Şimdi Ara

ARABA TESTİ DEDİĞİN BÖYLE OLUR (VW ARTEON) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
0
Favori
6.016
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arteon un rakibine halen Audi A7 diyenler gerçekten ilginç....

    Bu aracın rakibi Bmw 420 dir , Audi A5'tir... A7 Arteon a iki gömlek büyük gelir...
  • Testi izlemedim ama dün bende Arteon 240'lık test etme imkanı buldum. Zaten 5 km'lik parkur da araç ile ilgili net bir bilgi elde edemiyorsunuz ama motorun sesi, ivmelenme isteği ve yol tutuşu çok iyiydi.



    Auto Hold'un arabayı gereksiz tutması, start stop'un geç çalışması ve kameranın 144p çözünülürlükte olması (Mercedes E'deki kamera neredeyse 4k çözünürlüklü), sportif yapıda olan aracın sürüş pozisyonunun Passat'tan farksız olması gözüme batan ilk baştaki eksileriydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Testi izlemedim ama dün bende Arteon 240'lık test etme imkanı buldum. Zaten 5 km'lik parkur da araç ile ilgili net bir bilgi elde edemiyorsunuz ama motorun sesi, ivmelenme isteği ve yol tutuşu çok iyiydi.



    Auto Hold'un arabayı gereksiz tutması, start stop'un geç çalışması ve kameranın 144p çözünülürlükte olması (Mercedes E'deki kamera neredeyse 4k çözünürlüklü), sportif yapıda olan aracın sürüş pozisyonunun Passat'tan farksız olması gözüme batan ilk baştaki eksileriydi.





    Arabada komple bir eksiklik var zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos

    Araç D sınıfı Passat'tan 17 santimetre kadar uzun olup E sınıfı liftbacktir hocam.

    Emin olun Doğan Kabak bu inceleme konusunda rakiplerine nazaran en iyisi. Ben yanlış bir bilgi görmedim ki videolarından arabalar hakkında öğrendiğim ve doğruladığım birçok konu var.

    Şimdi diyorsunuz ki; Golf ile aynı. O zaman buraya 3-5 serileri aynıdır yazsak sorun olmaz ya da A4-A5-A6 aynıdır yazsak yine sorun olmaz. Hatta S90, V40'ın büyümüş halidir, tek farkı ekranıdır. Artık şunu bir kabul edelim; günümüzde araca verecek 2 milyon liranız yoksa, yani 700.000 altı araçları bahse alırsak, hiçbir marka araçlarına yeni bir arge grubu oluşturmuyor. Eğer var böyle bir grup desek Mercedes için lüks Fluence demezdik.

    Yazınızda tamamen Vw'i karalamaya çalışmışsınız. Bana karaladı demesinler diye de yazınızın sonuna gider Golf alırım faso fiso lafını eklemişsiniz.

    quote:

    300 bin tl ye ben napardım , Gider 1.6 dizel otm golf alirdım 130.000 tl şehir içi binmeye..

    Yanına 1 adet Honda Africa Twin 1000cc motosiklet 50.000 tl.. yazin binilir haftasonu ufak kacamaklar..

    1 adet Toyota Hilux hi-cruiser kışın dağ bayır gezmelik.. 120 bin tl.

    Mis olur..


    Bu paragrafınıza göre de xDrive'lar, 4motion'lar, Quattro'lar hep boş para. Dediğinize göre gider Toros, Broadway alırdık; dedelerimiz gibi tarlaya, dağa, bayıra, yola giderdik. Bu dediğim teknolojiler zaten lüksü tek bünyede buluşturuyor. Torku difransiyeller arasında dolaştırıp hem hafif zorlarım hem yol bulunca gazlarım maksadıyla alınan arabalar. Burada dediğiniz "enayilik" güçlü dizel motoru 240 küsur beygirle buluşturmuş ve 300.000 civarı satışta. Dediğimiz rakibi abisi A7 487.500 lira.

