Şimdi Ara

ARABA TESTİ DEDİĞİN BÖYLE OLUR (VW ARTEON) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
0
Favori
6.001
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Neden "CC" ile devam etmedi model?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril


    quote:

    Orijinalden alıntı: DoğanGörünümlüToros

    Yandaki adam baya otomobil dunyasina hakim. Soylediklerinde de hakli herkes bu aracta kotu yonleri bu kadar rahat soyleyemez.

    Evet dayı işi biliyor. D.Kabak bilgi anlamında doyurucu test yapmıyor bence ama sohbetleri güzel olmuş.

    uluslarası bes te ülkemizi temsil ediyor. boş adam değil. bakma bizim kanal açıp araba direksiyonuna oturan ve eline kamerayı alan youtuber veya testçi oluyor. her zaman söylerim bilgi dünyanın en güçlü silahıdır.

    en sevdiğim yanı bizim forumdaki o arabalar torkla 0-100 de koltuğa yapıştırıyor uçuyor kaçıyor tork herşeydir arabayı uçurur 0-100 de tork çok önemlidir yeah diyenlere kapak mükemmel oturmuş. bir diğer sözü ise premiumsan hep deyip duruyor dedim vwyi premiummu sayıyorlar diye ama sonu bitiriş cümlesi tarihin kapağı olmuş :D meğersem sona saklamış :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ussuz

    Vw (doğuş) bu videoyu kaldırtır, demedi demeyin

    videoyu indirdim bile
  • gecen gun yeni aldigim aracin servis kayitlari, donanim listesi gibi detaylar icin dogus bursa'ya gittim..



    arteon orada duruyor. sapsari. arka kapisini actim, yillardir aşina olduğum passat cc hissi.



    sonra ön kapıyı açtım. hani bir karikatür var, "bu ne lan! dünün aynısı!" .. içine gireyim dedim, benim arkadaşın highline passat işte. birebir aynı.



    neden bu kadar aynı arabalari farklı isimlerle konumlandırırlar?



    mesela arteon bana passattan farkli ne vaat ediyor anlatsinlar. sadece karoser mi? neden arteon o zaman? veya neden golf cabriolet diyorlar da atiyorum zorteon demiyorlar o zaman?





    vardir bir mantığı ama belli ki ben anlamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç D sınıfı Passat'tan 17 santimetre kadar uzun olup E sınıfı liftbacktir hocam.

    Emin olun Doğan Kabak bu inceleme konusunda rakiplerine nazaran en iyisi. Ben yanlış bir bilgi görmedim ki videolarından arabalar hakkında öğrendiğim ve doğruladığım birçok konu var.

    Şimdi diyorsunuz ki; Golf ile aynı. O zaman buraya 3-5 serileri aynıdır yazsak sorun olmaz ya da A4-A5-A6 aynıdır yazsak yine sorun olmaz. Hatta S90, V40'ın büyümüş halidir, tek farkı ekranıdır. Artık şunu bir kabul edelim; günümüzde araca verecek 2 milyon liranız yoksa, yani 700.000 altı araçları bahse alırsak, hiçbir marka araçlarına yeni bir arge grubu oluşturmuyor. Eğer var böyle bir grup desek Mercedes için lüks Fluence demezdik.

    Yazınızda tamamen Vw'i karalamaya çalışmışsınız. Bana karaladı demesinler diye de yazınızın sonuna gider Golf alırım faso fiso lafını eklemişsiniz.

    quote:

    300 bin tl ye ben napardım , Gider 1.6 dizel otm golf alirdım 130.000 tl şehir içi binmeye..

    Yanına 1 adet Honda Africa Twin 1000cc motosiklet 50.000 tl.. yazin binilir haftasonu ufak kacamaklar..

    1 adet Toyota Hilux hi-cruiser kışın dağ bayır gezmelik.. 120 bin tl.

    Mis olur..


