Şimdi Ara

Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (4045. sayfa)

5 sn
331.670
Cevap
8.115
Favori
72.882.453
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1591 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 40434044404540464047
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hb'den aldığım laptopun garantisi de 2-3 ay önce başlatılmıştı. tüketici haklarınızı keşke öğrenseniz ilk önce, ondan sonra gidip amazon'dan şapkadan tavşan çıkarmasını istiyorsunuz. fatura tarihinin başlangıcı sizin garanti sürenizin başlangıcıdır.


    amerika ve ingiltere'de konuştuğum aptal hintli customer serviceleri görseniz bir de. her müşteri temsilcisinin %100 her şeyi bilme gibi bir imkanı yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hey Jude. -- 18 Eylül 2021; 1:3:15 >
  • Impakt kullanıcısına yanıt
    Ürünün paketini siz açmadınız mı ? İade ürün belli olur zaten. Paketi siz açtıysanız ürün sıfırdır bu kadar basit.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freedom77 -- 18 Eylül 2021; 1:2:39 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ürün eğer sıfır ise garanti sorgulamada gözüken garantiyi ciddiye almanıza gerek yok. Siparişi verdiğiniz tarihten itibaren 24 ay boyunca ilgilenmek zorundalar. Ayrıca bu hatayı Amazon nasıl çözecek? Çözmesi gereken taraf aldığınız markanın distribütörü.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • zaten garanti fatura tarihinden başlıyor hata varsada düzeltiyorlar kendim aldığım hp laptoptan biliyorum

  • Impakt kullanıcısına yanıt

    arkadaşım sen şaka mısın?


    adamlar sana amazon garantisinde demiş sen hala ne uzatıyorsun? ne yapmalarını bekliyordun? ki yukarıdaki arkadaş da anlatmış durumu. ülkeye giriş tarihiyle vs alakalı


    kaç yaşındasın sen? bir ürünü aldığında garantisi fatura tarihi ile başlar bunu bilmiyor musun?

  • Wadjet kullanıcısına yanıt

    Uzun mesajlar sonrasinda tarafima "Yanlislikla size iade edilen bir urunu gondermis olabiliriz" deniyor peki bundan da mi marka distributoru sorumlu cok merak ettigim icin soruyorum. Amazonu bu kadar da savunmayin yahu. Musteri temsilcisi saka gibi itiraf niteliginde bir aciklama yapiyor. Insan kendine soruyor:

    1) Gercekten boyle bir hata mi soz konusu?

    2) Yoksa iade edilen urunleri tekrar satmak icin soylenen ustu kapali bir ifade mi?

    3) Musteri temsilcisi boyle bir itirafi kendi kendine sorumluluk almadan yapabilir mi? Yani bu "yanlislik" aylardir yapilan kasti bir durum mu ya da aylardir devam eden surekli bir hata mi da musteri temsilcisi boyle bir cevap veriyor? Iade edilen urunler tekrar satilmasa veya bu hata hic yasanmamis olsa musteri temsilcisi musteriye boyle bir cevap verir mi?

    Allah askina sorgusuz sualsiz her durumda savunmaya kalkmayin amazonu yahu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Impakt kullanıcısına yanıt
    Umarım bu konuyu açıklığa kavuşturursunuz amazon kullanılıp iade edilmiş ürünleri satmakla mimlenmiş durumda zaten.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Impakt kullanıcısına yanıt

    Hemen abime para iadesi yapıp ürünü göndermenize gerek yok demeleri lazımdı, ne o öyle esnaf garantisi gibi garantisi biziz demek.

  • Artık Amazon 😂

    Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU]

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Impakt kullanıcısına yanıt

    Amazon'u savunduğum yok. Amazon'u savunsam elime geçecek bir şey de yok. Eğer ürün elinize sıfır kondisyonda geçtiyse muhatap almanız gereken, sorunu çözmesi gerekenin Amazon olmadığını belirtiyorum.


    Tekrar ediyorum: Ürün elinize sıfır kondisyonda, kapalı kutusu ile geçtiyse iletişime geçmeniz gereken markanın Türkiye distribütörü. Garanti sorgulama sistemindeki durumu düzeltecek olan onlar. Ayrıca sipariş tarihinizle başlayan 24 aylık zorunlu yasal garanti hakkınız var. Perakende satıcılar garanti sistemine nasıl müdahale edebilirler?


    -"sonra urunde kullanim izleri var mi dedi" 

    +"dedim hayir yok"

    -"Garanti sorununu cozemeyiz urunu isterseniz iade edin tam para iadesi yapalim ya da kullanmaya devam edin zaten amazon garantisi kapsaminda urun"


    Bu durumda daha farklı nasıl bir çözüm bekliyorsunuz ki? Tam para iadesi ile ürün sizde kalabilir denmesi mi gerekiyordu? Kusura bakmayın ancak ben burada yanlış bir durum göremiyorum.





