Şimdi Ara

Assassin's Creed Valhalla (2020) [PC ANA KONU] (132. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.867
Cevap
46
Favori
184.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 130131132133134
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 11_serhat_11 kullanıcısına yanıt
    Onlarla kapışırken değil normal npclerle kapışırken hissediliyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kubillian

    Bu oyuna ' diğer ac lerden farklı, içine çekiyor çok güzel ' diyen YouTube'er lara kafam g.....sin. dünyada bu kadar keyifsiz bir melee combat bulamazsınız. Genel olarak vasat olan odyssey bile daha ilgi cekiciydi.

    Ubisoft hakikaten artık sittin sene adam olmaz. Valhalla ve watch dogs farklı olacak, artık farklı strateji kasıyoruz. Bu sefer mutlu edeceğiz oyuncuları dedikleri oyunlarda bile daha geri gittiler. Bunların bir harddiskleri var ofislerinde. O harddiskte bir sürü daha önce yapılmış animasyonlar , modeller, dokular var. Oradan çekip çekip cilalayip oyun yapıyorlar. Ulan her ana karakterin koşusu bütün ubisoftlarda tıpatıp aynı olur mu. Koşarken eller ayaklar tırmanma animasyonu nefes almasına kadar mubalagasiz herşey aynı. immortal fenyx rising e baktım. Ulan orada bile aynı. Yuh artık

    Bu oyunla birlikte AC oyuncuları ikiye ayrılmış durumda. Kimisi en iyi oyunlarından biri diye düşünürken kimisi en kötü oyunu diyor. Ben seven taraftayım daha çok :) Combat konusunda katılıyorum çok hoş olmamış fakat yan görevler hoşuma gitti. Neden beğenmediğinizi anlayamadım açıkçası. Eskiden yan görev diyerek git şunu öldür, 10 tane x eşyası toplayıp getir gibi berbat ve birbirinin kopyası görevleri önümüze koyarlardı. Beyaz nokta olarak haritada görülen etkinliklerde çeşitlilik çok daha fazla artmış. Günümüz oyunlarının çoğundan daha iyi yan görev tasarımı var ve çok daha çeşitli. Animasyondur, dövüş mekanikleridir, buglardır, o tür konularda katılıyorum sıkıntılı kısımları var oyunun fakat genel olarak gayet çeşitli ve güzel geldi bana.


    Ama ben sizi de anlamak istiyorum. Neden beğenmediniz mesela yan görevleri veya etkinlikleri. Bir yere gidiyorsun mesela boss çıkıyor onu kesip üstündeki eşya sayesinde bambaşka bir bölgedeki mağaradan efsanevi eşya çıkarıyorsun thor'un çekici gibi değişik eşyalar. Başka bir yere gidiyorsun lanetlenmiş bir bölge laneti kaldırıyorsun. Başka bölgede çocuklarla saklambaç oynuyorsun. Bir diğer bölgede yalancı bir adamın yalan söylediğini keşfediyorsun etrafı kurcalayarak ve oyun sana şunu yap şunu etkinleştir gibi yönlendirmeler yapmıyor. Sen kendin hikayeyi dinleyip ona göre görevi tamamlıyorsun. Her şeyi anlarım dövüşü sevmezsin harita küçük veya büyük gelir veya çok benzer gelir mekanlar. Ama gerçekten sizin bir şeyi beğenmeniz için adamların ne yapması gerekiyor. Yan görevler üzerinden konuşuyorum sizin için ideal, güzel yan görev nasıldır. Adamın biri 30 tane geyik derisi topla desin de sen amelelik yapasın bu daha mı eğlenceli geliyor size göre. Yanlış anlamayın yargılamıyorum sadece meraktan soruyorum.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: arman09

    Onlarla kapışırken değil normal npclerle kapışırken hissediliyor

    Genel olarak dövüş mekaniklerinde sıçmışlar zaten hocam ya. Bir tek bosslar ve templer lar zevk veriyor benim için. Syndicate'den Origins'e geçerkenki fark kadar değişim getirmeleri gerekiyor bence gelecek oyunları için.

  • Oyunun ana hikâyesini ve yan görevlerin çoğunu bitirdim. Bu vesileyle bir değerlendirme yapmak istedim.


