Şimdi Ara

Apartman Aidat HAkkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
8.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 25
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 21 saat 42 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • kmlhyt (8 mesaj) sarikanarya567 (2 mesaj) Edeb'i Muamma (2 mesaj) BonezCrusher (2 mesaj) king0653 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (30 mesaj) Mobil (3 mesaj) Tablet (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı Özel >> Apartman Aidat HAkkında
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4721 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaslar yeni bir eve taşındım. bizim aptal yönetici aidat istiyor. bende makbuzu getir vereyim diyorum. apartmanda kimse makbuz almıyormuş makbuza gerek yokmuş diyor. yani saçmalıyor. bu şahsı nereye şikayet edebilirim. ne gibi yaptırımlar uygulanabilir.



    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Herkez veriyorsa ver sende.Aidat toplanması gerekir eğer yönetici varsa apartmanda.
  • Yarbay
    4721 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: BonezCrusher

    Herkez veriyorsa ver sende.Aidat toplanması gerekir eğer yönetici varsa apartmanda.

    yönetici var tabikide. aidat veririm zaten. ama makbuz neden kesmiyor. kesmesi gerekmezmi. yarın öbürgün bişrşey oldugunda parayı verdiğimi nasıl ispat edicem. hukuki işlemlerde herşey belgelere dayalı oluyo. lafla olmuyo
  • Yarbay
    3428 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kmlhyt

    quote:

    Orijinalden alıntı: BonezCrusher

    Herkez veriyorsa ver sende.Aidat toplanması gerekir eğer yönetici varsa apartmanda.

    yönetici var tabikide. aidat veririm zaten. ama makbuz neden kesmiyor. kesmesi gerekmezmi. yarın öbürgün bişrşey oldugunda parayı verdiğimi nasıl ispat edicem. hukuki işlemlerde herşey belgelere dayalı oluyo. lafla olmuyo

    Alıntıları Göster
    Kimse aidat için dava açmaz kaç para ki zaten büyük biryer olsa makbuz vs vardır 20-30 tl birşey heralde.




  • Yarbay
    4721 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: sarikanarya567

    Kimse aidat için dava açmaz kaç para ki zaten büyük biryer olsa makbuz vs vardır 20-30 tl birşey heralde.

    evet 30 tl. diyelimki bu yönetici kaza geçirdi. ailesi komple öldü. yeni gelen yönetici durumu düzeltmek adına herkesin aidatlarını vermesini istedi. bende yok dedim. oda kabul olmaz dedi ne olcak. yada tam tersi ben 3 aylık vermişken 7 aylık verdim dedim. ortada makbuz yok. biz hep böyle yapıyorduk dedim ne olcak. olmaz demeyin. hayatta herşey olabiliyo.
  • Yarbay
    3428 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kmlhyt

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarikanarya567

    Kimse aidat için dava açmaz kaç para ki zaten büyük biryer olsa makbuz vs vardır 20-30 tl birşey heralde.

    evet 30 tl. diyelimki bu yönetici kaza geçirdi. ailesi komple öldü. yeni gelen yönetici durumu düzeltmek adına herkesin aidatlarını vermesini istedi. bende yok dedim. oda kabul olmaz dedi ne olcak. yada tam tersi ben 3 aylık vermişken 7 aylık verdim dedim. ortada makbuz yok. biz hep böyle yapıyorduk dedim ne olcak. olmaz demeyin. hayatta herşey olabiliyo.

    O kadar düşük aidatlarda genelde makbuz vs. olmaz defter olur oraya yazarlar,en azından bizim binada öyle oluyor aidat 20 tl.




  • Binbaşı
    1022 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sarikanarya567

    quote:

    Orijinalden alıntı: kmlhyt

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarikanarya567

    Kimse aidat için dava açmaz kaç para ki zaten büyük biryer olsa makbuz vs vardır 20-30 tl birşey heralde.

    evet 30 tl. diyelimki bu yönetici kaza geçirdi. ailesi komple öldü. yeni gelen yönetici durumu düzeltmek adına herkesin aidatlarını vermesini istedi. bende yok dedim. oda kabul olmaz dedi ne olcak. yada tam tersi ben 3 aylık vermişken 7 aylık verdim dedim. ortada makbuz yok. biz hep böyle yapıyorduk dedim ne olcak. olmaz demeyin. hayatta herşey olabiliyo.

