Şimdi Ara

AŞK 101 | Netflix Türk Yapımı | 24 Nisan 1.Sezon (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
135
Cevap
3
Favori
4.493
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 ay
  • Cevaplayan Üyeler 56
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 17
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 gün 10 saat 15 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 14
  • Favoriye Eklediklerim 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BlackLead (17 mesaj) Kesinizmirliksk2 (10 mesaj) Irishman (9 mesaj) ürüng ayıg toyon (8 mesaj) DjarumBlack- (6 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (81 mesaj) Mobil (41 mesaj) Mini (6 mesaj) Uygulama (7 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lackhite

    Gerçeklik ve mantık aramadığınız sürece akıyor.
    Bir dizide oyunda neden bir insan mantik arar hala anlamiyorum.Siz cok mantiklisinizda sanki dizide mantikli olmasi lazim birakin su egolari.
    (Size demiyorum genel alinti yaptim)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Escinsellik olmasin diyen icindeki gaylik lezbiyenlik fikrini bastirmak icin karsi cikiyor.Bu cok net cunku korkuyorsunuz acaba ben lez miyim gay miyim.Kendi icinizde savas veriyorsunuz cunku emin degilsiniz ve escinsellik sizde bir tabu olmus yikamiyorsunuz.Kendim escinsel degilim dogal olarak tabumda yok escinsel sahnelerden etkilenmem.🏳️‍🏳️ Desteklerim cunku herkesin fikri kendinedir.Polonyada gecen sene Pride Day'e denk geldim ve o gun yasadigim belkide en guzel gunlerden biriydi cunku toplum tarafindan asalanan yadirganan kisiler seslerini cikariyorlardi.Kimseye gunahi olmayan kisileri toplum kendi dusunceleri yuzunden azarlaniyor.Tecavuzcu degiller entest degiller sadece dusunceleri yuzunden toplum onlari disliyor.


    Sex'e alkole karsi cikanlarda yine kendisine tabu yapmis.Alkol almam kullanmam fakat yine alkol kullanimini desteklerim.Bazilari sirf dikkat cekmek icin alkol sigara iciyor.Gel gelelim sex'e millet sapikligini bastirmak icin seks olmasin istiyor sahnelerde halbuki cok dogal birsey.Adam kadin her neyse vajina,penis,bacak,kalca gorunce aziyor hayatinda sanki ilk defa gormus cunku en ufak birseyde aziyor bunlari gorunce tabu yapmis kendisine vajina gorunce penisin ereksiyona ugrasmasi lazimmis gibi.Yine kizlarda sulanma olmak zorundaymis gibi.
    Velhasil toplum tarafindan size enjekte edilen tabulari yikin.Daha ozgur dusunebilirsiniz boylelikle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marrusia -- 30 Nisan 2020; 0:47:16 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >





  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elite olsa överler denen saçma sapan klasik şeyi söylemekten bıkmadılar. Elite’i övenler bu diziyi över zaten. Elite’i övüp buna laf eden yok. Elite de bu da bomboş ergen dizisi. Hitap ettiği kitle belli gerçi zaten.

    Diziler de mantık arayanlara laf etmişler bir de. İzleyenlerin hali ortada zaten o söylemden. Savunma şekilleri bile komedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-12E5A8814 -- 30 Nisan 2020; 12:25:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mantık arayanlar gitsin Akasya durağı izlesin hadi bakalım


    Birde dizinin yayın tarihine takılanlar olmuş ya hey Allah’ım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bitirdim şimdi güzeldi


    son sahnede gelen kimdi merak konusu oldu birisi hapisde teorik düşünürsek bu ekipte kerem hapise girer , sinan'ın öldüğünü varsayıyorum tabloyu görünce ışık çok gereksiz ağladı çünkü ölmüştür herhalde, gelen büyük ihtimalle osmandır diyorum bakalım bekleyelim


    bu arada bazı konularda görüyorum işte "okulun en popüleriydim veya hiç popüler değildim biz böyle lise görmedik gerçeklikten uzak dizi" falan diyenler olmuş herkes bu şekilde lise yaşayamaz zaten çoğunluğun yaşadığı gibi sıradan bir şey olsa niye izlensin, bu kadar basit düşünmeyin keyif almaya çalışmak çok mu zor dizi işte.




