Şimdi Ara

jaguar-x-type hakkında bilgi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
4
Favori
143.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hemen hemen hepimiz böyle bir araca sahip olmak istemişizdir.. Gayet kaliteli gösterişli ve Özel bir araç.. Bu aracın 2. el piyasasının düşük olması nedeniyle henüz 2-3 yaşındaki 70-80 bin km deki Dizel modellerini 40 bin Tl ve civarı gibi uygun fiyatlara bulabiliyoruz.

    Şimdi sorum şunlardır Bu araç hakkında bilgisi olanlar,kullananlar veya daha önce araştırmış olanlar ;

    1-Aracın herhangi bir kronik arızası varmı ? Varsa neler,Çok problem çıkartırmı ?
    2-Dizel motoru nasıldır ? Jaguarın kendi motorumu yoksa başka bir firmayamı ait ? Dayanıklılığı nasıl ?
    3-Parça fiyatları ve Servis bakım masrafları ne durumda ? Abartı seviyesinde yüksekmi yoksa ortalamanın üstündemi ?
    4-Aracın gidişi nasıldır ? Yol tutuşu Performansı Nasıldır (Özellikle 2.0d motor için.) ?

    Bilgi verebilicek varsa şimdiden teşekkürler..

    Birde Benzinli 2.0 v6 157 Hp lik versiyon var.. Dizel araca göre çoko daha ucuz ve çok daha temizi bulunuyor LPG dönüşümüne ne dersiniz ?



    < Bu konunun sahibi Admin iken Admin tarafına aktarılmıştır -- Şub 23 2019 1:14AM >







  • Bende Jaguar Sahibiyim Ama x-type değil. belirli sorularınıza cevap vermeyeğe çalışacağım..
    Öncelikle Parça fiyatları ortalamanın üstünde'dir şıp diyede her yerde bulunmaz.1 senedir araç'ım bende ve arıza yapmadı bakım masrafları ortalamanın üstünde Yol tutuşu hakkında birşey söyleyemeyeceğim ama performans'ı yeterli olacaktır.Bakımlarını Zamanında Yaptırırsanız Sizi Üzmez diye düşünüyorum..
    bu tür araçları almak kolay Yürütmek meseledir..

    Sevgiler,Saygılar
  • Bir önceki Mondeo alt yapısını kullanan bir araç. Motor ve şanzıman da Ford'dan alındı diye hatırlıyorum. Geçenlerde 2.5 litre benzinli motorlu bir X Type'a arka koltukta yolcu olarak bindim. Aracın içi inanılmaz kaliteli degil, konforu da sadece normal. Ben olsam tercih etmezdim.
  • Mondeo altyapısını kullanıyor diye aracın yüzüne bakmadılar. Yoksa güzel ve çok satabilecek bir araçtı
  • Bence de öyle
  • ben arabayı aldığım aylarda (ağustos-eylül 2008) 2009 modeller gelmeye başlamışken gazete ilanlarıyla 2008 modellerini 59000tl'den satıyorlardı x-type'ın...2000cc tdci motor,executive paket...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi plateau -- 14 Ekim 2010; 17:04:27 >
  • Passat al yahu, Jaguar da neymiş
  • jaguarın x-type modeli nedense beni hiç çekmiyor. ama fiyatı iyimiş :)
  • benim kankamda 3-4 senedir x-type 2.5 4x4 excutive var sana samimi diyim eğer bir tutkun jaguar sevdan yoksa hiç bulaşma arkadaşların dediği gibi masraflı bir alet parçası çok pahalı servisi tuzlu fordla falan bir ilgiside yok öyle millete kulakda asma neticede bu gün fiatın multijet motorunu opel de cdti adı altında kullanıyor citroende kullanıyor suzukide kullanıyor v.b zaten ford jaguara sahipdi o sıra haliyle jaguarın fordun motorunu kullanması kadarda doğal bir şey olamaz ama iç tasarımı aracın yol tutuşu a dan z ye geri kalan her şeyi jaguara aittir araba bildiğin ingiliz aracı bütün hatları ile tam ibr ingiliz aracı daha önceden rover jaguar rolleycerollyce a binmişsen ne demek istediğimi anlarsın.. ingilizlerin kendilerine has çok geleneksel bir tasarımları vardır aston martinlerdede bu tasarım vardır rollyeroyce dada vardır.