    O kadar düşük aidatlarda genelde makbuz vs. olmaz defter olur oraya yazarlar,en azından bizim binada öyle oluyor aidat 20 tl.

    Alıntıları Göster
    aidat istenmesi doğal ancak makbuz vermesi gerekiyor.makbuz vermezse şu dairedeki şu kişiden şu kadar para aldım diye bir kağıt yazıp imzalayabilir.
    |
    |




  • Yarbay
    4721 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: sarikanarya567

    quote:

    Orijinalden alıntı: kmlhyt

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarikanarya567

    Kimse aidat için dava açmaz kaç para ki zaten büyük biryer olsa makbuz vs vardır 20-30 tl birşey heralde.

    evet 30 tl. diyelimki bu yönetici kaza geçirdi. ailesi komple öldü. yeni gelen yönetici durumu düzeltmek adına herkesin aidatlarını vermesini istedi. bende yok dedim. oda kabul olmaz dedi ne olcak. yada tam tersi ben 3 aylık vermişken 7 aylık verdim dedim. ortada makbuz yok. biz hep böyle yapıyorduk dedim ne olcak. olmaz demeyin. hayatta herşey olabiliyo.

    O kadar düşük aidatlarda genelde makbuz vs. olmaz defter olur oraya yazarlar,en azından bizim binada öyle oluyor aidat 20 tl.

    bundan önceki apartmanda aidat 25 tl idi. parayı veriyodum makbuzu alıyodum. defter makbuz farketmez. benim verdiğime dair resmi bir kanıt göreyim sorun yok. o zaman söyleyeyim defteri getirsin. gözümün önünde yazsın.
    |
    |




  • Teğmen
    214 Mesaj
    Verdim de. Aksini kanitlarsan iki katini veriyim de.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    672 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    pofeenk


    ya bu nasıl aç gözlülük. o yönetici dedigin adam para toplanmazsa kendi cebinden ödüyor temizlikci kisiye parasini. 30 tl versen ölecekmisin
  • Yarbay
    4721 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: pofeenk

    ya bu nasıl aç gözlülük. o yönetici dedigin adam para toplanmazsa kendi cebinden ödüyor temizlikci kisiye parasini. 30 tl versen ölecekmisin

    dostum aç gözlü olan sensin. ben para vermicem demiyorumki. makbuzu versin parasını vereyim diyorum. anlamadın herhalde. çok zenginsen sen yolla bana her ay 30 tl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kmlhyt -- 27 Kasım 2013; 21:24:39 >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    424 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kmlhyt

    quote:

    Orijinalden alıntı: pofeenk

    ya bu nasıl aç gözlülük. o yönetici dedigin adam para toplanmazsa kendi cebinden ödüyor temizlikci kisiye parasini. 30 tl versen ölecekmisin

    dostum aç gözlü olan sensin. ben para vermicem demiyorumki. makbuzu versin parasını vereyim diyorum. anlamadın herhalde. çok zenginsen sen yolla bana her ay 30 tl

    Alıntıları Göster
    Her aidat ödendiğinde makbuz almanız gerekir. Size tavsiyem "6 aylık peşin vereceğim ama makbuz verirseniz" deyin o zaman bir çözüm yolu bulabilirsiniz.




  • Yarbay
    4721 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: ghn

    Her aidat ödendiğinde makbuz almanız gerekir. Size tavsiyem "6 aylık peşin vereceğim ama makbuz verirseniz" deyin o zaman bir çözüm yolu bulabilirsiniz.

    valla makbuzu verirse parayı vermezse b.... alır. kendisi bilir.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    886 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kmlhyt

    quote:

    Orijinalden alıntı: ghn

    Her aidat ödendiğinde makbuz almanız gerekir. Size tavsiyem "6 aylık peşin vereceğim ama makbuz verirseniz" deyin o zaman bir çözüm yolu bulabilirsiniz.

    valla makbuzu verirse parayı vermezse b.... alır. kendisi bilir.