    Bence bu oyun, zevk vermese de sırf acı da vermediği için hâlâ yapılmaya devam edilen alışkanlıklara benziyor. Oyunun ana hikâyesi çok zayıf. Tek yaptığımız bölge ele geçirmek. Bölge ele geçirmek ise 2-3 seferden sonra tamamen monotonlaşıyor. Hiçbir yeni oyun deneyimi sunmayan, önceki oyunları karıştırıp ortaya çıkan şeyi allayıp pullayıp önümüze koymuş Ubisoft. Hele oyundaki sinematiklerin o kalitesizliği ve bir odada seslendirildiği belli olan erkek Eivor'un dümdüz sesi. Arazide yürürken de dağa çıkarken de kulağınıza gelen ses aynı çünkü ses gelmiyor. Dümdüz oynuyorsunuz. Ama yine de bu oyun benim aklımda günümüz hikâyesini devam ettirdiği için bir rezalet olarak kalmayacak. Çünkü o kısımda gerçekten önemli şeyler oldu. Bir de beni çıldırtan Asgard kısımları var ki evlere şenlik. Aşırı sıkıcı ve bayıcıydı. İyi kısımlarına gelirsek kale baskınları gerçekten de iyiydi. Ama maalesef o da tekrara düştü sürekli. Hepsi aynıydı ne yazık ki.


    Özetle oyunu baştan sona oynamak yerine oyunun son birkaç saatini internetten bulup izleseniz serinin hikâyesi açısından pek de bir şey kaybetmezsiniz.


    Valhalla, bence hikâye bakımından yeni nesil AC oyunlarının arasındaki en zayıf halka maalesef. Ana hikâye, Tarikat ve Asgard senaryoları ağızda kekremsi bir bırakmaktan öteye gidemiyor.


    Umarım DLCler, ana oyundan daha iyi olmayı başarabilir.





  • Hayatımda ilk kez 1 assassin's creed oyununu ön sipariş ile aldım şansıma tüküreyim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 11_serhat_11

    Bu oyunla birlikte AC oyuncuları ikiye ayrılmış durumda. Kimisi en iyi oyunlarından biri diye düşünürken kimisi en kötü oyunu diyor. Ben seven taraftayım daha çok :) Combat konusunda katılıyorum çok hoş olmamış fakat yan görevler hoşuma gitti. Neden beğenmediğinizi anlayamadım açıkçası. Eskiden yan görev diyerek git şunu öldür, 10 tane x eşyası toplayıp getir gibi berbat ve birbirinin kopyası görevleri önümüze koyarlardı. Beyaz nokta olarak haritada görülen etkinliklerde çeşitlilik çok daha fazla artmış. Günümüz oyunlarının çoğundan daha iyi yan görev tasarımı var ve çok daha çeşitli. Animasyondur, dövüş mekanikleridir, buglardır, o tür konularda katılıyorum sıkıntılı kısımları var oyunun fakat genel olarak gayet çeşitli ve güzel geldi bana.


    Ama ben sizi de anlamak istiyorum. Neden beğenmediniz mesela yan görevleri veya etkinlikleri. Bir yere gidiyorsun mesela boss çıkıyor onu kesip üstündeki eşya sayesinde bambaşka bir bölgedeki mağaradan efsanevi eşya çıkarıyorsun thor'un çekici gibi değişik eşyalar. Başka bir yere gidiyorsun lanetlenmiş bir bölge laneti kaldırıyorsun. Başka bölgede çocuklarla saklambaç oynuyorsun. Bir diğer bölgede yalancı bir adamın yalan söylediğini keşfediyorsun etrafı kurcalayarak ve oyun sana şunu yap şunu etkinleştir gibi yönlendirmeler yapmıyor. Sen kendin hikayeyi dinleyip ona göre görevi tamamlıyorsun. Her şeyi anlarım dövüşü sevmezsin harita küçük veya büyük gelir veya çok benzer gelir mekanlar. Ama gerçekten sizin bir şeyi beğenmeniz için adamların ne yapması gerekiyor. Yan görevler üzerinden konuşuyorum sizin için ideal, güzel yan görev nasıldır. Adamın biri 30 tane geyik derisi topla desin de sen amelelik yapasın bu daha mı eğlenceli geliyor size göre. Yanlış anlamayın yargılamıyorum sadece meraktan soruyorum.