    Ben burada VW fanı değilim; Opel Astra K aracım var öyle olsam " Gider 1.6 dizel otm golf alirdım 130.000 tl şehir içi binmeye.. " Demiyorum ki gidin hemen sıraya girin Arteon için ama şu aracı bu denli yerin dibine de sokmayın. Şu filo aracı gibi her yerde gördüğümüz otomobillerden bambaşka bir otomobil. Okan Altan abimizin videoda anlattığı kusurları ufak bir makyajla kapatsalar mantıklı bir araç haline gelecek o fiyatlarda.

    Şuan 2 tane aracım var Vw yi niye karalayım ne alaka ?

    Boyutlarına göremi sınıf belirleniyor ? Fluence ne sınıfı ozaman ? superb demi E segmenti ozaman ? Egea C mi B mi ? bunlarımı tartışalım burda ? boyuta göre sınıf belirleyen gerizekalı otorite kılıklı adamların arabadan anlamadığını hala öğrenemedinizmi..

    MQB platformu taşıyan, iç mekanın malzeme kalitesi her şeyi Golfle nerdeyse aynı olan bir araç nasıl E segmenti olabiliyor ?

    Gerçekten çok cahilsiniz.. Hayatınızda hiç 2.0 tdi 240 4 motion passat kullandınızmı ? belliki kullanmamışsınız arabanın nasıl yolda gezdiğinden haberiniz yok.. Ne anlatsam boş şimdi sabaha kadar yazsam anlamazsınız vw yi benden daha iyi tanıyan 1 Allahın kulu yok bu forumda neyse boş polemiğe gerek yok. Doğan kabak arabadan filan anlamaz gereksiz hırtonun teki.. Yanındaki amca arabadan gayet güzel anlıyor.. Doğan bıraksa bi müsade etse o adam Arteonu yerin dibine sokacaktı da kendini tuttu.. Arteon rezil bi arabadır C segmentinden devşirme E segmenti boyutlarında D segmenti bir arabadır. Kalite olarakta Golfden öteye gidemez. A7,6 serisi,E coupe vb. ise hiç bir şekilde rakibi olamaz. Çok farklı dünyalar.

    Sürekli hakaret yazıp ne hedefliyorsunuz ki? Asıl siz cahilsiniz. Araçlarda segment boya göre belirlenir. Sizin dediğinize göre BMW'nin Pure donanımı B sınıfı ama M Plus E sınıfı. Böyle bir saçmalık var mı? Kendiniz yazıyorsunu E segmenti boyunda diye. E segmenti boyunda araç E segmentidir.



    Burada ben 2.0 TDI Passat kullansam ne olacak kullanmasam ne olacak? Konumuz Passat mı? Boş yere birşeyler yarıştırmanın ne manası var?



    Eğer biraz Türkçe'niz ve (sanmıyorum ama) beyniniz varsa şu yazımı tekrar okuyun.

    Ya keşke bi 10 cm daha uzun olsaymişta F segmenti olsaymış ozaman.. şaka gibisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos

    Araç D sınıfı Passat'tan 17 santimetre kadar uzun olup E sınıfı liftbacktir hocam.

    Emin olun Doğan Kabak bu inceleme konusunda rakiplerine nazaran en iyisi. Ben yanlış bir bilgi görmedim ki videolarından arabalar hakkında öğrendiğim ve doğruladığım birçok konu var.

    Şimdi diyorsunuz ki; Golf ile aynı. O zaman buraya 3-5 serileri aynıdır yazsak sorun olmaz ya da A4-A5-A6 aynıdır yazsak yine sorun olmaz. Hatta S90, V40'ın büyümüş halidir, tek farkı ekranıdır. Artık şunu bir kabul edelim; günümüzde araca verecek 2 milyon liranız yoksa, yani 700.000 altı araçları bahse alırsak, hiçbir marka araçlarına yeni bir arge grubu oluşturmuyor. Eğer var böyle bir grup desek Mercedes için lüks Fluence demezdik.

    Yazınızda tamamen Vw'i karalamaya çalışmışsınız. Bana karaladı demesinler diye de yazınızın sonuna gider Golf alırım faso fiso lafını eklemişsiniz.

    quote:

    300 bin tl ye ben napardım , Gider 1.6 dizel otm golf alirdım 130.000 tl şehir içi binmeye..

