Canlı Yayın
Apple, yılın ürünlerini tanıtmaya hazırlanıyor. iPhone 17 serisi, AirPods'lar, yeni nesi işlemci, Apple TV, AirTag ve dahası...
Şimdi Ara

Apple AirPods (Tüm Modeller) [ANA KONU] (304. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Zeljko Obradovic , CCaGDaSS , d3athly , Sergenlu Daha Az
4 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 12 Misafir (2 Mobil) - 13 Masaüstü3 Mobil1 iOS
5 sn
17.785
Cevap
494
Favori
1.029.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 302303304305306
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kelcevat1976 K kullanıcısına yanıt
    Üretim tarihi kaç hocam? Bir üst mesajımda nerede olduğunu yazdım.
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Hocam yalnız ikimizin de aynı tarih olması tesadüf olamaz ve çok farklı tarihlerde almışız ürünü, AirPod'larda sistem biraz daha farklı aktif edince otomatik başlıyor olayı yok bunlarda o dediğiniz iCloud ile giriş yaptığınız cihazlarda oluyor.
  • EknCn kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen aynı kişi iade etmiştir.
  • Benim garanti tarihte sorun yok ürünün garantisini ben başlattım ama ürün ayıplı iste hata orada
    Apple AirPods (Tüm Modeller) [ANA KONU]

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Apple ile görüştüm muhtemelen evrak ile ilgili bir hata oluştu diyorlar, seri numarası vs girilirken karıştırılmış olabilir diyorlar.

    Bununla ilgili yurt dışı birimimiz var onlar ilgileniyor ama saat farkından dolayı şu an açık değiller öğleden sonra görüşebilirim onlarla dedi hepsiburada ile görüşün duruma göre bize dönün dendi.

    Bu arada 14 iş günü içerisinde ürünü iade etmek yasal hakkımız, bunu çalışan da belirtti yani yok hijyen şu bu diye iade almama şansları yok ki zamanında kulaklık iade ettiğimi bilirim.
  • Arkadaşlar n11 üzerinden gurgencler den airpods 2 aldım aranıza katıldım . Kesinlikle tavsiyem gurgencler gibi bilinen tanınan apple servislerini kullanın ayrıca ilginçtir garantisi 28 nisan başlangıçlı görünüyor 5 gün avantaj sağlamışlar . Bu firmayı öneririm ...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aldığımız kulaklığın garantisini başlatmazsak ne olur? Airpods pro'yu iade ettim amazona. Kulağımda ağrı yapıyordu. 2.nesile döndüm, ürün geldiğinde garanti başlatmazsam kendisi bir tarihte mi başlatıcak? Daha önceden 1.nesil almıştım. Onu da başlatmamıştım. Ki hoş, kontrol bile etmemiştim ama ;)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Hocam arkadaş konuşmuş apple la dediğim gibi olmuş. Bu cihazlar iphone lar gibi internete girme mevzusu olmadığı için belli bir tarihten sonra otomatk olarak garanti giriyorlarmış. Atıyorum belirli parti ürünleri apple hb ye verirken ptomatik tarih atıyormuş. EknCn arkadaşımız apple la görüştü öyle dediler. Zaten biz onunla defalarca konuştuk ürünün sıfır olduğu belli kokusundan vs. vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anatolianwarrior kullanıcısına yanıt
    Unutmayın Apple Temsilcilerinin hiç bir yetkisi yok, siz ne duymak istiyorsanız onu söylüyorlar ben o şahıslara güvenmiyorum.
  • Slifer45 kullanıcısına yanıt
    Hocam içiniz rahat olsun şimdi ben konuştum bir sorun yok size olayı anlatayım;

    Apple'ı aradım kendilerinin bununla ilgilenen özel bir birimleri olduğunu belirttiler önce bir Türk arkadaşla konuştum daha sonra beni özel bir birime bağlayacaklarını söylediler ve bu birimin İngilizce konuştuğunu belirttiler ve direkt bağladılar.

    Tabi ondan önce benden faturamı istedi e-arşiv olarak geldiğinden dolayı sorun olmadı direkt bir mail gönderdiler oradan gönderdim faturamı.

    Sanırım İrlanda'ya bağlandım ve orada İngilizce konuşan bayan bir arkadaşla konuştuk öncelikle böyle bir şey yaşadığınız için özür dilediğini vs belirtti emin olmak adına e-mail adresimi, telefon numaramı ve seri numarasını tekrar aldı benden.

