Şimdi Ara

Apple çalışanları kendilerine iyi davranan müşterilerin cihazlarını ücretsiz değiştiriyor (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
1
Favori
17.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
79 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • En iyisi kaçak xiyaomi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mr. Jingles kullanıcısına yanıt

    Bahsettiğiniz konuyu hatırlamıyorum ancak 3.parti yazılımların cihazlara hasar vermesi sonucu oluşacak sorunlardan tabiki de cihaz üreticisi sorumlu tutulamaz. Ben diyorum adam kendi ürettiği ürünün, malzemenin arkasında durmuyor. Dandik kablolar üretiyor ki çabuk bozulsun ve bu yolla müştelerilerimi kazıklayım :D :D

  • Peki kibar dille anlatan müşteriyi umursamayan,hayattan bezmiş ve kahve içmediği için ilgilenmeyen apple çalışanına ödül varmı :P

  • Nasıl sorumlu tutulamaz? Alın da okuyun. Esasında konuyu okuyun WhatsApp yüzünden de değil zaten. Tamamen OLED ekranın yapısı gereği uygulanadan bağımsız olarak hasar oluşuyor. Fakat yalan yere WhatsApp diyorlar. Apple’da böyle bir şey olduğunda ekran garanti dahilinde değişir. Ben sırf ekranımda hafif sarı ton var diye götürdüm ekranını ücretsiz değiştirmiştim. Bunu Samsung yapmaz.

    https://eksisozluk.com/whatsapp-ile-garantiden-cikan-samsung-rezaleti--5860392



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr. Jingles -- 20 Mart 2021; 22:22:26 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence algı yaratıp müşteriyi daha kibar davranmaya iten bir açıklama olmuş.

  • Mr. Jingles kullanıcısına yanıt

    Görünüşe bakılırsa pratikte Lightning, data aktarımında USB 2.0 hızında çalışıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce Hiç duyulmamış tan sonrasını okumadım lakin peynir ekmek gibi satan markanın hiç duyulmayan uygulaması varmış cak cuk mış muş. evvelinde bireysel düşünceleri ön plana çıkartarak sizi kişiselleştirilmiş bir popülasyona itiyor yani marka bir noktadan sonra reklama ihtiyaç duymuyor zaten reklamın çıkışı çeviri yapılan bilindik bir kaynak bu tarz haberlerin başını çekiyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben nazik ve kibar insanım. Hatta kendimce iyi sayılırım. Ama Apple'm yok. Oppo'dan böyle jestler gelene kadar bekleyeceğim.

  • Ben çok kibar naif birisiyim şimdi apple yeni telefonlarında şarj cihazı çıkmıyor. Gidip kibarca durumu anlatsam şarj cihazı verirler mi ?

    Diyecem o ki şarj cihazı koymayan firma kibarız diye değişmez. Eminim telefon değişimi onlar için zamandan veya başka şeylerde kazançtır. Ne bileyim üretim yapılan fabrikayla özel anlaşmaları falan vardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-7EE534877 -- 21 Mart 2021; 10:2:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-69A78DD4E

    Sene 2018 Zorlu’ya gitmiştim. Cidden kibarca sıkıntımı ifade ettikten sonra cihazı kontrol ettiler. Bir kez daha rica ettim yeniden kontrol edildi. Kulaklığı değiştirdikten sonra cihazı da bir güzel sıfırlayıp sorunum çözülmüş vaziyette getirdiler. Kahve de ikram etmişlerdi galiba tam hatırlamıyorum. Yanımda da bir tane hırbo “Yok ben buna bir dünya para verdim o zaman kırarım gider başka marka alırım.” falan diye bağırıp çağırıyordu. Adamı ipine takmadan tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz diyerek çıkardılar. Tabi aradan 3 yıl geçmiş. En ufak şeyde cihaz değişimi diye bağırıp çağıran halkımız yüzünden artık onlar da nizâmi iş yapıyor mudur bilmiyorum.

    Olması gereken de bu zaten. Doktorların bile bu şekilde davranması sağlıkta şiddetin önüne geçer, yoksa her hırbonun dediğini yaparsan kendilerini bişey sanarlar.





  • Apple çalışanları kendilerine iyi davranan müşterilerin cihazlarını ücretsiz değiştiriyor
  • Bu ölçülebilir bir nitelik değil. Dolayısıyla haber Apple reklamından başka bir şey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • barakus B kullanıcısına yanıt

    Türkiye'de akrabaların işine gelir bu güleryüzlü müşterinin değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockies

    iyi hal indirimi

    Apple çalışanları kendilerine iyi davranan müşterilerin cihazlarını ücretsiz değiştiriyor 

    Bu forumu seviyorum . Kesinlikle daha iyi mesaj atılamazdı.

  • Ne zaman Apple desteğe yazsam yabancı çalışanlar çok kibar oluyor, günümün nasıl geçtiğini; sağlığımın yerinde olup olmadığını soruyorlar. Ayrıca yardım etmek için ellerinden geleni yapıyorlar. İster istemez kibarlaştım sorunumu çözemeseler bile...

  • Tatlı dil ile ilgili atasözlerimizde var. Muhtemelen kibar konuşabilen her insan her işine bir adım önde başlar.

  • Volkan1x V kullanıcısına yanıt

    Sizin de öğrenmeniz lazım. İçinde bulunduğunuz aşağılık kompleksinden bir an önce kurtulmanız ümidiyle!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.