Şimdi Ara

Apple Store İstanbul - Değişim Koşulları (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.888
Cevap
53
Favori
208.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben oğlana geçen sene mayıs ayında vatandan ip4 almıştım model nosu TU ile bitiyor yani Türkiye için üretilmiş cihaz ama apple garantide bir yıl gözüküyor.
    Kendime bu sene ocak ayında hb den 4S aldım, model nosuna baktığımda Kanada için üretilmiş cihaz gibi gözüküyor onunda garantisi 1 yıl gözüküyor.
    İp4 2 yıl genpa, İp4s in 2 yıl evo garantisi var.
    Şimdi merak ettiğim bu 1 yıllar dolduktan sonra apple bu cihazlara hizmet verecek mi vermeyecek mi? sonuçta Türkiye'den alınmış cihazlar
  • Elimde hala simlocklu iphone 4 var. Simlock kaldırmama yardımcı olurlar mı ? Bununla ilgili başvuran oldumu aranızda ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba bende iphone 5S var. Ekranın ortasına bastığım zaman çıt çıt diye bir ses geliyor. Sanki tam yapışmamış boşluk var gibi. Değişim yaparlarmı sizce..
  • Arkadaşlar daha demin Apple müşteri hizmetleri ile konuştum.Takas işleminin olmadıgını söylediler.Yani 5'i vereyim üstünese para verip 5S alayım yok.

    Apple Care ve Apple Care+ varmış ama daha Türkiyeye gelmemiş bu sistem.

    Apple Care'de garanti ekleniyor cihazınıza.

    Apple Care+'da ise kırılma, çatlama, belirli bir yere kadar sıvı teması vb. durumlar için anında degişim yapılıyor.

    Çok saygılı ve içten insanlar gerçekten.Birde fiyatlar güzel olsaydı tadından yenmezdi.%18 KDV var şaka gibi.400 lira vergi veriyoruz yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TickTok -- 6 Nisan 2014; 11:26:15 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • onkuba kullanıcısına yanıt
    Aklıma gelmedi de değil ha, öyle yapayım bari :) işten güçten vakit bulabilirsek tabi
  • Daha yıl sonunda, yani yılbaşına 2-3 gün kala aldığım 5s için teknik süresi dolmuş diyor?

    "
    Teknik Destek:

    Süresi doldu

    Ne yapabilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onkuba


    quote:

    Orijinalden alıntı: byncg

    Ulan mal gibi gittim cuma günü telefonu değişim için teleservice'ye (kesme işaretinden sonra ne yazsam bulamadım!) verdim, bir ay bekleyeceğim! Gideydim ya Apple Store'a alaydım hemen değişim cihazını!... Kafama

    Telefonu git geri iste hemen apple a gotur. Teleservice verilen cihazi geri alabilirsin

    Gerçi şöyle bir durum da var, cihaz cebimdeyken masaya çarpmıştım ve arka kapağı ekrana baskı yapacak kadar ezildi, teleservice bu durumun farkına varmadı ve sadece kasanın üst kısmında çizikler var şeklinde not alındı. Hani yarın öbür gün sen bunu ezmişsin birader derlerse notta yazmıyor öyle bir şey siz orada ezdiniz diyesim var açıkçası bıraksam da onlar mı değişse bilemedim




  • Şuan apple destek sitesinde imei sorgulama çalışmıyor Türkler heryerdeler sanırım çökerttik :D
  • Sayın @signore olayı çözmüş.
    Herkesin onun mesajını okumasını öneriyorum.

    Garanti süresi 1 yıl gözüküp 2 yıl olanlar,
    Garanti süresi 1 yıla göre bitmiş olanlar,
    Garanti süresi 2 yıla göre bitmiş olanlar,
    Herkes gidip şansını denemeli. Müşteri Memnuniyetine Önem veren bir firma. O an ki şansınıza bağlı.

    Zaten kimsenin cihazını alıp götürmüyorlar, sorun hemen o anda çözüm buluyor (değişim gibi vs.)
    Kargo konusunda bilgim yok. Istanbul'da direk götürecekler için randevu alanlara doğrudan çözüm bulunuyor..

    Bu süresi kısa gözüken arkadaşlara önerim; Apple ile ya Zorlu'daki mağazada ya da Call Center ile görüşmeleri. Gitme imkanı olanlar direk gidip durumunu anlatmalı.
    Eğer satın alma belgeniz (fatura) bulundurursanız belki çözüme daha yakın olurlar.

    Oradaki arkadaşlar bellirli bi eğitimden geçti, konuya hakimler fakat tecrübe konusunda pek iyi değiller. Tek tecrübeleri dündü.
    Cuma günü foruma biri yazmıştı Genius olduğunu iddaa ederek, onla PM'leştiğimizde cihazın kabul olmayacağını söylemişti (Amerika 4S)
    Bazı arkadaşların bahsettiği gibi de bir yönetici bile olmayacağını söylemiş.


    Benim görüşüm durum oradaki Genius'in insiyatifi ve elindeki iPad'den çıkacak cevaba göre şekilleniyor.
    Bizim Amerika 4S'imiz değişti yanında da 2 yıl dana fazla garanti eklendi fakat 2 yıl 17 gün gibi bir gün çıkıyor tamamen rasgele bir durum oluştuğuna inaniyorum.
    Benim kendi Avrupa 4S'imde ise daha garanti başlammış, telefon satılmamış gözüküyor ki 2 yılı çoktan geçti.