    Yanına 1 adet Honda Africa Twin 1000cc motosiklet 50.000 tl.. yazin binilir haftasonu ufak kacamaklar..

    1 adet Toyota Hilux hi-cruiser kışın dağ bayır gezmelik.. 120 bin tl.

    Mis olur..


    Bu paragrafınıza göre de xDrive'lar, 4motion'lar, Quattro'lar hep boş para. Dediğinize göre gider Toros, Broadway alırdık; dedelerimiz gibi tarlaya, dağa, bayıra, yola giderdik. Bu dediğim teknolojiler zaten lüksü tek bünyede buluşturuyor. Torku difransiyeller arasında dolaştırıp hem hafif zorlarım hem yol bulunca gazlarım maksadıyla alınan arabalar. Burada dediğiniz "enayilik" güçlü dizel motoru 240 küsur beygirle buluşturmuş ve 300.000 civarı satışta. Dediğimiz rakibi abisi A7 487.500 lira.

    Ben burada VW fanı değilim; Opel Astra K aracım var öyle olsam " Gider 1.6 dizel otm golf alirdım 130.000 tl şehir içi binmeye.. " Demiyorum ki gidin hemen sıraya girin Arteon için ama şu aracı bu denli yerin dibine de sokmayın. Şu filo aracı gibi her yerde gördüğümüz otomobillerden bambaşka bir otomobil. Okan Altan abimizin videoda anlattığı kusurları ufak bir makyajla kapatsalar mantıklı bir araç haline gelecek o fiyatlarda.

    Şuan 2 tane aracım var Vw yi niye karalayım ne alaka ?

    Boyutlarına göremi sınıf belirleniyor ? Fluence ne sınıfı ozaman ? superb demi E segmenti ozaman ? Egea C mi B mi ? bunlarımı tartışalım burda ? boyuta göre sınıf belirleyen gerizekalı otorite kılıklı adamların arabadan anlamadığını hala öğrenemedinizmi..

    MQB platformu taşıyan, iç mekanın malzeme kalitesi her şeyi Golfle nerdeyse aynı olan bir araç nasıl E segmenti olabiliyor ?

    Gerçekten çok cahilsiniz.. Hayatınızda hiç 2.0 tdi 240 4 motion passat kullandınızmı ? belliki kullanmamışsınız arabanın nasıl yolda gezdiğinden haberiniz yok.. Ne anlatsam boş şimdi sabaha kadar yazsam anlamazsınız vw yi benden daha iyi tanıyan 1 Allahın kulu yok bu forumda neyse boş polemiğe gerek yok. Doğan kabak arabadan filan anlamaz gereksiz hırtonun teki.. Yanındaki amca arabadan gayet güzel anlıyor.. Doğan bıraksa bi müsade etse o adam Arteonu yerin dibine sokacaktı da kendini tuttu.. Arteon rezil bi arabadır C segmentinden devşirme E segmenti boyutlarında D segmenti bir arabadır. Kalite olarakta Golfden öteye gidemez. A7,6 serisi,E coupe vb. ise hiç bir şekilde rakibi olamaz. Çok farklı dünyalar.

    Sürekli hakaret yazıp ne hedefliyorsunuz ki? Asıl siz cahilsiniz. Araçlarda segment boya göre belirlenir. Sizin dediğinize göre BMW'nin Pure donanımı B sınıfı ama M Plus E sınıfı. Böyle bir saçmalık var mı? Kendiniz yazıyorsunu E segmenti boyunda diye. E segmenti boyunda araç E segmentidir.



    Burada ben 2.0 TDI Passat kullansam ne olacak kullanmasam ne olacak? Konumuz Passat mı? Boş yere birşeyler yarıştırmanın ne manası var?



    Eğer biraz Türkçe'niz ve (sanmıyorum ama) beyniniz varsa şu yazımı tekrar okuyun.