    Bu paragrafınıza göre de xDrive'lar, 4motion'lar, Quattro'lar hep boş para. Dediğinize göre gider Toros, Broadway alırdık; dedelerimiz gibi tarlaya, dağa, bayıra, yola giderdik. Bu dediğim teknolojiler zaten lüksü tek bünyede buluşturuyor. Torku difransiyeller arasında dolaştırıp hem hafif zorlarım hem yol bulunca gazlarım maksadıyla alınan arabalar. Burada dediğiniz "enayilik" güçlü dizel motoru 240 küsur beygirle buluşturmuş ve 300.000 civarı satışta. Dediğimiz rakibi abisi A7 487.500 lira.

    Ben burada VW fanı değilim; Opel Astra K aracım var öyle olsam " Gider 1.6 dizel otm golf alirdım 130.000 tl şehir içi binmeye.. " Demiyorum ki gidin hemen sıraya girin Arteon için ama şu aracı bu denli yerin dibine de sokmayın. Şu filo aracı gibi her yerde gördüğümüz otomobillerden bambaşka bir otomobil. Okan Altan abimizin videoda anlattığı kusurları ufak bir makyajla kapatsalar mantıklı bir araç haline gelecek o fiyatlarda.




  • Kac dk video ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Evet bende testi çok begendim.. Dogan Kabak her zaman olduğu gibi her lafa atlamış ve yanlış verdiği çok bilgi var. Bikere bu aracın sınıfındaki rakibi A7 değil A5 dir. Sınıf olarak A7 E segmenti liftback e tekabul ediyor. A5 ve Arteon ise D segmenti araçlar.



    Gel gelelim kalite ve işcilik anlamında da bu araç kesinlikle A5 e rakip filan olamaz.



    300.000 TL verip aldığın arabanın en başta yan aynaları olmak üzere, iç mekanda ve dış mekanda kullanılan parçaların 70% i Golfle aynı olmamalı.



    Bu araca verilen para net olarak tek kelimeyle enayiliktir.Emin olun 100 bin tl ye alacağınız Golf bu araçtan daha çok şey vaad eder,daha mutlu eder hemde 3 de 1 fiyatına.



    Tıpkı Golf Passat ilişkisinde olduğu gibi ; Passat golfden ortalama 50 bin tl daha pahalı. Ama Golf passattan daha kaliteli..


    300 bin tl ye ben napardım , Gider 1.6 dizel otm golf alirdım 130.000 tl şehir içi binmeye..

    Yanına 1 adet Honda Africa Twin 1000cc motosiklet 50.000 tl.. yazin binilir haftasonu ufak kacamaklar..

    1 adet Toyota Hilux hi-cruiser kışın dağ bayır gezmelik.. 120 bin tl.

    Mis olur..

    Saygilar..

    Hayatımda gördüğüm en boş yorum olabilir bir de o kadar beğeni almış bende la ferrari alacağıma gideyim bi tane s350 alayım bi tane bentley gecelere akmak için bi tane de g500 alırım dağ bayır vururum bir de golf bundan daha kaliteli demişsin ya hadi bu araba burda vergi mağduru ya da biz aptalız da bu araba almanyada da golfun 2 katı paraya satılıyo almanlarda mı salak golf daha kaliteliyse bundan alıyorlar?Vw nin salak olmasını geçtim zaten golften daha kalitesiz arabayı lüks segmente koyuyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blacklotus01 -- 16 Ağustos 2017; 8:43:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arac passat cc nin veliahti. passata benzemesi normal. passatin coupe versiyonu zaten. fiyat farki da az satmasindan ve vergi dilimleri yuzunden. dunyaya da anlatamadi vw bu durumu. halefi de pek satmadi.o yuzden adini degistirrdiler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomobiller hakkında bu kadar bilgisiz olup sektörde bu kadar ünlü olan başka bir adam yok (doğan kabak)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    arac passat cc nin veliahti. passata benzemesi normal. passatin coupe versiyonu zaten. fiyat farki da az satmasindan ve vergi dilimleri yuzunden. dunyaya da anlatamadi vw bu durumu. halefi de pek satmadi.o yuzden adini degistirrdiler.

    laguna latitude talisman işi diyorsun yani kopyala yapıştır tarihi farklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blacklotus01


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Evet bende testi çok begendim.. Dogan Kabak her zaman olduğu gibi her lafa atlamış ve yanlış verdiği çok bilgi var. Bikere bu aracın sınıfındaki rakibi A7 değil A5 dir. Sınıf olarak A7 E segmenti liftback e tekabul ediyor. A5 ve Arteon ise D segmenti araçlar.