  • Ben çok beğendim. :)
    Kim ne derse desin.
    2.sezon yıkar geçer insallah. :)
  • Ortalama üstü gençlik dizisi sonunu göstererek merak uyandırma olayı elite benziyor. Dizi kötü değil fakat bu kadar beğenilmesine şaşırdım üstelik 2 where is mind, should ı stay or should ı go şarkısı çalınca vovoovvv müzikleri harika tripleride neyin nesi anlamadık sene 2020 bu müzikler güzel olabilir ama milyon kere kullanılmış ergen ayağına düştü. Zihin açan bir şey yok dizide ortalama seyir zevki var o kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İzliyorum son 3 bölüm kaldı güzel dizi olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • konusundan falan değil türkler oynuyor diye izledim yeni yapımları genelde çıkınca hep izlerim. Normal dizi işte. insanların dizide o varmış bu varmış diye kıyamet kopardığı hiç bişi yoktu ki olsa ne olcak izleme geç di mi :)

    başlayacaklara tavsiye sıkmıyo dizi izleyin derim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • Ben artık hayatta bile mantık aramıyorum. Gerçek hayatta o kadar mantıksız şey varken mantık aramak artık boşa.

    Dizi tabi ki süper değil ve eksikleri illaki var ama eğlenceli ve izletiyor kendini ki bu da bence gayet yeterli.

    Günümüzde hep belirli tarzdaki dizileri düşününce kolayca öne çıkıyor. Zaten benim de lise zamanlarımda geçmesi ve müzikleri de yeterli. Yıllardır zaten alıştık Türk dizilerine hep aynı şeyler. Bunu da istemeyen izlemesin. İzlemeyi düşünenler de bir iki bölüm baksınlar kendi kararlarını versinler.
    |
    |
    Marrusia kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Okuduğum lisede çekildiği için izlemeye başladım bence olmuş. Çok iyi değil ama akıcı, sıkmadan izletiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: b0Ni

    3. bölümde mutfakta ve 4 bölümde evdeki nişan sahnesinde çalan şarkıyı bilen var mı shazam bulamıyor.
    Hatta direk 4.bolumun credits de bu şarkı varmış

    İlk 4 bölümü izledim dizi izletiyor kendini ama konu çok zayıf ve 90lari yansıtmıyor. Bütçe düşük heralde
    bunumu arıyordun acaba ?https://www.youtube.com/watch?v=ejyajnoPWEE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi captanico -- 14 Mayıs 2020; 21:1:19 >
  • Bu dizinin yapımcısının Ay Yapım olduğunu yeni öğrendim la. Netflix bundan sonraki bütün TR dizilerini artık Ay Yapım'a yaptırır gibi. Adamlar 10 senedir tek elden yönetiyor dizi sektörünü ülkede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • netflix türkiye özel içeriklerinden sorumlu yönetici geçtiğimiz sene ay yapım'dan netflix'e geçti. kendisi pek çok başarılı ay yapım dizisine parmağı olan bir bayandı. ezelden tut aşkı memnu, yaprak dökümlerine kadar.

    onun da etkisi vardır. daha çok ay yapımla içerik çıkartırlar herhalde.

  • Yakışır da zaten. Ülkedeki en popüler diziler hep Ay Yapım imzalı. Her ne kadar internet ortamını O2 Medya kadar iyi bilmeseler de daha ilk projelerinde zirveye ulaştılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    BlackLead kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • yok buydu, ben sorduğumda hiçbir yerde yoktu şimdi shazam direk buluyor youtube'a da 2 hafta önce yüklenmiş. dizi için yapıldı heralde

    |
    |
    captanico kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.