Şimdi Ara

Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (4044. sayfa)

5 sn
331.564
Cevap
8.113
Favori
72.859.359
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1592 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 40424043404440454046
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zknmr kullanıcısına yanıt

    maalesef öyle bir ekran çıkmıyor girdiğiniz promosyon kodu geçerli değildir uyarısı alıyorum.

    edit: seçili ürünlermiş




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CengizGurkan -- 17 Eylül 2021; 22:12:42 >
  • ufak yardım lazım bilgisi olanlar için sayfayı doldurmamak adına özelden yazarsanız sevinirim,


    ipad 9.7 2018 için kılıf arıyorum ama TR de belki targus pro tek olabilir derken gözüme amazon.de 'de bu ürün çarptı

    ürün satıcısı amazon değil ve adres çin ama gönderici amazon

    bu ürün amazon deposunda hazır bekliyor ve siparişte amazon direk deposundan gönderim mi yapıyor?

    sizce alınır mı?


    https://www.amazon.de/-/tr/gp/product/B07QQZD783

  • Arkadaşlar modem alacağım 350 gibi bir fiyatı var. indirim kampanyası var mı acaba aktif olarak

  • Merhaba, kitap alacaktım Amazondan. Kitap Kategorisinde aktif bir kupon var mı bu dönemde ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremec

    Size sanırım sahte ürün göndermişler. Yukarıdaki resimdeki kartlarla alakası yok. Amazon satıcılı mı almıştınız ?

    katılıyorum bende 8 tl civarında almıstım, orjinal görünüyordu. Amazon satıcılıydı

  • Bal alinirdi ama Mng kesin kirar onu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok sacma bir durum degil mi ya bu...
    Amazondan bir laptop aldim bir hevesle windowssuzdu win 10 yukledim kurulum yaptim sonra kendi programlarimi yukledim yaklasik butun gun ugrastim diyebilirim kendi dosyalarimi tasimakla laptopa her neyse bir seri numara sorguluyayim garanti icin dedim daha dun aldigim laptopun garantisi 2021 Mart ayinda baslamis ve 2 sene garantisi olmasi gerekirken 19 ay garantisi kaldigini ve garantinin 2021 Martta basladigini gordum.
    Amazon musteri hizmetleri ile iletisime gectim, dedim durum boyle boyle garanti konusunda bir yanlislik mi var duzeltebilir misiniz dedim(iade urunun bana yollanmadigini farzettim) ilk once musteri hizmetleri iade urun yollamiyoruz biz dedi sonra urunde kullanim izleri var mi dedi dedim hayir yok ama garantisi 2021 Martta baslatilmis ben daha dun aldim laptopu dedim, ozaman iade alalim yenisini siparis gecin dedi bende dedim bir suru programimi yukledim butun gun ugrastim tekrar mi ugrasacagim eger garantide bir sorun varsa bunun cozulmesini talep ettim, musteri hizmetleri ne derse gulersiniz:
    "Garanti sorununu cozemeyiz urunu isterseniz iade edin tam para iadesi yapalim ya da kullanmaya devam edin zaten amazon garantisi kapsaminda urun"
    Yahu ben tekrar butun gun ugrasip yeni siparis gececegim laptopla ugrasmak zorunda miyim cevaba bakar misiniz..
    Sonra musteri hizmetlerine tekrar sordum bu urunun garantisi Mart 2021de baslatilmis bu urun iade urun mu degil mi dedim bu sefer de musteri hizmetleri hemen basladi yok efendim biz iade urun yollamiyoruz ama belki de yanlisikla iade edilen urunlerden birini size yollamis olabiliriz demez mi
    Daha dun Amazonu oven ben boyle bir sorun yasadim iade laptop gonderilmis ozetle tabi musteri hizmetlerine gore "yanlislikla" gonderilmis burasi cok ince
    Valla sinirden gulucukleri bol koydum hem sorunumuz cozulmuyor hem de yalan soyluyor musteri hizmetleri dupeduz az daha zorlasam urunu musteri hizmetlerinde kullaniyoruz ustunu silip size yolladik diyecekti herhalde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Impakt -- 18 Eylül 2021; 0:28:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zknmr kullanıcısına yanıt

    Riske girmezdim hocam. Burdan bişeyler bakın bence


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Impakt kullanıcısına yanıt

    amazon bu konuda çok haksız laptop sizde kalsın biz paranızı iade edelim demeliydi

  • Impakt kullanıcısına yanıt

    Amazon garantisi altında demiş ya daha ne desin. Ne bekliyordun? Amazonun garantisi ürünün üretici garantisinden daha iyi zaten.

