Şimdi Ara

Apple Servis( değişim-onarım? )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.Ben yeni iphone aldım daha 35 günlük cihaz.Nokta kusuru,çiziği vs. yok... Fakat üretim kaynaklı bir titreşim sorunu vardı,cihaz titrerken içerisinden değişik bir ses geliyordu.Apple'ın izmitteki yetkili servisine gittim bana 1 aylık süreyi aştığı için direkt değişim veremeyeceklerini fakat onarım varsa onarım yapılacağını yoksa değişim alacağımı söylediler.10 gün sürer dediler...

    şimdi bu değişim olayı nedir? Kesin net bir bilgi yok internette.Kimisi sıfır cihaz diyor kimisi apple onları daha önceden tamir edip sıfır diye lanse ediyor diyen var.

    eğer değişim almazsam onarım olacak cihaz... Daha yeni bir cihazın içini açtırıp onarım yapılması ne kadar doğru? Siz olsanız yaptırırmıydınız?

    Teşekkürler.

    Bu arada cihazın nereden alındığını sordular bende n11 dedim.İstiyorsanız n11'deki satıcı ile iletişime geçelim,belki yenisini gönderir dediler fakat satıcıya güvenemediklerini söylediler bende reddettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi medizinischen Labor -- 11 Haziran 2017; 13:19:25 >







  • Şimdi öyle bir şey olsa büyük ihtimal dayak yersin benden sana söylemesi.Bunun iki yüzlülük veya çakallık ile alakası yoktur.Hakkını aramayan adam açık ve net enayidir veya parayı çok kolay kazanıyordur.Eğer siz ikinci sınıflandırmadaysanız bir şey diyemeyeceğim fakat ben parayı kolay kazanmıyorum bu yüzden bir şeye eşşek yüküyle para veriyorsam hakkımı aramam gayet doğaldır.Bundan daha doğal bir şey yoktur sonuçta sen insanlara belli bir ürünü vaadediyorsun ve ürünü hatalı bir şekilde sunuyorsun kullanıcıya.Ne yapayım daha 1 aylık cillop gibi cihazın orasını burasını teknik servisteki bilgisiz ve özensiz çalışan elemanlara açtırayım mı? titreşim için verdiğim telefonu anakart sorunundan tut daha başka sorunlarla birlikte alma olasılığım bile var.Bunu çok yaşadık biz rahat olunuz.
    Nokia kullandığım zaman hiç arızalı bir cihaza denk gelmedim.Bu sıkıntı ilk defa apple'da başıma geliyor.

    Kimsenin bir şeyi satın aldığı veya afra tafra yaptığı yok siz kafanıza bir şeyleri takıntı haline getirip kurgulamışsınız belli.Kurtulun bence bundan.Ya da siz boşverin 3000-4000 lira verdiğiniz iphone arızalı çıktığı zaman çöpe atın veya apple'ı arayıp özür falan dileyin ne bileyim :)) bu kadar savunuyorsunuz firmayı(!)

    hadi kolay gelsin.
  • Ne alakası var? İstersen git Amerika'dan al garantili kod ise ürün burada da garantiye girer. Yetkili servisin birine verin cihazı.

    Swap cihaz olayı değişim cihazıdır. Kutusuz gelen sıfır cihaz. Değişim talebi diye bir şey olamaz. Cihazda arıza varsa zaten değişim olur. Ama Apple artık değişime çok yanaşmıyor. Türk insanının çakallığından dolayı gerekli görülmedikçe değişim yapılmıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skydiver132

    Ne alakası var? İstersen git Amerika'dan al garantili kod ise ürün burada da garantiye girer. Yetkili servisin birine verin cihazı.

    Swap cihaz olayı değişim cihazıdır. Kutusuz gelen sıfır cihaz. Değişim talebi diye bir şey olamaz. Cihazda arıza varsa zaten değişim olur. Ama Apple artık değişime çok yanaşmıyor. Türk insanının çakallığından dolayı gerekli görülmedikçe değişim yapılmıyor.

    Hocam swap olucak sanırım.Üretimden kaynaklı hata ama bakalım.

