Şimdi Ara

Araç tercih kriterleriniz? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
1
Favori
1.031
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ben Kemal Geliyorum kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz araç nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deliyürek54 -- 7 Haziran 2021; 20:13:6 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deliyürek54

    Bahsettiğiniz araç nedir?

    Mercedes klasikleri bu konuda iyiler.Araç tercih kriterleriniz? 

    Araç tercih kriterleriniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her yıl değişiyor kriterlerim. Her geçen yıl 2 yıl daha eski 20 bin daha fazla km yapmış araç bakıyorum tam seneye bu arabayı alırım derken seneye 2 sene daha geri gitmiş oluyorum. Ne bilim bole bi mokun içine düşmüşem.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2021 sıfır octavianın firmamız önünde yolda kalması ve itekkenerek kenara çekilmesi sonucu kesinlikle dsg istemiyorum, tork konvertörlü tercih ederim..Kuga daki powershifti beğenmiştim ama capturümüzün edc si gibi o da araba durmadan 1 e geçmiyor, 5km hızda 2.viteste gitmeye çalışarak baskıyı zorluyor (capturde manuele alıyorum dur kalk trafikte) bu yüzden ford ve renault da devre dışı..

    Tork konvertörlü mercedes, bmw grubuna param yetmeyeceği için peugeot ve opel kalıyor..

    Opelin 1.6 cdti motoru favorim ancak güncel bir motor değil.. 1.5 cdti eat9 lu astra K su an her istediğimi karşılıyor :)

    Yeni astra L ve peugeot 308 i de bekliyorum bakalım.. Suv tarzınada bazen gönlüm kayıyor , eat8 li bir 2008 veya eat6 lı Crossland da olabilir ama Crossland 6 ileri , dizelde vites ne kadar çok olursa o kadar az yakıyor ve sessiz çalışıyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khanstern -- 7 Haziran 2021; 21:29:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • road35 R kullanıcısına yanıt
    Hocam banada aynısı olmuştu 2015 octaviam vardı sattım 2013 astra aldım sonra 2011 cruze kadar düştüm nasıl oldu bende anlamadım :) neyseki suan durumları düzeltip superb aldım size daha iyisi nasip olur umarım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dsg de ayni hocam 5 km/h altına inmedikce 2 ye almiyor yarim debriyajla kalkmaya calisiyor sesinden anliyorum. Umarım istediginiz arabaya yakin zamanda kavuşursunuz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • deliyürek54 kullanıcısına yanıt

    Amin hocam, inşallah sizde :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deliyürek54

    Dsg de ayni hocam 5 km/h altına inmedikce 2 ye almiyor yarim debriyajla kalkmaya calisiyor sesinden anliyorum. Umarım istediginiz arabaya yakin zamanda kavuşursunuz

    DSG kullanıcıları olarak şöyle bir videoya denk geldinizmi? şanzıman yazılımını iyileştirip " çok erken vites atma, 1.vitese zor geçme ve kalkışta ki yarım debriyaj / 2.vitesle kalkmaya çalışma" gibi sorunları çözdüklerini söylüyorlar. eğer doğru ise DSG için devrim gibi bişey.


    https://www.youtube.com/watch?v=S3QRIF7jhEM&feature=youtu.be




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 7 Haziran 2021; 22:8:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt
    Izlemiştim hocam bu tarz videolar ama yaşadığım yerde işlemi uygulayacak yer bulamadım. Kavramayı bitiren şey zaten 2. Viteste kalkmaya calişmasi bazen bayırda bile titreye titreye 2. Vitestle kalkmaya calisiyor. Normalde 2. Vitese kadar manuelde sürüyorum. Bugün 5 kişi + ağzına kadar çakılı bagajla 2.vitesle yürüdü kavramanın yarı ömrü gitmiştir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2021 de hala güvenlik konuşacak değiliz o konuyu geçiyorum


    sürücü koltuğuna oturduğumda ön camın mümkün olduğunca uzak olması

    bu yüzden özellikle vw ve audi gurubu inanılmaz itici geliyor


    apple carplay son 2 araçtan sonra yani alıştıktan sonra artık olmazsa olmaz gibi

    zaten bu saatten sonra hemen her araçta olur herhalde


    bunların dışında aydınlatma yine oldukça önemli

    opel led matrix ve sürekli uzun ile gitmenin konforundan sonra kesinlikle tercih nedeni

    artık her arabada aranınr bu far sistemi , mercedes bmw vs hepsinde vardır zaten

  • quote:

    Orijinalden alıntı: deliyürek54

    Izlemiştim hocam bu tarz videolar ama yaşadığım yerde işlemi uygulayacak yer bulamadım. Kavramayı bitiren şey zaten 2. Viteste kalkmaya calişmasi bazen bayırda bile titreye titreye 2. Vitestle kalkmaya calisiyor. Normalde 2. Vitese kadar manuelde sürüyorum. Bugün 5 kişi + ağzına kadar çakılı bagajla 2.vitesle yürüdü kavramanın yarı ömrü gitmiştir.

    anladım hocam, aracı söylediğiniz şekilde kullanmakta çok sağlıklı değil. sanırım bu yer Ankara'da, bi şekilde Ankarada işiniz falan çıkarsa bu işlemi uygulamak uzun süreli kullanım açısından faydalı olacaktır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 7 Haziran 2021; 22:5:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olması.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt
    5 gündür ankaradaydım bu sabah döndüm hocam :) haberim olsaydi kesin giderdim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1.si en az arıza verme ihtimali olan kronik arızası minimal olan araçlar.
    2.si ihtiyacımın karşılayabildiği en uygun fiyatlı araba donanım da bom boş olmadığı sürece çok sorun değil.
    3. Büyük kazası olmayan yarın satarken kırk kişinin bakıp 1 kişinin alacağı bir araçlar uğraşmak istemem 10 kişi bakar 1 kişi alır en kötü 1-2 parç boyalı çamurluk değişik falan olabilir.
    4. LPG uyumu ararım senelerdir kullanıyorum gayet memnunum.
    5. Manual yada cvt gibi daha komplike olmayan bir otomatik şanzıman tercihimdir

    Aracın sıfırı olup olmaması şok önemli değil ama düşük km tercihim dir 0-100 bin arası parası göre model km çok araç var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mhmmd.239 -- 7 Haziran 2021; 23:5:50 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Alman malı olması yeterli bir kriter benim için

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • En dolu paket

    Beyaz haricinde bir renk,

    Tam otomatik vites

    "piyasa aracı" denilen ve her sokak başında en az 1 tane bulunan araçlardan biri olmaması

    LPG'siz olması




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 8 Haziran 2021; 0:12:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    Kalite, verimlilik, işlevsellik, fonksiyonellik ve konforu en optimum şekilde sunması. Bunu yapanda tek Volkswagen var.

    Ayrıca arabada en irite olduğum şey ilginç ve saçma sorunlarla, kalitesizliğiyle beni rezil rüsva etmesi; mesela kendi kendine C sutünü göçmesi veya boya dökülmesi veya yağ yakması veya yalıtımı olmaması vs. vs.

    Reyiz senin yorumunu okumaya geldim sırf. bu denli tok kapı bağımlısı olup mazotlu corollo kullanmak hem sana hem de türk otomotiv dünyasının kanayan yarası yeminle. sahi reyiz en son 64 beygirlik reno taylan düşünüyordun, n'oldu o iş?


    Konuya dönersek; kriter demek kullanım tarzı demektir. ergen gibi keyfi araba alınmaz.

    şahsen benim ihtiyaçlarım doğrultusuyla 2018 corolla 1.6 advance mds almıştım. iki yılı geçti keyifle kullanıyorum.

    -baban zengin değilse, sermayeyi kediye yükler gibi memur maaşıyla 350 binlik arabaya binilmez. 2018 aralıkta 108 bin para verdim. git gerisiyle arsa al, altında tut, yatırım yap, en kötü coin al.

    -bebek var, güvenli, geniş olması lazım; arkası d sınıfını zorlayacak kadar ferah. en güvenli c sedanlardan biri.

    -malum bozulup yolda bırakmasın. tok kapılılar gibi zırt pırt sürpriz masraflar çıkarmasın, triger/baskı/balata vs ağır bakımı olmasın.