    konuya dönersek x-type tam bir jaguardır her hattıyla tasarımıyla her şeyiyle geçmişdeki özüne bağlı bir arabadır.. asildir kalitelidir girdiğin her ortamda sürücüsünün farkını statüsünü hayat bakış açısını ortaya koyar neticede her kez almaz jaguar jaguar alan insanlarında bir jaguar kültürü bazı arkadaşlar kızabilir ama biraz entellektüel yanları vardır..

    x-type ın üstündeki jaguar armalarını sök gene gören jaguar der.. tata aldıkdan sonraki modellere bak jaguarın j si ile alakası yokdur tasarımın.. jaguarı jaguar yapan belli klasik çizgileri vardır o çizgiler tata üretimde çıkan jaguarlarda ne yazık ki yok..

    ben mesela yeni jaguarı ilk yolda önden gördüğümde kia yada hyundai nin yeni bir modeli sandım çünkü bu markalar piyasada d ve e segmentinde almanlarla rekabet edebilmek için çok iddalı tasarımlar çıkartıyorlar ama bir bakdım jaguar tasarımı güzel ama jaguarın ruhu özü yok arabada...

    x-type 2.0d 2006 dan sonra tamamen ticari amaçlarla çıkmış bir araçdır.. ondan önce arkadaşımında sahip olduğu 2.5 4x4 ve 3.0 4x4 serileri getirtiliyordu.. dünyada ve ülkemizdeki vergilendirme pahalı benzinden dolayı jaguar performansdanda feragat edip 2.0d lileri 2006 dan sonra çıkarmaya başladı çıkarmışken aracıda revizyona sokdu biraz inceden bir revize etti aracı 4x4 dende vazgeçdi..
    2.0d de kullandım sadece ekonomik jaguar sürmek için jaguar kullanmış olursunuz ama gerçek jaguar kullanıcaksanız 2.5 4x4 ünü sürmenizi tavsiye ederim ve bunu almanızı tavsiye ederim..

    bunların dışında eğerki gerçekden bir sevdanız ilginiz yoksa derimki hiç bulaşmayın..




  • motor şanzıman ve alt yapı olarak mondeo la aynı sayılır iç mekan kalitesi bariz farklıdır mondeoya göre ama sadece düz vites olarak üretildi hatırlatmakta fayda var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Mondeo alt yapısı kullanıyorsa,Ford Motoru ve Şanzımanını kullanıyosa Orjinal olanı daha makbul ozaman,Yanlışmıyım ?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-mondeo-2-0-tdci-titanium-yeni-kasa/detay


    Mantıklı bi yaklaşım.




  • Arkadaşlar o zaman opel de fiatın motorunu kullanıyor fiatın multijet motorunu opel cdti diyor suzukide fiatın motorunu kullanıyor o zaman niye gidip insanlar opel yada suzuki alıyor bu gün pegoutnun motorunu ford da kullanıyor chevrolet de kullanıyor citroende kullanıyor o zaman her kez niye gidip chevrolet ford citroen alıyor gitisn her kez pegeout alsın..

    yani böyle saçma bir mantık varmı mondeo motoru kullanıyor diye araba mondeo mu olucak.. o zaman opelde fiatın motorunu kullanıyor diye bütün opeller fiat aslında varmı böyle bir mantık..

    bu devirde motor üreten firma o akdar azki üç beş firma var her kez birbirinin motorunu kullanıyor saabların 1.9tdi motoru vw nin motoru cherooke lerdeki crd motor mercedesin motoru skoda audi seat vw motoru kullanıyor say say bitmez her kez birbirinin motorunu kullanıyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkmoon34 -- 29 Kasım 2010; 0:42:10 >




  • Eski aracım Jaguar X-type 2007 Dizel
    Yeni aracım Mercedes E200 2008 Benzinli

    Öncelikle çeşitli araçlara sahip oldum.

    Şöle bir örnek vermek gerekirse

    Aynı klasmanda olan lüks araçlar araçlar
    Mercedes C220 D 70 bin TL başlıyor.
    Bmw 320 d 56 Bin TL başlıyor.
    Audi A4 d 44 Bin Tl başlıyor.
    jaguar X-type d 40 Bin Tl başlıyor.

    2005-2007 modelleri için Konfor, prestij, İç ve dış donanım, olarak sıralarsak;

    1.Mercedes C220
    2.Jaguar x-type
    3.Bmw 320
    4.audi a4

    Neden jaguar dersek Bmw 320 ve audi a4 ne görsel bakımdan nede dikkat çekebiliyorsunuz.ve verilen onca paranın karşılığında araçdan hiç bişe alamıyosunuz.
    onlarda olmuyan standart bir Jaguarda x-type olan nedir derseniz.

