Şimdi Ara

Apple çalışanları kendilerine iyi davranan müşterilerin cihazlarını ücretsiz değiştiriyor (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
1
Favori
17.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
79 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende bir kez çok kibar ve nezaket çerçevesi içerisinde problemi izah ettikten sonra hemen yardımcı oldular. İkinci kez tekrar gittiğimde zorludan %30 hisse senedi verdiler. Dünkü arızamla ilgili telefon açtıklarında ise cfo koltuğunun fotoğrafını attılar. İnsan bu kadar güzellikler arasında kafası çok karışıyor. Çok iyi bir şirket (:
  • Helal olsun sana apple. Aynısını Samsung yapmaya çalışsın yiyorsa.

    Kudurun eyy Samsung fanları

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • apple turkıyede yonetımdekı tanıdıgıma sordum palavra dedi

  • Genel anlamda her yerde bu böyledir. Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır misali.

    Emri vaki ile gittiğiniz bir yerde oradaki çalışan kişisel olarak her türlü zorluğu size çıkarabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eskiden benim arkadaş mcdonalsta çalışırken kendine iyi davranan müşterilere hamburger yerine querterpounder veriyordu ücretsiz

  • quote:

    Orijinalden alıntı: barakus

    Hep amarika da oluyor bunlar :(

    amerikada 6s cihazımın ekranı için gitmiştim ben kırmıştım düşürüp , 150 dolara tel değişimi oluyordu o zaman ve ücretsiz sıfır 6s cihaz vermişlerdi.

    Apple her zaman candır.

  • nothingtodeclare kullanıcısına yanıt

    Sizden yeni cihazın parasını fazla fazla ve peşin alıyorlar zaten 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten amerikadan ucuza almıştım , tekrar sıfırıyla değiştirdiler ürünü güzel bir davranış sonuçta
    Çoğu firmadan beklenmeyecek hareket sonuçta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nothingtodeclare

    Zaten amerikadan ucuza almıştım , tekrar sıfırıyla değiştirdiler ürünü güzel bir davranış sonuçta
    Çoğu firmadan beklenmeyecek hareket sonuçta

    Yakınlarım servisi iyi diye iPhone tercih ettiler ama telefonları da yılda 2 kere servislik oluyor. Başka marka olsa şikayet edip bir daha tercih etmeyeceklerini söyleyen insanlar (mesela Sony almam demişlerdi önceden), servis hizmeti iyi diye Apple'a bir şey demiyorlar. Benim için önemli olan açıkçası servislik olmamak. Sizi tenzih ederim ekran kırılmış ama görüşmede ses iletmemeden, parmak izi sensörü arızasına kadar bir sürü problemle uğraşan arkadaşımın ağzından bir kere bir şey duymadım bununla ilgili. Neyse


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam elektronik alet işi şans işi her cihaz servislikte olur yılda 1-2-3-4 kerede gidebilirsin servise hiçte gitmeyebilirsin bu şans işi her marka için bu geçerli . Türkiye de böyle ücretsiz değişim varmı bilmiyorum ben cihazı washington'dan aldım değişimi de washington yaptım ücret talep etmediler. Ben kendim düşürüp kırdım ve bunu da beyan etmeme rağmen ücret talep etmediler ama burdaki Apple bu işlemi yaparmıydı onu bilemem.

    Bence yine de düşünceniz biraz hatalı çünkü elektronik işi şans işi direkt.

  • sağolasın asus benim cebimi tam 5 yıl garanti kapsamına aldı hem öyle giriş seviyesindeki sayabileceğim zenfone2'yi asus dışlayanlar tekrar düşünün :/

  • Benim de kulaklığım bozulmuştu, ama çok iyi iletişim kurduğumuz için kulaklığın bozulup bozulmamış olduğuna bile bakmadan hemen yeni kutu getirip vermişti... :)

  • Mr. Jingles kullanıcısına yanıt

    Apple'ın ekranının garanti dahilinde değiştiği vs hikayelerini çok duydum :) Zamanında "ağbi telefonumu sıfırıyla değiştirdiler, epıl yağğ" diye millet övüyordu bunları. Sanırım Türkiye'deki suistimalin farkına vardılar. Garanti devam etse bile "tüketici hatası" deyip yolluyorlar. Tamir bile yok, git yenisini al diyorlar :D :D Alt tarafı bir şarj kablosu tamiri istemişim sözde teknik servisten.


    Yine zamanında "apple doğaya olan saygısından dolayı artık telefonları yenisiyle değiştirmeyecek, onarım yapacak" demişlerdi. O da yalan çıktı görünüşe göre :( Tamamen reklam amaçlı yapılan haberler görünüşe göre. Madem onarım yapacaksın verdiğim kabloyu onarsaydı. Ama sıfırını satmak her zaman daha karlıdır. Doğa saygısı vs hikaye.