    Gel gelelim kalite ve işcilik anlamında da bu araç kesinlikle A5 e rakip filan olamaz.



    300.000 TL verip aldığın arabanın en başta yan aynaları olmak üzere, iç mekanda ve dış mekanda kullanılan parçaların 70% i Golfle aynı olmamalı.



    Bu araca verilen para net olarak tek kelimeyle enayiliktir.Emin olun 100 bin tl ye alacağınız Golf bu araçtan daha çok şey vaad eder,daha mutlu eder hemde 3 de 1 fiyatına.



    Tıpkı Golf Passat ilişkisinde olduğu gibi ; Passat golfden ortalama 50 bin tl daha pahalı. Ama Golf passattan daha kaliteli..


    300 bin tl ye ben napardım , Gider 1.6 dizel otm golf alirdım 130.000 tl şehir içi binmeye..

    Yanına 1 adet Honda Africa Twin 1000cc motosiklet 50.000 tl.. yazin binilir haftasonu ufak kacamaklar..

    1 adet Toyota Hilux hi-cruiser kışın dağ bayır gezmelik.. 120 bin tl.

    Mis olur..

    Saygilar..

    Hayatımda gördüğüm en boş yorum olabilir bir de o kadar beğeni almış bende la ferrari alacağıma gideyim bi tane s350 alayım bi tane bentley gecelere akmak için bi tane de g500 alırım dağ bayır vururum bir de golf bundan daha kaliteli demişsin ya hadi bu araba burda vergi mağduru ya da biz aptalız da bu araba almanyada da golfun 2 katı paraya satılıyo almanlarda mı salak golf daha kaliteliyse bundan alıyorlar?Vw nin salak olmasını geçtim zaten golften daha kalitesiz arabayı lüks segmente koyuyorlar

    Ben Volkswagenin her modeline bindim. Geçen sene toplamda 15 adet Vw araç almışım. Emin ol benim kadar iyi tanıyamazsın vw yi.. Benimde hayatımda gördüğüm en boş yorum seninki..

    Polo,golf 7,golf 7.5,passat b8,amarok v6 şahsıma alıp binip sattığım araçlar.. Hepsini iyi biliyorum.. Senin ne tecrüben oldu vw ile ? Vwnin en kaliteli arabası Golf dür bunu arabadan hiç anlamayan adamlar bile bilir.. Ama sen hiç hiç anlamıyosun belliki vw ile uzaktan yakından alakan yok..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 16 Ağustos 2017; 9:50:30 >




  • And başımıza sardı bu doğanı buğrayı vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoğanGörünümlüToros


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Evet bende testi çok begendim.. Dogan Kabak her zaman olduğu gibi her lafa atlamış ve yanlış verdiği çok bilgi var. Bikere bu aracın sınıfındaki rakibi A7 değil A5 dir. Sınıf olarak A7 E segmenti liftback e tekabul ediyor. A5 ve Arteon ise D segmenti araçlar.



    Gel gelelim kalite ve işcilik anlamında da bu araç kesinlikle A5 e rakip filan olamaz.



    300.000 TL verip aldığın arabanın en başta yan aynaları olmak üzere, iç mekanda ve dış mekanda kullanılan parçaların 70% i Golfle aynı olmamalı.



    Bu araca verilen para net olarak tek kelimeyle enayiliktir.Emin olun 100 bin tl ye alacağınız Golf bu araçtan daha çok şey vaad eder,daha mutlu eder hemde 3 de 1 fiyatına.



    Tıpkı Golf Passat ilişkisinde olduğu gibi ; Passat golfden ortalama 50 bin tl daha pahalı. Ama Golf passattan daha kaliteli..


    300 bin tl ye ben napardım , Gider 1.6 dizel otm golf alirdım 130.000 tl şehir içi binmeye..

    Yanına 1 adet Honda Africa Twin 1000cc motosiklet 50.000 tl.. yazin binilir haftasonu ufak kacamaklar..