    Apple ofis iletişime verdim ben cihazı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skydiver132

    Ne alakası var? İstersen git Amerika'dan al garantili kod ise ürün burada da garantiye girer. Yetkili servisin birine verin cihazı.

    Swap cihaz olayı değişim cihazıdır. Kutusuz gelen sıfır cihaz. Değişim talebi diye bir şey olamaz. Cihazda arıza varsa zaten değişim olur. Ama Apple artık değişime çok yanaşmıyor. Türk insanının çakallığından dolayı gerekli görülmedikçe değişim yapılmıyor.

    Ama swap cihazların sıfır olduğuna inanmıyor kimse.Daha önce apple tarafından tamiri yapılmış cihaz diye ortaya tez atan insanlar var.Sizin bu konudaki fikriniz nedir?

    Bu arada siz olsanız onarımı kabul edermiydiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi medizinischen Labor -- 11 Haziran 2017; 14:58:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: medizinischen Labor


    quote:

    Orijinalden alıntı: skydiver132

    Ne alakası var? İstersen git Amerika'dan al garantili kod ise ürün burada da garantiye girer. Yetkili servisin birine verin cihazı.

    Swap cihaz olayı değişim cihazıdır. Kutusuz gelen sıfır cihaz. Değişim talebi diye bir şey olamaz. Cihazda arıza varsa zaten değişim olur. Ama Apple artık değişime çok yanaşmıyor. Türk insanının çakallığından dolayı gerekli görülmedikçe değişim yapılmıyor.

    Ama swap cihazların sıfır olduğuna inanmıyor kimse.Daha önce apple tarafından tamiri yapılmış cihaz diye ortaya tez atan insanlar var.Sizin bu konudaki fikriniz nedir?

    Bu arada siz olsanız onarımı kabul edermiydiniz?

    İnsanlardaki bu değişim merakını anlamıyorum. Basit bir onarımla mağduriyeti giderilecekken nedir bu "illa değişim olacak" takıntısı? Sonuçta şikayetin giderilmiş olacak. Bu insanlara bu yüzü Apple veriyor. Eskiden diyebiliyorlar mıydı "doğoşom cohozo ostoyorom" diye. Apple buraya geldi, bu çakalların kanları bitlendi başladılar ötmeye değişim de değişim diye. Buraya saçma sapan konu açar oldular. Apple Türk insanına fazla bile yapıyor. Swap olayına gelince fabrika çıkışı sıfır da olabilir, geri gönderilen cihazların parçalarıyla da birleştirilmiş olabilir. Sonuçta size jelatininde "sıfır" olarak geliyor. Dolayısıyla sıfır cihazdır bu swap cihazlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skydiver132


    quote:

    Orijinalden alıntı: medizinischen Labor


    quote:

    Orijinalden alıntı: skydiver132

    Ne alakası var? İstersen git Amerika'dan al garantili kod ise ürün burada da garantiye girer. Yetkili servisin birine verin cihazı.

    Swap cihaz olayı değişim cihazıdır. Kutusuz gelen sıfır cihaz. Değişim talebi diye bir şey olamaz. Cihazda arıza varsa zaten değişim olur. Ama Apple artık değişime çok yanaşmıyor. Türk insanının çakallığından dolayı gerekli görülmedikçe değişim yapılmıyor.

    Ama swap cihazların sıfır olduğuna inanmıyor kimse.Daha önce apple tarafından tamiri yapılmış cihaz diye ortaya tez atan insanlar var.Sizin bu konudaki fikriniz nedir?

    Bu arada siz olsanız onarımı kabul edermiydiniz?

    İnsanlardaki bu değişim merakını anlamıyorum. Basit bir onarımla mağduriyeti giderilecekken nedir bu "illa değişim olacak" takıntısı? Sonuçta şikayetin giderilmiş olacak. Bu insanlara bu yüzü Apple veriyor. Eskiden diyebiliyorlar mıydı "doğoşom cohozo ostoyorom" diye. Apple buraya geldi, bu çakalların kanları bitlendi başladılar ötmeye değişim de değişim diye. Buraya saçma sapan konu açar oldular. Apple Türk insanına fazla bile yapıyor. Swap olayına gelince fabrika çıkışı sıfır da olabilir, geri gönderilen cihazların parçalarıyla da birleştirilmiş olabilir. Sonuçta size jelatininde "sıfır" olarak geliyor. Dolayısıyla sıfır cihazdır bu swap cihazlar.

