|
3.5 Senedir fazlasıyla altcoin topladım ve artık yeterli olduğunu düşünüyorum. Son birkaç ekleme daha yapıp dokunmayacağım. Gidip ETH ve BTC toplamam lazım. Keşke daha fazla bitcoin ve eth olsaydı fakat bunu 15 seneye yayacağım artık. Yakında altın, gümüş ve paladyum gibi şeylerde toplayacak hale geleceğim uzun vadeye bitcoin yanına. RWA sepetinden kale olarak gördüğüm projenin son 400 dolar eksiği var onuda tamamlayacağım yakında. Belki yapay zeka projesine de 200 dolar daha atarım ondan sonra nadasa bırakacağım. Yatırım tavsiyesi değildir. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B048CF933 -- 5 Haziran 2025; 21:42:45 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