    1 adet Toyota Hilux hi-cruiser kışın dağ bayır gezmelik.. 120 bin tl.

    Mis olur..

    Saygilar..

    Dostum arac e segmenti

    Araç d segmenti, cc nin yerine geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • VW nin güzel bir pazarlama stratejisi sonucu 330 bin TL lik Arteon ( Hormonlu CC )

    Passat ın süslü olanını Passat CC olarak piyasaya sürdüler , Süslü Passat dendi..

    CC yi güncelleme vakti geldiğinde bir pazarlama stratejisi yaptılar ve markanın en üst segment araç eksikliği nedeniyle neredeyse ara bir model olan CC yi hormonlayıp üst segment araç yarattılar... Bir nevi element yarattılar diyebiliriz...

    330 Bin TL edecek bir araç hiçbir zaman değil Arteon... CC ne fiyata satılıyorsa taş çatlasın 40-50 Bin TL fazlasına satılır o kadar... ancak 330 bin TL etmez edemez...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Otomobiller hakkında bu kadar bilgisiz olup sektörde bu kadar ünlü olan başka bir adam yok (doğan kabak)

    Adam sallamıyor çünkü. Bazı videolarında , kamera kaydını tekrar kesmediği için boş boş beklediğin zamanlar oluyor. Verdiği bilgileri ya sonradan teyit etmiyor, ya da teyit etse de videoyu değiştirmiyor. Meydatiklikten kaynaklanıyor sanırım. Araç bilgisi konusunda kat kat üstüne çıkacak, gayet de keyifli anlatacak tonla adam vardır.

    Meselenin özü şu , lansman gibi bir şeyde denk gelmiştim. D.kabak , firma yetkilileriyle baya iyi anlaşıyor. İçli dışlı. Orada anladım zaten mevzunun özetini. Kıssadan hisse, tek adamdan dinlememek lazım araçları. Mümkünse eleştiren kanal olmalı ama boş eleştiri değil. Mesela bir ara otopark'tan and, iç ortamı o kadar anlatıyordu ki sıkılıyordum. Torpidonun üstündeki göğsü falan elliyordu malzeme kalitesine bakmak için. Orayla kimin ne işi olacak




  • Araba testi dediğin, sanki böyle olurmuş gibi.



    Yıllar geçmesine rağmen, bu testin üzerine test gelmedi.
  • Samsunda var bi tane insan hayret ediyor bir insan wv ye nasil olurda 350000 tl verir diye. Valla cok degisik bi ulkeyiz.o kadar param olsa kesinlikle 5 serisi alirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İçi biraz daha özgün olsa çok güzel bir araba olurmuş.Gerçi bu haliyle de nefessiz
  • Passattan 17 cm uzun diye E segmenti olmaz bu araç superb de uzun ozaman superb de E segmenti bir araç.

    E segmentindeki 6 serisi, A7 ve CLS ile Arteonu kıyaslasak arada dağlar kadar fark çıkar kesinlikle rakip olamaz onlara. Arteonun rakipleri 4 serisi ve A5'dir, onların yanında bile zayıf bir modeldir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos

    Araç D sınıfı Passat'tan 17 santimetre kadar uzun olup E sınıfı liftbacktir hocam.

    Emin olun Doğan Kabak bu inceleme konusunda rakiplerine nazaran en iyisi. Ben yanlış bir bilgi görmedim ki videolarından arabalar hakkında öğrendiğim ve doğruladığım birçok konu var.

    Şimdi diyorsunuz ki; Golf ile aynı. O zaman buraya 3-5 serileri aynıdır yazsak sorun olmaz ya da A4-A5-A6 aynıdır yazsak yine sorun olmaz. Hatta S90, V40'ın büyümüş halidir, tek farkı ekranıdır. Artık şunu bir kabul edelim; günümüzde araca verecek 2 milyon liranız yoksa, yani 700.000 altı araçları bahse alırsak, hiçbir marka araçlarına yeni bir arge grubu oluşturmuyor. Eğer var böyle bir grup desek Mercedes için lüks Fluence demezdik.

