Şimdi Ara

Araba seçiminde her zamanki gibi kararsız kaldım !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
1.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar,
    Daha önce konusunu açmıştım. Ağustos ayında babamı kaybettim. Şubat ayında onun için aldığımız
    VW Jetta 1.2 TSI+DSG Comfortline aracı satıp dizel ufak bir araba alacağım diye.
    Aslında aklımda VW Polo 1.2 TDI Trendline vardı. Ama bugün bayileri gezince kafam karıştı.
    Ve kararsız kaldım siz değerli ve tecrübeli abilerime, arkadaşlarıma danışmak istedim.

    Fiyat aldığım modeller;
    Hyundaı İ20 1.4 CRDI Sense paketli Beyaz renk varmış ellerinde 39.750 TL
    Citroen C3 1.4 HDI paketin adını unuttum 41.000 TL
    Peugeot 208 1.4 HDI Access beyaz renk 39.000 TL
    Active paketi'ni 42.000 TL'ye veriyorlar.
    VW Polo 1.2 TDI Trendline 40.400 ama 38.500-38.000 TL arasına alabiliriz diye düşünüyorum.
    Aynı yıl içinde aynı firmadan aynı satış danışmanından alacağımız için
    Yarın Opel ve Chevrolet'e de bakacağım.

    Hyundaı i20 beni cezbediyor çünkü fiyatına göre iyi bir donanıma ve motora sahip ve arabayı çarşamba günü teslim edebiliyorlar.
    Bu arada Jetta aracımı 50.000 TL'ye alıcı buldum. Allah kısmet ederse yarın satışını vereceğiz.

    Ciddi anlamda kararsız kaldım, bana fikir verirseniz çok sevinirim.

    İyi forumlar ve İyi akşamlar...



    _____________________________
    2013 Volkswagen POLO 1.6 TDI MAN. Comfortline Reflesk Gümüş




  • Beklentileriniz nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    O'nu Özlüyorum. Aslında O'nu hiç görmedim, yüz yüze gelmedim. Ama O'nu tanıyorum. Sesini cızırtılı bantlardan dinledim, hep siyah beyaz filmlerde gördüm yüzünü; çelik bakışlarını, şiirlerde okudum. O'nu yaşıyorum. Özlü sözlerini okudum köşe başlarında. Adını, her sabah okul sıralarında andım. Şimdi 81 yıl sonra, O'nunla son yolculuğa çıkıyorum bir kez daha. O'nun geçtiği yollardan geçiyorum, çektiği acıları ruhumda taşıyorum. O'nu arıyorum.. [1881 - 193?]
    T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı / Veteriner Hekimi
  • Hyundaı İ20 1.4 CRDI
    _____________________________
  • opele bakmanızı tavsiye ederim corsa poloya göre biraz daha ferahtır opel ve chevrolet ten birşey çıkmazsa hyundai yada polo alın bence
    _____________________________
  • Öncelikle başınız sağolsun. Ben i20 öneririm verilen parayı hakediyor ve sağlam araç.
    _____________________________
    BEDAVA PEYNİR SADECE FARE KAPANINDA OLUR.

    ''Ömür dediğin üç gündür; dün geldi geçti, yarın meçhuldür. O halde ömür dediğin bir gündür; o da bugündür".
  • Fiat puntoyu düşünmediniz mi hiç bence puntoyada bir bakın derim
    _____________________________
    Uçaklar,Arabalar ilgi alanımdır


    Leyla ile Mecnun
  • Aytürk kullanıcısına yanıt
    Beklentilerim öncelikle üstüne para arttırmak bu araçlardan alırsam onu yapmış olacağım zaten.
    İyi bir performans en azından araba bayılsın istemem. Sabah -Akşam dur-kalk trafikteyim olabildiğince az
    yaksın isterim. Birde donanım olarak çok boş olmasın. Beklentilerim bunlar.
    _____________________________
    2013 Volkswagen POLO 1.6 TDI MAN. Comfortline Reflesk Gümüş
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ÇOK MU GERİ KALDIM
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Yeni cliolar süper araba bnce ona bakın derim düşünürseniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • rapid veya toledo TDI nız hayırlı olsun.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Power

    Beklentilerim öncelikle üstüne para arttırmak bu araçlardan alırsam onu yapmış olacağım zaten.
    İyi bir performans en azından araba bayılsın istemem. Sabah -Akşam dur-kalk trafikteyim olabildiğince az
    yaksın isterim. Birde donanım olarak çok boş olmasın. Beklentilerim bunlar.

