Şimdi Ara

AMAZONDA SATILAN J7 PRIME 990TL CİHAZ ELİME ULAŞTI SORUN BÜYÜK DİKKATLİ OLUN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
52
Cevap
1
Favori
13.298
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 33
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 gün 11 saat 25 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 7
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • garuda (9 mesaj) edirneli86 (4 mesaj) ÖZELKUVVET (3 mesaj) marmarafb (2 mesaj) oceanx35 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (22 mesaj) Mobil (26 mesaj) Mini (3 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar Konu Dışı >> AMAZONDA SATILAN J7 PRIME 990TL CİHAZ ELİME ULAŞTI SORUN BÜYÜK DİKKATLİ OLUN
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1604 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar malum amazon açılışa özel fırsat ürünlerinden olan samsung j7 prime 990TL den aldım kullanmak için, telefon bugün elime ulaştı ama faturada yada irsaliyede imei no yazmıyor, garantiden faydalanabilmemiz için faturada imei no yazılmış olması gerekiyor aksi taktirde bu faturayı türkiyedeki tüm j7 prime cihazlar için kullanılabilir yani imeisiz faturanın hiçbir hükmü yok, kimseyede ıspt edemezsiniz bu faturanın bu cihaza ait olduğunu. Amazona web üzerinden ulaştım ama aldığım cevap 3 yaşındaki çocuğa verilmeyecek cinsten cidden güldürdü beni hanım abla

    yani işin özü yarın birgün telefon arızalandı garantiye yolladık ve samsung faturada imei yazmadığı için garantiye bakmazsa napacağız, anladığım kadarı ile satıcısı amazon olandaaldığınız hiçbir cep telefonunda imei yazmıyor. Cihazı satarken bile faturanın bu cihaza ait olduğunu ıspat edemem, yada telefonunuz çalınsa savcılığa suç duyurusunda bulunsanız telefonunuz bulunsa bile faturada imei yazmadığından ıspat edemeyiz. Bu nasıl iş anlamadım amazon dedik buda tırt çıktı yazık yaa




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi garuda -- 21 Eylül 2018; 23:55:39 >







  • YANLIŞ BİLGİ VERMEYİN

    Samsung faturaya bakar. Bizzat kendi tecrübemden yola çıkarak söylüyorum. Büyük harflerle yazayım ki herkes okusun kimse mağdur olmasın:

    SAMSUNG FATURAYA BAKAR

    Apple bakmaz, doğru. Huawei de emin olmamakla birlikte bakmıyordu galiba. Ama Samsung bakar.

    Peki, faturanız yok. Ama cihaz yeni. Ne olacak?
    Samsung bu koşulda cihazın üretim tarihinden itibaren 2 yıl garantiyi sayıyor. (PhoneInfo programı var Samsung için playstore'da indirin orada yazar)

    YANİ SAMSUNG FATURAYA BAKAR.
    Bizzat Samsung servisiyle yaşadığım konuşmalardan biliyorum...

    YANLIŞ BİLGİ verip mesuliyet almayın...
    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak en büyük sorunu bu ülkenin. Ayrıca zaten konuyla sıcak fırsatların alakası da yok, bu da başka bir olay.
    Bakın kocaman yazıyla yazıyorum: GARANTİ İÇİN FATURAYA GEREK YOK HATTA SİZE KİMSE FATURA SORMAZZZZZZ...
    Umarım anlatabilmişimdir. Azıcık bir google araması yapıp bunu sen de öğrenebilirdin ama amacın bağcıyı dövmek olduğu için aramaya gerek yok tabi...

    Ekleme: Yukarıda fatura olmadan bazı maddelerde sorun çıkarıyorlar hatta isim farklılığından bile sorun çıkıyor denmiş. Cidden çıldırmamak elde değil, Anadolu'nun bir çok yerinde teknik servis yok ve telefonlarını kargo ile başka şehirlere servise yolluyorlar. Hangi fatura ismi hangi fatura arkadaşım? Kargo ile yollanıyor diyorum aloooo.
  • Yüzbaşı
    875 Mesaj
    İncehesap da IMEI yazmıyor. Amaç ne acaba?
    |
    |
  • Binbaşı
    1220 Mesaj
    Samsung faturaya bakmıyor ki özel cihazla telin imeiyi okuyor garantisi varmı yokmu görünüyor
  • Binbaşı
    1609 Mesaj
    Faturada imei yazma zorunluluğu olduğundan emin misiniz? Ben öyle bir zorunluluk olduğunu duymadım
  • Binbaşı
    1604 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: fezalii

