Şimdi Ara

Arızalı seagate disklerin garantiden değiştirilmesi. (78. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.215
Cevap
40
Favori
155.259
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2013 YILINDA KARGO GELEN ARKADAŞLAR VARSA HANGİ KARGO İLE GELDİ YAZARMISINIZ RİCA ETSEM DHL Mİ UPS Mİ
  • pentaya yolladığım hdd nin değişimini yapmışlar yeni hdd geldi sisteme taktım mutluyum
  • Eğer DHL ile gelmiyorsa işi iyice yokuşa sürüyorlar demektir. Ülkemizdeki bazı çakallar proje adı altında HDD' leri topladılar, akıllarınca kar yaptılar...! Bizim gibi kendi HDD' sini kurtarmaya çalışanlarında önünü tıkadılar. Bu saatten sonra bu Seagate,Samsung Hollanda işi yatar beyler. Gümrük mümrükle uğraşılmaz. Eğer durum dediğimiz gibiyse yazıklar olsun..!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Extralarge -- 5 Ocak 2013; 20:21:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Extralarge

    Eğer DHL ile gelmiyorsa işi iyice yokuşa sürüyorlar demektir. Ülkemizdeki bazı çakallar proje adı altında HDD' leri topladılar, akıllarınca kar yaptılar...! Bizim gibi kendi HDD' sini kurtarmaya çalışanlarında önünü tıkadılar. Bu saatten sonra bu Seagate,Samsung Hollanda işi yatar beyler. Gümrük mümrükle uğraşılmaz. Eğer durum dediğimiz gibiyse yazıklar olsun..!

    Öyle olmaz işte :)
    Tüketici Haklarını devreye sokmalı bi şekilde...
    Seagate ve Samsung olaylarında artık...
    Yada satın alınan yerin Garanti Hizmeti verme durumu var...

    Seagate in resmi sitesi diyor şunu...

    GARANTİ HİZMETİ için satın aldığını yere başvurunuz destek isteyiniz...(HOLLANDAya yollayın diyemez.Öyle kolayca zaten)
    Eğer satıcıya ulaşamazsanız sitemizden kargolama için işlemlere başlayınız diyor...
    Bütün sorumluluk size ait kargo giderleride size ait...

    SATICI kilit...




  • Tamamda TR garantisi 2 yıl ama yurtdışında 5 yıl garantisi olan ürünlerden bahsediyoruz biz. Sen TR' den 2 sene garantili aldığın ürünü tabiki TR' de değiştireceksin.
  • evet arkDAŞLAR artık seagate UPS ilmi çalışıyor bir bilen varmıdır
  • ÖNEMLİ ÖNEMLİ ÖNEMLİ...
    5 YIL GARANTİLİ ÜRÜNLER HAKKINDA...


    Herkes Okusun...
    Okunmayana Okutsun...

    Bugün VATAN Bilgisayarı aradım...
    Sonumun çözüldüğünü...
    VATAN Bİlgisayar İthalatçıyı zorlayıp iade işlemini gerçekleşceğini bildirmiş...
    Ya yenisi gelcek USB HDD in yada üst modeli...

    Vatan 5 yıl etiketiyle sattı.
    4 yılda bozuldu.
    İthalatçı 2 yıl bakıyoz başından savdı...(Nasıl sahtekarlık yaptığını anlatıp beni enayi yerine koyduğunu anlattı)
    Gönderirsen aynen yollarız dedi...
    Vatanda ilgilenmedi kendini soyutlamaya çalıştı...
    Benim zorlamam İthalatçıya yolladı...
    Aynen dediği gibi geri geldi ürüne bakmadı ithalatçı...

    Ama bu aşağıdaki belgeler...
    Etikette yazılan 5 yıl...
    Garanti Belgesindeki tutasızlık 2 yıl garantili kaşeli bölüm...
    Kaşesiz Garanti Şartlarında ürün tesliminden itibaren 5 yıl garanti kapsamındadır yazmaktaydı...
    Seagate in resmi sitesindeki satın aldığınız yerden destek alın sözü...

    Ürün AYIPLI MAL statüsündeydi...
    İthalatçı hem VATANI kandırmış...
    Hemde VATAN aracılıyla beni dolandırmış oluyordu...