    Ya keşke bi 10 cm daha uzun olsaymişta F segmenti olsaymış ozaman.. şaka gibisin

    Yav halen konuyu uzatıyorsunuz. Araçlarda segment boyuta göre belirlenir. Tekrarlıyorum dediğinize göre BMW'nin Pure donanımı B sınıfı ama M Plus E sınıfı. Daha uzatmayın, boşa mesaj kasmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos

    Araç D sınıfı Passat'tan 17 santimetre kadar uzun olup E sınıfı liftbacktir hocam.

    Emin olun Doğan Kabak bu inceleme konusunda rakiplerine nazaran en iyisi. Ben yanlış bir bilgi görmedim ki videolarından arabalar hakkında öğrendiğim ve doğruladığım birçok konu var.

    Şimdi diyorsunuz ki; Golf ile aynı. O zaman buraya 3-5 serileri aynıdır yazsak sorun olmaz ya da A4-A5-A6 aynıdır yazsak yine sorun olmaz. Hatta S90, V40'ın büyümüş halidir, tek farkı ekranıdır. Artık şunu bir kabul edelim; günümüzde araca verecek 2 milyon liranız yoksa, yani 700.000 altı araçları bahse alırsak, hiçbir marka araçlarına yeni bir arge grubu oluşturmuyor. Eğer var böyle bir grup desek Mercedes için lüks Fluence demezdik.

    Yazınızda tamamen Vw'i karalamaya çalışmışsınız. Bana karaladı demesinler diye de yazınızın sonuna gider Golf alırım faso fiso lafını eklemişsiniz.

    quote:

    300 bin tl ye ben napardım , Gider 1.6 dizel otm golf alirdım 130.000 tl şehir içi binmeye..

    Yanına 1 adet Honda Africa Twin 1000cc motosiklet 50.000 tl.. yazin binilir haftasonu ufak kacamaklar..

    1 adet Toyota Hilux hi-cruiser kışın dağ bayır gezmelik.. 120 bin tl.

    Mis olur..


    Bu paragrafınıza göre de xDrive'lar, 4motion'lar, Quattro'lar hep boş para. Dediğinize göre gider Toros, Broadway alırdık; dedelerimiz gibi tarlaya, dağa, bayıra, yola giderdik. Bu dediğim teknolojiler zaten lüksü tek bünyede buluşturuyor. Torku difransiyeller arasında dolaştırıp hem hafif zorlarım hem yol bulunca gazlarım maksadıyla alınan arabalar. Burada dediğiniz "enayilik" güçlü dizel motoru 240 küsur beygirle buluşturmuş ve 300.000 civarı satışta. Dediğimiz rakibi abisi A7 487.500 lira.

    Ben burada VW fanı değilim; Opel Astra K aracım var öyle olsam " Gider 1.6 dizel otm golf alirdım 130.000 tl şehir içi binmeye.. " Demiyorum ki gidin hemen sıraya girin Arteon için ama şu aracı bu denli yerin dibine de sokmayın. Şu filo aracı gibi her yerde gördüğümüz otomobillerden bambaşka bir otomobil. Okan Altan abimizin videoda anlattığı kusurları ufak bir makyajla kapatsalar mantıklı bir araç haline gelecek o fiyatlarda.

    Şuan 2 tane aracım var Vw yi niye karalayım ne alaka ?

    Boyutlarına göremi sınıf belirleniyor ? Fluence ne sınıfı ozaman ? superb demi E segmenti ozaman ? Egea C mi B mi ? bunlarımı tartışalım burda ? boyuta göre sınıf belirleyen gerizekalı otorite kılıklı adamların arabadan anlamadığını hala öğrenemedinizmi..

    MQB platformu taşıyan, iç mekanın malzeme kalitesi her şeyi Golfle nerdeyse aynı olan bir araç nasıl E segmenti olabiliyor ?

