Binbaşı
18 Eylül 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
6 üye
Görüntülenme
Toplam: 47 (Bu ay: 2)
Gönderileri
Merhaba arkadaşlar islettigimiz bir tir garaji var buraya internet başlatacağız ama modem konusunda biraz araştırma yapabildik bilgi kirliliğinden kaynaklı bir sonuca varamadık ve bu konu hakkında bilgi sahibi arkadaşların tavsiyelerine ihtiyacımız var . Fiyat olarak ekonomik olmasını istiyoruz .
beyler yardim edin su alicilardan hangilerini alsam takilma sorunu olmaz kullanisli olur

nextstar 5000-hd-cx-full-hd-uydu alici -90 tl
sunny 14600

sizin tavsiyelerinizi de bekliyorum
Arkadaşlar ben bimekste fiyatı 599 tl ye kadar inmiş lcd tv buldum ama nette pek bilgi yok çoğu sitede satılmıyor , heralde üretimi durmuş .Almayı düşünüyorum özellikleri güzel ,fiyatının hakkını verir gibi duruyor .Sizden ricam bu tv yi kullanan ya da fikrini belirtmek isteyen arkadaşların yorumlarını bekliyorum .

link:http://www.bimeks.com.tr/urun/116351/lg-32ld750-82-ekran-lcd-tv.aspx#specs

özellikler

82 ekran
1920 x 1080 px
200 Hz
80000 : 1

fena sayılmaz bence ama neden ucuz ve arkada ışık yokmuş bu çok gerekli mi


edit:ayrıca %10 hediye çekide var galiba 60 tl de bunu düşsek 540 tl ye gelebilir
Xbox360 s almayı düşünüyorum ama aklıma takılan sorular var.

1.Joysticklerde şarj kaç saat gidiyor? Şarj nasıl ediyorsunuz kablolu kullansak daha avantajlı değil mi?

2.Xbox larda pc lerdeki gibi system settings,grafik ayarları gibi özellikler var mı yoksa bir oyun tüm xboxlarda aynı özelliklerde mi oynanıyor.

3.Son çıkan oyunlarda kasma ,takılma oluyor mu?
Evet arkadaşlar nette gezerken bir site buldum sizinle paylaşıyorum bilmeyenler için harika bir site 3dmax,maya,cinema 4d ... türkçe eğitim videoları var ve hepsi ücretsiz indirin izleyin. Bu videolarla çalışarak iyi seviyeye gelebilirsiniz.herkese kolay gelsin

http://www.cgstudyo.com/


autocad öğrenmek istiyorsanızda şu sitedeki ücretsiz videoları indirin izleyin orta seviyeye gelebilirsiniz


http://www.tr3d.com/dersler/ders/fb/
Assassin's Creed Revelations oyununda,oynadığımız karakter 'Ezio',adamlara saldıraya geçtiğimiz zaman,yürüyerek saldırıyo,kimi zaman koşuyo,o dengeyi bi türlü sağlayamıyorum,gereltiği yerde koşmamız gereken yerde yürüyo,bu beni sinir ediyor,acaba bu oyunu oynayanız var mı? Sorunu nasıl gidercez,daha en başlardayım,,Kısaca çalışacak yama, nerden bulabilirim,her yere baktım neredyse bulamadım,silinmiş genelde,yardımcı olursanız sevinirim,teşekkürler,,
Hakkında
Konum: İstanbul,Başakşehir
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Notebook
Otomobil
Renault
Operatör
Türk Telekom
Oyun Platformu
Xbox360
Takım
Galatasaray
Notebook
Samsung
Dünyadan Futbol
Galatasaray
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: geçen ay
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 1.727
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 6.723
İkinci El Bölümü Mesajları: 102
Konularının görüntülenme sayısı: 9.938 (Bu ay: 23)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1.409 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.