Şimdi Ara

Arızalı seagate disklerin garantiden değiştirilmesi. (79. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.215
Cevap
40
Favori
155.259
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,

    sanırım gönderdiğim diski dhl ile geri sevk etmişler mailden bir kesit şöyle

    SHIPPING DATE: 01/22/13 CARRIER NAME: DHL EXPRESS
    TRACKING NUMBER: TBD
    LIN PRODUCT NUMBER PRODUCT DESCRIPTION SHP QTY
    --- --------------------------- ------------------------ ----------
    1 1BD142-302 ST500DM002 1


    -----------
    TOTAL: 1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceremo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Extralarge

    Hocam UPS' e sorarmısınız gelen üründe ne kadar değer konulnuş ? Neye göre 75€ sizden istiyorlar ?

    Tamam, aradıklarında soracağım.

    Aradılar ve sordum:

    Ürün değeri olarak 107.77 USD koymuş Seagate. Bunun için 75 euro (yaklaşık 100 USD) gümrük ödemem gerekiyormuş :)

    Gönderici firma ile görüşeceklerini söylediler. Firmanın masrafları kabul etmesi gerekiyormuş. Peki firma bu masrafı kabul eder mi sizce ?

    Ya da, nasıl olur bilmem ama, koyduğu değeri bir şekilde kaldırabilir mi ?
  • UPS iyice saçmalamış, 107$ değeri olan üründen 75€ gümrük vergi alınmaz. Ürünün değerinin %20 sini talep edebilir. Bence direk Seagate ile irtibata geçin. Sözleşmede size ürün gönderirken bütün masrafları Seagate karşılar diye ibare vardı. Ürün siz Seagateye gönderirken gümrüğe takılmadı ki, Seagate size gönderirken takıldı. Sorunu Seagatenin düzeltmesi lazım.

    Seagate Chat kısmından vakit geçirmeden irtibata geçin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Extralarge

    UPS iyice saçmalamış, 107$ değeri olan üründen 75€ gümrük vergi alınmaz. Ürünün değerinin %20 sini talep edebilir. Bence direk Seagate ile irtibata geçin. Sözleşmede size ürün gönderirken bütün masrafları Seagate karşılar diye ibare vardı. Ürün siz Seagateye gönderirken gümrüğe takılmadı ki, Seagate size gönderirken takıldı. Sorunu Seagatenin düzeltmesi lazım.

    Seagate Chat kısmından vakit geçirmeden irtibata geçin.


    Ups'de ki kızın söylemesine göre, ürünü gönderirken gümrüğe bir beyanname vermem gerekiyormuş. Neyse onlar Seagate ile görüşüp bana bir dönsünler. Ben de bu arada Seagate ile bir görüşmeye çalışacağım.

    Gelişmeleri sizlere aktaracağım.




  • benim ürünümde takıldı ancak seagate ile chat yaptıgımda ülkeniz gümrügü ile görüşün diyor saçmaladı ups segate ile yazışma açtı 10 gün geçti cevap halen gelmedi diyorlar gelende çok az oluyor cevap olarak sürekli bu tür işlemler yapıyoruz ancak dönüş olmuyor diyorlar baskı kuralım arkadaşlar seagateye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ledel_iktiza

    Selamlar,

    sanırım gönderdiğim diski dhl ile geri sevk etmişler mailden bir kesit şöyle

    SHIPPING DATE: 01/22/13 CARRIER NAME: DHL EXPRESS
    TRACKING NUMBER: TBD
    LIN PRODUCT NUMBER PRODUCT DESCRIPTION SHP QTY
    --- --------------------------- ------------------------ ----------
    1 1BD142-302 ST500DM002 1


    -----------
    TOTAL: 1


    Yukarıdaki mesajımda DHL ile göndermişler dedik ama o mail seagate in ürün elimize geçti mailiymiş UPS ile göndermişler son durum şöyle istanbulda gözüküyor birazdan gümrükte takıldı diye iletişime de geçerler herhalde bekleyelim görelim

    Location Date Local Time Activity
    Istanbul, Turkey 24/01/2013 10:59 Destination Scan
    24/01/2013 10:59 Import Scan
    24/01/2013 8:03 Arrival Scan
    Koeln, Germany 24/01/2013 4:20 Departure Scan
    24/01/2013 1:15 Arrival Scan
    Eindhoven, Netherlands 23/01/2013 22:59 Departure Scan
    23/01/2013 21:13 Origin Scan
    Netherlands 23/01/2013 13:08 Order Processed: Ready for UPS




  • 500 gb geçer abi harici hdd lerde genelde takılma oluyor
  • hmm o da ilginçmiş dahili geç harici dur haricilerin ne farkı varki bilmediğimden soruyorum

    edit:mesajı yazdım kapı çaldı disk geldi darısı başınıza



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ledel_iktiza -- 24 Ocak 2013; 16:42:00 >
  • Degerli Seagate musterimiz,
    Turkiyedeki musterilerimiz icin gecerli olan, Seagate garanti prosedurundeki degisikligi bilgilerinize sunariz:

    Garanti hizmeti için lütfen ürünü satin aldiginiz yerle irtibata geçiniz.
    Eger satin aldiginiz yere ulasamiyorsaniz , "iadeyi baslat" tusuna basarak, garanti kontrol ve siparis islemini yapabilirsiniz.
    Siparis islemlerine basladiginizda, asagidaki konular gecerli olacaktir:
    - Urunlerinizin Amsterdam, Hollanda'ya gonderilmesi gerekmektedir
    - Tum nakliye ve ihracat masraflarinin sizin tarafinizdan karsilanmasi gerekmektedir
    - Degistirilmis garantili urununuzun tekrar size gonderilme masraflari Seagate tarafindan karsilanacaktir
    Verdigimiz rahatsizliktan dolayi ozur dileriz.

