Şimdi Ara

Apple Zorlu Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Saat 10 da siraya girdim. İlk 5 kisiden biriydim. Hemen sira geldi. Bi bayan karşıladi.
    Dedim 6s titresimi cizirti yapiyor. Arkada muzik sesi + avm gurultusu varken ben problem goremedim dedi. Neyse sms gelicek 20 dk icinde genius ilgilenicek dedi.
    Sonra o arkadaşla gorustum dedim ses var. Merdivenlerin oraya gittik beraber daha sessiz diye ben hemen itiraz ettim bu sekilde duyulmaz Teknik odaniza goturun bakin diye.
    Gitti cihazla geri geldi -ben problem goremedim dedi ben nasil goremezsin ben bi aydir görüyorum sen suan mi goremiosun sesim yukseldi istemeden. Direk tuketici mahkemesine basvurabilirsiniz dedi. Bende - ne diyosun sen ya ben burda objektif olarak herkesin anlayacagi bi problemi belirtiyorum filan dedim. -Beni dinlemiyorsunuz daha - dedi. Ne dinlicem sacmaliyosun dedim.
    Herkez bana bakmaya basladi. Oturdum kalkmiyorum da bekliyorum oyle. Biseyler anlatio kalp atis sesi dedi bi ara onu duydum 6s ler boyle zaten dedi. Hemen yanimdaki arkadasin 6s i masaya firlattim al buda 6s dedim ben mi sizofrenim sorun var iste dedim. Bu kadar olur filan derken ben titresimi kullanmiyorum o itici ses yuzunden nasil olur be dedim.
    Sonra ben biraz hava alip gelicem sonra devam edelim dedim sinirim bozuk diyince bi kagit cikartti. Servis onerisini red ettigime dair baska bi arkadasla gorusebilmek icinmiş. bu kagitla arabaya indim video cekip gidicektim baktim ses yok. 1 aylik telefon bi anda degisti. Sonra baktim ki teknik odada vidalari acip titresimi sıkmışlar. Ses duzelmis sorun cozulmus. Bana bunu soylemedi. Ben suan elimde o kagitla eve donuyorum. Cikmadim yukariya terkar.
    O yasattiginiz 30 dk nın allah versin cezasını.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Teknik servis Apple elemanına vidalarını sıkıp tamam oldu bu deri belki .. Bu ahmak eleman da bunu duymadı belkide yada umursamadı.. Bir sorun yok diyip sana verdi .. O ilk ilgili insanlar yerine sinir bozucu insanlar gelmiş en ufak bişeye dikkat ediyorlar .. Kasada çizik olsa dahi bunu değerlendirip garanti kapsamından çıkarabiliyorlar.. Apple servisinin hiç bi önemi kalmadı diğer servislerle benim düşüncem böyle ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hee bitmedi. Sabah 09:59 da kapida birlikte bekledigim arkadasim icin de (ekranda leke var 3 ayri yerde) bu sorun kullanima engel degil randvu alip gelin dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sanırım bazı ölücüler yüzünden artık adamlar da servis politikasını tamamen değiştirdi türkiye için.
  • adamlar bıktı artık bizim milletle uğraşmaya, bundan sonra eski ilgili genius'ları göremeyiz
  • ÇÖZÜLDÜ >>>
    4 martın ardindan 9 martta yeniden gittim. Sıraya girdim randevu verdiler. Yasadiklarimi yeniden anlattim.
    En son bu telefon kimin diye sordular. Faturanin resmi vardi gosterdim. Ne yapmaya calistiklarini anlamadim ama cikarken yeni telefonu alıp tesekkur ettim gorustugum kim varsa. Güle güle çıktım ordan.
    Haklı olan her zaman kazanmaya daha yakındır !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hackernofear1

    ÇÖZÜLDÜ >>>
    4 martın ardindan 9 martta yeniden gittim. Sıraya girdim randevu verdiler. Yasadiklarimi yeniden anlattim.
    En son bu telefon kimin diye sordular. Faturanin resmi vardi gosterdim. Ne yapmaya calistiklarini anlamadim ama cikarken yeni telefonu alıp tesekkur ettim gorustugum kim varsa. Güle güle çıktım ordan.
    Haklı olan her zaman kazanmaya daha yakındır !

    Hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Nasıl bukadar sorun yasayabiliyorsunuz anlamıyorum şans mı başka birşey mi çözemedim inanın ..

    Garantisi 1ocak 2016 da bitecek iPhone 5s(64gb gold)icin bu tarihten 2 hafta önce randevu aldım

    Telefonu 2 sene kılıfsız kullandığım icin çizik ve soyuk içinde idi , yere düşürdüğüm icin hafiften Ekranda acik vardı..Bu açıklık yüzünden yakınlık sensörü çalışmıyordu..