    Alıntıları Göster

    Wikipediada valhalla için künyede aksiyon rpg diye yazıyor. Kendileri her fragmanda her tanıtım videosunda aksiyonun ve gizliliğin baz alındığını, geri kalan base kurma, loot yapma, gemi savaşları, yan görevler vb hepsi için de geri planda ama bunların da olacağını, isteyenin bunlarla da uğraşabileceği belirtiliyor. fragmanlarda oyunun hangi özelliğine ne kadar zaman ayırdıklarına bakın. Oyuncunun aklında buyrun karizmatik çift el balta, buyrun bol bol düşman buyrun gaz müzikler, buyrun hadi madem god of war'u çok sevdiniz (ubisoft'un temel mantığı tutan formülü anında kendi oyunlarında yapıştırmak, gow'un başarısını kıskandıklarını kabul edebiliriz. Yoksa bence sırada kesinlikle feodal japonya düşünülüyordu) alın size nordic valhalla deyip oyuncunun aklında bir şema oluşturulmak istenmiş.


    Hadi gelelim ne kadar bu temel vaadi yerine getirebiliyorlar.


    oyunun başında 5 saat geçirdim. Bu 5 saatin 1 saati hadi diyelim 3a arpg oyunlarında bir şey olmaz. Hikaye anlatılır bol bol cutscene girer oyuncu ısındırılır. Sonra yavaş yavaş başlanır. Önce kıyafetiniz olmaz. envanter kullanımı anlatılır bir yerde kıyafet bulursunuz. Loot yaparsınız ufak ufak sonra hop aksiyon.


    O aksiyona girdik ya. Yemin ederim facepalm ile oynadım oraları. Sol elim sürekli suratıma yapışıyor. (sağ elim button mash de) Oynayan bilir ilk görev arkadaşlarınızı kurtarmak. Onları kurtarıp dışarı çıkıyorsunuz. düşman karargahın ortasında spawn olmuş gibi savaşıyorsunuz. Allahım onlar nasıl bir yapay zeka. Erzurumdaki ayı bile doğru tepki veriyor. Karman çorman kimin ne yaptığı belli değil. şöyle bir sahne düşünün. bizden 3 kişi düşmandan birini araya almış ama vurmuyor. Düşman arada kılıç sallıyor ama 10 metre öteden beni hedef alıp. İleride okçular var 7 8 kişiler. o karmaşada bizi vurmaya çalışıyorlar. melee savaşsalar muhtemelen zorlanırım ama yok. Böyle bön bön bakıyorlar uzaktan. yaklaşık 20 metre ileride 3 lü grup starbuckstan aldıkları lattelerini içip sohbet ediyorlar. Odinden falan bahsediyorlar. Arkada kılıç kalkan sesleri var ha. Düşmanın yanına gidiyorum tak tak tak 3 vuruşla iniyor. HİÇ BİR TAKTİK yok. Resmen basic bir yapay zekayı toplu da olsa tekil de olsa tek tek npc lere dağıtmışlar. Şimdi diyeceksiniz 3 vuruşta dark soulsda da inen düşman var. Yahu en kötü dark souls olan 2 bile o rahatlığı sana vermiyor. En basic düşman bile konsantre olmazsan yere yatırır seni. Hiç bir manası olmayan bir combat. Button mash üzerine kurulu. Ha boss yapmışlar arada kaçabildiğin allah bin defa razı olsun onları koyandan. Koşuyorum ileride ip gibi dizilmiş her sırada 3 er 4 er askerler var. Böyle bekliyorlar. Lap lap geçe geçe indiriyorum. Bilardo topları gibi. Geril vur geril vur. O kadar sığ o kadar gerizekalı bir combat var ki yemin ederim ekran başında mala bağladım. Açın aksiyon arasında gidin çayınızı kahvenizi koyun başında bekleyin. Geldiğinizde büyük ihtimal o karmaşada ölmemiş olursunuz. Hele gizliliğe hiç hiç girmeyelim. Cümlemin başı küfürle sonu küfürle biter durduk yere çizik alırız hiç gerek yok.


