Şimdi Ara

★ Android 7.1.1 ★ SONY XPERIA™ Z5 KULÜBÜ ★ BL UNLOCK & ROOT & KERNEL & RECOVERY & ROM ★ (697. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.314
Cevap
122
Favori
513.441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 695696697698699
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • acemi33 A kullanıcısına yanıt
    Hocam ankarada o kadar verme şansınız olmuş keşke bir kez de teleservisi deneseydiniz. Ankara içinde hep tavsiye ettiğim yerdir. Tavsiye ettiklerimde de hiç sıkıntı çıkan olmadı.
  • ouzqan kullanıcısına yanıt
    Teleservice artık sonylere bakmıyor. Necatibeydeki dükkan da samsung a dönüştürüldü bildiğim kadarıyla

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tavsiyeleriniz için teşekkür ediyorum.geçen ay eşimin telefon z5 i kamera lensi çizik diye gönderdim.kasada bayA çizik vardı.kvk ankara hem kamera lensi hemde tüm kasayı sıfır değişmişti.telefon aldığımızda gözlerime inanamadım sıfır cihaz gibiydi.
    Kvk ankara ikinci deneyimim ve cuma günü muhtemel cihazı teslim alacağım .Sorun olacağını düşünmüyorum.

    Bu arada TELESERVİS KAPANDI.SONY CİHAZLARA KVK BAKIYOR.SONY tr de kapandı sanırsam.tr ye sony cihazı resmi yollardan gelmeyecek.
    Telefon cuma günü teslim alacağım, tüm testleri yapınca eksik fazla neysee buradan yazarım.hepinize teşekkür ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kapandığını bende biliyorum hocam keşke benim cevapladığım mesajı da okusaydın o zaman neden öyle yazdığımı anlardın.



    @CorelDraw04 hem teleservis türkiyeden çıktı hemde sony nin telefon kısmı hocam.
  • Arkadaşlar geçen hafta telefon geldi. Teslim aldım.Gayet güzel şekilde yapılmış. Anakart değişmiş diye ibare var. Anakart değişmiş ise ekranda leke nasıl giderildi merak ediyorum. Bu arada dış çerçeve komple değişmiş.
    Yani kvk bunca şikayete rağmen benim telefonum yapıldı gönderildi.
    Telefon ise önceki telefona göre çizik kasa değiştiği için sıfır gibi olmuş. Ama üzülerek söylüyorum bir kaç gün telefon aşırı ısınıyor du.Bu sabah telefonu yeniden başlatınca alt kısımda 3 cm boyunda beyaz bir çizgi var çizgi derken kahta kalem çizgisi gibi beyaz uzaktan pek belli etmiyor ama yakında bakınca yada beyaz temada belli ediyor. Tahminen aşırı ısınıyordu ki oyun falan oynaman sadece sosyal medya haberler Vs buna rağmen aşırı ısınması ekranda leke çıkardı ama beyaz şekilde, hoparlör ise sanki hafif tiz gibi.
    Şimdi garantisi olan bu telefonu ne yapayım. Ben şahsen soğudum telefondan. Ücret iadesi yada üst model isteme hakkım varmı ne yapayım. Sizden cevap bekliyorum. Şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CorelDraw04

    Arkadaşlar geçen hafta telefon geldi. Teslim aldım.Gayet güzel şekilde yapılmış. Anakart değişmiş diye ibare var. Anakart değişmiş ise ekranda leke nasıl giderildi merak ediyorum. Bu arada dış çerçeve komple değişmiş.
    Yani kvk bunca şikayete rağmen benim telefonum yapıldı gönderildi.
    Telefon ise önceki telefona göre çizik kasa değiştiği için sıfır gibi olmuş. Ama üzülerek söylüyorum bir kaç gün telefon aşırı ısınıyor du.Bu sabah telefonu yeniden başlatınca alt kısımda 3 cm boyunda beyaz bir çizgi var çizgi derken kahta kalem çizgisi gibi beyaz uzaktan pek belli etmiyor ama yakında bakınca yada beyaz temada belli ediyor. Tahminen aşırı ısınıyordu ki oyun falan oynaman sadece sosyal medya haberler Vs buna rağmen aşırı ısınması ekranda leke çıkardı ama beyaz şekilde, hoparlör ise sanki hafif tiz gibi.
    Şimdi garantisi olan bu telefonu ne yapayım. Ben şahsen soğudum telefondan. Ücret iadesi yada üst model isteme hakkım varmı ne yapayım. Sizden cevap bekliyorum. Şimdiden teşekkürler
    sözde benim telefonuma da 'cihaz yenisi ile değiştirildi' ibaresi vardı

    bu kvk adama iteliyor benden söylemesi.
    git para iadesi yada hakem heyetine başvur. paranı geri al. yada sıfır kutusunda cihaz iste

    yukarıdaki maceramı okursan ne demek istediğimi anlarsın




  • Yani şunu diyorum telefonu tekrar kvk ya göndereyim mi izlenecek yol nasıl onu öğrenmek istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CorelDraw04