    Para kolay kazanılmıyor beyfendi.Ayıplı bir ürün alıyorsam değişim istemek en doğal hakkım.Sonuçta ben ona eşşek yüküyle para veriyorum ürün hatalı çıkyor ben ne yapabilirim? Bu üslupla hiçbir yere v a r a m a z s ı n ı z.

    Kaldı ki dünya kadar parayı vereceğim bir cihaza daha 1 aylık cihaz nokta kusuru,hatası,çiziği bile yok.Birde içini açtırıp tamir ettireceğim? Yok öyle bir dünya.

    haydi selametle.




  • Asıl mağduriyet cihazın içini açınca başlıyor zaten.Biz forumlarda çok gördük sapasağlam cihazı tamire verip kıçı başı dağılmış bir şekilde geri alanları.O yüzden ilk önceliğim swap olması zaten.Swap dediğinizde refurbished tarzı bir şey.İçini açtıracağım sağlam bir şekilde vermezlerse yine tamir yolu görünecek yani insanların iyi hizmet almak istemesi gayet doğal



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi medizinischen Labor -- 11 Haziran 2017; 16:52:15 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İlk çıkan Nokia'lar zamanında da para kolay kazanılmıyordu. O zamanları unutup da şimdi konuşmak iki yüzlülüktür. Peki, zamanında aldığınız Nokia'lar, Samsung'lar için niye değişim istemiyordunuz? Onlara da o zamanın parasıyla eşşek yükü paralar veriyordunuz. Neden o zaman yapmıyordunuz da şimdi böyle yapıyorsunuz (çok bir hakkınız varmış gibi. Parça değişimiyle sıkıntınız gideriliyorsa tamamdır. Nedir yani "illa değişim olacak" takıntısı)?

    iPhone alan Apple şirketini satın aldı sanıyor. Bir afralar bir tafralar.

    Servis elemanı olsam var ya, doğrudan parça değişimi yaparım. Sıkıysa gel de iste.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skydiver132

    İlk çıkan Nokia'lar zamanında da para kolay kazanılmıyordu. O zamanları unutup da şimdi konuşmak iki yüzlülüktür. Peki, zamanında aldığınız Nokia'lar, Samsung'lar için niye değişim istemiyordunuz? Onlara da o zamanın parasıyla eşşek yükü paralar veriyordunuz. Neden o zaman yapmıyordunuz da şimdi böyle yapıyorsunuz (çok bir hakkınız varmış gibi. Parça değişimiyle sıkıntınız gideriliyorsa tamamdır. Nedir yani "illa değişim olacak" takıntısı)?

    iPhone alan Apple şirketini satın aldı sanıyor. Bir afralar bir tafralar.

    Servis elemanı olsam var ya, doğrudan parça değişimi yaparım. Sıkıysa gel de iste.

    Şimdi öyle bir şey olsa büyük ihtimal dayak yersin benden sana söylemesi.Bunun iki yüzlülük veya çakallık ile alakası yoktur.Hakkını aramayan adam açık ve net enayidir veya parayı çok kolay kazanıyordur.Eğer siz ikinci sınıflandırmadaysanız bir şey diyemeyeceğim fakat ben parayı kolay kazanmıyorum bu yüzden bir şeye eşşek yüküyle para veriyorsam hakkımı aramam gayet doğaldır.Bundan daha doğal bir şey yoktur sonuçta sen insanlara belli bir ürünü vaadediyorsun ve ürünü hatalı bir şekilde sunuyorsun kullanıcıya.Ne yapayım daha 1 aylık cillop gibi cihazın orasını burasını teknik servisteki bilgisiz ve özensiz çalışan elemanlara açtırayım mı? titreşim için verdiğim telefonu anakart sorunundan tut daha başka sorunlarla birlikte alma olasılığım bile var.Bunu çok yaşadık biz rahat olunuz.
    Nokia kullandığım zaman hiç arızalı bir cihaza denk gelmedim.Bu sıkıntı ilk defa apple'da başıma geliyor.