    Gerçekten çok cahilsiniz.. Hayatınızda hiç 2.0 tdi 240 4 motion passat kullandınızmı ? belliki kullanmamışsınız arabanın nasıl yolda gezdiğinden haberiniz yok.. Ne anlatsam boş şimdi sabaha kadar yazsam anlamazsınız vw yi benden daha iyi tanıyan 1 Allahın kulu yok bu forumda neyse boş polemiğe gerek yok. Doğan kabak arabadan filan anlamaz gereksiz hırtonun teki.. Yanındaki amca arabadan gayet güzel anlıyor.. Doğan bıraksa bi müsade etse o adam Arteonu yerin dibine sokacaktı da kendini tuttu.. Arteon rezil bi arabadır C segmentinden devşirme E segmenti boyutlarında D segmenti bir arabadır. Kalite olarakta Golfden öteye gidemez. A7,6 serisi,E coupe vb. ise hiç bir şekilde rakibi olamaz. Çok farklı dünyalar.

    Sürekli hakaret yazıp ne hedefliyorsunuz ki? Asıl siz cahilsiniz. Araçlarda segment boya göre belirlenir. Sizin dediğinize göre BMW'nin Pure donanımı B sınıfı ama M Plus E sınıfı. Böyle bir saçmalık var mı? Kendiniz yazıyorsunu E segmenti boyunda diye. E segmenti boyunda araç E segmentidir.



    Burada ben 2.0 TDI Passat kullansam ne olacak kullanmasam ne olacak? Konumuz Passat mı? Boş yere birşeyler yarıştırmanın ne manası var?



    Eğer biraz Türkçe'niz ve (sanmıyorum ama) beyniniz varsa şu yazımı tekrar okuyun.

    Ya keşke bi 10 cm daha uzun olsaymişta F segmenti olsaymış ozaman.. şaka gibisin

    Yav halen konuyu uzatıyorsunuz. Araçlarda segment boyuta göre belirlenir. Tekrarlıyorum dediğinize göre BMW'nin Pure donanımı B sınıfı ama M Plus E sınıfı. Daha uzatmayın, boşa mesaj kasmayın.

    Nasıl yani pure b sinifi m plus e sinifı ? Donanimdan bahsedenmi oldu kardeşim aklın başındamı senin ? Bi soguk duşa filan gir istersen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yav çıldırtma adamı. Sence neye göre belirleniyor o zaman? Diyorsun ki boyuta göre belirlenmiyor, donanıma göre belirlenmiyor. Neye göre belirleniyor o zaman egzoz ucuna göre mi?
  • Yine saçma sapan segment muhabbetleri. Araba passat üzerine kurulmuş konsol bile passatın aynısı. kıçını az uzattılar diye E segment oldu iyi mi
  • 330 bin liranizi en kisa yoldan nasil israf edersinizin cevabi bu arac. Dogru duzgun is cikarip o fiyati isteseler neysede bu haliyle bu fiyat, imkani yok yani almanin. 2 3 zengin cahil gider alir baska

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos

    Araç D sınıfı Passat'tan 17 santimetre kadar uzun olup E sınıfı liftbacktir hocam.

    Emin olun Doğan Kabak bu inceleme konusunda rakiplerine nazaran en iyisi. Ben yanlış bir bilgi görmedim ki videolarından arabalar hakkında öğrendiğim ve doğruladığım birçok konu var.

    Şimdi diyorsunuz ki; Golf ile aynı. O zaman buraya 3-5 serileri aynıdır yazsak sorun olmaz ya da A4-A5-A6 aynıdır yazsak yine sorun olmaz. Hatta S90, V40'ın büyümüş halidir, tek farkı ekranıdır. Artık şunu bir kabul edelim; günümüzde araca verecek 2 milyon liranız yoksa, yani 700.000 altı araçları bahse alırsak, hiçbir marka araçlarına yeni bir arge grubu oluşturmuyor. Eğer var böyle bir grup desek Mercedes için lüks Fluence demezdik.

    Yazınızda tamamen Vw'i karalamaya çalışmışsınız. Bana karaladı demesinler diye de yazınızın sonuna gider Golf alırım faso fiso lafını eklemişsiniz.

    quote:

    300 bin tl ye ben napardım , Gider 1.6 dizel otm golf alirdım 130.000 tl şehir içi binmeye..

    Yanına 1 adet Honda Africa Twin 1000cc motosiklet 50.000 tl.. yazin binilir haftasonu ufak kacamaklar..

