Şimdi Ara

ARABAYA AMFİ BAĞLAMAK??? + - GND ???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
23.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar

    Bir araca anfi bağlayacaktım fakat nasıl bağlanacağı konusunda bilgim yok

    +12 V
    -
    GND bu bağlantıları nasıl yapacağız?

    GND'yi toprak ile -'ye bağlamamız arasında bir fark varmı?



  • dostum nasıl baglanacagı konusunda bilgin yoksa benden sana tavsiye bi oto teybinden anlayan elektronikciye götür baglasınlar sen baglamaya kalkınca alim allah bi hata yaparsın tüm set sorunlu hale gelir böyle biz anlatırız ama en iyisi işi bilen birine yaptır derim
  • arabanın şasesi zaten gnd dir (-) , akünün - kutbuna bağlanmıştır , bunun yanı sıra bir adet +12 ucu ve remote ucu olmalıdır.

    "GND'yi toprak ile -'ye bağlamamız arasında bir fark varmı? " hayır fark yoktur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _KARDELEN_

    Merhaba arkadaşlar

    Bir araca anfi bağlayacaktım fakat nasıl bağlanacağı konusunda bilgim yok

    +12 V
    -
    GND bu bağlantıları nasıl yapacağız?

    GND'yi toprak ile -'ye bağlamamız arasında bir fark varmı?




    arkadaşım teknik ifadeleri soruyorsun afaki bir cevap ile sorun yaratabiliriz ver üç-beş ehline yaptır kafan rahat olsun güm,gm dinle.
  • ALLAHIM SANA GELİYORUM

    ya arkadaşlar burada elektronikten anlayan adam yokmu ya
    senin araban çiçekçi arabasımı toprak olsun arabada ne topragı ya
    arabada + vardır birde - vardır -(gnd) ye şase de derler nedeni arabanın şasesine bağlanması
    elektroniktede şase işaretimiz vardır ama bu toprakla alakası yoktur yani biz elektirikçi degiliz

    herşeyden önce akünün oraya koymak için sigorta tüpleri var onlardan al kablon yoksa set alırsan içinde
    çıkar bunun amacı olası bir kısa devrede sigortanın ön taraftan atarak arabada yangın riskini eğale etmek
    önemsiz gözükür ama çok işe yarar haberin olsun

    aküden anfine kalın bir + kablosu çekiceksin kalınlık anfinin gücüne göre degişir sakın sigorta panosunun orda kalın + hatı görüp ona bağlama hat taşımazsa ön taraftaki sigortayı attırırsın sonra arabul sigorta
    nerdeydide aabayı çalıştırasın

    remote denilen bir yer daha var o rayada teybin ordan genelde anten çıkışı yani elektrikli antenleri çalıştırmak için +12 v çıkışı vardır teyp açıldıgında 12v verir kapanınca 0 v olur ordan ince bir kabloyla oraya
    hat çekiceksin

    - işinide en yakınındaki vidadan alabilirsin sac vidası degil ama mesela emniyet kemerini tutan vida gibi
    vida boyalıysa biraz zımpara ile kablonun deyecegi yerleri zımparalarsın kablo kalınlıgı + ila aynı olsun

    uzun oldu ama teknik birşey yok tek problem arabaya göre + kablosunu kaputun altından içeri geçirmektir
    bu arabaya göre degişir bazen 2 dk bazen 2 saat ha bu arada bazı kullananlar var diye ayzıyorun sakın matkapla , havya veya benzeri birşeyle ben burdan bir yeri delip geçiriyim deme başına çok ters işler
    açılabilir ki açılan çok kişi tanıyom demedi deme veya para çıkmıycaksa kıramıyacagın yani hatırlı birisi
    degilse salla gitsin bir yere yaptırsın




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.