    Öncelikle başınız sağolsun. Önerim, sıfır araç almamanız yönünde. Devlete fazladan binlerce lira vergi ödemek yerine kalanı donanıma veya performansa harcamanız daha mantıklı. Bayii ,arkadaş için 0 km Focus Trend X'e (metalik boya, 1.6 motor) 48.000 TL fiyat verdi, gidip 11.900 km'dekini 40.000'e aldık. Ne gerek var ki buna? Sıfır almakta ısrarlıysanız yine de, tavsiyede bulunayım.. Dönüş yaparsınız zaten.
    _____________________________
    O'nu Özlüyorum. Aslında O'nu hiç görmedim, yüz yüze gelmedim. Ama O'nu tanıyorum. Sesini cızırtılı bantlardan dinledim, hep siyah beyaz filmlerde gördüm yüzünü; çelik bakışlarını, şiirlerde okudum. O'nu yaşıyorum. Özlü sözlerini okudum köşe başlarında. Adını, her sabah okul sıralarında andım. Şimdi 81 yıl sonra, O'nunla son yolculuğa çıkıyorum bir kez daha. O'nun geçtiği yollardan geçiyorum, çektiği acıları ruhumda taşıyorum. O'nu arıyorum.. [1881 - 193?]
    T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı / Veteriner Hekimi
  • bence punto da bakmalısın
    _____________________________
  • Aytürk kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. İlla sıfır olsun diye bir kayidem yok ama 2. el için araştıracak vaktim yok. Düzgün 2. el araştırmasına girsem 1 yada 2 hafta arabasız kalacağım. Ben ofise kendim gitsem sıkıntı değil ama velide hanımla gittiğim için toplu taşıma kullanmak istemiyorum. Sürekli iyileşmeden hasta oluyoruz. Sıcak-soğuk muhabeti 2. el de aklımda bir kaç fikir var ama siz ne önerirsiziniz max: 40.000TL'ye kadar
    _____________________________
    2013 Volkswagen POLO 1.6 TDI MAN. Comfortline Reflesk Gümüş
  • Mr.Power kullanıcısına yanıt
    Senin güzergaha ilaç hdi veya dci olur.

    O yüzden c3 veya 208 derim. Hatta bu 208 in benzinli etg6 versiyonuna LPG taktirirsan cok daha uygun yakıt ücreti ödersin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yaşamın daha kolay olduğu bir hayat var mı acaba ?
  • Mr.Power kullanıcısına yanıt
    Mekani cennet olsun
    Fiestayi da incelemeni tavsiye ederim kardesim. Yol tutusundaki ustunlugunun yaninda bence tasarim olarak da cok hos
    En azindan incelemeden tercih yapma derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yaşayanların birçoğu ölümü hak ediyor. Ve ölenlerin bir kısmı da yaşamayı hak ediyor. Yaşamı onlara verebilir misin Frodo? O halde hak, hukuk adına ölüm buyurmakta çok acele etme. Çünkü en bilge olanlar bile sonu göremez..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Senin güzergaha ilaç hdi veya dci olur.

    O yüzden c3 veya 208 derim. Hatta bu 208 in benzinli etg6 versiyonuna LPG taktirirsan cok daha uygun yakıt ücreti ödersin.

    Şirvan abiye katılmakla birlikte,Corsa dan uzak durmanızı tavsiye ediyorum servisleri çok uçuk fiyatlı ,aynı platform aynı motor olan Punto daha iyi bir seçenek ayrıca Corsa kütük bir araç insanı çok yoruyor.
    _____________________________
  • 43'e Lancer alabilirsiniz C sınıfı.Ama illa hb olacaksa siz bilirsiniz hayırlı olsun :)
    _____________________________
    “Fenerbahçe Spor Kulübü’nün kuruluş amacı; vatan gençlerini, vatanın korunmasına ve askeri seferberliklere hazırlamaktır”
  • Mr.Power kullanıcısına yanıt
    Öncelikle başın sağolsun kardeşim, mekanı cennet olur inşallah. Listeye almamışsın ama Fiesta'da düşünülebilir. 24 Bin TL'ye 24 ay 0 faiz kampanyaları varmış, araçta gayet hoş, değerlendirilebilir diye düşündüm.
    _____________________________
    Yeniden FENERBAHÇE! ! !
  • mathematician_01
    Teşekkür ederim. Fiesta'yı unutmuşum.
    Bir bakayım. Ama 68 HP'lik motoru beni korkutuyor. Şehiriçi çok sıkıntı değil ama sollamalarda falan
    sıkıntı yaratır mı bilmiyorum. Ama yine de bakacağım teşekkür ederim.

    Rdiesel
    Bugün Çiftkurtlarda Corsa bakmaya gittim. 1.3 CDTI Active'yi 41.750 dediler. Birde sıfır showroom da sergilenen
    ama plakası ve ruhsatı çıkmış bir Corsa vardı. Essantia+15' çelik jantlıydı. 37.500'e bıraktılar. Fiyat çok iyi bir fiyat. Punto'ya 41.500 fiyat aldım. Kararsızım vallahi.

    Gyan
    Teşekkür ederim. Fiesta'yı da listeye aldım. Yarın vaktim olursa bir inceleyim bakayım.

    umutsirvan
    Umut abi C3 baktım. Pek beğenmedim. Ve fiyatı çok geldi. Opak rengine 41.000 TL, metalik rengine 41.700 TL verdiler. 208'e ise baz dizel modeline 39.000 TL fiyat verdiler. Bunu düşünebilirim. Bugün Maslak'ta ki bayileri gezdim. Ellerinde araba yok tek tük var. Test arabası dahi yok test edemedik. 2. el 2012 model Renault Megane bakıyorum max 40.000 TL'ye temiz az kilometreli bulursam düşünebilirim abi sen ne dersin ?
    _____________________________
    2013 Volkswagen POLO 1.6 TDI MAN. Comfortline Reflesk Gümüş




  • Mr.Power kullanıcısına yanıt
    fiesta titanium bakabilirsiniz x paket hediyeside varken çok hoş.Ayrıca fiestalar artık 68 beygir değil.Yeni motorlar 1.5 litre 75 beygir euro 5
    _____________________________
  • tarx kullanıcısına yanıt
    Evet 75 HP'miş listeye alıp yarın inceleme fırsatım olursa inceleyeceğim. Trend'in anahtar teslim fiyatı 42.000 küsür acaba bu fiyatı 40.000TL'ye çekebilirmiyim.
    _____________________________
    2013 Volkswagen POLO 1.6 TDI MAN. Comfortline Reflesk Gümüş
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.