    İç konsol,
    koltuk ısıtma
    deri döşeme
    ahşap kaplama direksiyon
    ESP
    Yakıt tükemi (5.0)
    park sensörü
    hız sabitleyici
    Entegre telefon
    vs.

    Esnaf ağızı ile araca bakarsak Dışardan insanların ilgisi son derece çeken bir bakanın tekrar tekrar baktığı. bu lüks içinde yakıt tüketimi çok düşük .

    Araç ın tek eksi yanı 2. el piyasası biraz durgun çünkü insanlar jaguar deyince korkuyo neden derseniz aracın parça fiyatları yüksek .Ama artık bütün araç öle .onun dışında servis yerine sanayide iyi bir jaguar ustası kullanırsanız daha mantıklı ve makul fıyatlarla bınebılırısnız .Aracın full bakımını sanayıde (230 TL)yaptırabılıyosunuz.
    Bu fiyatlara alınabilecek en mükemmel araç olduğunu düşünüyorum.455 Km İstanbul -Ankara arasını 75 TL lik yakıtla gittim.Kısacası gayet keyifle kullanabildiğim bi araçtı.






  • Benim de araba almayı düşündüğüm an ilk tercihim.neden orta sınıf araç parasına kaliteli lüks bir otomobile binmeyeyim ki?Temizini bulduktan sonra hiç düşünmeden alınmalı.Ki fiyatlarının uygun olması da cabası.Ford'un parçalarını kullanması demek aracı ustaya götürünce yani herhangi iyi bir ford ustasında problem yaşamayacağınız anlamına geliyor yanılıyor muyum?Aracın içi de dışı da bence orjinalini alsak denilen mondeodan kat be kat güzel görünüyor.Özellikle executive versiyonu ahşap deri direksiyon koltuk ve kokpit ile yüksek seviyede donanımıyla bence bu fiyata tek kelimeyle mükemmel kaçırılmayacak bir araç
  • bencede şuan uygun bir seçim 2.0 dizel motor 32.000 tl gibi bir rakam
    bu paraya bomboş bir punto alacağıma böyle bir jaguar alırım
    punto kullanan arkadaşlar kızmasın bu benim tercihim bunu anlatmak istedim
    bir arkadaş doğru söylemiş sanayi de bir usta bul malzemeni yedek parçacıdan sen al
    ustana ver 50 tl sana servis en fazla 300 tl ye mal olsun
    benim sırası ile 2004 156 alfa romeo - 2006 148 alfa romeo - 2006 mercedes vaneo araçlarım oldu hepsinede ustam baktı baya bir kar ettim servis olayından :)
    şimdi bir x type arıyorum
  • bu araçların esasen satmamasının tek sebebi kaza anında çıkartabiliceği parça sıkıntısı ve parça fiyatı.. yani ufak bir kaza yapıp bir kaput bir tampon değişmeye kalksanız ikinci elde size bir ufak hacmli bir araba parasına denk gelir.. ancak çıkma falan kovalıycaksınızki yorucu her kezin yapmayı sevmiyceği ve yapamıycağı işler..
  • Yakın zamanda ikinci el X-Type alma düşüncesine sahip birisi olarak, bir şey dikkatimi çekiyor, belirtmeden duramadım.

    Servis maliyeti konusunda herkesin endişesini anlıyorum, ancak "kaza yaparsan parçası çok pahalı" kısmına akıl erdiremedim. Jaguar alıp, kaskosuz kullanmayı düşünen mi var aramızda? Ya da daha geniş kapsamlı sormak gerekirse, çeşitli sebeplerden kasko yapılamayacak olanları dışarıda tutarsak, şu zamanda kaskosuz otomobile binen var mı?

    Şaşırtıcı, gerçekten çok şaşırtıcı....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinapubica

    Yakın zamanda ikinci el X-Type alma düşüncesine sahip birisi olarak, bir şey dikkatimi çekiyor, belirtmeden duramadım.

    Servis maliyeti konusunda herkesin endişesini anlıyorum, ancak "kaza yaparsan parçası çok pahalı" kısmına akıl erdiremedim. Jaguar alıp, kaskosuz kullanmayı düşünen mi var aramızda? Ya da daha geniş kapsamlı sormak gerekirse, çeşitli sebeplerden kasko yapılamayacak olanları dışarıda tutarsak, şu zamanda kaskosuz otomobile binen var mı?