    Yani şunu diyorum telefonu tekrar kvk ya göndereyim mi izlenecek yol nasıl onu öğrenmek istiyorum.
    BİR KAÇ DEFA DAHA GÖTÜR AYNI SORUNLAR DEVAM EDERSE TÜKETİCİYE BAŞVUR HİÇ AFFETME
  • acemi33 A kullanıcısına yanıt
    Ben şehirdışından gönderiyorum ve benim için çok zor oluyor. Bu ekran da beyaz bir çizgi oluştu. Güya değişmiş ekran. Şöyle yapsam üst model cihaz değişimi acaba netice ne olur böyle bir hakkım var mı... Şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CorelDraw04 kullanıcısına yanıt
    Hocam kaç aydır kullanıyorsunuz bu cihazı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BRC_KHAN kullanıcısına yanıt
    Bir yıl oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CorelDraw04 kullanıcısına yanıt
    Şimdi 6502 sayılı kanuna göre seçimlik haklarınızı değerlendirelim.

    1.si cihazınız 6. ayı kazasız belasız atlattığı için ürününüz "Ayıplı Mal" statüsüne girmeyeceğinden bundan sonrasında koşulşuz şartsız değişim talep etme gibi bir hakkınız yok, hele ki bir üst modeli talep etmek gibi bir hak söz konusu bile değil, o insiyatif tamamen Sony'e ait.
    2.si cihazınızın tamir süresi 20 iş gününü geçmiş ise cihazın benzer modeli ile değiştirilmesini garantörünüzden (Burada KVK oluyor) talep edebilir ya da fatura bedelinin eksiksiz iadesini isteyebilirsiniz.
    3.sü cihaz aynı sorundan ötürü 2 den fazla kez servise yatmışsa cihazın değişimi için garantörünüze müraacat edebilirsiniz fakat yeni gelecek cihaz 0 kutulu değil, SWAP dediğimz değişim cihazlarından olacaktır.
    4.sü hiç bunları beklemeden hemen neticeye ulaşmak istiyorsanız e-devlet üzerinden Tüketici Hakem Heyetine meramınızı (bu hikayede:"Cihazımdaki ekran sorununun çözüme kavuşması adına KVK Teknik servisine garanti kapsamında müracaat ettim fakat cihazımdaki hatayı gideremediler.... fatura bedelimin tarafıma iade edilmesini istiyorum." vb.) ortaya koyan bir e dilekçe doldurup gerekli servis kayıtlarının pdf hali ile beraber postalayacaksınız. İnceleme için bilirkişi tarafından çağrılana kadar da cihazı sağlam tutmaya çalışacaksınız.

    Ben şahsen vakit kaybetmeden THH'a müracaat etmenizi öneririm, seçim sizin.




  • Fatura bedelim o zaman dolar düşüktü güncel tutarı istesem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CorelDraw04

    Fatura bedelim o zaman dolar düşüktü güncel tutarı istesem
    sadece fatura bedelini ödüyorlar. ben 2499 tl ye almıştım 2015 te

    mahkeme de 2499 tl nin iadesi için karar verdi.
  • acemi33 A kullanıcısına yanıt
    Ben z5 dual 1230 tl ye almıştım. Şimdi üç ay mahkeme heyeti falan uğraşmak istemiyorum nasılsa garantisi var mantıklı olan servise göndermek ama değişim talep edecem.
    Bu arada panel bilgisini nereden öğreniyoruz. Hangi panel kullanılmış bende iki z5 var biri koyu biri açık şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ★ Android 7.1.1 ★ SONY XPERIA™ Z5 KULÜBÜ ★ BL UNLOCK & ROOT & KERNEL & RECOVERY & ROM ★ telefon genellikle şarjdayken böyle hata veriyor. Neden olabilir fikri olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Batarya değiştiren oldu mu hiç? İlk aldığım 12 ay rahat 2 gün gidiyordu. Telefon 2,5 yıllık oldu. Batarya erken bitiyor artık bayağı.
    Değiştirsem eskisi gibi olur mu süresi
    Nerde değiştirmemi tavsiye edersiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _dangerfull kullanıcısına yanıt
    Google play hizmetlerinin verilerini temizle hocam. Düzelmez ise bi format at sorun giderilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kerotobil K kullanıcısına yanıt
    Kvk harici neresi olursa olsun çıkma harici kimse orjinal parça takmamak hocam. Tavsiyem Kvk dan yana. Yan sanayi bataryalar her daim riskli ve orjinal kadar dayanıklı olmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ouzqan -- 5 Mart 2019; 8:57:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xperia z5 için öenerebileceğiniz android 8 veya 9 rom var mı?
  • 
Sayfa: önceki 695696697698699
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.