Şimdi Ara

Arka cam rezistans sürekli çalışıyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
7.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Şans eseri bugün farkettim. Araca film çektirdim arka cama elimi koydum ve rezistansın çalıştığını farkettim. Araçta düğme basılı değil yani kapalı konumda. Acaba kısa devre filan yapmış olabilir mi? Çünkü baya bi camsil sıktı arka cama. Bagaj pandizotundan içeri girdi su? Araç 2013 Astra J



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulo206 -- 1 Nisan 2018; 23:14:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Vallaha benimki aldigimdan beri hiç çalışmadı şaka bir yana tuşta sorun olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiteraryN

    Vallaha benimki aldigimdan beri hiç çalışmadı şaka bir yana tuşta sorun olabilir

    Sorun tuşta değil Hocam. Araç çalışınca oluyor bu. Kontak açıkken de olmuyor. İlk defa başıma geliyor. Daha önce ne gördüm nede duydum bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kutup başını çıkarıp bi sıfırlayın bakalım devam edecek mi.Eğer ederse bilgisayara bağlayın arka cam rezistansını aktif olarak görücek mi diye.Rezistan kablosunun yanında başka bir kablo daha var mıydı belki birleştirme yapmış olabilir oksitlenme yaptıysa orayı da bi kontrol edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Josepth kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam. Yarın deneyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulo206

    Eyvallah hocam. Yarın deneyeceğim.

    Cdti ise dpf dolduysa temizlik yapıyordur kimse dememiş ama

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulo206

    Eyvallah hocam. Yarın deneyeceğim.

    Cdti ise dpf dolduysa temizlik yapıyordur kimse dememiş ama

    Kusura bakmayın dpfnin arka cam rezistansıyla olan bağlantısını anlamadım ben.

    Kısa devre olması veya farklı noktadan enerji almasıda pek muhtemel gözükmüyor. Belki otomatik mod tarzı bişey vardır. O yüzden açılıyor olabilir.

    Geçenlerde bende fark ettim rezistansı çalıştırınca araç rölantisi bi miktar artıyor ve ses değişiyor. Aşırı bi akım çekme durumu söz konusu sanırım alternatör yüke bindiğinden motor rölanti artırıyor. Bu durumun yakıta etki edebileceğini düşünüyorum. Uzun vadede alternatörde zarar görür. Bana sorarsanız durumu detaylı araştırıp çözüme kavuşturmalısınız. En olmazsa iptal ettirin devamlı çalışmasındansa hiç çalışmasın daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senged -- 2 Nisan 2018; 1:49:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulo206

    Eyvallah hocam. Yarın deneyeceğim.

    Cdti ise dpf dolduysa temizlik yapıyordur kimse dememiş ama

    Dizel partikul filtresi ile arka cam rezistansinin nasil bir ilgisi var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carretera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulo206

    Eyvallah hocam. Yarın deneyeceğim.

    Cdti ise dpf dolduysa temizlik yapıyordur kimse dememiş ama

    Dizel partikul filtresi ile arka cam rezistansinin nasil bir ilgisi var?

    Hocam araç birkaç elektrik harcayan şeyi açarak rolantiyi dolayısiyle motora binen yükü arttırıyor. Düşük devirli veya kısa mesafe kullanıyorsanız genelde o yüzden bu emisyon muhabbeti için kurulan sistem Dpf dolar arabada siz biraz yüksek devirli kullanarak sürmezseniz bu dpf dolar yakıp atamaz. Sizin yerinize araç kendisi "dpf rejenerasyonu" yapıyor. Müsait olduğunuz en kısa sürede 30 km hiç civarı 3000-3500 devirde 3. Vites veya müsait yolsa 4. Viteste sıkıştırın araç temizlik yapıp kendine gelsin. Yakıt da düşer rezistans da düzelir. Birde bi sensörde sorun oluyordu kronik egzosla ilgili bundan dolayı araba temizleyemeyip sıkıntı yapıyordu serviste ücretsiz değişiyorlardı hatırladığım.



    İyi akşamlar :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hauntedd -- 2 Nisan 2018; 1:57:6 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: carretera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulo206

    Eyvallah hocam. Yarın deneyeceğim.