    Bu kısımları geçtikten sonra bunun Apple ile alakalı olduğunu ve bununla ilgili çok şikayet aldıklarını ve ürünün sıfır olduğunu, yenilenmiş vs asla olmadığını belirtti.

    Neden böyle olduğunu da ekledi; Airpodlarda sistem çok farklı dedi normal de siz iPhone, iPad bilimum internete bağlanabilen bir ürün aldığınızda iCloud giriş yaptığınızda garantisi başlar çünkü internet bağlantıları var bu cihazların dedi ama Airpodlar'da işler değişiyor çünkü bu cihazların internet bağlantısı yok ve biz bazenleri resell firmaya (hepsiburada, mediamarkt vb.) gönderirken garantisini başlatıp gönderiyoruz dedi çünkü ne zaman faturalayacağını bilemiyoruz dedi.

    Bunun bir sorun olduğunu ve çözmeye çalıştıklarını bununla ilgili birçok şikayet aldıklarını belirtti İrlanda'dan bağlanan arkadaş.

    Defalarca sordum ürün yenilenmiş veya ikinci el değil de mi dedim hayır asla değil dedi hatta 3 farklı mh ile görüştüm zaten öyle bişey olsa biz sistemden görürüz merak etmeyin gönlünüz rahat olsun dediler.

    Hatta son konuştuğum kişi de belirtti böyle bişey olsaydı biz sistemden görürüz, yani firmalar ürünü sattığında bizi bildirmek zorundalar bizde sisteme işliyoruz öyle bişeyde anlaşılırdı seri numarasından merak etmeyin dedi.

    Türk arkadaşla konuştum hani dedim iade vs uğraşmıyım o zaman dedim yani gerek yok dedi kendisi siz tekrar alsanız da böyle bir sorun tekrar yaşayabilirsiniz belki de dedi.

    Tarihi düzelttiklerini Türk arkadaşın sistemden Nisan ayı olarak düzeldiğini benim sistemden görmenizin 24 saat süreceğini söyledi.

    Böylelikle bu defteri kapatmış olduk, ilgilenen arkadaşlara teşekkür ediyorum.

    Slifer45 hocam tek ricam sizden bana cihazınızın üretim tarihini söylemeniz, bizim Airpodlar aynı partide gelmiş sanırım. :)


    Buradan tüm Apple Destek ekibine ayrıca teşekkür ediyorum, beni dinleyip defalarca aynı şeyleri sormama rağmen sabırla cevap verdiler.

    Artık cihazımı gönlüm rahat kullanabiliyorum.




  • EknCn kullanıcısına yanıt
    Hocam açık bilgilendirme için teşekkür ederim. baktım şimdi 11/2019 yazıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Slifer45 -- 23 Nisan 2020; 15:15:30 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Slifer45 kullanıcısına yanıt
    Sizin tek yapmanız gereken Apple ile 5 dk görüşün garanti tarihim yanlış düzelttirmek istiyorum deyin faturanızı isterler gönderin o tarihe göre başlatırlar benim tam 2 yıl sınırlı garanti fatura tarihine göre başladı.


    Hocam ürünün kutusunun dışında alt tarafta seri numarası vs yazıyor ya onun sağ köşesinde yazıyor.

    11/19, 03/20 gibi yazar.
  • EknCn kullanıcısına yanıt
    Nasıl mantık o sacma benımkı 02/20 uretım ben baslattım garantıyı. Artı kendisini otomatık update güncelleyen cihaz garantiyi baslatamıyor öylemi? Hıkaye telefonla baglantıyı kurdumu telefon hallediyor zaten. Applecılar biraz okşamış bence. Sağlam laf çaksaydın onlara farklı konuşurlardı. Önce müşteriyi yumuşatıp sonra okşayıp sonrada tatli bir öpcuk ve ikna oluyorsun.baştan yumusatmadan sert cıkısacan biraz ve ne cevap verırlerse muhakakkak karşı cevabın olmalı. 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gemstoneblue kullanıcısına yanıt
    Bende öyle diyorum da arkadşları inandıramıyorum
    Apple Temsilcilerinin tek görevi müşteriyi sakinleştirip ne duymak istiyorsa onu söylemek..