    Randevuya 40 dk geciktim yine de aldılar .. Bir görevli beklememi istedi .. 15 dk sonra başka bir görevli geldi . Telefonun problemlerini anlattım."Hic suya düşürdünüz mu?" Dedi.Hayir dedim.Bir 5 dk alıp inceleyeceğiz ondan sonra getirelim dedi en son.

    5-6 dk sonra geldi . " yakınlık sensörün de garanti kapsamında bir sorun yok yalnız ses açma kapama tuşunuz da sorun çıktı oyuzden de telefonunuz değişecek , telinizin siparişini verdim biz sizi arayacağız " dedi.1 gün sonra aradılar gittim aldım .

    Başka bir arkadasım 1 senelik iPhone 6 değiştirdi bataryasında problem olduğu icin, bir diğeri iPhone 5c sini değiştirdi durduk yere kapanıyor diye

    Bunlar benim yaşadıklarım ve gördüklerim , şans mı yoksa farklı bir durum mu yorum sizin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk777 -- 11 Mart 2016; 0:33:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim fikrim: Türkiye'de garanti sadece kağıt üzerinde var ve realitede garanti falan yok. O nedenle kazık yemektense yurt dışı cihaz almayı tercih ediyorum. Türkiye elektronik cihazları garantili falan satmıyor remsen palavra bu ülkede verilen garantiler.
  • olay tamamen sizinle ilgilenen görevli ile alakalı

    başka bir konuya da yaznıştım daha önce

    ilk zamanlar çalışan kişiler çok anlayışlı idi çok daha yakından ilgileniyordu

    fakat ben çözümü buldum

    store ile uğraşmıyorum hiç

    daha önce store un ekran değişimi kararı verdiği 5s i artı servise yolladım 15 gün sonra yeni cihaz elimde idi

    tamam 15 gün telefondan uzak kalmak kolay değil ama bence kesin çözüm
  • Apple'ın bu tutumunun Türkçe'si olta atmak ve yokuş yapmak sebebiyle müşteriyi değişimden/tamirden uzaklaştırmaya çalışmaktır.
    Bu bir problem değil, hepsi böyle, bunlar kabul edilebilir şeyler, yan yattı, çamura battı diyerek yokuş yaptıkları iki tüketiciden biri oltayı yutup güle güle deyip çıkıp gitse ne güzel iş.

    Bizim kötü niyetli vatandaşımız (özellikle kötü niyetli telefoncumuz) sayesinde adamlar da Türk'leşti. Bunu kaç yıldır forumun değişik konularında yazıyorum.
    Yani adamlar bir anda kendiliğinden bu şekilde sürekli savunma pozisyonuna geçmediler. Malesef biz (içimizdeki kötü niyetliler) bu hale gelmesine sebebiyet verdik.
    Bunun sıkıntısını en çok yaşayan ise kötü niyetli olmayıp, talebinde tamamen haklı olan iyi niyetli tüketicinin de kötü niyetli olan kişiler ile aynı sayılması, aynı nitelendirilmesidir.

    Bu demek değildir ki düzgün çalışmayan telefondan Apple sorumlu olmaz, olur tabi, mantıken de olur, Tüketici kanununa göre de sorumlu olur, ürün ayıplıysa tüketici değişim de isteyebilir, parasını da isteyebilir, tamir de isteyebilir veya illa tamiri kabul etmeye zorlanamaz vs. İkinci el olarak almış olması da sözleşmesel ve garantisel haklarının devam etmemesi anlamına gelmez.
    Bu ürün problemli değil, tamir etmiyorum kardeşim diyen satıcıya/servise/üreticiye doğru düzgün yaptırımlar uygulansa keşke de adamlar bir daha bunu diyemeseler..

    Ancak hakkaniyetli davranmak, iyi niyetli olmak her şeyin üstündedir. Lütfen doğruluk, dürüstlük çizginizden şaşmayın.




  • yogun54 Y kullanıcısına yanıt
    Bu süre uzun bir süre. Kvk da 15 gun bekletir mi.
    3 4 gun beklenebilir aslinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hackernofear1 H kullanıcısına yanıt
    kvk daha uzun bekletir çünki başka markalara da bakıyorlar

    artı sadece apple a bakıyor

    telefonla sormuştum 10 iş gününde işlemi bitiriyorlarmış

    hakikaten 15.gün cihazım elimdeydi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yogun54

    kvk daha uzun bekletir çünki başka markalara da bakıyorlar

    artı sadece apple a bakıyor

    telefonla sormuştum 10 iş gününde işlemi bitiriyorlarmış

    hakikaten 15.gün cihazım elimdeydi

    Şimdi bizim servis şöyle de bir özelliğe sahip , artık Ekran değişimi vs direkt Apple'da yapıldığı gibi bizde de yapılacak ve TROY Mağazalarında , incelemesi gerçekleştirilen Apple ürünlerinin değişim kararı '' artık mağaza teknik personeli '' tarafından verilecek ve yeni cihaz gelme süresi , 3-5 (ortalama 1 haftaya) düşecek , ki bu harika bir süre...

