı aklımda vaz geçtim böylede sürerim dedim :) vuran mturk2100 ön tampon teması ile ...

    2. resim ve kaza bu sefer castilla önde @adjustik olmak üzere bende onun yarım araç arkasındayım castilla ise tam yanımda sayılmamakla birlikte biraz önümde ve viraja girerken birlikte düzgün girsek ben kendimi düzenler birlikte girer ben arkada çıkardım fakat öyle olmadı direk yandan geçirip pist dışına attı kendisi ise kaza oldugu anlaşılsın diye kendiside çıktı pistten.

    Bariyere çarpıp biraz savrulduktan sonra hemen hemen o ikinci resimde ki yerden yola çıktım. ve devam etmeye çalıştım.
    3. resim ve kaza burada yine klasik arka arkaya girilmesi gereken yer burada kim çarptı tam hatırlamıyorum ama yine mturk dü galiba yine yazarlarsa sevinirim. Soldan yine gömdü bu sefer viraj içinde bu sefer baya zorladı girmek için viraja ve virajda vurup spin attım ve geri toparladım devam ettim.

    4. reism ve kaza ise düzlüğe son viraj ve viraj girişinde ani fren yapması ve arkadan toslamam ve yine pist dışı. Ve yine devam. bunu bir kere daha yaparken gördüm. ve yine arkasındaydım ama bu sefer mesafe oldugu için çarpmadım.


    Uzun olmuş ola bilir farkındayım, herkesin okumasına gerek yok. Sadece yarışanlar ve özelikle kazaya sebeb olanları tartışmaya davet ediyorum söyledigim gibi. Ve Mehmet(ozdalcom) hocamın okuması yeterli.
    Benim talebim bu iki yarışcının bu sezondan dnf olması. Benim gözümde mturk yarış kurallarını bilmiyor ve yarışanları kötü yönde etkliyor hızlarını düşürme yol vermeme vs. castlila ise biliyorda umursamıyor bir o kadarda agresif gibi.
    @Aranel Ciryatan
    edit: Düzenleme. Ets de bir düşünce var ya kötü oyuncuları en arkaya atalım ön taraf düzgün rahat gitsin. Aynı bunun gibi bir şey oldu. Bu iki arkadaş için. Bir ara ikisi çarpıştı dikiz aynasında gördüm.
    Bir arkadaş replay almış videoyu düzenleyip en kısa sürede yükleyeceğim. Video gelsin kararı öyle veriniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _M-U-E_ -- 12 Ekim 2015; 0:54:07 >




  • replay aldım bakıyorum şimdi

    castilla geçen yarışta ilk virajda beni trollemişti :)
  • boundless34 kullanıcısına yanıt
    Normal kaza olsa anlarım ama değil. Yani daha önceki yarışlarda ben yol verdim kaza yaşamayalım diye. Bu arkadaşların amacını anlamak istiyorum ve kendi ağızlarından. Evet cevaplarınızı bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _M-U-E_ -- 12 Ekim 2015; 1:02:38 >
  • 1) starthttps://youtu.be/Td67KabjTOU
    2) MUE CASTİLLAS temashttps://youtu.be/fFtyC0wMWbU
    ilk viraj kaza anı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boundless34 -- 12 Ekim 2015; 1:53:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boundless34

    1) starthttps://youtu.be/Td67KabjTOU
    2) MUE CASTİLLAS temashttps://youtu.be/fFtyC0wMWbU
    ilk viraj kaza anı

    Tekrar teşekkür ederim.
  • Selam arkadaşlar,

    Livery tasarlıyorum, takımlar vs. oluşturulursa güzel, özel livery'li sezonlar yapabiliriz. Daha önce bir 12 saat Bathurst turnuvasına katıldım iyi organize edilince keyifli oluyor.

    Daha önce yaptığım bazı livery'ler:
    http://www.racedepartment.com/downloads/authors/erg.212297/

    Başka var mı yapan (Türk) bilmiyorum, henüz pek araştırmadım ama yapmak isteyenler olursa görsel bir anlatım hazırlamaya çalışırım.

    Bu da geçen hafta kurduğum mod sitesi;http://rgnnr8.wix.com/modbase bol bol araç var şimdilik pist yok. Yararlanabilirsiniz.




  • ilk video net bir trolleme ben real racingde öyle oynamıyorum

    ikinci videoda da castilla nın bir art niyeti olduğunu düşünmüyorum adjustic in hemen arkasına geçmek istemiş ama bence senin orda olabilceğini hiç hesaba katmamış gibi ilk dokunuştan sonra zaten 2nizde kontrolleri kaybedip pist dışına çıkmışsınız bi art niyet göremedim ben.
  • Ilk virajda ben ortada kaldim mturk arkadas icerden hizlica gelip gec fren yapti veya acemi arkadas viraji kestiremedi. Once kaplana carpti. Kaplan savrulup mueya carpti. 2. Video icin bende art niyet dusunmedim. Ama ayna kullansa veya o radari kullansa bu kaza olmazdi diye dusunuyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antking -- 12 Ekim 2015; 7:11:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boundless34 kullanıcısına yanıt
    aranel ciryatan ne alaka yav ben akşam yarışa katılmadım ki
  • Arkadaşlar mturk2100 normalde yarıış listemize dahil olmayan birisidir. Server şifresini kim paylaştı ise buraya yazabilir mi?
  • Nurburugring GP sonrası Genel Sıralama