    Kimsenin bir şeyi satın aldığı veya afra tafra yaptığı yok siz kafanıza bir şeyleri takıntı haline getirip kurgulamışsınız belli.Kurtulun bence bundan.Ya da siz boşverin 3000-4000 lira verdiğiniz iphone arızalı çıktığı zaman çöpe atın veya apple'ı arayıp özür falan dileyin ne bileyim :)) bu kadar savunuyorsunuz firmayı(!)

    hadi kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi medizinischen Labor -- 12 Haziran 2017; 3:4:23 >




  • Ulan gece gece şu güzel konuya yorum yapayım dedim senin gibi kendini bilmez densizler yüzünden sinir hastası olup geri gidiyorum .

    Adam hakkını arıyor , bundan daha doğal ve normal olan ne var .

    Madem ayrıca eski cihazları örnek vermeyi biliyorsun , o markalarında işleyiş prosedürleri farklıydı . Apple zaten böyle politika izleyip müşteri memnuniyetini üst düzeyde tuttuğu için bi çok insan İphone veya Apple ürününü tercih ediyor. Ama sizin gibi kişiler bunu anlayamadığı için her Apple kullanıcısını marka takıntısından ötürü sanıyor .
    Ayrıca senin orda işe girebilmen için gerek insanca , gerek türkçe ve gerek de beyin dillerini tam manası ile konuşabilmen icap etmekte .

    Kal sağlıcakla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ragnarokvakti -- 12 Haziran 2017; 4:33:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • medizinischen Labor kullanıcısına yanıt
    Sizin icin onemli olan cihazinizin degismesi, sorununuzuzn cozulmesi degil.



    Merak etmeyin beyfendi, parca degisimi yapilinca cihaz ikinci el degerinden bir sey kaybetmez. Sonucta servise gitmistir. Swapta olsa, tamir de gorse, sorununun cozulecegini Apple size garanti eder.



    Bende buna kiziyorum. Degisim de degisim. Alt taraftaki izgaralardan biri hoparlor, digeri mikrofon. İkisini birden hoparlor zannedip degisim icin teknik serviste kavga cikaran ve yasadigi olay buraya gelip baslik acarak anlatani mi dersiniz



    Yoksa " gelin brolar verecegim taktikle appledan degisim yaptirmaniz garanti" diye baslik acan CAKAL tipleri mi dersiniz...



    Peki bunu neden yapiyorlar: cunku ozellikle kasa hasarli ve yavas yavas eskimeye baslayan 6 serisini , en az zararla ellerinden cikarmak icin. Yani, Binbirturlu kurnazlikla ,yalanla,yalakalikla degisim alip, dogru sahibinden de "ciziksiz hasarsiz sahibinden 6s" ilan verebilmek icin.



    Size cakal falan demiyorum. Belki iyiniyetlisiniz. Para kolay kazaniliyor demiyoruz zaten. Ancak degisim proseduru baskadir. Ama daha ikinci cumlenizde titresim motorundaki (size gore, ki bana gore cihazda sorun yoktur, ariza) yasadiginiz sorundan dem vurup degisim de degisim diye tutturmaniz insanin kafasinda soru isareti doguruyor. Yav bu insanin derdi degisim,sorunun cozumu degil.



    Teknik servis isini iyi yapmaz ve tamir edemezse, yine servise verirsiniz. Ama bu tip ufak sorunlarda genelde tamir yoluna gidiliyor. Bu ufak tamiratlari da her teknik servis yapabilir,musterih olun. Sorun eger buyukse degisim yapiliyor. Yani sizin degisim de degisim demeniz, apple kanadinda pek bir sey ifade etmez.