    Cdti ise dpf dolduysa temizlik yapıyordur kimse dememiş ama

    Dizel partikul filtresi ile arka cam rezistansinin nasil bir ilgisi var?

    Hocam araç birkaç elektrik harcayan şeyi açarak rolantiyi dolayısiyle motora binen yükü arttırıyor. Düşük devirli veya kısa mesafe kullanıyorsanız genelde o yüzden bu emisyon muhabbeti için kurulan sistem Dpf dolar arabada siz biraz yüksek devirli kullanarak sürmezseniz bu dpf dolar yakıp atamaz. Sizin yerinize araç kendisi "dpf rejenerasyonu" yapıyor. Müsait olduğunuz en kısa sürede 30 km hiç civarı 3000-3500 devirde 3. Vites veya müsait yolsa 4. Viteste sıkıştırın araç temizlik yapıp kendine gelsin. Yakıt da düşer rezistans da düzelir. Birde bi sensörde sorun oluyordu kronik egzosla ilgili bundan dolayı araba temizleyemeyip sıkıntı yapıyordu serviste ücretsiz değişiyorlardı hatırladığım.



    İyi akşamlar :)

    İlk defa böyle birşey duyuyorum 😀 eğer dediğiniz gibi olsa rezistans düğmesinin yanması gerekmez mi? Eğer araç kendi açıyorsa?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulo206


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: carretera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulo206

    Eyvallah hocam. Yarın deneyeceğim.

    Cdti ise dpf dolduysa temizlik yapıyordur kimse dememiş ama

    Dizel partikul filtresi ile arka cam rezistansinin nasil bir ilgisi var?

    Hocam araç birkaç elektrik harcayan şeyi açarak rolantiyi dolayısiyle motora binen yükü arttırıyor. Düşük devirli veya kısa mesafe kullanıyorsanız genelde o yüzden bu emisyon muhabbeti için kurulan sistem Dpf dolar arabada siz biraz yüksek devirli kullanarak sürmezseniz bu dpf dolar yakıp atamaz. Sizin yerinize araç kendisi "dpf rejenerasyonu" yapıyor. Müsait olduğunuz en kısa sürede 30 km hiç civarı 3000-3500 devirde 3. Vites veya müsait yolsa 4. Viteste sıkıştırın araç temizlik yapıp kendine gelsin. Yakıt da düşer rezistans da düzelir. Birde bi sensörde sorun oluyordu kronik egzosla ilgili bundan dolayı araba temizleyemeyip sıkıntı yapıyordu serviste ücretsiz değişiyorlardı hatırladığım.



    İyi akşamlar :)

    İlk defa böyle birşey duyuyorum &#128512; eğer dediğiniz gibi olsa rezistans düğmesinin yanması gerekmez mi? Eğer araç kendi açıyorsa?

    Merhaba, kullanıcıyı rahatsız etmeden temizlik yapmak için olsn bi sistem olduğu için olabilir. Devir yükselmesi vs de buna bağlı zaten. 1.6 cdti 136 kiralık olarak kullandım bi süre ordan azda olsa bilgim var.



    https://www.opelforum.net/threads/astrada-pasif-gizli-dizel-partikul-filitresi-temizligi-dpf.469/



    Burdan bilgilerde mevcut. Yoruma da yazılmış bakarsanız anormal ısınma var rezistansda diye..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulo206

    Eyvallah hocam. Yarın deneyeceğim.

    Cdti ise dpf dolduysa temizlik yapıyordur kimse dememiş ama

    Hocam bugün biraz yüksek devirli kullandım aracı. Şuan camda ısınma yok. Teşekkür ederim. Gizli gizli iş çeviriyormuş araç bunu öğrendim😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulo206


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulo206

    Eyvallah hocam. Yarın deneyeceğim.

    Cdti ise dpf dolduysa temizlik yapıyordur kimse dememiş ama

    Hocam bugün biraz yüksek devirli kullandım aracı. Şuan camda ısınma yok. Teşekkür ederim. Gizli gizli iş çeviriyormuş araç bunu öğrendim&#128512;

    Ne mutlu hocam, güzel aracınız var nazar değmesin. Haftada bir biraz sıkıştırın kendine gelsin sonradan başınız ağrımasın :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: carretera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulo206

    Eyvallah hocam. Yarın deneyeceğim.

