Şimdi Ara

Arkadaşını Getir Kampanyası, önceki İSS'nin Üçkağıdı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
760
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir yakınımı "Arkadaşını getir" kampanyasıyla TurkNet'li yapmak istedim. Başvurusunu düzgün şekilde tamamladık. TürkNet, Vodafonenun taahhüdünün bitmesine yakın başvuru belgelerini göndermesini istedi. Bu arada Vodafone sürekli arayıp aboneliğini devam ettirip ettirmeyeceğini soruyormuş, arkadaşım da TurkNet'e geçeceğini, devam etmeyeceğini iletmiş. Bu görüşmeye kadar Vodafone taahhüt bitiş tarihini 22 Ekim olarak söylüyordu. Arkadaşım TürkNet'e başvurusunu 1 hafta önceden yolladı, belgeler TürkNet'e ulaştı, taşıma işleminin gerçekleşmesini beklerken 18 Ekim günü Vodafone interneti kesti. Arayıp sorduğunda taahhüdün bittiğini, kendisine önceden yanlış tarih söylediklerini belirtmişler.

    Bu olay sonrasında TürkNet başvurusu iptal oldu, arkadaşını getir kampanyası iptal oldu, tekrar 30 TL kargo parası vererek başvurusunu yenilemek zorunda kaldı. 1 gün internetsiz kalacaktı 10 gündür interneti yok. TürkNet te bu olaya maalesef diyerek yanıtsız kaldı. Yeni geçtikleri telefon otomasyonunu takdir etmiştim ama bu sefer de muhatap olacak kimseye ulaşamıyoruz, OIM'deki şikayet kısmı da çalışmıyor.

    Bir iki akrabamı da geçirmeyi düşünüyordum ama onlar da artık internetsiz kalmamak için geçmek istemiyor. Arkadaşım da çoktan pişman oldu, ucuz interneti kapattım bi de internetsiz kaldım diyor.

    Vodafone'un kasıtlı yaptığını düşündüğüm bu olaya sizlerin de dikkatini çekmek istedim, başına benzer olaylar gelenler, kampanyadan faydalanmak isteyenler ve bana yardımcı olabilecekler yazarsa sevinirim. Bilhassa forumdaki Türknet yetkilisinden destek bekliyorum.







  • Hocam tahattüt başlangıcı imza atılan gündür. Bitim tarihi ise online işlemlerde yazıyordur muhtemelen. Vodafone'un yanlış tarih vereceğini sanmıyorum. Bir diğer mesele de tahattüt bitince abonelik iptal edilip internet bağlantısı kesilmez. İnternet bağlantısının kesilmesi için aboneliğin dilekçe verilerek iptal edilmesi gerekiyor. Tahattüt bitince abonelik iptal edilmez, indirimsiz fiyattan abonelik devam eder. En azından Türk Telekom'da süreç bu şekilde işliyor. Yanlışsam düzeltin beni.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bahsi geçen kişi taahhüt tarihini telefon üzerinden sordu. Ses kaydı ellerinde vardır. Zaten internet kapatıldıktan sonra görüştüğü kişi kendi söylemiş size 22 Ekimi yanlış söylemişler diye. Sağlayıcı değişikliği öncesi servisten memnun olmadığı için iptal başvurusu yaptı ama daha sonra türknet'i önerdim, onlar da iptale gerek yok taahhüt bitimine yakın bize belgeleri gönderin yeter dedi. (Öncesinde Vodafone, iptal talebi için aradığında da, iptal istemiyorum diye belirtti, hatta bu yüzden de interneti kesmişlerdi gün içerisinde tekrar açtılar.) Aboneliğimizi iptal ettikleri 18 Ekim tarihi belgelerin Türknet e ulaşıp işlem yapmakta olduğu tarih.

    uzun lafın kısası, taahhüt o tarihte bitiyor olsa bile ileri tarih söylenip, sağlayıcı değişimi süreci tamamlanmak üzereyken interneti kesildi. Vodafone ile olan şikayet kısmında ben gerekli kurumlara başvurdum, orası ayrı.

    Benim iletmek istediğim sorun; zaten sağlayıcısını değiştirmek isteyen ve kampanya koduyla şartlara uygun şekilde başvuran kişinin bu üçkağıt yüzünden yeniden belge göndermesinin istenmesi, kampanyanın geçersiz sayılması ve uzun süredir internetsiz kalmasıdır. Bu sorunların TurkNet tarafından çözülebileceğini düşünüyorum. Türknetin bu sorun karşısında aaa kusura bakmayın siz an itibariyle hiçbir sağlayıcıdan geçiyor gözükmüyorsunuz o yüzden kağıtlarınızı yaktık, daha fazla zarar görmeniz için de "arkadaşını getir"den faydalandırmıyoruz demesi uygun değil gibi geliyor. (zaten iki başvuruyu birbirine karıştırdılar bir türlü yeni başvuruyu işleme koyamadılar, yenice çözüldü bu sorun da. bugün adsl kurulum bilgileri geldi, bağlantı yine yok.)




  • Diğer kullanıcılar için de cayma bedelini türknete ödeterek 2 ay kala geçiş yapmalarını tavsiye ediyorum. Arkadaşınızı çağırıyorsanız da kampanyanın olup olmayacağının muallak olduğunu kendisine iletin benim gibi insanları internetsiz bırakıp mahçup olmayın.

    Zaten müşteri hizmetleri biriminde kimse kalmadı, OİMdeki şikayet sistemi çalışmıyor, yolladıkları anketler çalışmıyor. kendim kullanıyorum ama kimseye de tavsiye edip vebalini almam bu saatten sonra.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.