    Ben hic degisim dememisimdir, sorun cozulmusse benim icin tamamdir. Yukaridaki arkadasta benim gibi dusunenlerden...Bizim gibi dusunen insanlarin cogalmasi dilegi ile...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ragnarokvakti

    Ulan gece gece şu güzel konuya yorum yapayım dedim senin gibi kendini bilmez densizler yüzünden sinir hastası olup geri gidiyorum .

    Adam hakkını arıyor , bundan daha doğal ve normal olan ne var .

    Madem ayrıca eski cihazları örnek vermeyi biliyorsun , o markalarında işleyiş prosedürleri farklıydı . Apple zaten böyle politika izleyip müşteri memnuniyetini üst düzeyde tuttuğu için bi çok insan İphone veya Apple ürününü tercih ediyor. Ama sizin gibi kişiler bunu anlayamadığı için her Apple kullanıcısını marka takıntısından ötürü sanıyor .
    Ayrıca senin orda işe girebilmen için gerek insanca , gerek türkçe ve gerek de beyin dillerini tam manası ile konuşabilmen icap etmekte .

    Kal sağlıcakla

    Hakkını aramak değişim istemek midir? Başka şekilde hak aranmaz mı? Parça değişimi ile sorun gideriliyorken nedir bu "değişim" takıntısı? Parmak izi sıkıntısı var. Apple diyor ki gel panel değiştireceğim. Bizimki de akıllı ya, "yok ben değişim istiyorum" diyor. İşte parmak izi sorunun gideriliyor. Ne diye ötüyorsun daha? Hem ayrıca teknik servisteki elemanlar cihazı açmıyor. Cihaz Apple merkeze gönderilip orada açılıyor. Bilmeden sallamayın öyle. 3000-4000 bandındaki ürünü alırken bana mı soruyorsunuz? Ben de Apple ürünü kullanıyorum ama bizim insanımız hakikaten Çomar. İki para verdi diye şirketi satın aldığını sanıyor.

    Sizde olmayan o Türkçe, o beyin bende haliyle mevcut. Siz kendinize bakın önce. Saydığınız şeyler karşı tarafta var mı yok mu diye düşünmeden önce bi kendinizde var mı yok mu diye bakın.

    Çomarda para olsa yine çomar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightsoldier

    Sizin icin onemli olan cihazinizin degismesi, sorununuzuzn cozulmesi degil.



    Merak etmeyin beyfendi, parca degisimi yapilinca cihaz ikinci el degerinden bir sey kaybetmez. Sonucta servise gitmistir. Swapta olsa, tamir de gorse, sorununun cozulecegini Apple size garanti eder.



    Bende buna kiziyorum. Degisim de degisim. Alt taraftaki izgaralardan biri hoparlor, digeri mikrofon. İkisini birden hoparlor zannedip degisim icin teknik serviste kavga cikaran ve yasadigi olay buraya gelip baslik acarak anlatani mi dersiniz



    Yoksa " gelin brolar verecegim taktikle appledan degisim yaptirmaniz garanti" diye baslik acan CAKAL tipleri mi dersiniz...



    Peki bunu neden yapiyorlar: cunku ozellikle kasa hasarli ve yavas yavas eskimeye baslayan 6 serisini , en az zararla ellerinden cikarmak icin. Yani, Binbirturlu kurnazlikla ,yalanla,yalakalikla degisim alip, dogru sahibinden de "ciziksiz hasarsiz sahibinden 6s" ilan verebilmek icin.



    Size cakal falan demiyorum. Belki iyiniyetlisiniz. Para kolay kazaniliyor demiyoruz zaten. Ancak degisim proseduru baskadir. Ama daha ikinci cumlenizde titresim motorundaki (size gore, ki bana gore cihazda sorun yoktur, ariza) yasadiginiz sorundan dem vurup degisim de degisim diye tutturmaniz insanin kafasinda soru isareti doguruyor. Yav bu insanin derdi degisim,sorunun cozumu degil.