  • Amazon yetkilisi bu yazımı okur mu bilemicem.

    İade politikanızdan dolayı sizleri tebrik ediyorum. Fakat sizden yüksek meblağlı teknolojik ürün almaya çekiniyorum. Son olarak indirim beklediğim TV yi sizden almaktan vazgeçtim. Bu durumu nasıl çözeceğiz bilmiyorum. İade olayının poku çıkmış ve bize iade ürün geliyormuş psikolojisinden nasıl kurtuluruz bilemicem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adidas. Kız çocuk sandalet 31.5 numara
    101.60₺

    B08HSHFPG2

    Stok 2



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fitarih -- 18 Eylül 2021; 1:37:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anubisin_Ruhu kullanıcısına yanıt
    Artık bilinç altıma yerleşti ve çevremde herkeste bu yönde bakıyor amazon mu ya sakat orası iade edilmiş ürünleri gönderiyor düşüncesi hakim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: milicic

    Artık bilinç altıma yerleşti ve çevremde herkeste bu yönde bakıyor amazon mu ya sakat orası iade edilmiş ürünleri gönderiyor düşüncesi hakim.

    Evet hocam bu konuda ciddi bir açıklama veya seri numara kontrollü sistem gibi yenilikler getirilerek müşterilerin kafasında ki soru işaretleri giderilmeli


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anubisin_Ruhu kullanıcısına yanıt
    Bu da forumda fonboylu kenarı bırakıp birlik beraberlik yaparak yüksek katılımla dile (yazmaktan) getirmekten geçer yoksa daha çok iade edilmiş kıllı traş makinaları,kullanılmış iPhone'lar ile karşılaşır dururuz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu market 20 yi calistirmanin yolu nedir ? Papia tuv.kagidi ekledim 50 tl kusur.. yazıyorum gecerli degil diyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Impakt kullanıcısına yanıt

    hocam aynısı asus anakartta başıma geldi aradım sordum firmayı ülkeye giriş tarihi yazılıyor sisteme, sizin asus garantiniz fatura tarihinden itibaren başlıyor dendi, iade ürün değil yani elinizdeki büyük ihtimal. Amazondan almıştım onu amazon da iade edin hatalı ürün gelmiş olabilir vs demişti ama sorun asusun sisteminden kaynaklıymış




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheBrandy -- 18 Eylül 2021; 3:44:5 >
  • Bizim esnafımız dünyanın en zeki esnafıdır. Amazonun algoritmayı çözmüşler, tekli ürün satış fiyatını yüksek tutuyorlar, amazonun algoritması direk onu algılıyor ve kendi stoğundaki fiyatı o ürünün 1 kuruş aşağısına çekiyor, bizim esnaf ne yapıyor dersiniz, amazonun stoğunda olmayan şekilde x2 x3 paketler oluşturup uygun fiyata çekiyor ürünü ve bum Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] 


    Wilkinson xtreme 3lü bıçaklara bakıyordum, wilkinsonun tedarikçisi arkadaş 12 li pakete hepsi burada da 80 lira fiyat çekmiş, amazonda kendi stoğunda hemen 80 e çekmiş fiyatı, aynı arkadaş hepsiburada da x3 paket koyup 129 TL yazmış fiyata, amazonun algoritma algılamıyor haliyle. Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sinirli ve Süratli -- 18 Eylül 2021; 5:10:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sinirli ve Süratli

    Bizim esnafımız dünyanın en zeki esnafıdır. Amazonun algoritmayı çözmüşler, tekli ürün satış fiyatını yüksek tutuyorlar, amazonun algoritması direk onu algılıyor ve kendi stoğundaki fiyatı o ürünün 1 kuruş aşağısına çekiyor, bizim esnaf ne yapıyor dersiniz, amazonun stoğunda olmayan şekilde x2 x3 paketler oluşturup uygun fiyata çekiyor ürünü ve bum  


    Wilkinson xtreme 3lü bıçaklara bakıyordum, wilkinsonun tedarikçisi arkadaş 12 li pakete hepsi burada da 80 lira fiyat çekmiş, amazonda kendi stoğunda hemen 80 e çekmiş fiyatı, aynı arkadaş hepsiburada da x3 paket koyup 129 TL yazmış fiyata, amazonun algoritma algılamıyor haliyle.  

    evet benzeri indirimin spette uygulanmasıyla oluyor. ya da 1 alana 1 bedava yada 3 al 2 öde gibi. dediğiniz gibi amazon bunları yakalayamıyor doğal olarak





  • 
Sayfa: önceki 40434044404540464047
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.