    Şimdi temeli aksiyon olan bir oyunun en iyi yapması gereken şeyi bu kadar boktan ve sığ yapması sizi ne kadar mutlu ediyor ?. Gidin misal settlement kurun. Ne bileyim sid meier civilization gibi takılın. konsepti seviyor olabilirsiniz. İskandinav mitolojisi seviyorum. bana rastalı saç sakal lazım. gemi lazım jürgen lazım falan diyorsanız alın kahvenizi içerek buyrun o manzara eşliğinde oynayın. Oyun 3a gibi hissediliyor eyvallah. Ama yapması gereken temel şeyi düzgün yapmayınca kusura bakmayın benim işten güçten bulduğum kısıtlı zaman değerli. Giderim elden ring leaki kovalarım redditten yemin ederim daha değerli geçer zaman benim için.


    Peki gelelim neden kaynaklandığına bu durumun. Ubisoftu da anlamıyor değilim yanlış düşünülmesin.


    Mimarlık şirketim var. Dönem dönem işe göre işçi alır çıkartırız. Bazı işçiler görüyorum ilk söylediği şey Her işi yaparım abi. Seramik döşerim alçıpan asma tavan bağlarım, alçı sıvadan anlarım duvar örerim vb diye sayar. Ve bu adam arkadaşlar HİÇ BİR ŞEY yapamaz. Rezil eder sizi de müşteriyi de. Asla böyle insanlara bulaşılmaz. Şimdi ne alaka diyebilirsiniz. Olay ubisoft için de geçen ki facia olan cyberpunk için de alakalı esasen. Sen herşeyi yapmaya çalışırsan hiç bir şey yapamazsın. Bu olsun bu olsun aa burada bunu yapmıştık o güzeldi bu da olsun diye oyun yapılmaz. Her türlü o iş o oyun sıçmaya mahkumdur. O koordinasyonu o organizeyi yapamazsın.


    Valhalla benim için ne olsaydı iyi olurdu,


    Daha küçük bir harita.

    Daha anlamlı lore. Kör göze parmak anlatılmayan, klişe olmayan, ağır ağır ilerleyen, daha şaşırtıcı daha çarpıcı bir hikaye.

    Daha rafine daha temel bir oynanış.

    Anlamsız gemi savaşlarından çıkılacak.

    Ubisoft kütüphanesinden ayrılmış yepyeni animasyonlar ve grafik motoru.

    Bomboş, anlamsız, kupa için yaratılmış ek toplanabilirlerin kalkması.

    Çok çok çok daha iyi bir yapay zeka. Daha zorlayıcı ve farklı tipte düşmanlar.

    Toplu savaşların kalkması. Daha yalnız takıldığınız bir hikaye. Belki tek tük companion olabilir hikayenin gidişatına göre.

    Eşşek kadar sürüyle puntolarla oyunun anlatılmaması. Temel olarak oyunun bir sığıra anlatır gibi anlatılmaması gerektiğini. Biraz bize bıraksınlar isterim.



    Peki yapar mı bunları ubisoft? Gördük. Değişime gireceğiz dediği oyunda bile gitti nerede ne varsa toplayıp oyuna koydu. Koysun abi. Buyrun oynayın sizde. Ölümüne sıkıcı button mash aksiyonla size mutluluklar.


    İyi ki from software var da şu ubisoftun eline kalmadık arpg de.





  • Oyunun yan görevleri(world event) bence bu oyunun en iyi kısmı. World eventlerin seni yönlendrirmemesi iyi olmuş, olayı kendiniz çözüyorsunuz ve size birşey başarmış hissi veriyor, dünyanın yaşayan gerçek bir dünya oldugunu hissediyorsunuz.


    Odyseyde ruhu olmayan sadece ana göreve devam edebilmek için yaptığınız exp kasma amaçlı boş boş yan görevler vardı, grind yapıp duruyordun.

  • Piyasa da oynayacak oyun kalmamasına rağmen şu oyunu oynayasım gelmiyor. Üstüne üstlük Türkçe yamasını da kurdum 10 saat civarı oynadım yok arkadaş gitmiyor. Berbat yapay zeka ve kütük gibi animasyonları gördükçe oyunu açıp kapatıyorum. Vasat bir oyun olan aco nun bile gerisinde kalmış animasyonlar o derece. Bin kişiyle oyun yapıyorlar hala daha npc nin kafa-vücut oranını ayarlayamıyorlar vallahi ne diyim. Pandemiden dolayı oyunlar iptal edilmeseydi pc de 1 dakika tutmazdım bu rezileti de neyse...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi veterangamer -- 7 Nisan 2021; 22:41:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kubillian

