Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

★★Apple Store Randevu Yardımlaşma (ANA KONU) ★★

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
7.696
Cevap
159
Favori
189.218
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Apple - iPhone - iPad >> Diğer >> ★★Apple Store Randevu Yardımlaşma (ANA KONU) ★★
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    200 Mesaj
    İşi çıkan gidemeyecek biri pm atabilir mi randevu için? Çok acil :f
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    3 Mesaj
    quote:


    Net bilgi

    Saat başları ve buçuklarda kontrol et.
    2-3 güne tutturursun.



    Tavsiye için teşekkür ederim Umarım becerebilirim yoksa Bursa'daki yetkili servise vermek zorunda kalacağım. Bugün gittim görüştüm orayla, en geç 1 haftaya cihaz elinize ulaşır dedi ama değişim olup olmayacağı aşikar. Neyse eğer bu gece becerebilirsem eğer apple storedan almayı, tekrar istanbul yolu gözükür bu adama
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1330 Mesaj
    Arkadaşlar randevu almaya çalıştım fakat alamadım. Ben de Zorlu Center'a sabah saat 09:15 gibi gittim. Öümde 6-7 kişi vardı. İçeri girdim ve randevu verdiler. Telefonuma 30 dk sonra mesaj geldi ve genious telefonumu inceledi. İphone 7 sarı ekran ve kamera cızırtısı şikayeti ile gittim. Telefonumu aşağı götürdü ve yenisiyle geri geldi. Toplam 1 saatte işim bitmişti.
    Kısacası internetten randevu kovalamayın sabah saat 09 gibi orada olursanız mutlaka işinizi halledersiniz ve en geç 11 gibi oradan ayrılırsınız..
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    Randevu devri tarihe karıştı, bundan sonra herkesin kendi randevusunu kendisi alması gerek. Almış olduğunuz randevuyu iptal etseniz bile o an bir başkası onu alamıyor, biriktirip belirli aralıklarla randevuları açıyorlar.
    |
    |
    _____________________________
    Uşaklığını fırlatıp atarken, son değerini de fırlatıp atanlar vardır.
  • Onbaşı
    35 Mesaj
    arkadaşlar telefonun alt kısmının dokunmatiği bozuldu hiçbirşey yapamıyorum randevusuz gitsem baktırma şansım nedir zorlu centerde randevu bulamıyorum hiç bir şekilde
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    3 Mesaj
    Kafam attı verdim Bursa'daki özel yetkili servis olan iPoint'e. Cuma verdik 1 haftaya cevap gelecek dediler. Telefonu verdikten sonra Apple'ın sitesinde dolaşmaya başladım ve onarım veya değişim durumunun takibini öğrenebileceğimi gördüm. Tabi bunun için Onarım Kodu ve cihazın seri koduna ihityacım vardı. Seri kodu bildiğimiz üzre Apple kutularının arka kısmında mevcut fakat onarım kodunu bilmiyordum. Daha sonra iPoint'in bana verdiği servis kağıdında bir kod vardı, denedim fakat bu kod o kod değilmiş. Neyse ben de iPoint'i aradım, onarım veya değişim durumunu takip edebileceğim ve bunun için de onarım koduna ihtiyacım olduğunu söyledim. Ama maalesef onların bana böyle bir bilginin olmadığını ve servis sonucunu onlardan beni aradıklarında öğrenebileceğimi söylediler. Tabiki araştırmacı kişiliğim rahat durmadı ve Apple'ı aradım Daha sonra durumu onlara izah ettim, onlar da bu kodu vermeleri gerektiğini söyledi. Tekrardan iPoint'i arayıp Apple'ı aradığımı ve kodu vermeleri gerektiğini söyledim. Yaklaşık 5-6 dakika beni hatta bekletti iPoint çalışanı arkadaş ve sonunda söyledi onarım kodunu. Şimdi sorun şu, Apple yetkili bir bayi açıyor, fakat elemanlar süreçlerden bi haberler. Ayrıca Apple randevu alamayınca "deneyin oluyor, randevu rahatça alınıyor" diyor hep telefon görüşmelerinde fakat 4 aydır böyle bir duruma rastlamadım, rastlanmıyor. Artık şu Apple Store ve randevu alma sistemini çöz be Apple, vallaha sağlığına duacı olacağım hep... 4-5 gündür zorunluluktan android kullanıyorum özledim artık telefonumu . Hadi iPoint, belki biraz daha tecrübeye ihtiyacın var ama tez vakit telefonumu bana gönder
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    79 Mesaj
    Arkadaslar garantinin bitmesine 18 gün kaldı. 6 ay önce randevu aldım bana mail attılar servisin eğitime gittiğini daha sonraki herhangi bir gün gidebilirsiniz diye 20 gün sonra tekrar gittim yine servis eğitime gitti dediler sonrada gidemedim zorluya 😔 Şuan acil randevu almam lazım alamıyorum gidemeyecek arkadaslar yardımcı olursa sevinirim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    68 Mesaj
    randevu alamayan varsa 20 lira karsiliginda alabilirim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1083 Mesaj
    Arkadaşlar fazla randevusu olan kişiler varsa yardım ederse sevinirim...
    |
    |
    _____________________________
    I think human consciousness is a tragic misstep in evolution. We became too self-aware. Nature created an aspect of nature separate from itself. We are creatures that should not exist by natural law... We are things that labor under the illusion of having a self, that accretion of sensory experience and feelings, programmed with total assurance that we are each somebody, when in fact everybody's nobody... I think the honorable thing for our species to do is to deny our programming. Stop reproducing, walk hand in hand into extinction; one last midnight, brothers and sisters opting out of a raw deal.
  • Yarbay
    3963 Mesaj
    Ben forumdan bi abimiz sayesinde 6 aralıka randevu aldım.