    Sıralama Yarışçı Puan
    1 Semih Emre Ekinci 28
    2 zedat1903 19
    3 adjustik 16
    4 EfeCan 12
    5 Serkan Kaplan 10
    6 Boundless34 9
    7 _M-U-E_ 7
    8 Taner Selvi 4
    9 Aranel Ciryatan 1
    10 castilla 1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _M-U-E_

    quote:

    Orijinalden alıntı: boundless34

    1) starthttps://youtu.be/Td67KabjTOU
    2) MUE CASTİLLAS temashttps://youtu.be/fFtyC0wMWbU
    ilk viraj kaza anı

    Tekrar teşekkür ederim.


    Valla kimseyi trollemek gibi bir niyetim yok aksine kaç kişiyi geçebilcekken kaza olmasın diye yol verdim kenara çekildim bu çarpmada da yarış esnasında benim hissettiğim bana arkadan çarpan sizdiniz benim açımdanda bu böyle yaşandı oyun imkanları gereği çok iyi görüş açısına sahip olmuyoruz arkadan gelenin dikkat etmesi gerekiyo biraz.trolleme gibi bir amacım olduğunu düşünüyorsa herkes bundan sonraki yarışlara katılmam çok problem değil eğer oyunu bozuyorsam
    Son turlarda bir arkadaşı kaç kere geçme imkanım oldu geçmedim kaza olmasın diye ısrarla önümü kapattı ama en son önümü kapatınca benimde kaçabilcek yerim kalmadı ve çarpıştık viraj gereği.Neyse bir kaç kişi daha şikayetçiymiş benden kendi kafalarına göre trollemekle falan suçlamışlar tamam arkadaşlar ben katılmam bundan sonraki yarışlara sorun değil..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ras0 -- 12 Ekim 2015; 9:32:49 >




  • gnothiseauton G kullanıcısına yanıt
    dostum benimle steam face buradan özel mesaj neresi olursa artık iletişime geç. Sitene hosting sponsoru olmak isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ras0

    quote:

    Orijinalden alıntı: _M-U-E_

    quote:

    Orijinalden alıntı: boundless34

    1) starthttps://youtu.be/Td67KabjTOU
    2) MUE CASTİLLAS temashttps://youtu.be/fFtyC0wMWbU
    ilk viraj kaza anı

    Tekrar teşekkür ederim.


    Valla kimseyi trollemek gibi bir niyetim yok aksine kaç kişiyi geçebilcekken kaza olmasın diye yol verdim kenara çekildim bu çarpmada da yarış esnasında benim hissettiğim bana arkadan çarpan sizdiniz benim açımdanda bu böyle yaşandı oyun imkanları gereği çok iyi görüş açısına sahip olmuyoruz arkadan gelenin dikkat etmesi gerekiyo biraz.trolleme gibi bir amacım olduğunu düşünüyorsa herkes bundan sonraki yarışlara katılmam çok problem değil eğer oyunu bozuyorsam
    Son turlarda bir arkadaşı kaç kere geçme imkanım oldu geçmedim kaza olmasın diye ısrarla önümü kapattı ama en son önümü kapatınca benimde kaçabilcek yerim kalmadı ve çarpıştık viraj gereği.Neyse bir kaç kişi daha şikayetçiymiş benden kendi kafalarına göre trollemekle falan suçlamışlar tamam arkadaşlar ben katılmam bundan sonraki yarışlara sorun değil..

    Ben bir kaç kez daha izledim videoyu dediğim gibi bana dikkatsizlik sonucu yaşanan bir kaza gibi geldi art niyet yok bence




  • Şimdi arkadaşlar videoları tekrar tekrar izledim.

    1. videodaki arkadaş zaten yarışta olmaması gerekiyordu etkinlik listesinde yoktu. Öncelikle bunun altını çizmek isterim. Kendisi ceza olarak düzenlenen yeni etkinliklerde yer alamayacaktır.

    Videoda izlediğimiz gibi geriden gelip çok geç fren yapıyor. Bir simülasyon değilde sanki Need For Speed oynar edasında geliyor kendisi. %100 hatalıdır.

    2. videoda bir art niyet olmadığı belli fakat kullanım hatası var.

    FİA kurallarındaki geçiş engelleme ceza sebeplerine bakalım.

    - Bir sürücünün kurallara uygun şekilde yapmaya çalış-
    tığı geçiş manevrasını engellemek,
    - Geçiş manevrası esnasında bir sürücüyü engellemek,
    - Yarışmanın veya diğer sürücülerin güvenliğini tehdit
    edecek şekilde tehlikeli sürüş yapmak,

    Bu durumda geçiş engelleme durumu olduğu için ceza puanı uygulanması gerekmektedir. Kasıtlı bir çarpma olmadığı için "Yarıştan Men" yada "-4 puan" uygulanmayacaktır.