    Apple Online Store'dan alınan cihazlar doğrudan Apple Store'a bağlıdır ve tam iki yıl süresi işler.
    Sim Lock konusunda bilgim yok fakat cihazın farklı bir sorunu için değişimi yapıldığında kilitsiz iPhone'a sahip olursunuz.
    Ekran sorunları garanti kapsamındadır fakat ekran çatlakları ve kırıkları tüketici hatasına girer, ancak başka bir sorunu gösterip ona bağlı değişim talep edebilirsiniz

    Şarj icin bir Diigonise yapılıyor ve sonuçları kedni iPad'lerinden gözüküyor. %'lik bir sistemde yesil kışımda ise değişim yapılmıyor




  • Benim sormak istediğim bir sorum var.
    Şimdi ben amerikadan 4s almıştım mayıs 2012 de şu an gri wifi sorunum var wifi kullanamıyorum.
    1.soru: Garantisi devam etme durumu var mıdır ? Tam olarak nereden bakıcam garantisine ?
    2.soru: Garantisi bitmiş olsa da gri wifi için teknik servise yollayabilir miyim ? Eğer yollayabilirsem ne kadar öderim ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalnızaslan

    Daha yıl sonunda, yani yılbaşına 2-3 gün kala aldığım 5s için teknik süresi dolmuş diyor?

    "
    Teknik Destek:

    Süresi doldu

    Ne yapabilirim?

    o telefonla teknik destek alma hakkınız. 90 gün olduğu için dolmuş gözüküyordur. Garantiniz için tekrar kontrol edin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ŞİMDİ ZORLU CENTER APPLE GÖRÜŞTÜM AVEA ,VODAFONE , TÜRKCEL DEN ALINAN ÜRÜNLERE BAKMADIKLARINI SÖLEDİ TEKRAR TEKRAR SORDUM AYNI CEVABI ALDIM GEÇMİŞ OLSUN İLGİLENEN YOK

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Drs06

    ŞİMDİ ZORLU CENTER APPLE GÖRÜŞTÜM AVEA ,VODAFONE , TÜRKCEL DEN ALINAN ÜRÜNLERE BAKMADIKLARINI SÖLEDİ TEKRAR TEKRAR SORDUM AYNI CEVABI ALDIM GEÇMİŞ OLSUN İLGİLENEN YOK

    Sanırsam sadece 1 yıl ilgileniyorlar.

    Yani bu linkten bakılınca gözüken tarihe kadar bakılıyor ve bu tarihe bir çok kişide 1 yıl gözüküyor.
    Fakat Turkcell'den alınıp 2 yıl garantisi gözüken 5S'lerde var


    Ayrıca telefonla sormayla net bilgi olmuyor herkes farklı bir şey söylüyor, direk o bahsi geçen telefonla Genius'a gidip denemek gerekiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kuray -- 6 Nisan 2014; 12:40:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    quote:

    Orijinalden alıntı: Drs06

    ŞİMDİ ZORLU CENTER APPLE GÖRÜŞTÜM AVEA ,VODAFONE , TÜRKCEL DEN ALINAN ÜRÜNLERE BAKMADIKLARINI SÖLEDİ TEKRAR TEKRAR SORDUM AYNI CEVABI ALDIM GEÇMİŞ OLSUN İLGİLENEN YOK

    Sanırsam sadece 1 yıl ilgileniyorlar.

    Yani bu linkten bakılınca gözüken tarihe kadar bakılıyor ve bu tarihe bir çok kişide 1 yıl gözüküyor.
    Fakat Turkcell'den alınıp 2 yıl garantisi gözüken 5S'lerde var


    Ayrıca telefonla sormayla net bilgi olmuyor herkes farklı bir şey söylüyor, direk o bahsi geçen telefonla Genius'a gidip denemek gerekiyor

    Kesin bilgi olduğunu sölediler, 1 yıl da bakmıyorlamış, avrupa ve cevresinde olan telefonlara 1 yıl boyunca bakıyorlarmış yani türkiye den alınan bu firma telefonlarına bakmıyorlarmış, valla çok üzüldüm teli bekletiyodum applr veririm die ama patlado elde artık tekeservise vericem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba arkadaşlar zamanında iphone 4 getirtmiştik yurt dışından.
    daha sonradan cihazda görüşme yaparken sorunlar çıktı şuan kenarda duruyor öyle.
    cihazın garantisi bitmiştir bunu götürüp değişim istesem ne kadar ücret ödeyeceğim ?
  • Sana yanlis bilgi vermisler randevu al git bakarlar, arayip sormak garsnti degil herkes bilgili degil. Benim amerika cihazima bakiyorlar sizin turkcelle mi bakmayacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karti

    Sana yanlis bilgi vermisler randevu al git bakarlar, arayip sormak garsnti degil herkes bilgili degil. Benim amerika cihazima bakiyorlar sizin turkcelle mi bakmayacaklar.

    Sorun orda hocan dışardan olanlara 1 yıl boyunca bakıyorlarmış ama Türkiye deki firmalardan alınan tellere bakmıyorlarmış, artık mağazaya gidip biti bastıra bastıra sorucak ben ankarada yım sormak için gitme ihtimalim düşük

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba beyler bi sorum olacak. Macbook pro hiç açılmıyor içinde önemli dosyalarım var tezim için. Apple Zorlu ya gitsem değişim mi yaparlar yoksa bakıma mı alırlar ? Bir de randevu mü almak gerekiyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dobermann

    Merhaba beyler bi sorum olacak. Macbook pro hiç açılmıyor içinde önemli dosyalarım var tezim için. Apple Zorlu ya gitsem değişim mi yaparlar yoksa bakıma mı alırlar ? Bir de randevu mü almak gerekiyor ?

    Bildiğim kadarıyla geniustan randevu almak gerekiyormuş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kulaklık diyince aklıma geldide, benim orjinal aldıgım 4s kulaklııgımın kumandası bozuldu, onu değiştirme şansım varmı..
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.