  • Anlatilmak isteneni anlamamissin..

    Hem yalan soyleniyor musteri hizmetleri tarafindan(iade urun yollamiyoruz deniyor, 3 dakika sonra karisiklik olmus olabilir deniyor, Amazon gibi buyuk bir kurum iade urunle sifir urunu nasil karistirabilir?)

    Hem de iade urun yollansa bile urunde fiziksel bir sikinti yok sadece garantisi 2021 martta baslatilmis bu garanti sorununu cozmenizi istiyorum urunu iade etmek istemiyorum diyorum, iade tek cozum deniyor. Ama benim tekrar ayni dosyalari klasorleri programlari yeni urune aktarabilecek zamanim yok.

    Olay bundan ibaret.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar anlayamiyorsunuz galiba, diyorum ki urunun garantisi 2021 martta baslamis siteden sorguladigimda seri noyu diyorum iade urun yollanmis olsa bile fiziksel bir sorunu yok urunu kullanabilirim ama bu garanti sorunumu cozun diyorum, tek cozum urunu iade edip tekrar siparis gecmeniz deniyor.
    Iade urun yollanmasi tabikide sikintili bir durum ama ben fiziksel bir olagandisi durumu olmadigi icin laptopu elimde tutmayi kabul ediyorum yani iade urunu benden alin demiyorum, sadece bu garanti sorununu cozemez misiniz iade etmeden diyorum, hayir iade etmeniz tek cozum deniyor. Lutfen okudugumuzu anlayalim arkadaslar..
    Ben iadelik bir durumu olmayan bir urunu neden iade etmek zorundayim? Baska bir cozum neden sunulmuyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Impakt -- 18 Eylül 2021; 0:39:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Impakt kullanıcısına yanıt

    Bende diyorumki ürüne amazon garanti vermiş. Yani senin isteğine cevap verilmiş. Amazon garantisi daha iyi eğer ürün içine sindiyse devam et.

  • Impakt kullanıcısına yanıt

    elektronik ürünlerde garanti fatura tarihi ile başlar, telefon gibi ürünlerde ise sim kart takıldığında direk üreticiye bilgi gider bunun nedeni ise telefonların btk kaydı olması ve imei numaraların sürekli olarak operatörler tarafından sorgulanarak database de tutulması yani telefon tarafında özel bir durum var,


    ancak bilgisayarlar bu mantıkla çalışmaz sitemde görünen garantisi fabrikadan satıcıya ulaştığı tarihi gösterir üreticiler kendilerinden çıktığı tarihi ana tarih olarak baz alır ancak faturanız var ise o tarih geçerli olur,


    kısacası ürünün iade olduğunu bu şekilde anlamanız mümkün değil,


    kendi bilgisayarımda da aynı durum oldu amazondan almadım direk ana tedarikçiden aldım (yaptığım işten dolayı kontaklarım var) bende tarih 3 ay öncesini gösteriyordu.


    ek olarak amazon garantiyi düzeltmek için ne yapacak orasını anlamadım siz bir sorun olduğunda servise faturanızı ibraz edeceksiniz ve sorun kalmayacak burda amazon veyada x satıcılık bir durum yok her satıcı için durum böyledir,


    birde emin olun amazon garantisi servis garantisinden iyidir 1 yıl kullandığım airpods u sorgusuz sualsiz aldılar, servisin kullanıcı hatası dediği sorun için


    pc nizi gönül rahatlığı ile kullanım bence




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umkaa -- 18 Eylül 2021; 0:51:48 >