    Wikipediada valhalla için künyede aksiyon rpg diye yazıyor. Kendileri her fragmanda her tanıtım videosunda aksiyonun ve gizliliğin baz alındığını, geri kalan base kurma, loot yapma, gemi savaşları, yan görevler vb hepsi için de geri planda ama bunların da olacağını, isteyenin bunlarla da uğraşabileceği belirtiliyor. fragmanlarda oyunun hangi özelliğine ne kadar zaman ayırdıklarına bakın. Oyuncunun aklında buyrun karizmatik çift el balta, buyrun bol bol düşman buyrun gaz müzikler, buyrun hadi madem god of war'u çok sevdiniz (ubisoft'un temel mantığı tutan formülü anında kendi oyunlarında yapıştırmak, gow'un başarısını kıskandıklarını kabul edebiliriz. Yoksa bence sırada kesinlikle feodal japonya düşünülüyordu) alın size nordic valhalla deyip oyuncunun aklında bir şema oluşturulmak istenmiş.


    Hadi gelelim ne kadar bu temel vaadi yerine getirebiliyorlar.


    oyunun başında 5 saat geçirdim. Bu 5 saatin 1 saati hadi diyelim 3a arpg oyunlarında bir şey olmaz. Hikaye anlatılır bol bol cutscene girer oyuncu ısındırılır. Sonra yavaş yavaş başlanır. Önce kıyafetiniz olmaz. envanter kullanımı anlatılır bir yerde kıyafet bulursunuz. Loot yaparsınız ufak ufak sonra hop aksiyon.


    O aksiyona girdik ya. Yemin ederim facepalm ile oynadım oraları. Sol elim sürekli suratıma yapışıyor. (sağ elim button mash de) Oynayan bilir ilk görev arkadaşlarınızı kurtarmak. Onları kurtarıp dışarı çıkıyorsunuz. düşman karargahın ortasında spawn olmuş gibi savaşıyorsunuz. Allahım onlar nasıl bir yapay zeka. Erzurumdaki ayı bile doğru tepki veriyor. Karman çorman kimin ne yaptığı belli değil. şöyle bir sahne düşünün. bizden 3 kişi düşmandan birini araya almış ama vurmuyor. Düşman arada kılıç sallıyor ama 10 metre öteden beni hedef alıp. İleride okçular var 7 8 kişiler. o karmaşada bizi vurmaya çalışıyorlar. melee savaşsalar muhtemelen zorlanırım ama yok. Böyle bön bön bakıyorlar uzaktan. yaklaşık 20 metre ileride 3 lü grup starbuckstan aldıkları lattelerini içip sohbet ediyorlar. Odinden falan bahsediyorlar. Arkada kılıç kalkan sesleri var ha. Düşmanın yanına gidiyorum tak tak tak 3 vuruşla iniyor. HİÇ BİR TAKTİK yok. Resmen basic bir yapay zekayı toplu da olsa tekil de olsa tek tek npc lere dağıtmışlar. Şimdi diyeceksiniz 3 vuruşta dark soulsda da inen düşman var. Yahu en kötü dark souls olan 2 bile o rahatlığı sana vermiyor. En basic düşman bile konsantre olmazsan yere yatırır seni. Hiç bir manası olmayan bir combat. Button mash üzerine kurulu. Ha boss yapmışlar arada kaçabildiğin allah bin defa razı olsun onları koyandan. Koşuyorum ileride ip gibi dizilmiş her sırada 3 er 4 er askerler var. Böyle bekliyorlar. Lap lap geçe geçe indiriyorum. Bilardo topları gibi. Geril vur geril vur. O kadar sığ o kadar gerizekalı bir combat var ki yemin ederim ekran başında mala bağladım. Açın aksiyon arasında gidin çayınızı kahvenizi koyun başında bekleyin. Geldiğinizde büyük ihtimal o karmaşada ölmemiş olursunuz. Hele gizliliğe hiç hiç girmeyelim. Cümlemin başı küfürle sonu küfürle biter durduk yere çizik alırız hiç gerek yok.


