< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

3 Mobil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Çözüm:bana gelen bir müşterimiz aynı sorunla geldi.ayarlardan yaptığımız kontrolde ve *43# ile yaptığım kontrolde arama bekletmenin aktif ama çalışmadığını gördük.
müşterinin kullandığı hat türk telekom. bizde türk telekom online işlemlere giriş yaptık. Abonelik ve hat işlemleri başlığı altında Çağrı hizmetleri şeçeneğine giriş yaptık ve orada Çağrı bekletmenin deaktif olduğunu gördük arama bekletmeyi buradaki menüden aktif konuma getirdik ve sorun çözüldü. bir diğer müşterimizde de aktif olduğu halde çalışmadığını gördük arama bekletmeyi kapalı konuma getirdik sonra internet sayfasını yeniledik ve arama bekletmeyi tekrar aktif konumuna getirdik ve sorun bu müşterimizde de çözüldü.umarım bu çözüm size de yardımcı olur. MMMRTPRK Antalya BeLeK. |
Arama Bekletme Çalışmıyor: Nedenleri ve Çözümleri
Arama bekletme özelliği, gelen bir aramayı mevcut bir aramaya ekleyerek görüşmeyi askıya almanıza olanak tanır. Ancak bazı durumlarda, arama bekletme çalışmayabilir ve çağrılarınızın iletilmesine engel olabilir.
Nedenleri:
Çözümleri:
Arama bekletme özelliğini düzgün şekilde çalıştıramazsan, yukarıdaki çözümleri uygulamayı dene. Sorun devam ederse, operatör desteğine başvurmak gerekebilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GroupPolicy -- 14 Nisan 2016; 10:22:15 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crazytr06 -- 7 Ağustos 2019; 14:10:17 > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
![]() |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
| PC | | AMD Ryzen 7 7800X 3D İşlemci | | MSI MPG X670E CARBON WIFI AMD Anakart | | MSI GeForce RTX 4080 16GB GAMING X TRIO 16GB Ekran Kartı | | MSI MEG PROSPECT 700R MidT ATX GAMING KASA | | Samsung 1TB 990 PRO SSD | | Samsung 2TB 990 PRO SSD | | MSI MAG CORELIQUID C360 ARGB 360MM SIVI SOĞUTMA | | STEELSERIES Arena 7 RGB 2.1 BT Oyun Hoparlörü | | SAMSUNG 32&amp;quot; LS32BG850NPXUF 1Ms (GTG) 240Hz 4K CURVED MONITOR | | GamePower Saber RGB Mekanik Klavye | | Razer Basilisk V3 Pro RGB Kablosuz Mouse | | PC | | PLAYSTATION 5 | | NINTENDO SWITCH | | STEAM ID : ybilgili19|| PSN ID : ybilgili19 || NINTENDO FC : SW-5113-6672-0918 |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
- Know Your Worth
|
|
Turkcell çağrı merkezi benim de sorunumu çözdü arkadaşlar. |
|
_____________________________
|
|
Aralık 2024'te Vodafone dan Turkcell e geçiş yaptım. Vodafoneda çalışan çağrı bekletme özelliğim Turkcell'e geçince çalışmıyordu. *43# yaptım aktif gözüküyor ancak yine açılmadı. Turkcell uygulamasında da böyle bir aç-kapat ayarı yok. Tek çözüm 532 Turkcell çağrı merkezini arayıp müşteri temsilcisine bağlanıp ayarı açtırmanız gerekiyor. ücretsiz olarak kullanabiliyorsunuz. Başka çözümü yok bilginiz olsun. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
| _____________________________ |
|
Hay Allah razı olsun nasıl bi sevaba girdin bilemezsin < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|