    Telefondaki sorun şu, ekranın ortasında bazen içi saydam bir kare çıkıyor ekranın ışıkları titriyor ve bazen yukarıdan aşağı beyaz çizgiler geliyor. Ek olarak düzenle yazısının arkası beyaz en sola çekince. Bide bu dönme sensöründe sorun var kilitli olduğuhalde telefon yatınca ekran dönüyo kaldırınca dönmüyo ekran kilidini kaldırıyosun öyle halloluyo ancak

    Sizce ne olur ekran mı değişir yenisiyle mi değiştirirler? 3d kaplama var telefonda bitek köşede küçük bi sürtmeden dolayı çizik var kalanı kusursuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Discount Specialist -- 2 Aralık 2016; 5:13:23 >
    _____________________________
    Ölümüne Sıcak Fırsatçıyız, SF Müdavimi olmak bir hastalıktır!
  • Yarbay
    2771 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Discount Specialist

    Ben forumdan bi abimiz sayesinde 6 aralıka randevu aldım.

    Telefondaki sorun şu, ekranın ortasında bazen içi saydam bir kare çıkıyor ekranın ışıkları titriyor ve bazen yukarıdan aşağı beyaz çizgiler geliyor. Ek olarak düzenle yazısının arkası beyaz en sola çekince. Bide bu dönme sensöründe sorun var kilitli olduğuhalde telefon yatınca ekran dönüyo kaldırınca dönmüyo ekran kilidini kaldırıyosun öyle halloluyo ancak

    Sizce ne olur ekran mı değişir yenisiyle mi değiştirirler? 3d kaplama var telefonda bitek köşede küçük bi sürtmeden dolayı çizik var kalanı kusursuz

    çizik çok derin değilse, büyük ihtimal değişim yaparlar.

    Bende 6s pil değişimi için randevu almaya çalışıyorum ancak bir türlü alamadım :( Siz nasıl aldınız yardımcı olmanız mümkün mü? :((((



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    615 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: photomaniac


    quote:

    Orijinalden alıntı: Discount Specialist

    Ben forumdan bi abimiz sayesinde 6 aralıka randevu aldım.

    Telefondaki sorun şu, ekranın ortasında bazen içi saydam bir kare çıkıyor ekranın ışıkları titriyor ve bazen yukarıdan aşağı beyaz çizgiler geliyor. Ek olarak düzenle yazısının arkası beyaz en sola çekince. Bide bu dönme sensöründe sorun var kilitli olduğuhalde telefon yatınca ekran dönüyo kaldırınca dönmüyo ekran kilidini kaldırıyosun öyle halloluyo ancak

    Sizce ne olur ekran mı değişir yenisiyle mi değiştirirler? 3d kaplama var telefonda bitek köşede küçük bi sürtmeden dolayı çizik var kalanı kusursuz

    çizik çok derin değilse, büyük ihtimal değişim yaparlar.

    Bende 6s pil değişimi için randevu almaya çalışıyorum ancak bir türlü alamadım :( Siz nasıl aldınız yardımcı olmanız mümkün mü? :((((

    ŞUAN 9 aralık cuma akasya 2 adet randevu var.
    12:10
    12:20
    _____________________________




  • Yarbay
    2178 Mesaj
    Yok alınmıyor, 1 haftadır deniyorum sürekli ama olmuyor. Bu işin bir sırrı mı var ne?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    481 Mesaj
    Zorludan 10 aralık randevuya ihtiyacım var satan da olsa alacağım artık. Yardım için de olabilir. Şarj aleti öldü, şarj Söketi oynuyor, ön kamera berbat. Elazığ'dan geleceğim 10-12-13 aralık zorlu randevu arıyoruz. Bi türlü alamadım



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    Randevuya ihtiyacım var, garantisi neredeyse bitecek:( Randevusu olan var mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    68 Mesaj
    randevu alamayan varsa 20 lira karsiliginda yardimci olurum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    615 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HeavenWorld89

    randevu alamayan varsa 20 lira karsiliginda yardimci olurum

    O 20 tl biryerlerden çıkar inşAllah



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    68 Mesaj

    eyvallah ciğerim dilenmeye devam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    belo3 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    199 Mesaj
    Bu apple kendi servisine vermenin bi artısı var mı? Cihazlara kvk, teleservice de bakıyo. Kvk da gayet cihaza değişim verebiliyor. Benim mi bilmediğim birşey var
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    197 Mesaj
    ya kaç gündür bir tane bile boşluk yok her şeyi denedim yine yok sistem mi değişti saatler mi değişti nedir bunun sebebi??



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
Bey Azura
Mobilya Takımları
son dakika
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.