    Şimdi temeli aksiyon olan bir oyunun en iyi yapması gereken şeyi bu kadar boktan ve sığ yapması sizi ne kadar mutlu ediyor ?. Gidin misal settlement kurun. Ne bileyim sid meier civilization gibi takılın. konsepti seviyor olabilirsiniz. İskandinav mitolojisi seviyorum. bana rastalı saç sakal lazım. gemi lazım jürgen lazım falan diyorsanız alın kahvenizi içerek buyrun o manzara eşliğinde oynayın. Oyun 3a gibi hissediliyor eyvallah. Ama yapması gereken temel şeyi düzgün yapmayınca kusura bakmayın benim işten güçten bulduğum kısıtlı zaman değerli. Giderim elden ring leaki kovalarım redditten yemin ederim daha değerli geçer zaman benim için.


    Peki gelelim neden kaynaklandığına bu durumun. Ubisoftu da anlamıyor değilim yanlış düşünülmesin.


    Mimarlık şirketim var. Dönem dönem işe göre işçi alır çıkartırız. Bazı işçiler görüyorum ilk söylediği şey Her işi yaparım abi. Seramik döşerim alçıpan asma tavan bağlarım, alçı sıvadan anlarım duvar örerim vb diye sayar. Ve bu adam arkadaşlar HİÇ BİR ŞEY yapamaz. Rezil eder sizi de müşteriyi de. Asla böyle insanlara bulaşılmaz. Şimdi ne alaka diyebilirsiniz. Olay ubisoft için de geçen ki facia olan cyberpunk için de alakalı esasen. Sen herşeyi yapmaya çalışırsan hiç bir şey yapamazsın. Bu olsun bu olsun aa burada bunu yapmıştık o güzeldi bu da olsun diye oyun yapılmaz. Her türlü o iş o oyun sıçmaya mahkumdur. O koordinasyonu o organizeyi yapamazsın.


    Valhalla benim için ne olsaydı iyi olurdu,


    Daha küçük bir harita.

    Daha anlamlı lore. Kör göze parmak anlatılmayan, klişe olmayan, ağır ağır ilerleyen, daha şaşırtıcı daha çarpıcı bir hikaye.

    Daha rafine daha temel bir oynanış.

    Anlamsız gemi savaşlarından çıkılacak.

    Ubisoft kütüphanesinden ayrılmış yepyeni animasyonlar ve grafik motoru.

    Bomboş, anlamsız, kupa için yaratılmış ek toplanabilirlerin kalkması.

    Çok çok çok daha iyi bir yapay zeka. Daha zorlayıcı ve farklı tipte düşmanlar.

    Toplu savaşların kalkması. Daha yalnız takıldığınız bir hikaye. Belki tek tük companion olabilir hikayenin gidişatına göre.

    Eşşek kadar sürüyle puntolarla oyunun anlatılmaması. Temel olarak oyunun bir sığıra anlatır gibi anlatılmaması gerektiğini. Biraz bize bıraksınlar isterim.



    Peki yapar mı bunları ubisoft? Gördük. Değişime gireceğiz dediği oyunda bile gitti nerede ne varsa toplayıp oyuna koydu. Koysun abi. Buyrun oynayın sizde. Ölümüne sıkıcı button mash aksiyonla size mutluluklar.


    İyi ki from software var da şu ubisoftun eline kalmadık arpg de.



    Alıntıları Göster

    Hocam yazınızda daha çok aksiyon kısmına odaklanmışsınız. Aksiyon konusunda sıkıntılı olduğunda hemfikiriz. Ama kötü olmasına rağmen beni ciddi anlamda zorlayan ve saldırılarıma güzel tepki veren düşmanlar da gördüm. Düşman çeşidi olarak çok da bir şey beklemiyordum zaten. Klasik asker sistemi. Birinin eline ve yayı birine mızrak birine kılıç birine balta, al sana farklı düşman çeşitleri olsun :D Kısacası aksiyon kısımlarında batırmışlar gerçekten. Fakat ben şahsen daha çok aksiyon harici yerlerde eğleniyorum. Loot toplamak, at sırtında koşturmak, Çevredeki insanlarla etkileşime girmek ve onların hikayelerini öğrenmek benim daha çok hoşuma giden kısımları. Bu seri aksiyon RPG türüne evrildiğinden dolayı bu tür özellikleri de göz önüne alarak eleştirmek lazım diye düşünüyorum. Fakat adı üstünde 'AKSİYON' RPG. Aksiyon konusunda batırmaları kötü olmuş gerçekten. Büyük şanssızlık. Çünkü aksiyon hariç her şeyi başarılı bulmuştum ben. Gizlilik konusunda da tam karar veremedim. Gizli ilerlemenin çok daha zor olduğu kesin ama bilerek mi öyle yapmışlar acaba diye düşündüm.


