Şimdi Ara

Arızadan sonra hızım düştü.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
483
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,pazatesi günü internet bağlantım koptu.Telekomu aradım arıza için.Kayıt oluşturdular.Ertesi gün teknik servis geldi.Binadaki kabloda sorun olduğunu 30dk'ya düzeleceğini söyledi ve düzeldide.Ayın sonu olduğu için internet yavaştı.Ay başında düzelir dedim.Dün düzelmedi.Modemi resetledim yine olmadı.Bide modem arayüzüne bakayım dedim.Hızım 4'e düşmüş.Müşteri hizmetlerini aradım 12'ye çıkardılar hızı.Daha önce 16 sabit alırken neden şuan 12 veriyorlar ? Ne yapmam gerekiyor ?

    Arızadan önce :
     Arızadan sonra hızım düştü.

    Yapıldıktan sonra :
     Arızadan sonra hızım düştü.

    Müşteri hizmetlerini aradıktan sonra :
     Arızadan sonra hızım düştü.







  • Beklemek sorun olmaz ise müşteri hizmetlerini arayıp ısrar ile 16Mbps'e sabitlenmesini isteyerek kayıt açın. Telekomda olan personel müdahale etmesi için bekleyeceksiniz. Eğer Bölge telekom müdürlüğü yakınsa bizzat gidip sorumlu personele söyleyin. Vdsl varsa 20 Mbps destekleyebilir hattınız. Modeminiz destekli. Vdsl e geçmek daha avantajlı olur hiç uğraşmazsınız şuanki sorunla.
  • müşteri hizmetleri internet hızını 12mbps çekmiş şuan iyi snr margin değeri 14db çıkmış böyle kalsın maxsimum 16mbps çıkınca snrmargin değerin çok düşük kalıyor bu nedenle şuan hızın 12mbpsde kalsın böyle iyi hattın oturmuş
  • Bugün hızımı yeniden 4'e düşürdüler.Müşteri hizmetleri arızanız onarıldı diyor.Bu nasıl onarmak ?

     Arızadan sonra hızım düştü.
  • Abyrax kullanıcısına yanıt
    onarma diye birşey yok hızınızı 4mbps çekmişler hızı düşürmüşler
  • Abyrax kullanıcısına yanıt
    ara müşteri hizmetlerini 12mbpsye çeksinler hızını
  • Teknik servise para verdiniz mi acaba??

    Benimde özellikle akşamları hızım düşüyor,aradım geçenlerde ttneti bir problemin gözükmediğini,binada yada modemde veya kablolarda sorun olabir dediler.Ben dedim sekretere problemin nereden kaynaklandığını sizin ekip gelip bakıp arızalı yeri bulsa olmaz mı dedim?bana ücret karşılığında göndeririz adam dediler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suÇ -- 6 Eylül 2017; 23:36:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İnternet hızım düştü
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • inceoktay İ kullanıcısına yanıt
    Arayınca düzelttiler.Önce 8'den fazla veremiyoruz dediler sert çıkınca 12 yaptılar.
  • suÇ kullanıcısına yanıt
    Herhangi bir ücret ödemedim.Binada sorun olduğunu söylediler.İç tesisatta problem olsaydı isterlerdi büyük ihtimal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abyrax

    Herhangi bir ücret ödemedim.Binada sorun olduğunu söylediler.İç tesisatta problem olsaydı isterlerdi büyük ihtimal.

    Anladım hocam.iç tesisatta sorun olsa devamlı yapardı ama sadece akşamları yaşıyorum bu sorunu genelde.neyse şikayet ettim ben,yarın beni ararlar adam gönderip adam akıllı bakarlar kesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suÇ kullanıcısına yanıt
    sorun santral kaynaklı olabilir ben turknet kullanıyorum aynı sorun bende de var akşam saat 19 ile 24 arası internet hızım düşüyor yoğunluktan otamatik akşamları hız düşürebiliyorlar ttnet kullandığım zamanda akşamları hız düşmesi oluyordu turknet kullandığımda da aynısı oluyor tavsiyem btk ya ilet sorunu ve internet servis sağlayıcına da ilet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inceoktay

    sorun santral kaynaklı olabilir ben turknet kullanıyorum aynı sorun bende de var akşam saat 19 ile 24 arası internet hızım düşüyor yoğunluktan otamatik akşamları hız düşürebiliyorlar ttnet kullandığım zamanda akşamları hız düşmesi oluyordu turknet kullandığımda da aynısı oluyor tavsiyem btk ya ilet sorunu ve internet servis sağlayıcına da ilet.

    Ben dün bunları şikayet ettim.kesin beni ararlar!aralıklarında ne diyeyim hocam bunlara şimdi???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hat değerlerini at görelim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inceoktay

    hat değerlerini at görelim

    Buyur hocam.





     Arızadan sonra hızım düştü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suÇ kullanıcısına yanıt
    hat değerlerin çok iyi 100mbps alır hattın 24mbps tanımlanmış şuan
  • inceoktay İ kullanıcısına yanıt
    Değerlerim çok iyi hep.hatta buradan birisi,üniversiteden mi giriyorsun demişti



    25 mbps kullanıyorum,ihtmal vermiyordum ama yinede adsl gelen kabloyu değiştirdim.sonuç aynı



    Birde kablolu bağlantı deneyelim,hep wifi ile bağlanıyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suÇ kullanıcısına yanıt
    modemin hangi marka modemde kaynaklanabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inceoktay

    modemin hangi marka modemde kaynaklanabilir

    Bu hocam.1 saat önce yine dalgalanma oldu testte.şimdi normal ama yine başlayacaktır..birşey sorucam? Bozuk birşey olsa,sorun hep devam etmez mi🤔ara ara oluyor ve genelde akşamları oluyor sorun

     Arızadan sonra hızım düştü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suÇ


    quote:

    Orijinalden alıntı: inceoktay

    hat değerlerini at görelim

    Buyur hocam.





     Arızadan sonra hızım düştü.

    dün yine aradım adam bu sefer arıza kaydı oluşturdu,durumu santrale bildirdim dedi.

    bugün hız testi yaptım,genelde 15mbps çıkıyordu,adsl ayarlarına girdim sonra,hattımın 18 mbps ye sabitlediklerini gördüm

    Yine hız dalgalanması devam ediyor,bu mallar hızı düşürüp sabitlemek ile çözacaklerini sanıyorlar sorunu

     Arızadan sonra hızım düştü.

     Arızadan sonra hızım düştü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suÇ -- 12 Eylül 2017; 11:47:14 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.