    Cdti ise dpf dolduysa temizlik yapıyordur kimse dememiş ama

    Dizel partikul filtresi ile arka cam rezistansinin nasil bir ilgisi var?

    Hocam araç birkaç elektrik harcayan şeyi açarak rolantiyi dolayısiyle motora binen yükü arttırıyor. Düşük devirli veya kısa mesafe kullanıyorsanız genelde o yüzden bu emisyon muhabbeti için kurulan sistem Dpf dolar arabada siz biraz yüksek devirli kullanarak sürmezseniz bu dpf dolar yakıp atamaz. Sizin yerinize araç kendisi "dpf rejenerasyonu" yapıyor. Müsait olduğunuz en kısa sürede 30 km hiç civarı 3000-3500 devirde 3. Vites veya müsait yolsa 4. Viteste sıkıştırın araç temizlik yapıp kendine gelsin. Yakıt da düşer rezistans da düzelir. Birde bi sensörde sorun oluyordu kronik egzosla ilgili bundan dolayı araba temizleyemeyip sıkıntı yapıyordu serviste ücretsiz değişiyorlardı hatırladığım.



    İyi akşamlar :)

    DFP rejenerasyonu icin gerekli sicakligin uretilmasi icin motorun baya bir yuke binmesi gerekiyor. Rezistansla, ayna isitmasiyla vs olacak is olduguna emin misiniz? Hayir kesinlikle olmaz da diyemiyorum ama insanin aklina su geliyor: o arka cam rezistansinin cektigi guc klimadan kat kat azdir, neden klima kompressorunu acmiyor arac?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carretera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: carretera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulo206

    Eyvallah hocam. Yarın deneyeceğim.

    Cdti ise dpf dolduysa temizlik yapıyordur kimse dememiş ama

    Dizel partikul filtresi ile arka cam rezistansinin nasil bir ilgisi var?

    Hocam araç birkaç elektrik harcayan şeyi açarak rolantiyi dolayısiyle motora binen yükü arttırıyor. Düşük devirli veya kısa mesafe kullanıyorsanız genelde o yüzden bu emisyon muhabbeti için kurulan sistem Dpf dolar arabada siz biraz yüksek devirli kullanarak sürmezseniz bu dpf dolar yakıp atamaz. Sizin yerinize araç kendisi "dpf rejenerasyonu" yapıyor. Müsait olduğunuz en kısa sürede 30 km hiç civarı 3000-3500 devirde 3. Vites veya müsait yolsa 4. Viteste sıkıştırın araç temizlik yapıp kendine gelsin. Yakıt da düşer rezistans da düzelir. Birde bi sensörde sorun oluyordu kronik egzosla ilgili bundan dolayı araba temizleyemeyip sıkıntı yapıyordu serviste ücretsiz değişiyorlardı hatırladığım.



    İyi akşamlar :)

    DFP rejenerasyonu icin gerekli sicakligin uretilmasi icin motorun baya bir yuke binmesi gerekiyor. Rezistansla, ayna isitmasiyla vs olacak is olduguna emin misiniz? Hayir kesinlikle olmaz da diyemiyorum ama insanin aklina su geliyor: o arka cam rezistansinin cektigi guc klimadan kat kat azdir, neden klima kompressorunu acmiyor arac?

    Hocam onu opele sormak lazım :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carretera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: carretera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulo206

    Eyvallah hocam. Yarın deneyeceğim.

    Cdti ise dpf dolduysa temizlik yapıyordur kimse dememiş ama

    Dizel partikul filtresi ile arka cam rezistansinin nasil bir ilgisi var?