    Umarım kullanıcılar için daha mutlu bir süreç olur .
  • Başarı ya veriyorum ben ip6 mı 3 günde değiştirdiler..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • iphone 5s im var yılbaşından bu yana pili anormal şekilde hızlı tükeniyor belli aralıklarda kapanmalar oluyor sorunu çözmek için en az 4-5 kez apple la görüştüm 5-6 kez dfu ile temiz kurulum ve sıfırlama yaptım ama nafile en sonunda düne zar zor randevu alabildim zorlu centera gittim bir tane gençten sünepe eleman geldi adamla dalga geçer gibi lakayit lakayit konuştu güya cihazı test etti neymiş efendim pili teste iyi durumda gözüküyormus cihazda sıkıntı yok gözüküyormus hadi canım yaa bende hususi apple la uğraşıyorum be salak çocuk ben sana pili eski demedim zaten cihaz yeni zaten cihazda tüketimde sıkıntı yaşıyorum kapanmalar yaşıyorum zorlu center a acayip türlü embesil değişik tipli erkekle kadın arasında soytarılar dolmuş taşmış Tokatı koyup küpesini çekip kulağını yırtacaktım ama Allah dan doğum günümdü mutlu olarak oraya gittim sinirlerime hakim olmayı bildim bugün de apple ı aradım yapabilecek birşeyimiz yok dediler son olarak bugün kvk ya verdim bakalım sonu ne olacak ama tecrübemden sonra zorlu dan uzak
    Durmanizi tavsiye ederim başınız belaya bile girebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben anlamıyorum bu milletin gözünde bu apple store'ler ney.Atom felan mı parçaladıklarını düşünüyor insanlar acaba.Arkadaşım git işte servis noktasına ne farkı var hatta apple store'dan daha eski bu servis noktaları neyin kafasını yaşıyorlar anlamıyorum.
  • Hocam çalışanlar kaba ve ilgisiz. Daha önce bir kadını hüngür hüngür ağlatmışlar. Ben de kendileriyle geçtiğimiz sene bu zamanlar muhatap oldum. Cihazım daha 1 haftalıktı, ilk önce arıza olduğunu kabul bile etmediler. Daha sonra müdürle konuştuk tamam arıza var parça değişimi yapalım dedi ben de 1 haftalık cihazın içini açtırmam değişim yapıyosanız yapın dedim, yapmadılar ben de çıktım gittim. Ama çok özet bir şekilde anlattım yaşadıklarımı tam 4 saat boyunca yoğun bir bekleyiş-bağırış çağırış oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mcuk kullanıcısına yanıt
    Eee çıtayı yukseltmeyecekti kardesim :)
    Hem fiyat hem hizmette citayi yukseltti. Simdi hizmeti indirmeye calisio.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: yogun54

    kvk daha uzun bekletir çünki başka markalara da bakıyorlar

    artı sadece apple a bakıyor

    telefonla sormuştum 10 iş gününde işlemi bitiriyorlarmış

    hakikaten 15.gün cihazım elimdeydi

    Şimdi bizim servis şöyle de bir özelliğe sahip , artık Ekran değişimi vs direkt Apple'da yapıldığı gibi bizde de yapılacak ve TROY Mağazalarında , incelemesi gerçekleştirilen Apple ürünlerinin değişim kararı '' artık mağaza teknik personeli '' tarafından verilecek ve yeni cihaz gelme süresi , 3-5 (ortalama 1 haftaya) düşecek , ki bu harika bir süre...

    Umarım kullanıcılar için daha mutlu bir süreç olur .

    Daha önce verdiğin tavsiyeyle uğradığım MarkAntalya Troy'dan baya memnunum. Kendilerinden hiç cihaz almadım; ancak servis noktasında çok yardımcı oldular sağolsunlar. Bir iPhone 5 bir de lightning kablo değiştirdiler.

    Diğer yandan TVT'ye de buradan selamlarımı iletmeyi bir borç bilirim. Servis prosedürü gereği güya iPod Touch'ı aktif edip güncellemişler, kullanıcı hatası dedikleri kabloyu da Troy değiştirdi.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.