    Teknik servis isini iyi yapmaz ve tamir edemezse, yine servise verirsiniz. Ama bu tip ufak sorunlarda genelde tamir yoluna gidiliyor. Bu ufak tamiratlari da her teknik servis yapabilir,musterih olun. Sorun eger buyukse degisim yapiliyor. Yani sizin degisim de degisim demeniz, apple kanadinda pek bir sey ifade etmez.



    Ben hic degisim dememisimdir, sorun cozulmusse benim icin tamamdir. Yukaridaki arkadasta benim gibi dusunenlerden...Bizim gibi dusunen insanlarin cogalmasi dilegi ile...





    Şimdi beyfendi ben size ne diyorum.Cihaz daha 30 günlük nokta çiziği,darbesi,kusuru yok.Temperli cam ve kılıfla kullanılıyor! Ben niye değişim diye tutturayım? Serviste onarımı varsa yapın demiştim zaten. Niye çakallarla aynı kefede yorum yazıyorsunuz anlamak güç... Ben sadece hakkımı arıyorum sonuçta bir ürüne para veriyorum kusursuz diye aldığım ürün üretim hatalı çıkıyor.Ben diyorumki sapasağlam yepyeni bir cihaza müdahale ettirmek istemiyorum.Sorun yaşa tekrar ver servise tekrar bekle oh be ne güzel vallahi.Benim yedekte cihazım bile yok şuan öyle boş boş bekliyorum telefonumu.Bir daha servisle uğraşmak istemiyorum.Siz mağduriyet yaşayan insanlarla,çakalları aynı kefeye koymaktan vazgeçmediğiniz sürece sıkıntı yaşanır.Siz bunu idrak edemiyorsunuz.bakın üstteki zat'a kendini kaybetmiş,baba parasıyla geçiniyor sanırım... Yada apple'da hissesi falan var arkadaşın.Anasını babasını bu kadar savunmaz çünkü yorumlardaki çirkinlikten belli.Halden anlamayan insana ne desen boş.Kafa almıyor çünkü,kendiside demiş çomar parası olsada çomar...

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi medizinischen Labor -- 12 Haziran 2017; 11:47:1 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ragnarokvakti

    Ulan gece gece şu güzel konuya yorum yapayım dedim senin gibi kendini bilmez densizler yüzünden sinir hastası olup geri gidiyorum .

    Adam hakkını arıyor , bundan daha doğal ve normal olan ne var .

    Madem ayrıca eski cihazları örnek vermeyi biliyorsun , o markalarında işleyiş prosedürleri farklıydı . Apple zaten böyle politika izleyip müşteri memnuniyetini üst düzeyde tuttuğu için bi çok insan İphone veya Apple ürününü tercih ediyor. Ama sizin gibi kişiler bunu anlayamadığı için her Apple kullanıcısını marka takıntısından ötürü sanıyor .
    Ayrıca senin orda işe girebilmen için gerek insanca , gerek türkçe ve gerek de beyin dillerini tam manası ile konuşabilmen icap etmekte .

    Kal sağlıcakla

    Yok hocam halden anlamak nedir bilmezler.Zaten yorumlarının çirkinliğinden belli oluyor arkadaşın.Fazla da yazmak istemiyorum.
    Beni anladığınız için teşekkür ederim size.Şayet konuda sizden başka kimse anlayabilmiş değil.İdrak yolu enfeksiyonu geçiriyor arkadaşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi medizinischen Labor -- 12 Haziran 2017; 11:50:20 >




  • Benim 7 Plusımda ön ve arka kamerasında leke vardı. Münihte yetkili bir servise gösterdim cihaz değişimi dediler. IMEI kayıt sorunu vs. olmasın diye Türkiyede gösteririm diye düşündüm Apple Store Zorluya götürdüm ve ekran ve arka kamera değişimi dediler. Bütün Apple Store personelleri aynı eğitimi alıyorlar. Birinin cihaz değişimi diyipte ötekinin parça değişmesi çok saçma. Türkiyede ki garanti prosedürü Mart ayından sonra saçmalamaya başladı. İnşallah cihazınız değişir 1 aylık cihazın fabrika çıkışlı parçasını değişmek etik değil diye düşünüyorum. Tüketici olarak hakkınızı arayın
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.