    Kaymakamlığa gitcektim.
    Vatanı ve ithalatçıyı şikayet etcektim süreç 4 ay sürcekti...
    (Ama VATANdan OEM ürünü almıcam artık...)
    Emsal kararda illaki vardır...Olmasada benim hakkım olan karar çıkcaktı...
    Hakkınızı arayın...
    Satın aldığınız yer yardım etmezse.
    Kesinlikle HOLLANDAya yollamayın...
    Riske girmeyin sorumluğu almayın...

    Sadece 5 yıl yazarsa etikete Türkiye'de size hizmet vermek zorunda...
    2yıl Türkiye + 3yıl Uluslarası Ürün Tedarikçi Garantili demeliydi...(Benim için 5 YIL yazısı tercih sebebi olmuştu...)
    Kaymakamlığa şikayet edin...


    SATIN ALDIĞINIZ YER GARANTİ HİZMETİNİ SİZE SAĞLAMAK ZORUNDA...

    Vatan Müşteri Yetkilisine sordum nasıl çözdünüz...
    Arkadaşlarımda var bu durumda olan söylemedi...
    Aldığınız yer büyük firmayasa bastırın hakkınızı alın...

    Aynı benim gibi HAKLISINIZ çünkü...



     Arızalı seagate disklerin garantiden değiştirilmesi.


     Arızalı seagate disklerin garantiden değiştirilmesi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EXPRESS12 -- 7 Ocak 2013; 19:22:38 >




  • VATAN BİL. iade aldı ürünü...
    Çek verdi...
    Sorunum çözüldü...
    Vatanla İNDEX aralarında anlaştı...
    İNDEX beni nasıl dolandırdıklarını anlatınca ...
    O lafları yedirmek farz olmuştu....
    Darısı başınıza...
  • Arkadaşlar, UPS/DHL konusunda bir gelişme var mı?
    Odayı toparlarken varlığını bile unuttuğum 2 Arızalı HDD (1TB ve 500GB) gördüm ve ikiside halen garanti kapsamında. Eğer sıkıntı yoksa göndermeyi düşünüyorum. Hatta eşe dosta sorsam 3-4 tanede onlarda çıkar bu tarz ürün sanırım.
  • benim elimde garanti dahilinde 2 disk var. ancak bir tanesi darbe almış plastiğinde kırık var diğerinin ise motora giden bağlantı yerlerinde ve kartında bariz şekilde hasarlı. acaba amstertama bu şekilde hasarlı disk gönderip de değiştiren var mıdır ? ya da ben göndersem değiştirilme durumu sizce ne olur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihan_pc

    benim elimde garanti dahilinde 2 disk var. ancak bir tanesi darbe almış plastiğinde kırık var diğerinin ise motora giden bağlantı yerlerinde ve kartında bariz şekilde hasarlı. acaba amstertama bu şekilde hasarlı disk gönderip de değiştiren var mıdır ? ya da ben göndersem değiştirilme durumu sizce ne olur?

    Darbeli ve kırıkları garantiye sokacaklarını sanmıyorum ama şansınızı deneyebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihan_pc

    benim elimde garanti dahilinde 2 disk var. ancak bir tanesi darbe almış plastiğinde kırık var diğerinin ise motora giden bağlantı yerlerinde ve kartında bariz şekilde hasarlı. acaba amstertama bu şekilde hasarlı disk gönderip de değiştiren var mıdır ? ya da ben göndersem değiştirilme durumu sizce ne olur?

    Bariz kullanıcı hatası durumundaysa, disk/kart üzerinde oynanma, açılma vs yapıldıysa, yüksek ihtimalle onlarda değiştirmeyeceklerdir.
  • benim çok enteresan bir durumum var. beşki başına gelmiş olan vardır diye yazıp bilgi almak istiyorum.

    2010 da samsung bir disk aldım. kont bilişim garantiliymiş. kontun sitesinden de 2013/10'a kadar garantili gözüküyor. Sorun bundan sonra başlıyor, kont kapanmış. Aradığımda diskler için Samsung Türkiye bütün sorumluluğu aldı dedi eleman onları arayın dedi.

    Aradım, onlar da hiç bişey yapamicaklarını, ancak seagate/hollandaya göndermem gerektiğini söyledi. Yurtiçinde garantisi olan diski hollandaya gönderdip 50 60 tl masraf yapmak mantıklı mı dedim, değil ama kim arasa aynı şeyi söylüyoruz dedi, şikayet etseniz de bize değil seagate gider, onlarla çözebilirseniz çözersiniz dediler.