    Bu adamlar madem garanti tarihini değiştirebiliyor demekki iade gelen cihazları tekrar paketleyip de satıyor olabilirler.
    Apple'ye bu konularda pek güvenim kalmadı.
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Eldekı fatura ne ıse ordan baslar. Maksat musterıyı ınandırmak ben cıhazımı yurtdısından aldım o anda netım yoktu geldım baktım 1 hafta onceden aktıve olmus baslamıs gosterıo ama cıhazda ne yazıo tahmını bıtıs tarıhı bu ne demek esneyebılır cunku bazı bılıncsızler cıhazı aktıve edıyor deneme amaclı olmadı koyuyor kutuya yada arka serı nodan bakarken aktıvede yapmıs olabılıyor yanlıslıkla bunlar olabılır bunlara lafım yok ama ınsan bı dunya verınce parayı hersey duzgun ıstıyor. Ama bu arkadas gule gule kullansından paketı hıc mantıklı degıldı tekrar oaket yapılmıs satısa konulmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gemstoneblue kullanıcısına yanıt
    Zaten bunun bir sorun olduğunu belirttiler, hepsi böyle vs denmedi.
    Hatta diğer arkadaşta aynı tarihte olması ve aynı firmadan alınmış olması bunun kanıtı niteliğinde, o arkadaş olmasaydı şüphe duyacaktım.
    Ki kendileri de dedi bununla ilgili geri bildirim alıyoruz biz buradan düzeltiyoruz dedi.

    Sistemi bilemeyiz ben onların dediklerini söyledim, zaten bu ürünler tamir edilip içi açılabilen ürünler değil yani yenilenmiş vs olma ihtimali yok ama olsa bile sıfır ürün koyabilirler.

    Ekmeğinin peşinde olan emekçilere sert çıkmanın gereği yok bir çözüme ulaşmaz tatlı dil her zaman en iyi silahtır, esnaf değil bu adamlar sert dil kullanasın.
    Eğer beni sizin tabirinizle okşayıp, tatlı bir öpücükle ikna etmek isteselerdi İrlanda'ya bağlamazlardı sanırım buradan çözmeye çalışırlardı.
  • EknCn kullanıcısına yanıt
    Airpodslar tamir edilebiliyor. Ücretli pil değişimi vs yapılıyor.
  • Uzun araştırmadan,epey de kararsızlıktan sonra hb’den aldığım AirPods Pro bugün elime geçti.Ürünün eşleşmesi zaten sorunsuz,garantisini ise aynen ilk nesil AirPods’da olduğu gibi manuel başlattım.Cihaz herhangi bir telefonla eşlenip otomatik olarak garantiyi başlatmıyor,aslında mantıklı çünkü hemen herkes Apple kimliği ile eşleştirerek hem Bul özelliğini aktif hale getirecektir,hem de Apple ekosistemindeki diğer cihazlarla kullanması mümkün olacaktır.Yurtdışı cihazlarında ise satıcı firma Apple ile satılan cihazın bilgilerini paylaştığında garanti devreye girebiliyor.Garantinizin tarihi ile ilgili sorun yaşadığınızda Apple ile telefon görüşmenizin akabinde e-mail ile devam eden yazışmalarda elinizdeki fatura veya yurtdışı evrağını göndererek de bu durumu çözebilirsiniz.Bu ve benzeri şekilde ilk nesil AirPods’un pil problemli sol kulaklığı,Apple Watch 2’nin korozyon problemi,iPad 6. nesilin pil sorunları yenileri ile değiştirilerek çözüme kavuştu.Kolay mı oldu?Hayır!Ama sabırla ve Apple ile sürekli görüşüp,takip ederek hepsinde haklılığımı ispat ettim ama Apple harici ürün kullanıyor olsam aynı şekilde sonuçlanır mıydı bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tyrell -- 23 Nisan 2020; 15:55:26 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    AirPods tamir edilmiyor,sorunlu olan parça (örnek tek sol kulaklık) yenisiyle değiştiriliyor.Hatta artık pil problemli iPad’i bile direkt yenisiyle değiştiriyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tyrell T kullanıcısına yanıt
    Öncelikle hayırlı olsun, üretim tarihi nedir cihazın hocam?
  • 
Sayfa: önceki 302303304305306
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.