Şimdi Ara

Arabalarımızın verimli devir aralıklarını yazıyoruz (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
2.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Full yakıt ekonomisi düz yol koşullarında,

    1.6 PSA Focus 1750'de vites atarım,2100rpm civarı torkunu etkili hissettiğin değerdir.
    1250-1750 dolu olmayan,düz yol koşullarında benim verimli değerim.Çok dur-kalk olmayan,30km/h ortalamaya sahip sehir içi trafiğinde 4.6lt/100km yakıt tüketiyorum.0.1lt sapma oluyor,pompada 4.7lt çıkıyor.

    1.3 Mjet GP 90 PS'lik.1500-2000rpm arası yukarıdaki koşullarda 4.4lt yakıyor.

    1.9 TDI 130 PS Passat 1750-1250rpm 5.8lt/100km

    Canlı kulanayım dersem 500rpm yukarı çıkarırım bu aralıkları.Tam performanstan bahsetmeye gerek yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEŞELİMEŞEODUNU

    otomobil 2.500 3.000

    motosiklet 7.000 10.000

    Arabayla aynıanda mı kullanıyorsun bende kullanmak istiyorum fakat mobiletin güvenliği nasıl sağlanır araba kilitlenir onu öylece brakıp gidemeyiz doğrumu
  • benim getz vgt
    her vıteste 2200 dv den sonra şahlanır

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1,4 TDI 80 HP ibiza

    2000 devirde şahlanır, 4200 devire kadar nazlanmadan gider..

    Bir sonraki viteste 2000 devrin altına düşmemek için bu devire gelmek gerekir
  • genelde 2.5k civarında kullanıyorum 3.5k da en yüksek torku veriyor 3k-3.5k arası vites değiştiririm ..
  • 1750-3000 d/d

    En verimli ve en rahat gittiği devir aralığı...
  • 1800 civarı eğimsiz yolda ortalama tüketim devamlı düşüyor. 1.5 dCi 90 BG Clio 3
  • Toyota'da 2000-4000 arası araç akıyor.Canavara dönüşüyor.2000 altı nazlı gelin oluyor.
    Motor'da her halükarda memnunum ama en iyi verim 7000 devirde oluyor.
  • imzamdaki araç 2000 - 2500 devir arası optimum sürüş, 3000 den sonrası ise genelde uçuş ve kaçış modu oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmtcnars

    VW T5 130PS

    2000 devirden sonra araba parlayıp gidiyodu maşallah


    Ben de bir ara kullanmıştım T5'i.

    2000 devirden sonra parlıyor demişsiniz, bence parlamıyor, direkt patlıyordu

    İlk 3 viteste patinaj yapmaktan ilerleyemiyordum, güç çok orantısız ve hunharca giriyordu işin içine Ya da benim lastiklerde iş yoktu.

    Ekstra 1 silindir bu kadar mı farkettirir yahu




  • 2300de 260nm ama sert kullanımda 1900 4500 arası canlı..
    günlük kullanıma 1500 3000 yeterli;data sakinsem rölantiden 2250 arası sürüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmtcnars

    VW T5 130PS

    2000 devirden sonra araba parlayıp gidiyodu maşallah


    Ben de bir ara kullanmıştım T5'i.

    2000 devirden sonra parlıyor demişsiniz, bence parlamıyor, direkt patlıyordu

    İlk 3 viteste patinaj yapmaktan ilerleyemiyordum, güç çok orantısız ve hunharca giriyordu işin içine Ya da benim lastiklerde iş yoktu.

    Ekstra 1 silindir bu kadar mı farkettirir yahu

    hocam baya farkediyor,ben araçda 5 kişi ve 200 kg ağırlıkla 195 km gördüm ibrede ama yakıtıda adamın ocağına incir ağacı diker cinsteydi

    şehir içi 80 kuruşa kadar yaktığını biliyorum,ama VİP T5 gibi bi araç yok bana kalırsa,ben VİP yoktu kendimi çok güvende hissediyordum,sanırım birazda aracın yüksekliğinden dolayıydı,ama eğer elime para geçerse,piyango felan çıkarsa gidip 2013-2014 Bİ T6 alıp içinede VİP yaptıracam




  • Benim araçta 3500'den sonra 300 Nm tork veriyor Ve asıl önemli konu 5500 den sonra 231 tane AT geliyor yardıma

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HatimİndirenSteveJOBS

    Benim araçta 3500'den sonra 300 Nm tork veriyor Ve asıl önemli konu 5500 den sonra 231 tane AT geliyor yardıma

    bana bi 50 at versene ordan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wampaa

    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    Corolla 90 bg dizel ,

    2000 4000 arasi akıyor, max tork ve beygir gucunun oldugu devir araligi. 2000 in alti 90 yasindaki dedeler gibi 4000 in ustu bosa bagiran karilar gibi ses var icraat yok

    Edit imla , arada bilgileri verenler neyin bilgilerini veriyorsunuz aracin ne oldugunuda yazin :)

    Kaç model hocam bu corolla ?

    2010 un basinda 0 aldim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hunter06 -- 27 Ekim 2013; 21:59:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmtcnars

    quote:

    Orijinalden alıntı: HatimİndirenSteveJOBS

    Benim araçta 3500'den sonra 300 Nm tork veriyor Ve asıl önemli konu 5500 den sonra 231 tane AT geliyor yardıma

    bana bi 50 at versene ordan

    Hocam bana bile yetmiyo sana veremem valla kusura bakma

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HatimİndirenSteveJOBS


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmtcnars

    quote:

    Orijinalden alıntı: HatimİndirenSteveJOBS

    Benim araçta 3500'den sonra 300 Nm tork veriyor Ve asıl önemli konu 5500 den sonra 231 tane AT geliyor yardıma

    bana bi 50 at versene ordan

    Hocam bana bile yetmiyo sana veremem valla kusura bakma

    fiat mirafiori alasım geldi




  • Renault Symbol 1.5 dCİ 65 bg

    2000-2500 arası

    Maksimum Tork Devri (dev/dak.) 1900
    Maksimum Tork Nm CEE 160
  • 1.3 70HP 182NM Multijet

    2000-3500 arası kullanım en iyi performansı sunar.

    Ama işi abartıp 4000 e kadar sürebilirsiniz.



  • 1.2 12v 70 hp (5400 d/d) 112 nm (3000 d/d)

    2500-3500 d/d arası kullanıyorum genellikle. zaten max güç-tork verdiği devirlerden de anlaşılacağı gibi çok devri seven bir motor değil, tamamen şehir içi kullanım odaklı üretilmiş bir motor.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.