  • Impakt kullanıcısına yanıt
    Merhaba, HP laptopların garantisini kontrol ettiğinizde garantisini üretim tarihinden itibaren başlamış gösteriyor hiç daha önce kullanılmasa bile. Bu Apple’da farklı. Apple MacBooklarda cihazın garantisi ilk kurduğunuzda başlıyor. HP ise üretim tarihinden başlatıyor fakat bunu “HP Support Assistant” yazılımı veya destek sayfası üzerindeki garanti itiraz bölümden itiraz ederek düzeltebilirsiniz.
    hp garanti itiraz
    https://support.hp.com/tr-tr/document/ish_2759802-2542257-16



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _efes_ -- 18 Eylül 2021; 0:58:53 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Impakt kullanıcısına yanıt
    Olayın iade ürünle alakası yok aslinda, en düz şekliyle şöyle ifade edeyim, eksik ve hatalı olacak ama olay anlaşılması için böyle anlatacağım;

    ürünler parti parti distribütör tarafından getiriliyor ülkeye ve stok sistemine girdiğinde garanti başlamış gibi görünüyor. yani daha hiç satılmamiş iken. Ama önemli olan bizim elimizdeki fatura tarihi.

    En somut örneğinide kendi laptopimdan verebilirim bizzat. sıfır olarak aldığım Lenovo laptopi 2020 Haziran'da (aldığım tarih itibariyle 18. Ayiydi) lenovoya servis için göndermek adına online ticket açtım, Lenovo sistemini bilenler bilir cihazın seri nosu vs. Giriyorsunuz o da bilgileri doğruluyor ve devamında fatura vs sisteme yükleme ve UPS kodu alma ile son buluyor.

    Ben sisteme ilk giriş yapıp seri nosundan kontrol ettiğimde cihazin garantisi biteli 3 ay olmuş gorunuyordu. Faturayı falan iletince hemen fatura tarihini baz alarak sistemlerini guncellendiler ve kalan 6 aylık garanti görünmeye başladı.

    Bunu da o zaman yetkili kendisi söylemişti bana, ülkeye giriş tarihini sisteme giriyoruz, o yüzden öyle görünüyor sizlik birşey yok , önemli olan sizin için fatura tarihi demişti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Amazon iyice şaşırmış artık kullanılmış garantisi aylar önce başlamış laptopu satmak nedir yani biri açıklayabilir mi güvenim sarsan son nokta olmak üzere...

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • milicic kullanıcısına yanıt

    biraz yukarda açıkladım

  • Impakt kullanıcısına yanıt
    Buraya bir bakın, istediğiniz şey burada açıklanmış.

    https://support.hp.com/tr-tr/document/ish_2759802-2542257-16



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _efes_ -- 18 Eylül 2021; 0:57:14 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Toptan cevap vereyim.

    1) Bahsettigim laptop HP değil,
    2) Amazon musteri hizmetleri garanti suresinin ben almadan aylar once baslamis olmasinin sebebinin uretim tarihi, vb. gibi durumlar olmadigi soylendi yani boyle bir durum da soz konusu degil. Uzun konusmalar sirasinda urunun itiraf niteliginde "yanlislikla" iade edilen urunlerle karismis olabilecegini belirttiler nasil oluyorsa "yanlislikla" , yanlislikla olduguna inanmali miyim yoksa aksi bir durum mu soz konusu tabi burasi da muamma 5 dakika once asla iade urun yollamayiz denildi ayni temsilci tarafindan.
    3)Urunde iade ile ilgili bir sorun olmamasina ragmen neden tek cozum iade? Bu laptopu iade ettim yenisini aldim diyelim yine ayni seyler yasanabilir bunun sonu yok musteri olarak benim zamanim sinirsiz ve degersiz mi de surekli yeni laptopla ugrasacagim? ​

    Yap Avrupada oldugu gibi kategorilere al urunleri sifir, cok iyi kullanilmis, iyi, idare eder tarzinda avrupada yapildigi gibi(mesela Amazon Almanya gibi) en azindan urunu ne durumda aldigimizi bilelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 40424043404440454046
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.