    Şaşırtıcı, gerçekten çok şaşırtıcı....

    Kuzenimde 2006 dizeli var. Parçası o arabaya göre pahalı değil (kaza ile ilgili olarak),ayrıca parça sıkıntısı yok, yalnız servis giderleri yüksek. birde geçen ay volanı ve alt takımda burçları felan değişti. Volan yüzünden araba çok kaba bir ses ile çalışıyordu. resmen har har sesi geliyordu. aracın bana göre 2 olumsuz yönü var. içi dar ve bu motor seçeneğinde otomatik vites yok. Onun dışında bu fiyata gayet prestijli bir arabadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    quote:

    Orijinalden alıntı: spinapubica

    Yakın zamanda ikinci el X-Type alma düşüncesine sahip birisi olarak, bir şey dikkatimi çekiyor, belirtmeden duramadım.

    Servis maliyeti konusunda herkesin endişesini anlıyorum, ancak "kaza yaparsan parçası çok pahalı" kısmına akıl erdiremedim. Jaguar alıp, kaskosuz kullanmayı düşünen mi var aramızda? Ya da daha geniş kapsamlı sormak gerekirse, çeşitli sebeplerden kasko yapılamayacak olanları dışarıda tutarsak, şu zamanda kaskosuz otomobile binen var mı?

    Şaşırtıcı, gerçekten çok şaşırtıcı....

    Kuzenimde 2006 dizeli var. Parçası o arabaya göre pahalı değil (kaza ile ilgili olarak),ayrıca parça sıkıntısı yok, yalnız servis giderleri yüksek. birde geçen ay volanı ve alt takımda burçları felan değişti. Volan yüzünden araba çok kaba bir ses ile çalışıyordu. resmen har har sesi geliyordu. aracın bana göre 2 olumsuz yönü var. içi dar ve bu motor seçeneğinde otomatik vites yok. Onun dışında bu fiyata gayet prestijli bir arabadır.

    parça sıkıntısı şöyle var ve şöyle pahalı d segmentine orantılanılırsa parçaları pahalı baya bir pahalı. en son temiz içi dolu çıkma kapısı 700 tl idi oda çıkma.. passatın çıkma kapısı 200-300 tl ye bulmak mümkün.. ikinci eli 700tl olan bir çıkma kapının sıfır fiyatını hayal bile edemiyorum haliyle parçası maddi imkanlara oranla pahalı.. senin gözünde örnek veriyorum sıfır servisde 2000 tl bir kapıya vermek büyümez başkası için dünya paradır.. o yüzden pahalılık maddi gelirle orantılı yoksa jaguar sınıfında extrem markalar için bencede ucuz aslında..

    parça sıkıntısına gelirsek parça sıkıntısı yok tabiki ama bir yandanda var nasıl yok gidip ortaklardan parça sipariş ederseniz sıkıntı yok en kötüsü ana fabrikaya sipariş verirler ingiltereden parçanız gelir ama kaça gelir.. parça sıkıntısı işde buyüzden var öyle sanayide parçacılarda sıfır yan sanayi ulaşabiliceğiniz bir marka değil jaguara talep olmadığı için parçalarını getirten toptancı parçacı yok.. olanlarda onlarda özel sipariş üstüne getirtiyorlar..

    jaguardaki en büyük yanılmasa ikinci elde fiyatının çok ulaşılabilir olması. fiyatları ikinci elde yerli arabalarla aynı fiyatlarda bu gün 20 bin tl lere kadar xtype bulmak mümkün.. dizelleride 30 bin tl lerden başlıyor.. haliyle o kadar astronomik fiyatları olmayınca kaliteli ve dolu ismi imajı karizması olan bir markada olunca insanları cezbediyor..

    bu devirde araba almak dert değil önemli olan arabanın masraflarının giderlerinin altından kalkabilmek. 30 bin tl lik araba dersin yerli araba zihniyetiyle düşünürsen aldığın jaguar yada her neyse bir yıllık masrafı alıcağın yerli aracın masrafının 10 misli üstü olduğunda masraflarının altından kalkamassın..




  • Bmw 5 serisi yada mercedes e serisi alacak kadar param olsa dusunmeden jaguar fx alirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.