    Yazdığınız cümlelerden, aksiyon oyunu sevdiğiniz gayet belli oluyor. Bu oyunu bu kadar yermenizde haklısınız tabii ki. Sonuçta aksiyonu için para verip oynamışsınız. Ama bu tür oyunlarda aksiyon yarım kalsa başka yerden toparlıyor. Bu oyunda da RPG ve dünya ile etkileşim konusunda gayet başarılı benim fikrimce. Şimdi siz aksiyon ağırlıklı değerlendirdiğiniz için, bu oyun da sizi yarı yolda bırakmış oluyor..


    Benim merak ettiğim sizin bu konuda ne düşündüğünüz. Aksiyon harici olarak oyunu nasıl değerlendirirdiniz? Ben mesela sizin tam tersi olarak from software oyunlarından nefret ederim. Ama bu, oyunların başarı durumuyla değil benim zevkimle alakalı. Arkaplanda 0 hikayeye sahip olup yavan aksiyon sunması ve bu aksiyonun da insanı kanser edecek düzeyde olması benim gözümde from software oyunlarını çöp yapıyor. Tabi dediğim gibi oyun kalitesine laf etmiyorum kendi zevkime göre konuşuyorum. Dark souls oynayıp kanser olacağıma 50 kere AC oynamayı tercih ederim. Aksiyonda pek bulunmasam da doğanın tadını çıkarıp dünyada keşifler yapıp insanların hikayelerini dinlemeyi tercih ederim. Sizin fikriniz nedir acaba?





  • Beyler bende tr yama var, Pisi balığınin Orjinal ismi nedir bilen var mı? Lokasyonunu bulamıyorum bir türlü.
    Bir de tungsten için başka yol var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xardias

    Beyler bende tr yama var, Pisi balığınin Orjinal ismi nedir bilen var mı? Lokasyonunu bulamıyorum bir türlü.
    Bir de tungsten için başka yol var mi?

    Halibut olabilir hocam.

  • Halibut var hocam tr yamalı oyunda, bu ayrı bence


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • grafikler güzel fakat ana karakterler hariç diğer herkes herkese benziyor hepsi aynı gibi.şu motoru değiştirmeleri yada geliştirmeleri gerekiyor.en azından insan yüzlerini unreal engine ile yapmaları çok daha güzel olacaktır.oyunda diyaloglar ve karekterler ön planda olduğu için önemli.

  • Spoiler,

    mesajı görmek için tıklayın.
    Oyunda kardeşimizin karısı bizden hoşlandığını falan söylüyor :D lan dedim noluyo.Reddettim arkadaş olarak kalalım dedim.Baya baya kabul etsem dağ bayır çayır masa sandalye götürcez kadını..Hiç böyle birşey beklemiyordum ulan ubisoft :D
  • -Prometheus- kullanıcısına yanıt

    :D ben şeytana uymuştum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dutch van der Linde kullanıcısına yanıt

    Ateş seni çağırıyo :D

  • -Prometheus- kullanıcısına yanıt

    :D


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bu raven herhangi bir işe yarıyor mu gerçekten çözemedim origins ve odysseyde düşmanları falan işaretleyebiliyorduk bu oyunda resmen downgrade yemiş gibi

  • .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freqX -- 4 Mayıs 2021; 0:3:27 >
  • Yahu bu nasıl uzun bir hikayeydi. 84 saatte anca bitirebildim hikayeyi ve tarikat kısmını. Elbette bir sürü yan görev de yaptım ama daha bir sürü yan görev ve nehir baskınları duruyor. Kardeşim ne gerek vardı bu kadar uzun yapmaya? İnanın hikayedeki bazı kısımları kırpsak eksiklik hissetmeyiz. Covid yüzünden asosyal olduk oturduk günde 10 saat oynadık ama işimiz gücümüz varken bu oyunu 1 senede anca bitiririz.


    Ayrıca tarikat kısmının sonunda da hayal kırıklığına uğramadım değil.


    Edit: Şimdi hatırladım da Asgard kısımları bile daha duruyor, ona rağmen 84 saat.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DDempseyRoll -- 14 Nisan 2021; 1:42:46 >
  • 
Sayfa: önceki 130131132133134
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.