    Geçiş engelleme durumu söz konusu olduğundan ve kaza yaşandığında 2 araçta pist dışına çıktığı için Castillas -2 ceza puanı almasını uygun görüyorum. Hem fikirsek bu şekilde uygulanacaktır.

    İtirazı olan bana cırlasın :D

    Bu arada böyle kurallarımızı daha netleştiricem yakında ceza puanı listesi ve ceza nedenleri olan bir liste hazırlamayı düşünüyorum fakat tek başıma tabii ki zor oluyor. Açıkçası bu konuda pist kurallarına hakim ve bana destek olacak bir yardımcı da arıyorum. Gönüllü olmak isteyen bana özelden yazsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aranel Ciryatan -- 12 Ekim 2015; 9:55:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aranel Ciryatan

    Şimdi arkadaşlar videoları tekrar tekrar izledim.

    1. videodaki arkadaş zaten yarışta olmaması gerekiyordu etkinlik listesinde yoktu. Öncelikle bunun altını çizmek isterim. Kendisi ceza olarak düzenlenen yeni etkinliklerde yer alamayacaktır.

    Videoda izlediğimiz gibi geriden gelip çok geç fren yapıyor. Bir simülasyon değilde sanki Need For Speed oynar edasında geliyor kendisi. %100 hatalıdır.

    2. videoda bir art niyet olmadığı belli fakat kullanım hatası var.

    FİA kurallarındaki geçiş engelleme ceza sebeplerine bakalım.

    - Bir sürücünün kurallara uygun şekilde yapmaya çalış-
    tığı geçiş manevrasını engellemek,
    - Geçiş manevrası esnasında bir sürücüyü engellemek,
    - Yarışmanın veya diğer sürücülerin güvenliğini tehdit
    edecek şekilde tehlikeli sürüş yapmak,

    Bu durumda geçiş engelleme durumu olduğu için ceza puanı uygulanması gerekmektedir. Kasıtlı bir çarpma olmadığı için "Yarıştan Men" yada "-4 puan" uygulanmayacaktır.

    Geçiş engelleme durumu söz konusu olduğundan ve kaza yaşandığında 2 araçta pist dışına çıktığı için Castillas -2 ceza puanı almasını uygun görüyorum. Hem fikirsek bu şekilde uygulanacaktır.

    İtirazı olan bana cırlasın :D

    Bu arada böyle kurallarımızı daha netleştiricem yakında ceza puanı listesi ve ceza nedenleri olan bir liste hazırlamayı düşünüyorum fakat tek başıma tabii ki zor oluyor. Açıkçası bu konuda pist kurallarına hakim ve bana destek olacak bir yardımcı da arıyorum. Gönüllü olmak isteyen bana özelden yazsın.

    Ben çok hakim değilim konuya ama araştırmayı severim seve seve de destek olabilirim sana. Adamın aldığı tek puan vardı oda yalan oldu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flonky

    Herzaman bukadar şanslı olmuyor tabi :) Bu konuda en güzel mekan iracing . Kısmet olursa bu yıl sonundan sonra iracing e geçiş yapıcam. Dfgt ile istediğimi yapamadığımdan ara verdim iracing e.Hızlı olmak için t500rs gibi direksiyon şart sim oyunlarında.

    Hocam DFGT iracing' te ki en performanslı direksiyonlardan biri, Greger Huttu adını duyurmadan önce bütün tur rekorlarını dfgt ile kırmıştı mesela :) t500'de çok daha fazla zevk alırsınız doğru, ama dfgt aynı zamanları yapar çok rahat, blip'i manuel yapıyorsanız o başka tabi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karpuzsever -- 12 Ekim 2015; 10:23:45 >
  • karpuzsever K kullanıcısına yanıt
    Kısa yarışlarda dfgt iyi bir seçenek fakat uzun yarışlarda gt araçlarında kerbe taştığında lastik sıcaksa araç ani kontra alıyor bunu dfgt tede direksiyonu kendimiz döndürerek sağlamaya çalışıyoruz. Fakat t500 rs okadar hızlı ki ufak bi bırak tut yaparak kontrolu sağlayabiliyoruz. Özellikle ilk 3 için mücadele ediyorsanız uzun yarışlarda direksiyon farkı ortaya çıkıyor. Genelde iracing de yarış bitiminde soruyordum üst sıradakilerin hepsi trustmaster kullanıyor :) Direksiyon büyüklüğü el viteslerinin büyüklüğü olması gereken gibi. Oyunlar gelişiyor daha iyi fizikler ve yol hassasiyeti yazılımları çıkıyor. Son 4 yıldır dfgt kullanıyordum t500rs kullanınca oyuncak gibi geldi. Nasıl oyunlarda fps önemliyse racing sim oyunlarında direksiyon önemli tabi benim gibi 1.liği azruluyorsanız :)

    1:20 den sonraki hıza dikkat :)





  • 
Sayfa: önceki 289290291292293
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.