Şimdi Ara

Aracımı yükseltmek istiyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
17.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben aracımla zaman zaman dağ bayır gezerim.Geçen gün dağda gezerken üzerinize afiyet yolun ortası biraz yüksekmiş. Daha doğrusu tekerlerin bastığı yüzey biraz gevşekmiş, aracın altını egzosu vurdum ve delindi. Şimdi aracımı takoz koydurmak suretiyle yükseltmek istiyorum. 5 cm yeterli olur gibi. Tavsiye eder misiniz? yaptırıken nelere dikkat etmeliyim. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Aracım 1999 Scenic.



  • bence aracını değiştir yazık aracına,ayrıca aracın aerodinamiği bozulur ve başın ağrıyabilir malum yüksek arabaların virajlarda olsun yüksek hızlarda olsun kaza olasılığı daha yüksek
    quote:

    Orjinalden alıntı: tamay_aytam

    Arkadaşlar ben aracımla zaman zaman dağ bayır gezerim.Geçen gün dağda gezerken üzerinize afiyet yolun ortası biraz yüksekmiş. Daha doğrusu tekerlerin bastığı yüzey biraz gevşekmiş, aracın altını egzosu vurdum ve delindi. Şimdi aracımı takoz koydurmak suretiyle yükseltmek istiyorum. 5 cm yeterli olur gibi. Tavsiye eder misiniz? yaptırıken nelere dikkat etmeliyim. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Aracım 1999 Scenic.
  • Ben yüksek hız yapan biri değilimdir. Genelde sakin kullanırım aracı. Ama bu yükseklik olayı benim için gerçekten önemli. Aeorodinamikte çok sorun olur mu bilemiyorum. Sanırım zaten Türkiye ye gelen bir çok araç yükseltiliyor. Yol şartları göz önüne alınarak.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tamay_aytam

    Ben yüksek hız yapan biri değilimdir. Genelde sakin kullanırım aracı. Ama bu yükseklik olayı benim için gerçekten önemli. Aeorodinamikte çok sorun olur mu bilemiyorum. Sanırım zaten Türkiye ye gelen bir çok araç yükseltiliyor. Yol şartları göz önüne alınarak.



    eğer kesenin ağzını da açarım diyorsan elektronik ayarlı süspansiyon al istediğin zman yükselt istediğin zman alçalt
  • Scenic in bile alti carpiyorsa baska bir araba olsa(astra gibi) kimbilir ne hale gelirdi.
    Aracin aerodinamisini bozar,dogrudur ancak Turkiye yollarinda, hizli ve limitlerinde arac surmuyorsaniz altinin yuksek olmasi bence daha onemli.
  • En iyisi araç değiştirmek o zaman. Aracının altını yükselttikten sonra en küçük virajda bile sorun yaşayabilirsiniz
  • Ben aracımı seviyorum ve şu an için değiştirmeyi düşünmüyorum. Elektronik süspansiyonu bundan sonraki aracımıalırken göz önünde bulunduracağım bir özellik olacak.(c4 picasso) Bu araç yükseltme olayı aslında çokca yapılan bir şey değil mi Türkiye de ben bir çok araçta görüyorum. Bu kadar sorun olabilir mi gerçekten güvenlik açısından. Ben en büyük rahatsızlığı süspansiyonun sertleşmesi ile vereceğini düşünüyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    qashqai almak istiyorum.
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • jeep al bence.
  • Girilen virajlarda takoz problem yaratabilir düşüncesindeyim.
  • Yayların arasına lastik bir takoz koyarak bazı halkaların kapanmasını önlüyolar bildiğim kadarıyla. Ama 5 cm çok yüksek olur, 3 cm bile yükseltsen çok farkeder altını vurması, arabanın dengesinide bozma bence fazla yükseltip.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tamay_aytam

    Ben aracımı seviyorum ve şu an için değiştirmeyi düşünmüyorum.

    o zaman lada niva al derim.
    ikinci araç olarak
  • 1 ben bı aracı yere ındırmek ıcın amatısorlerın ıcındekı bakla denılen yanı yuvarlak pılastık halkalar var bunlarda arabayı dengede tutan pullardır bır nevı ordakı pulsayısını azaltırsan araban yukselır her pul 1 cm ama bı sorun olur oda araban cukurlarda esneme yapmaz rahatsız eder senı

    2 bı secenegın ıse senın yayaların la amatısorlerın arasında amatısor sıkacakları vardır onların yerkı kademe var ıse kademeyı en yuksege alıp yayalarını deyıstırısın oda olursa tabı astralarda oluyor

    3 ve son yol ıse kopıle amatısor deyıstırmek buda cok masraflıdır deyıstırmenn dısında sanırım bıde dıngıllerde ayar flaan yapılıyor oda bence ıı degıl

    4 ve en ucuz yol aracın altında carptıgı noktaları bul ve o noktalara karbırator koruyucular var yanı ınce bı demır o noktalara demır kaynaklattır buda aracının zarar gormesını engeller



    (yazım hatalrı ıcın kusura bakmayın:D)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AğRiLi_04 -- 20 Mart 2007; 0:40:14 >
  • Öncelikle cevaplar için teşekkür ederim.Bir yanlış anlama var galiba onuda düzelteyim. Ben off road tarzı yerlerde sürmüyorum aracımı daha cok köylülerin kullandıkları patika yollar, mesire yerlerine giderken girdiğimiz stabilize yollarda geziyorum çoğunlukla. Lada niva seçeneği bu yüzden başka çağrışımlar yapıyor. Bu geziler esnasında zaman zaman bazı dar yollar görüyorum ve lada nivam olsa da şuralara girebilsem dediğim oluyor. Fakat şu an için bahsettiğim gibi off road değil amacım. Sadece biraz yüksek araçların rahat gecebildiği alanlardan bende geçmek istiyorum.
  • quote:

    Ben aracımı seviyorum ve şu an için değiştirmeyi düşünmüyorum. Elektronik süspansiyonu bundan sonraki aracımıalırken göz önünde bulunduracağım bir özellik olacak.(c4 picasso) Bu araç yükseltme olayı aslında çokca yapılan bir şey değil mi Türkiye de ben bir çok araçta görüyorum. Bu kadar sorun olabilir mi gerçekten güvenlik açısından. Ben en büyük rahatsızlığı süspansiyonun sertleşmesi ile vereceğini düşünüyorum.


    Citroen.de C4 Picasso değil C5 ve C6 ayarlanabilir yüksekliğe sahip hidraktif süspansiyon sunuyor. Aracı alçaltmak için spor yay kullanıldığını biliyorum ama yükseltmek için nasıl bir uygulama yapılıyor bilmiyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.