    @spacelord
    "2010 da samsung bir disk aldım. kont bilişim garantiliymiş. kontun sitesinden de 2013/10'a kadar garantili gözüküyor. Sorun bundan sonra başlıyor, kont kapanmış. Aradığımda diskler için Samsung Türkiye bütün sorumluluğu aldı dedi eleman onları arayın dedi.

    Aradım, onlar da hiç bişey yapamicaklarını, ancak seagate/hollandaya göndermem gerektiğini söyledi. Yurtiçinde garantisi olan diski hollandaya gönderdip 50 60 tl masraf yapmak mantıklı mı dedim, değil ama kim arasa aynı şeyi söylüyoruz dedi, şikayet etseniz de bize değil seagate gider, onlarla çözebilirseniz çözersiniz dediler.

    şimdi sormak istediğim, seagate ile irtibat kursam diski başka bir distribütörden değişimini sağlarlar mı ? hollandaya göndermek zorunda olmak çok açma geliyor bana."

    aynı durumu yaşıyoruz ve isyanlardayım
    böyle saçmalık olmaz




    bu ne ya 3 kuruşluk bir samsung s2 640 gb hdd var arıza yaptı bad sector var bunun için hollandaya yollayacağım bekleyeceğim masraf edeceğim gidişi için vs
    ne manyakça bir politika olmuş bir daha samsung ya da seagate hdd alırsam ne olsun bitmiştir benim için bu markalar




  • diski parçalayıp seagate firmasına mesaj olarak atarım alın size garanti destek için yaptığınız muamele karşılığı diye
  • o kadar uğraşacağıma üstünü tamamlar adam gibi bir MARKA dan ürün alırım TR desteği olan
    SEAGATE sana burdan binlerce kez
    sinirlerime hakim olamıyorum




  • 500 gb hdd lazım olan varsa sıfır 100 tl den vereblirim

    http://forum.donanimhaber.com/m_70359547/mpage_1/f_/key_//tm.htm#70359547
  • haklısın aslında fakat hollandaya gönderi yurtiçi masraflarından çokta fazla değil mesela ben posta yoluyla ptt den gönderdim maliyet 12.65 tl posta ücreti ben alma haberli istedim 1 tl de öyle 1 tl verip kırtasiyeden havalı zarf aldım toplam maliyeti 14.65 tl diğer konuya gelirsek ben yaşamadım ama bazı ürünlerin gümrükte takılması hakikatten saçma
  • 21 Ocakta Ptt kargo ile 500gb dahili sürücümü gönderdim.

    23/01/13 10:10 2013-01-23 10:10:09 Insert item into bag (Otb) Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden) TÜRKIYE

    Yurt dışına sevk edildi yazıyor bu aşamadan sonra takibi nasıl yaparım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: low

    21 Ocakta Ptt kargo ile 500gb dahili sürücümü gönderdim.

    23/01/13 10:10 2013-01-23 10:10:09 Insert item into bag (Otb) Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden) TÜRKIYE

    Yurt dışına sevk edildi yazıyor bu aşamadan sonra takibi nasıl yaparım?



    http://www1.ptt.gov.tr/tr/interaktif/kayitliposta-yd_yeniweb.php
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Extralarge

    quote:

    Orijinalden alıntı: low

    21 Ocakta Ptt kargo ile 500gb dahili sürücümü gönderdim.

    23/01/13 10:10 2013-01-23 10:10:09 Insert item into bag (Otb) Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden) TÜRKIYE

    Yurt dışına sevk edildi yazıyor bu aşamadan sonra takibi nasıl yaparım?



    http://www1.ptt.gov.tr/tr/interaktif/kayitliposta-yd_yeniweb.php

    TESLIM DURUMU (DELIVERY INFORMATION) TESLIM ALAN (Signatory)
    Bu Gönderiye Ait Teslim Bilgisi Bulunamadi ( There is no delivery information for the item)

    Yukarıdaki yazıyı aldım. Ptt yurtdışı koli kargo olarak göndermiştim. Herhangi bir bilgi verilmemiş biryerde takılmış olabilirmi ?




  • Hocam ben gönderdiğimde 6 günde teslim ettiler, sizinde 2-3 güne durum netleşir. Araya haftasonu girdiğinden önümüzdeki haftaya sarkar büyük ihtimal.
  • Ptt kargo olduğu için insan korkuyo gerçe ben iade formunu kargonun içerisinde felan koydum gümrükte bakarlarsa kanıt olsun diye bir sıkıntı olmaz inş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi low -- 25 Ocak 2013; 15:11:19 >
  • Sabit diskim için garanti durumu kısmından adresimi vs. mi girdim Sipariş numarası verdi. Fatura Adresi kısmı boş Nakliye adresi benim adresim. Yarın kargoya vericem paketlemeyi nasıl yapmalıyım? Birde hddnin yanında ek olarak bişiler yapacak mıyım? Hddnin kutusu durmuyor bu arada. İstanbuldayım pttden karayla kaç tl kaç günde uçakla kaç günde kaç tl olur? Biraz fazla soru sordum ama şimdiden teşekkürler :)
  • Yardımcı olabilecek biri yokmu?
  • 
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.