    1 adet Toyota Hilux hi-cruiser kışın dağ bayır gezmelik.. 120 bin tl.

    Mis olur..


    Bu paragrafınıza göre de xDrive'lar, 4motion'lar, Quattro'lar hep boş para. Dediğinize göre gider Toros, Broadway alırdık; dedelerimiz gibi tarlaya, dağa, bayıra, yola giderdik. Bu dediğim teknolojiler zaten lüksü tek bünyede buluşturuyor. Torku difransiyeller arasında dolaştırıp hem hafif zorlarım hem yol bulunca gazlarım maksadıyla alınan arabalar. Burada dediğiniz "enayilik" güçlü dizel motoru 240 küsur beygirle buluşturmuş ve 300.000 civarı satışta. Dediğimiz rakibi abisi A7 487.500 lira.

    Ben burada VW fanı değilim; Opel Astra K aracım var öyle olsam " Gider 1.6 dizel otm golf alirdım 130.000 tl şehir içi binmeye.. " Demiyorum ki gidin hemen sıraya girin Arteon için ama şu aracı bu denli yerin dibine de sokmayın. Şu filo aracı gibi her yerde gördüğümüz otomobillerden bambaşka bir otomobil. Okan Altan abimizin videoda anlattığı kusurları ufak bir makyajla kapatsalar mantıklı bir araç haline gelecek o fiyatlarda.

    Şuan 2 tane aracım var Vw yi niye karalayım ne alaka ?

    Boyutlarına göremi sınıf belirleniyor ? Fluence ne sınıfı ozaman ? superb demi E segmenti ozaman ? Egea C mi B mi ? bunlarımı tartışalım burda ? boyuta göre sınıf belirleyen gerizekalı otorite kılıklı adamların arabadan anlamadığını hala öğrenemedinizmi..

    MQB platformu taşıyan, iç mekanın malzeme kalitesi her şeyi Golfle nerdeyse aynı olan bir araç nasıl E segmenti olabiliyor ?

    Gerçekten çok cahilsiniz.. Hayatınızda hiç 2.0 tdi 240 4 motion passat kullandınızmı ? belliki kullanmamışsınız arabanın nasıl yolda gezdiğinden haberiniz yok.. Ne anlatsam boş şimdi sabaha kadar yazsam anlamazsınız vw yi benden daha iyi tanıyan 1 Allahın kulu yok bu forumda neyse boş polemiğe gerek yok. Doğan kabak arabadan filan anlamaz gereksiz hırtonun teki.. Yanındaki amca arabadan gayet güzel anlıyor.. Doğan bıraksa bi müsade etse o adam Arteonu yerin dibine sokacaktı da kendini tuttu.. Arteon rezil bi arabadır C segmentinden devşirme E segmenti boyutlarında D segmenti bir arabadır. Kalite olarakta Golfden öteye gidemez. A7,6 serisi,E coupe vb. ise hiç bir şekilde rakibi olamaz. Çok farklı dünyalar.

    Sürekli hakaret yazıp ne hedefliyorsunuz ki? Asıl siz cahilsiniz. Araçlarda segment boya göre belirlenir. Sizin dediğinize göre BMW'nin Pure donanımı B sınıfı ama M Plus E sınıfı. Böyle bir saçmalık var mı? Kendiniz yazıyorsunu E segmenti boyunda diye. E segmenti boyunda araç E segmentidir.



    Burada ben 2.0 TDI Passat kullansam ne olacak kullanmasam ne olacak? Konumuz Passat mı? Boş yere birşeyler yarıştırmanın ne manası var?



    Eğer biraz Türkçe'niz ve (sanmıyorum ama) beyniniz varsa şu yazımı tekrar okuyun.

    Ya keşke bi 10 cm daha uzun olsaymişta F segmenti olsaymış ozaman.. şaka gibisin

    Yav halen konuyu uzatıyorsunuz. Araçlarda segment boyuta göre belirlenir. Tekrarlıyorum dediğinize göre BMW'nin Pure donanımı B sınıfı ama M Plus E sınıfı. Daha uzatmayın, boşa mesaj kasmayın.