    Faturada imei yazma zorunluluğu olduğundan emin misiniz? Ben öyle bir zorunluluk olduğunu duymadım
    çalınma durumunda ne olacak? nasıl ıspat edeceğiz
  • Yüzbaşı
    349 Mesaj
    Bugüne kadar 4 telefon verdim garanti kapsamında 2 asus, iphone ve samsung hiçbirinde fatura sormadılar. no panic yani.
  • Yüzbaşı
    452 Mesaj

    İyice araştırmadan bu şekilde başlık açmayın bence
    garuda kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    349 Mesaj

    sen telefonun kutusunu kaybetme yeter. orda imei yazar.
    |
    |
    garuda kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    93 Mesaj
    Faturada imei zorunluluğu olduğunu düşünmüyorum. Garanti kapsamında cihazlar.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    463 Mesaj
    yahu arkadaslar iyice koyuna dondunuz



    EVET SERVISLER FATURASIZ URUN KABUL EDIYOR



    AMA



    FATURASIZ ANAKART , EKRAN DEGISIMI ya da CIHAZ DEGISIMI / UCRET IADESI YAPMIYOR



    heleki SAMSUNG!!! TAM BIR FACIA BINLERCE OLAY ANLATABILIRIM en kisasi fatura adina degilse bile zorluk cikariyor! ( kabul etmiyor demiyorum cok ugrastiriyor ankaradaki tum servisler icin gecerli bu durum diger illerde farklilik olabilir)



    ONUN DISINDA HERSEYI GECIN sen urunun bugun aldin ama adam stoktan gondermis faturasiz verdigin zaman fabrika cikis tarihini garanti kabul ediyor yani 3 ay ile 1 yil arasinda GARANTIDEN KAYBIN OLUYOR!!!



    EN BASIT COZUM ISE IMEI YOKSA KUTUNUN UZERINDEKI STICKERLARDAN BIRINI FATURANIN USTUNE YAPISTIR eski satis mantigi ile birazda uslubuna dikkat edersen bisey oldugunda kotarirsin
    |
    |
  • Teğmen
    137 Mesaj
    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak en büyük sorunu bu ülkenin. Ayrıca zaten konuyla sıcak fırsatların alakası da yok, bu da başka bir olay.
    Bakın kocaman yazıyla yazıyorum: GARANTİ İÇİN FATURAYA GEREK YOK HATTA SİZE KİMSE FATURA SORMAZZZZZZ...
    Umarım anlatabilmişimdir. Azıcık bir google araması yapıp bunu sen de öğrenebilirdin ama amacın bağcıyı dövmek olduğu için aramaya gerek yok tabi...

    Ekleme: Yukarıda fatura olmadan bazı maddelerde sorun çıkarıyorlar hatta isim farklılığından bile sorun çıkıyor denmiş. Cidden çıldırmamak elde değil, Anadolu'nun bir çok yerinde teknik servis yok ve telefonlarını kargo ile başka şehirlere servise yolluyorlar. Hangi fatura ismi hangi fatura arkadaşım? Kargo ile yollanıyor diyorum aloooo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bar_Fedaisi -- 22 Eylül 2018; 0:30:0 >
  • Yüzbaşı
    464 Mesaj
    adam harbi harbi inanıp konu açmış bir de o kadar yazi yazmış ya cahil desen küfür yersin
  • Teğmen
    122 Mesaj
    Simdi soyle bir sikinti vardir ki cok dogru evet servis imei den cihazi aliyor faturasiz ancak cihazin piyasaya surulme tarihi ile satis tarihi farkli olabilir arada yani cihaz bir yil once uretilmis ve sen bugun aldiysan faturasiz cihazina bir yil garanti kapsaminda bakarlar bir yil sonra cihaziniz garanti kapsaminda degil der servis ama ben alali bir yil oldu dersin o zaman faturayi ibraz edin derler.basima geldigi icin biliyorum zar zor faturayi bulup garantiden yararlanmistim
  • Yüzbaşı
    408 Mesaj
    Faturada imei yada cihaz seri no şunun için önemli fatura olmasa bile servis cihaza bakar ama garantiyi ürünün türkiyeye girdiği tarihten başlatıyorlar heralde. Lenovo tablet vardı fatura kayıp garantiden onarım sağlandı ama garantinin bitmesine kalan süre sistemlerinde daha az gözüküyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 01virüs01 -- 22 Eylül 2018; 0:33:51 >
    |
    |
  • Yarbay
    2541 Mesaj
    GG den 4 tane telefon aldıö faturada yazıyor ama garanti de hiç sormuyorlar fatura. Sistemlerinden kontrol ediliyor. Garanti konusunda rahat olun ama THH vs resmi işlemlerde sorun olabilir.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
valorant points
bankacılar
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,437
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.