    -haftanın 5 günü 15 dk şehir içi 20 dk bölünmüş yol gidiyorum. sabahları en büyük keyfim yolda yemek yemek. hem şanzımanı hem de süspansiyonu konforlu olmalıydı. ki cvt öyle.

    -uzun yol olarak arada balıkesirden izmire kv'lere, yılda bi kaç kez bursaya, bir kez güneye ve yazın zırt pırt ayvalık tarafına gidiyorum. özellikle otoyolda 140-150'yle, 3000 devirle, kafa ağrıtmadan gidebilmeli.

    -zaten tüplü fiatım var, gerek yok ama mecbur kalırsam lpg taktırıp bayağı ucuza gezebilmeliydim.

    -ihtiyaç duyduğum donanımların olması lazım, gönül premium isterdi tabi.

    - yola oturup iyi yürüsün yeterdi ki; gecikme olmadığından şehir içinde bayağı canlı, uzun yolda da şaşırtıcı derecede iyi yürüyor. yüklüyken yokuşta zayıf diyorlar, bilmiyorum. sonuçta Karadenizle, doğu anadoluyla işim yok.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: sancar10

    Reyiz senin yorumunu okumaya geldim sırf. bu denli tok kapı bağımlısı olup mazotlu corollo kullanmak hem sana hem de türk otomotiv dünyasının kanayan yarası yeminle. sahi reyiz en son 64 beygirlik reno taylan düşünüyordun, n'oldu o iş?


    Konuya dönersek; kriter demek kullanım tarzı demektir. ergen gibi keyfi araba alınmaz.

    şahsen benim ihtiyaçlarım doğrultusuyla 2018 corolla 1.6 advance mds almıştım. iki yılı geçti keyifle kullanıyorum.

    -baban zengin değilse, sermayeyi kediye yükler gibi memur maaşıyla 350 binlik arabaya binilmez. 2018 aralıkta 108 bin para verdim. git gerisiyle arsa al, altında tut, yatırım yap, en kötü coin al.

    -bebek var, güvenli, geniş olması lazım; arkası d sınıfını zorlayacak kadar ferah. en güvenli c sedanlardan biri.

    -malum bozulup yolda bırakmasın. tok kapılılar gibi zırt pırt sürpriz masraflar çıkarmasın, triger/baskı/balata vs ağır bakımı olmasın.

    -haftanın 5 günü 15 dk şehir içi 20 dk bölünmüş yol gidiyorum. sabahları en büyük keyfim yolda yemek yemek. hem şanzımanı hem de süspansiyonu konforlu olmalıydı. ki cvt öyle.

    -uzun yol olarak arada balıkesirden izmire kv'lere, yılda bi kaç kez bursaya, bir kez güneye ve yazın zırt pırt ayvalık tarafına gidiyorum. özellikle otoyolda 140-150'yle, 3000 devirle, kafa ağrıtmadan gidebilmeli.

    -zaten tüplü fiatım var, gerek yok ama mecbur kalırsam lpg taktırıp bayağı ucuza gezebilmeliydim.

    -ihtiyaç duyduğum donanımların olması lazım, gönül premium isterdi tabi.

    - yola oturup iyi yürüsün yeterdi ki; gecikme olmadığından şehir içinde bayağı canlı, uzun yolda da şaşırtıcı derecede iyi yürüyor. yüklüyken yokuşta zayıf diyorlar, bilmiyorum. sonuçta Karadenizle, doğu anadoluyla işim yok.



    Alıntıları Göster

    VW'nin aslında kendisine bir Golf hediye etmesi gerek çünkü VW bayisinde çalışan elemanlar bile böyle övgüler dizmiyor VW'e Araç tercih kriterleriniz? 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Celonfix

    VW'nin aslında kendisine bir Golf hediye etmesi gerek çünkü VW bayisinde çalışan elemanlar bile böyle övgüler dizmiyor VW'e  



    Alıntıları Göster

    Ya da mazotlu corollosunu alsınlar elinden. Ceza olarak 1.0 atmosferik 65 hp reno taylan motorlu, kuru kavrama dsg'li "daswagenn paket" corollo üretip bindirsinler.

    Aslında Akio toyoda abi, daswagen reyizi tanısa bayilere giriş yasağı koyardı.Araç tercih kriterleriniz? 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sancar10 -- 8 Haziran 2021; 0:30:0 >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.