    Not: İstanbul Zorlu'daki "resmi" teknik servis ne kadar iyidir bilgim yok. Ancak diğer illerdekiler resmi teknik servisleri olmadığı sürece müşteri memnuniyeti kazanması zor. Her bir teknik servisin kendi kuralları vs var çünkü. Adam akıllı teknik servis almak için "resmi" teknik servislerini geliştirmesi lazım Apple'ın. Macbook Air kullanıyorum. Cihazın donanımından, yazılımından memnunum, ancak şarj kablosu olsun kulaklıkları olsun beş para etmez. Yap adam akıllı örgü kablolu şarj kablosu, onu kullanalım. Bunun da kabloları soyulmaya başladı :D Teknik servise götürmeye korkuyorum. Bu sefer ne yalan uyduracaklar acaba :/


    Saygılarımla.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Psikolog Kedi -- 24 Mart 2021; 16:52:9 >




  • Bir önceki mesajınız ne demiştiniz? “Bahsettiğiniz konuyu hatırlamıyorum ancak 3.parti yazılımların cihazlara hasar vermesi sonucu oluşacak sorunlardan tabiki de cihaz üreticisi sorumlu tutulamaz.”

    Ben size bununla ilgili bir link vermişim. Buna öncelikle bir cevap vermeniz gerekiyor. Diyalog halinde olalım ama siz monolog halindesiniz.

    Yoksa Apple’ın doğa ayağına adaptör kaldırması zaten numara. Herkesin evinde şarj adaptörü var deyip adaptörü kaldırıyor ama kutu içersinde verdiği kablo bugüne kadar kutu içersinde sattığı adaptörlerle uyumlu değil. Ben zaten bu adaptör olayına en başından beri karşıydım. Keza kulaklık kaldırılması da ayrı bir rezillik. Her şeyden kısıp hunharca kâr etme içgüdüsü artık bu firmaların gözünü karartmış durumda. Apple her ne kadar paragöz olsa da servis konusunda en iyi hizmeti veriyor. Diğerlerini görüp yaşadıktan sonra anlıyor insan.




  • Mr. Jingles kullanıcısına yanıt

    Ekşi sözlükteki konudaki fotoğrafların hepsinin yerinde yeller esiyor maalesef ki. Kullanıcının bahsettiği ekran yanması özelliği benim kullandığım S8 telefonumda da var (telefonun pil, hücresel durumu vs gözüktüğü üst bar). Ancak çok uzun süre sonunda oldu bu yanık. Çok da dert ettiğim bir şey değil.


    Ayrıca gördüğüm kadarıyla ekşideki kullanıcı da ben de sözde "teknik" servislerinde yaşadık sorunları. Yaşadığım şehirde Apple'ın istanbuldaki servisi olsaydı cihazımı oraya götürür ve bende yaratacağı izlenim farklı ve belki de olumlu olacaktı. Ancak ne yazık ki apple'ın web sitesinde listelediği sözde teknik servislerine götürmek durumunda kaldım. Bahsettiğim bu teknik servisler apple dahil tüm telefon markalarına teknik servis sunmakta. Sonuçta 2015 yılında herkes apple apple diye övüyordu. Ben nereden bilecektim ki teknik servislerinin farklı muamele yapacaklarını ?


    Türkiye'deki çoğu kullanıcının hatası web sitesine dahi bakmadan internetteki dandik teknik servislere telefonlarını götürmeleri. Samsung ile sözleşmesi biten teknik servise inatla telefon göndermesi de hata ekşi sözlükteki kişinin. En azından ekşi sözlüğe yazılınca kullanıcıya dönüş yapmışlar.


    İnternet Apple'ın dandik kablolarının kopmuş fotoğraflarından geçilmiyor. Adamların umurunda değil kullanıcılar.

    Bir önceki mesajımda belirttiğim Magsafe cihazını bile servise götüremiyorum garantim bittiği için :D Apple'ın sitesinden canlı yardım alamıyorum garantim olmadığı için :D Abi parası neyse verecem. Bana adam akıllı bi servis önersin apple. O da yok adamlarda :D :D Ancak büyük olasılıkla at bunu yenisini al diyecekler. Parasıyla tamir bile ettiremeyeceğim :(





  • Eskidendi o yalnız şimdi hödük tipler halâ var ve sizinle iletişimi kesmek zorundayım diye uzaklaşan genius'ları kolundan tutup çeken insanlar var 😃

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hemen gidelim 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçek midir acaba?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2 kere Macbook Pro 13" Kelebek klavye değişimi + 1 kere ekranda arada çizgi çıkıyorlar diye ekran değişimi + aynı bilgisayarın garantisi bittikten 5 gün sonra SSD'si bozuldu diye bedava değişim yaptırdım. Ayrıca iPhone 6 da ses tuşuna sert basılıyor diyince 10 dk sonra yeninisini verdiler. Samsung servisine de zamanında telefonu bırakıyordum kullanıcı hatası diyip garantili telefona muayene ücreti alıyorlardı.

  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.