Şimdi Ara

Araba 3000 Deviri Geçmiyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
1
Favori
38.939
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar az önce bir arkadaşım aradı , aracındaki bir sorun yüzünde yanına cagırdı. Arabası 3.000 devire cok hantal sekılde ölü gibi cıkıyor 3.000dd takılıp kalıyor , araba hızlanmıyor bilginiz gitmiyor. Ben sesini falan dinledim ama yabancı bir ses duyamadım. Arabada ne bir tork kalmış nede başka birsey hızlanma diye birşey yok.
    Araba '' Motor sistemleri arıza lambası'' yaktı. Ben turbodan şüphelendim ama bir ses duymadım turbodan. Sizce neden boyle bir arıza yapmış olabilir sebebi nedir ?
    araba 1.6 tdci focus 2006 model.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakanyuce35 -- 17 Nisan 2016; 23:33:23 >



  • Turbo hortumu falan patlamış olmasın?
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Hiç dikkat etmedim ya aklıma gelmedi keşke bakaydım. Hortum basınc kaybediyor diye bu kadar etki yapabilirmi ?
  • Birebir aynısı başıma geldi turbo hortumu yırtılmış değiştirdik düzeldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen benimde ilk aklıma turbo hortumu geldi.Yırtık bile yapabiliyor bunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmedaltair kullanıcısına yanıt
    Ozaman büyük ihtimal ondandır. Ne kadar maaliyeti var oldu ?
  • Turboda bitmiş bozulmuş olabilir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • klasik turbo hortumu vakası, ufak birşeye hallolur, yerinden bile çıkmış olabilir

    turbonun bitip bitmemesiyle ilgili bir durum değil devir yükselmemesi
  • hakanyuce35 kullanıcısına yanıt
    sanayide 10 serviste 100tl bildiğin hortum bi dalaveresi yok eğer sorun oradaysa

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanyuce35

    Hiç dikkat etmedim ya aklıma gelmedi keşke bakaydım. Hortum basınc kaybediyor diye bu kadar etki yapabilirmi ?

    O arabayı yürüten turbo desem yeridir.
  • Turbo hortumunda sorun yoksa krank mili pozisyon sensörü arızalanmıştır. aynı etkiyi o da yapar. Orjinali y.serviste kam mili pozisyon sensörüyle birlikte çift satılır +500 tl.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanyuce35

    Ozaman büyük ihtimal ondandır. Ne kadar maaliyeti var oldu ?

    Mercedes servisi 250 civarı bir fiyat vermişti babam gidip sanayiden bir yerden buldu taktırmasıyla birlikte 50'yi geçmedi diye hatırlıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birazdan gidip bidaha bakıcam , turbo hortumuna bakayım yerindenmi cıkmış yırtılmışmı diye. Eger delıkse hava falan gelırmı elime ?
  • mehmedaltair kullanıcısına yanıt
    Ozaman dediginiz gibi en fazla tutacagı 75-100 tl hortumla birlikte.
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Dogru hocam zaten turbo yokmuş gibi sadece motor kendı gucuyle gitmeye calısıyor gibi ama gidemiyor ne tam gazda bile yavas yavas devir artıyor araba hızlanmıyor. Sonra 3binde kalıyor.
  • Önce Turbo hortumlarını kontrol ettir.
    Selenoid valfine (70TL yan sanayi 130 orj.)de baktır.
    Aynı araçtan var. turbo aktifleşmiyordu.
    bir de kuzdırma bujisi ni kontrol ettir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • .: mds :. kullanıcısına yanıt
    Tamam az sonra tekrar gidicem yanına bi bakayım tekrar.
  • Turboyu Westgate bağlayan bi mil var. Gaza basınca o mil sola hareket etmesi lazım. Hareket etmiyorsa Turbo Selenoid Valfindendir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • .: mds :. kullanıcısına yanıt
    Nasil bakacagim ona?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanyuce35

    Nasil bakacagim ona?

     Araba 3000 Deviri Geçmiyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.