Şimdi Ara

Ankara Reis Opel servise araba teslim ederken iki kere düşünün derim

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 08 Ekim 2012 tarihinde Opel Vectra C marka otomobilimi eksperin arabama bakması için trafik kazası tutanağıyla birlikte Ankara Eskişehir yolundaki Reis Opel servisinine bıraktım. Aynı gün saat 13:20’de arabamı teslim almaya geldiğimde, hasar danışmanı arkadaş arabamın dışarıda olduğunu söyleyip anahtarımı teslim etti. Dışarıyı çıktığımda arabamı bulamadım. Bu durumu o sırada dışarıda bulunmakta olan Servis Müdür yardımcısına ilettim. Servis müdür yardımcısı telefonla görüştükten sonra, arabamın farlarını açık unuttuklarını için akümün boşaldığını ve arabamın stok otoparkına çekildiğini belirtti. Birlikte oraya gittiğimizde, arabamın toprak zeminli otoparkta kazalı, araçların arasında en uç kısımda durduğunu gördüm. Akü takviye cihazını getirip yanımda arabaya bağladılar ve marşa basmamı istediler. Marşa bastığımda arabam çalıştı. Bu sırada şiddetli olarak yol bilgisayarı ekranının dalgalandığını gördüm ve ekranın sağ tarafında siyah lekeler oluştuğunu fark ettim ve servis müdür yardımcısına aksaklığı ilettim. Arabamı servise çektiler ve bilgisayara bağlayıp kontrol ettiler, sorunu anlamaya çalıştılar ama bir çözüm bulamadılar. LCD ekranlarında akü takviyesi yapılırken fazla voltaj akımından kaynaklı sıkıntılar olabileceğini, arabamı yol bilgisayar ekranı hatasız olarak servise teslim ettiğimi, ekranın onarılmasını ve gerekirse yenisi ile değiştirilmesini servis müdür yardımcısına ilettim. Servis müdür yardımcısı, aracı teslim alan personelin teslim alırken ekranı kontrol etmediğini, aracın geldiğinde ekranın böyle olabileceğini ve bir şey yapamayacaklarını belirtti. Yani aracın geldiğinde böyle olabileceğini ima ederek, müşteriyi yalancılıkla itham edecek bir üslup kullandı.

    Hasar danışmanı tarafından yapılan detaylı kontrolü (aracın içine bakılarak motor arıza lambalarının dahil kontrol edildiğini, teslim tutanağına ekranla ilgili herhangi bir not düşülmediğini) müteakip yetkili servise teslim edilen araçla ilgili bu tarz suçlayıcı ifadelerin mesnedi olmadığını vurgulamak istiyorum.

    Tartışmalar devam ederken aracımın farlarının tekrar açık unutulması sonucunda, marşın tekrar basmadığını, ikinci kez takviye yapılarak aracımın çalıştırıldığını dile getirmek istiyorum. Farlar açık kaldığında ikaz sesi olmasına karşın yapılan ve tekrar eden hatadan, personelin ilgisiniz olduğu anlaşılmaktadır.

    Yapılan hatanın telafi edilmesi yoluna gidilmeksizin müşteriyi suçlayıcı bir tarzla karşılık verilmesinden, aracın araç teslimat alanı dışında müşterinin yanında aküsü takviye edilerek çalıştırılıp teslim edilmeye çalışılmasından ve hataların tekrar etmesinden son derece memnuniyetsiz olduğumu belirtmek istiyorum. Bu yüzden Reis oto ya araç bırakacaksanız iki kere düşünün derim.







  • Teşekkür ederim. önümüzdeki hafta arabamı bakıma götürmeyi düşünüyorum. reis olmayacak...
  • Servislerde çirkef olmak lazım yoksa iş yapmıyorlar. Size yalancı itmahında bulunan şahsın boğazına yapışsaydınız karşınızda el pençe divan dururlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • reis otomotive giderken 2 defa düşünün parça değiştimi, başka bir bayiye gidip o parçanın orjinaliğini kontrol ettirin , bir dediği diğerini tutmayan bir serviscilik anlayışları var
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.