    Nasıl yani pure b sinifi m plus e sinifı ? Donanimdan bahsedenmi oldu kardeşim aklın başındamı senin ? Bi soguk duşa filan gir istersen

    Bilemiyon egsoz egzoz eksos eksoz egzos ucuna göre belirleniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos

    Yav çıldırtma adamı. Sence neye göre belirleniyor o zaman? Diyorsun ki boyuta göre belirlenmiyor, donanıma göre belirlenmiyor. Neye göre belirleniyor o zaman egzoz ucuna göre mi?

    Yav kardeşim belliki bugüne kadar hiç E segmenti araç tecrüben olmamış bak şimdi sabırla uzun uzun Volkswagen nedir,segment farkları nedir anlatıcam lütfen oku ve öğren.



    Öncelikle şuna bir kesinlik getirelim. Volkswagen in en çok özen gösterdiği aracı Golf dür. Özellikle son 10 senede Avrupa ve dünya pazarında D segmenti Sedan araçlara rabetin azalmış olması ve eski Ceo Martin winterkorn un agresif maliyeti düşürme politikaları yüzünden B8 ile birlikte ortaya Golfden daha kalitesiz ancak bugüne kadarki tüm passatlardan daha ŞIK bir passat ortaya çıktı. Görüntü muhteşem,donanımlar süper,kağıt üzerinde teknik veriler,motor şanzıman herşey ON numara. Ancak gel gelelim reel kullanımda öyle değil. 120 den sonra deli gibi rüzgar sesi alan,180 den sonra yolda gezinen, arka amortisorleri lakir lukur öten,kışın ön takımları at arabasi gibi gacır gucur öten ve bolca elektronik sorunla dolu bir araç. Tamamen maliyet kaygısıyla üretilmiş,bolca mühendislik hatalarıyla dolu bir otomobil. Bizzat b8 kullanicısı olarak yorumlarımdır bunlar.. Passat forumunda bahsettiğim tüm arızalara ve daha fazlasına kaynak bulunabilir...



    Gel gelelim Arteonda aynı şekilde. Tamamen satış stratejisi passattan sıkılan fakat lüks araca binmek istemeyen müşterilere yönelik. Videodaki amcanın bahsettiği gibi.. Mercedes e bmw ye audiye binen kişinin kendi çevresinde ADI çıkıyor.. Oysaki gırtlak dolu bir arteon yada passat alması durumunda problem yok fiyati yuksekte olsa o bir FOLKSFAGEN. Yani halk otomobili...



    Gelelim segment karmaşasına. Boyutlar yada donanim segmenti direkt olarak belirlemez. Dolaylı olarak evet belirler. F30 320 , fluence den küçük bir araç bu durumda f30 C segmenti fluence D segmentimi oluyor yani ?



    Degil.



    Segmenti belirleyen çok etmen olduğu gibi bunlardan bir kaçıda aracın üretilmiş olduğu platform,standart donanımları,yalitımı,işcilik ve malzeme kalitesi vb. YANI E segmentinde bulunan E serisi 5 serisi A6 gibi lüks ve kaliteli,cok saglam mühendisliğe sahip,kutüphane gibi sessiz ve neredeyse kusursuz denecek araçlarla Golfden devşirme Arteon u hiçbir şekilde aynı segmente koyamazsınız.



    Golfle arteonu yan yana koyun motor hariç aradaki 200 bin tl yi hak edecek hiçbir fark bulamazsınız. Kısa ve öz arteon u bir şey sanmayın.. Premium araç fiyatında C segmentinden devşirme yuksek vergiye sahip saçma bir otomobil. Okadar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 16 Ağustos 2017; 14:54:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • araç f segmenti, fiyatı da en az 650.000 tl olmalıydı.

    rakibi de a5, 3 kasa falan değil s600 maybach ve 7.60li v12.
  • Losgalacticos kullanıcısına yanıt
    Arteon d segmentidir, rakibi de a7 değil a5.
  • Videoyu izledim.Cok guzel olmus ben begendim.Dogan Kabak'in her zaman lafa girmeleri biraz eglence katmiş.Dogan dur da adam bi laf anlatsin.



