|
Resimde de görülebileceği üzere 27.04.2025 akşamında Turgut Özal Bulvarı'nda (Samsun Yolu) 69 KM/saat hızla seyrederken ikinci kademede (%30-%50) hız cezası yemişim. Fakat bilenler bilir, bilmeyenler de ABB'nin yaptığı paylaşımda görebilir, bu yolda hız sınırı 82 KM/saattir. Cezanın maddesinden hesapla polis memuruna göre ise bu yolda hız sınırı 82 değil 50 KM/saat. Pazartesi günü konu ile ilgili Sulh Ceza Hakimliğine itiraz dilekçemi ibraz edeceğim fakat konuyla ilgili bilgisi/tecrübesi olan varsa diye burada da paylaşmak istedim. ![]() ![]() |
| _____________________________ |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