    Hocam araç birkaç elektrik harcayan şeyi açarak rolantiyi dolayısiyle motora binen yükü arttırıyor. Düşük devirli veya kısa mesafe kullanıyorsanız genelde o yüzden bu emisyon muhabbeti için kurulan sistem Dpf dolar arabada siz biraz yüksek devirli kullanarak sürmezseniz bu dpf dolar yakıp atamaz. Sizin yerinize araç kendisi "dpf rejenerasyonu" yapıyor. Müsait olduğunuz en kısa sürede 30 km hiç civarı 3000-3500 devirde 3. Vites veya müsait yolsa 4. Viteste sıkıştırın araç temizlik yapıp kendine gelsin. Yakıt da düşer rezistans da düzelir. Birde bi sensörde sorun oluyordu kronik egzosla ilgili bundan dolayı araba temizleyemeyip sıkıntı yapıyordu serviste ücretsiz değişiyorlardı hatırladığım.



    İyi akşamlar :)

    DFP rejenerasyonu icin gerekli sicakligin uretilmasi icin motorun baya bir yuke binmesi gerekiyor. Rezistansla, ayna isitmasiyla vs olacak is olduguna emin misiniz? Hayir kesinlikle olmaz da diyemiyorum ama insanin aklina su geliyor: o arka cam rezistansinin cektigi guc klimadan kat kat azdir, neden klima kompressorunu acmiyor arac?

    Bazı modellerde klima kompresörü de açılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carretera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: carretera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulo206

    Eyvallah hocam. Yarın deneyeceğim.

    Cdti ise dpf dolduysa temizlik yapıyordur kimse dememiş ama

    Dizel partikul filtresi ile arka cam rezistansinin nasil bir ilgisi var?

    Hocam araç birkaç elektrik harcayan şeyi açarak rolantiyi dolayısiyle motora binen yükü arttırıyor. Düşük devirli veya kısa mesafe kullanıyorsanız genelde o yüzden bu emisyon muhabbeti için kurulan sistem Dpf dolar arabada siz biraz yüksek devirli kullanarak sürmezseniz bu dpf dolar yakıp atamaz. Sizin yerinize araç kendisi "dpf rejenerasyonu" yapıyor. Müsait olduğunuz en kısa sürede 30 km hiç civarı 3000-3500 devirde 3. Vites veya müsait yolsa 4. Viteste sıkıştırın araç temizlik yapıp kendine gelsin. Yakıt da düşer rezistans da düzelir. Birde bi sensörde sorun oluyordu kronik egzosla ilgili bundan dolayı araba temizleyemeyip sıkıntı yapıyordu serviste ücretsiz değişiyorlardı hatırladığım.



    İyi akşamlar :)

    DFP rejenerasyonu icin gerekli sicakligin uretilmasi icin motorun baya bir yuke binmesi gerekiyor. Rezistansla, ayna isitmasiyla vs olacak is olduguna emin misiniz? Hayir kesinlikle olmaz da diyemiyorum ama insanin aklina su geliyor: o arka cam rezistansinin cektigi guc klimadan kat kat azdir, neden klima kompressorunu acmiyor arac?

    Valla bende bilmiyorum. Devirde yükseliyor. Araç boştayken o işlemi yaparken anlık tüketim 1.5, 1.8 lerde geziyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tesekkurler cevaplar icin.

    Rolanti'de 1.5-1.8 litre/ saat ciddi tuketimdir. O yakit hic is yapmiyor (mekanik) ve tamamen isi olarak atiliyor.
  • Hauntedd kullanıcısına yanıt
    .Konu Nisan ayında açılmış ama ben anca denk gelebildim.

    Bende de 2011 Astra j var arka rezistanslar farklı aralıklarda kendiliğinden aşırı derecede ısınıyor ve aşırı akım çekmesinden dolayı arabanın içinde kablo yanığı kokusu olmaya başlıyor. Korkumdan artık sigortasını çıkardım ve öyle kullanıyorum. Partikül filtresi temizleme işleminden kaynaklanan bir ısınma mıdır yoksa farklı bir kısa devre problemi olabilir mi?

    Sigortayı çıkarttıktan sonra partikül filtresi dolu sürmeye devam edin uyarısı aldım. Yüksek devirde bir süre kullandıktan sonra uyarı silindi. 4-5 aydır da almıyorum uyarı, 7 aydır falan da rezistansın sigortası takılı değil.

    Sizce takmalı mıyım, benim gibi kablo yanığı kokusu duyan oldu mu? Benim ki sessiz sedasız değil bayaa yanık kokulu yaptı bu işlemi sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lan benimki de keske hep calissa

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.