    Okan Altan,Arteon'un isciliginden tut donanimina kadar butun eksi yonlerini soyledi ki bu adam cidden biliyor bu işi.Adam en ayrintisina kadar soyledi.Bu lafı baya bir dogruydu."Premium bir model 0 iscilik hatasinda olmali"



    Yorumlara baktim segment icin kavga edenler bile var.Kucuk bir seyde bile kavga cikarmayi basarmis forum uyeleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Okan Altan reisin bir kelimesi bile boş değil. Sadece bu arac icin konusmuyorum yazilarini takip edenler bilirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blacklotus01 B kullanıcısına yanıt
    La ferrari nere kıçı kırık passat bozması arteon nere 😂

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakın hocam güzel güzel anlatmışsınız teşekkürler. İsteyince açıklayıcı yazılabiliyormuş değil mi? Ama halen hatalar var. Sizin verdiğiniz örnekten gidersem en basitinden; F30 320; Fluence'den 20 santimetre daha uzun. Aynı şekilde G30 dediğimiz 5 serisi F30'dan 10 santimetre daha uzun. G12 7 serisi de G30'dan 30 santimetre uzun. Şunu artık kabul edin segmenti boyutlar belirliyor. Kim ne derse desin. İsterseniz daha fazla örnek yığabilirim.

    Bakın şöyle söyleyeyim yukarıda da söyledim. Artık otomobil firmaları her aracı için ayrı bir arge ekibi oluşturmuyor maliyetleri sebebiyle. Mesela Mercedes A/B/CLA/GLA aynı içe sahip, aynı motorlara sahip. 1/3/4/5 iç mekanları arasında sadece ufak nüanslar var ben bundan bahsediyorum. Arteon'da da Golf dokunuşları, Passat dokunuşları olması gayet doğal.

    Videoda Okan beyin de bahsettiği gibi Passat eskiden yöneticilerin dikkat çekmemesi açısından aldığı bir otomobildi. Arteon ile sanırım pazara farklı bir giriş yapmaya başladılar. Sizin Passat'ınızdan yaklaşık 10 santimetre uzun ve 100 kg ağır bir araçtan bahsediyoruz. Daha ağır, daha alçak ve daha geniş bir araç olduğu için downforce kuvveti daha fazla olacak. Yani yüksek hızlarda yere daha oturaklı olacak. Yine bakılırsa kağıt üzerinde son hızı Passat 2.0 240lık TDI'a göre 5 km/h daha fazla. Tabi aracı alıp denemeden ön yargılı konuşmak anlamsız.

    VW yıllardır gerek emisyon skandalları gerekse DSG sıkıntılarıyla hafızalarımızda kötü yer etmiş bir marka. Gidip alın kesinlikle son çare Arteon demiyorum. Ama bakıp araştırmadan, yakın markaja almadan "Bu arabayı alan şöyledir.", "Bu arabanın yanından geçen böyledir." demeye gerek yok.

    Eğer videoda izlediğimiz gibi ön kapıların aynı çizgide devam etmemesi, arka sinyal ledlerinin hizasının bozulması gibi kusurlar düzeltilirse VW; BMW, Mercedes alamayanların alabileceği bir otomobil ön yargısını yıkabilir. Eğer seviyeli tartışma yapacaksak her şekilde açığım.

    @Duratec




  • webbie kullanıcısına yanıt
    Tüm çabalara rağmen Toyota yı öldüremediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DoğanGörünümlüToros kullanıcısına yanıt
    Videoyu henüz izlemedim ama işin ucunda Okan Altan var ise 30 yıllık deneyim var demektir, Halit Bolkan da 20 küsür yıldır bu sektörde çok bilgili ve donanımlı bir isimdir takip etmenizi öneririm, youtube kanalı Otorite'dir.
    https://www.youtube.com/channel/UCg0lGXaiCr9jjGgU3P7_2qw/videos

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fatality yapmışın hacı.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.