    Yazınızda tamamen Vw'i karalamaya çalışmışsınız. Bana karaladı demesinler diye de yazınızın sonuna gider Golf alırım faso fiso lafını eklemişsiniz.

    quote:

    300 bin tl ye ben napardım , Gider 1.6 dizel otm golf alirdım 130.000 tl şehir içi binmeye..

    Yanına 1 adet Honda Africa Twin 1000cc motosiklet 50.000 tl.. yazin binilir haftasonu ufak kacamaklar..

    1 adet Toyota Hilux hi-cruiser kışın dağ bayır gezmelik.. 120 bin tl.

    Mis olur..


    Bu paragrafınıza göre de xDrive'lar, 4motion'lar, Quattro'lar hep boş para. Dediğinize göre gider Toros, Broadway alırdık; dedelerimiz gibi tarlaya, dağa, bayıra, yola giderdik. Bu dediğim teknolojiler zaten lüksü tek bünyede buluşturuyor. Torku difransiyeller arasında dolaştırıp hem hafif zorlarım hem yol bulunca gazlarım maksadıyla alınan arabalar. Burada dediğiniz "enayilik" güçlü dizel motoru 240 küsur beygirle buluşturmuş ve 300.000 civarı satışta. Dediğimiz rakibi abisi A7 487.500 lira.

    Ben burada VW fanı değilim; Opel Astra K aracım var öyle olsam " Gider 1.6 dizel otm golf alirdım 130.000 tl şehir içi binmeye.. " Demiyorum ki gidin hemen sıraya girin Arteon için ama şu aracı bu denli yerin dibine de sokmayın. Şu filo aracı gibi her yerde gördüğümüz otomobillerden bambaşka bir otomobil. Okan Altan abimizin videoda anlattığı kusurları ufak bir makyajla kapatsalar mantıklı bir araç haline gelecek o fiyatlarda.

    Şuan 2 tane aracım var Vw yi niye karalayım ne alaka ?

    Boyutlarına göremi sınıf belirleniyor ? Fluence ne sınıfı ozaman ? superb demi E segmenti ozaman ? Egea C mi B mi ? bunlarımı tartışalım burda ? boyuta göre sınıf belirleyen gerizekalı otorite kılıklı adamların arabadan anlamadığını hala öğrenemedinizmi..

    MQB platformu taşıyan, iç mekanın malzeme kalitesi her şeyi Golfle nerdeyse aynı olan bir araç nasıl E segmenti olabiliyor ?

    Gerçekten çok cahilsiniz.. Hayatınızda hiç 2.0 tdi 240 4 motion passat kullandınızmı ? belliki kullanmamışsınız arabanın nasıl yolda gezdiğinden haberiniz yok.. Ne anlatsam boş şimdi sabaha kadar yazsam anlamazsınız vw yi benden daha iyi tanıyan 1 Allahın kulu yok bu forumda neyse boş polemiğe gerek yok. Doğan kabak arabadan filan anlamaz gereksiz hırtonun teki.. Yanındaki amca arabadan gayet güzel anlıyor.. Doğan bıraksa bi müsade etse o adam Arteonu yerin dibine sokacaktı da kendini tuttu.. Arteon rezil bi arabadır C segmentinden devşirme E segmenti boyutlarında D segmenti bir arabadır. Kalite olarakta Golfden öteye gidemez. A7,6 serisi,E coupe vb. ise hiç bir şekilde rakibi olamaz. Çok farklı dünyalar.

    Sürekli hakaret yazıp ne hedefliyorsunuz ki? Asıl siz cahilsiniz. Araçlarda segment boya göre belirlenir. Sizin dediğinize göre BMW'nin Pure donanımı B sınıfı ama M Plus E sınıfı. Böyle bir saçmalık var mı? Kendiniz yazıyorsunu E segmenti boyunda diye. E segmenti boyunda araç E segmentidir.



    Burada ben 2.0 TDI Passat kullansam ne olacak kullanmasam ne olacak? Konumuz Passat mı? Boş yere birşeyler yarıştırmanın ne manası var?



    Eğer biraz Türkçe'niz ve (sanmıyorum ama) beyniniz varsa şu yazımı tekrar okuyun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.