    şimdi sormak istediğim, seagate ile irtibat kursam diski başka bir distribütörden değişimini sağlarlar mı ? hollandaya göndermek zorunda olmak çok açma geliyor bana.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPaCeLoRD -- 18 Ocak 2013; 17:38:52 >




  • Arkadaşlar, konuyu baştan okumaya çalıştım ama iyice kafam karıştı. Lütfen konuyu bilen bir arkadaş varsa bana bir iki cümleyle yardımcı olabilir mi :

    Garanti kapsamındaki 2 tb lık seagate HD yi Hollanda'ya gönderdim. Geri dönen ürün gümrükte takıldı. UPS kargodan arayanlar 75 euro gümrük ödemem gerektiğini söylüyorlar. Gönderici böyle değer koymuş diyorlar.

    Bu HD'yi gümrükten kurtarmanın bir yolu var mıdır ?
  • Hocam gümrüğe takıldıysa eskiden DHL firması sizinle irtibata geçip size bir mail forumu gönderiyordu onu doldurup onlara faxladığınızda gümrük parası vermeden ürününüzü alabiliyorsunuz ama UPS işin içine girdiyse iş sakat. Bence direk Seagate ile chat veya mail ile irtibata geçin. İşi iyice yokuşa sürmeye başladılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Extralarge

    Hocam gümrüğe takıldıysa eskiden DHL firması sizinle irtibata geçip size bir mail forumu gönderiyordu onu doldurup onlara faxladığınızda gümrük parası vermeden ürününüzü alabiliyorsunuz ama UPS işin içine girdiyse iş sakat. Bence direk Seagate ile chat veya mail ile irtibata geçin. İşi iyice yokuşa sürmeye başladılar.


    Bu ne tür mail formu idi acaba?

    Aynısını UPS ye göndersek olmaz mı acaba?
  • Hocam sizin ürününüz ticari değilki, yani siz arıza için gönderdiniz ve size ürün garantide olduğu için gerekli işlemler yapılıp geri gönderildi. Seagate sitesindeki açıklamada (eğer yine değiştirmediyse) Hollandaya ürünü gönderirken bütün masrafları siz karşılıyorsunuz (kargoydu, gümrüktü felan), ürün değişim veya onarım yapılıp size geri gönderildiğinde Seagate karşılıyor tüm masrafları. O yüzden bence UPS ile irtibata geçin izah edin bu ticari ürün değil onarımı yapılan ürün deyin. Sonuç alamazsanız Seagate ile irtibata geçin onlar çözer işinizi. Gümrük parası felan ödemeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Extralarge -- 21 Ocak 2013; 14:16:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Extralarge

    Hocam sizin ürününüz ticari değilki, yani siz arıza için gönderdiniz ve size ürün garantide olduğu için gerekli işlemler yapılıp geri gönderildi. Seagate sitesindeki açıklamada (eğer yine değiştirmediyse) Hollandaya ürünü gönderirken bütün masrafları siz karşılıyorsunuz (kargoydu, gümrüktü felan), ürün değişim veya onarım yapılıp size geri gönderildiğinde Seagate karşılıyor tüm masrafları. O yüzden bence UPS ile irtibata geçin izah edin bu ticari ürün değil onarımı yapılan ürün deyin. Sonuç alamazsanız Seagate ile irtibata geçin onlar çözer işinizi. Gümrük parası felan ödemeyin.

    Hızlı yardımınız için teşekkür ederim. Söylediklerinizi aynen UPS den arayan görevliye söyledim fakat gönderen, gönderiye bir değer biçtiği için gümrüğe tabii oluyormuş. Gönderici ile irtibata geçin onlar bu ödemeyi kabul ederlerse olur diyorlar. Israrım karşısında firma ile bir daha görüşüp döneceklerini söylediler.




  • Hocam UPS' e sorarmısınız gelen üründe ne kadar değer konulnuş ? Neye göre 75€ sizden istiyorlar ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Extralarge

    Hocam UPS' e sorarmısınız gelen üründe ne kadar değer konulnuş ? Neye göre 75€ sizden istiyorlar ?

    Tamam, aradıklarında soracağım.
  • 
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.