    Alıntıları Göster
    Bizdede makbuz veriyorlar
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Özgür1616

    Bizdede makbuz veriyorlar

    Alıntıları Göster
    biz pos makinesiyle 1 yıllık aidatı 2 taksit yapıyoruz
    |
    |
  • Adam isterse şu daire vermedi diyebilir,makbuzda yok her türlü yaptırımı da uygular.
    Yaptığın çok mantıklı isterse 5 lira olsun,makbuz şart.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UçamayanZüperGahraman -- 27 Kasım 2013; 22:20:52 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1690 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: UçamayanZüperGahraman

    Adam isterse şu daire vermedi diyebilir,makbuzda yok her türlü yaptırımı da uygular.
    Yaptığın çok mantıklı isterse 5 lira olsun,makbuz şart.
    3-5 daireli apartmanda normal sayılabilirdi.15-20 daireli apartmanlarda makbuz sistemi olmalı.unutulur kafada onu mu tutacak adam.elde evrak var.rica edeceksin hocam kime şikayet edebilirsin ki.
    veya sen bi tablo yap aidatı aldığına dair o imza atsın
    |
    |
  • Yüzbaşı
    712 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: UçamayanZüperGahraman

    Adam isterse şu daire vermedi diyebilir,makbuzda yok her türlü yaptırımı da uygular.
    Yaptığın çok mantıklı isterse 5 lira olsun,makbuz şart.
    Apartman yönetimi tahsilat makbuzu vermese dahi, size parayı aldığına ilişkin yazılı bir belge sunmalıdır. Bu amaçla boş bir kağıda "... ayı aidat bedeli olarak ........ TL tutarı ............... isimli şahıstan teslim aldım" yazabilir ve bu kanunen geçerlidir.

    Apartman aidatını ödememeniz halinde Kat Mülkiyeti Kanunu 20. madde devreye girer ve yöneticiniz aidat borcunuzun aylık günler hesabıyla %5 gecikme tazminatı ile birlikte tahsili için aleyhinize icra takibi başlatabilir. Kendisi işletme projesini kanuna uygun şekilde size tebliğ ettiğini, yaptığı harcamaları ve sair hususları kanıtlayabilir ancak siz bu durumda ödeme yaptığınızı kanıtlayamazsınız. Ve böyle bir durumda hem ödemediğiniz iddia edilen aidat bedellerini %5 gecikme tazminatlı olarak öder, hem de talep edilirse %40 icra inkar tazminatı ödemek zorunda kalabilirsiniz.

    Benim tavsiyem, yönetime bir ihtar çekerek makbuz verilmemesi nedeniyle mağduriyetinizin oluşacağını bildirip, yönetim tarafından banka hesabı açmalarını talep etmeniz yönünde olacaktır. Bugüne kadar yaptığınız bütün ödemeler için yöneticinizden en üstte örneğini verdiğim boş kağıda yazılı makbuz almanızı öneririm. Hiç kimse işletme defterinin kaybolmayacağını, yırtılmayacağını, zayi olmayacağını garanti edemez...


    Av. Ece SAKA'dan alıntıdır.

    Ekleme: Kat mülkiyeti kanununa göre her apartman yöneticisinin muteber bir bankada kendi adına fakat yönetici vasıfı belirtilcek şekilde hesap açılması zorunludur. Siz de ödemenizi bankaya yaptığınızda kişilerle uğraşmamış olursunuz ve elinizde geçerli bir kozunuz olur.
    İyisimi yöneticinize Kat Mülkiyet Kanununu iyice bir okumasını söyleyin hatta apartman toplantısında bunu herkese belirtin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burglar08 -- 27 Kasım 2013; 23:34:10 >
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: rfssfr

    3-5 daireli apartmanda normal sayılabilirdi.15-20 daireli apartmanlarda makbuz sistemi olmalı.unutulur kafada onu mu tutacak adam.elde evrak var.rica edeceksin hocam kime şikayet edebilirsin ki.
    veya sen bi tablo yap aidatı aldığına dair o imza atsın

    Alıntıları Göster
    30 lirayla nasıl dönüyor. Kapıcı yok heralde. Biz 80 lira veriyoruz 24 daire. Bir kapıcı var kadın ne zaman görsem ya evinde ya da okula çocuğunu almaya gitmiş yaptığı haftada 1 temizlik ve günde 1 çöpleri toplamak karşılığında 1 ev veriyoruz elektrik su doğalgazını ödeyip sigortasını yatırıyoruz cidden kebap valla bense aşağı ykarı aynı para için 10 saat program yazayım.




  • Yarbay
    6495 Mesaj
    Yönetici cins.. Ortak parayla alsın kırtasiyeden bir koçan makbuz, herkese versin..

    Sizin de cinslikte ondan aşağı kalır yanınız yok.. Adam ölse ailesinin hiç işi yokmuş gibi sizden iki kere aidat alacak..
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Instagram takipçi satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,610
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.