Şimdi Ara

Amazon Türkiye ve Fırsatları [ANA KONU]

6 Kayıtlı Üye (6 Mobil) ve 34 Misafir (17 Mobil) - 17 Masaüstü23 Mobil2 iOS7 Android
5 sn
67.123
Cevap
3.186
Favori
15.307.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 7001
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 21 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 3186
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BlackLead (1011 mesaj) mito1172 (725 mesaj) TulparHAN (693 mesaj) rasiTR (626 mesaj) yedikeresekiz (408 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (40699 mesaj) Mobil (14402 mesaj) Tablet (751 mesaj) Mini (4256 mesaj) Uygulama (5609 mesaj) (1398 mesaj)
  • @
587 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Diğer Fırsatlar >> Amazon Türkiye ve Fırsatları [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    983 Mesaj

    Cihaz değişimi nasıl suistimal edilmişti hocam?
    |
    |
    If you my star kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5073 Mesaj
    Saticisi ve gondericisi Amazon olmayan bir bilgisayar alsam sorun yasar miyim? Amazon Tuketici korumasi kapsaminda olarak yaziyor ancak bilemedim..



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    193 Mesaj

    ram almıştım satıcısı amazon olmayan. pc mavi ekran vermeye başladı.

    iade başlattım, ürünü firmaya gönderdim ertesi gün para iadesi yapıldı, sıkıntı olmadı.

    |
    |
    Peregrino kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    525 Mesaj

    Sorun yaşayabilirsin almanı tavsiye etmem.satıcısı amazon olan ürünleri tercih et.sorun durumunda yardımcı oluyorlar diğer türlü muhattab bulamazsın.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Peregrino kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1812 Mesaj
    Arkadaşlar yeri burası mı bilmiyorum ama değilse özür dilerim. Amazon hesabıma uzun zamandır giremiyorum. Hesabımın kitlendiğine dair ve müşteri hizmetleriyle iletişime geçmem gerektiğine dair bir uyarı alıyorum. Sitedeki bize ulaşın kısmından Amazon'u arama ve mail gönderme seçeneklerinin ikisine de tıkladığımda beni giriş sayfasına yönlendiriyor. Ben zaten giriş yapamadığım için müşteri hizmetleriyle görüşmek istiyorum ama benim sorunum sitedeki yardım kısmında bile gözükmüyor. Google'dan Amazon müşteri hizmetleri numarasını bulup aradığımda da robot, numarama bir SMS ile bağlantı gönderileceğini söyleyip kapattı. SMS ile gelen bağlantıya tıkladığımda ise yine beni giriş yapma sayfasına yönlendirdi.

    Yani kısacası Amazon ile hiçbir şekilde iletişime geçemiyorum. Hesabıma erişemediğim için müşteri hizmetleriyle iletişime geçmem gerektiği söyleniyor, müşteri hizmetleriyle iletişime geçmek istediğimde de hesabıma giriş yapmam gerekiyor. Kısır döngüde kaldım, yardımlarınızı bekliyorum.




  • Teğmen
    207 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    ST4R


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Frost

    Arkadaşlar yeri burası mı bilmiyorum ama değilse özür dilerim. Amazon hesabıma uzun zamandır giremiyorum. Hesabımın kitlendiğine dair ve müşteri hizmetleriyle iletişime geçmem gerektiğine dair bir uyarı alıyorum. Sitedeki bize ulaşın kısmından Amazon'u arama ve mail gönderme seçeneklerinin ikisine de tıkladığımda beni giriş sayfasına yönlendiriyor. Ben zaten giriş yapamadığım için müşteri hizmetleriyle görüşmek istiyorum ama benim sorunum sitedeki yardım kısmında bile gözükmüyor. Google'dan Amazon müşteri hizmetleri numarasını bulup aradığımda da robot, numarama bir SMS ile bağlantı gönderileceğini söyleyip kapattı. SMS ile gelen bağlantıya tıkladığımda ise yine beni giriş yapma sayfasına yönlendirdi.

    Yani kısacası Amazon ile hiçbir şekilde iletişime geçemiyorum. Hesabıma erişemediğim için müşteri hizmetleriyle iletişime geçmem gerektiği söyleniyor, müşteri hizmetleriyle iletişime geçmek istediğimde de hesabıma giriş yapmam gerekiyor. Kısır döngüde kaldım, yardımlarınızı bekliyorum.

    documents@amazon.com.tr adresine mail atın hemen arayıp çözüyorlar.


    maile kısaca yazın, aradıklarında yazdıklarınızı anlatın yardımcı olacaklar. İkinci bir arama geliyor o zaman çözülüyor.

    Ben pazar günü yazdım ve 5dk'de çözüldü. bugün yazsanız sizinki de çözülür zannımca.





  • Yarbay
    2215 Mesaj

    Bu ürünü satın aldığınız firmayla sizin aranızda olan bir tecrübe. Bunun Amazon’la ilgisi yok belki farklı bir firmada sorun yaşayacaksınız ki onun da Amazon’la bir ilgisi olmayacak.
    |
    |
    wagenhaus kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    108 Mesaj

    1. Adam ikinci el alıyor ufak tefek arızalarda değişim istiyordu.
    2. Yayıncılar incelemek için her ürünün her rengini alip iade ediyordu.
    |
    |
    realistspary kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5704 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fcnet

    Neden Amazon dip fiyatlar ve Amazon fırsatları diye iki konu var?

    İçeriğini okursanız anlarsınız

    |
    |
  • Yarbay
    8754 Mesaj

    Acaba amazon stoğuna girince bildirim alabileceğimiz bir sistem var mıdır?




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ottomans1453 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    207 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    ST4R


    quote:

    Orijinalden alıntı: jvcjvc

    Acaba amazon stoğuna girince bildirim alabileceğimiz bir sistem var mıdır?

    İlgili ürünün yanında, üründen yoksa ve gelmesi muhtemelse böyle bir yer çıkıyor. tıklayıp bekelyebilirsiniz. Ancak hepsinde olmayabiliyor.




    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/c2/13/48/c21348a9d7e46d132e21e6c5e8438294.png&t=0&width=480&text=1
    |
    |
  • Yarbay
    5073 Mesaj

    Cok tesekkur ederim. Sorun su ki alacagim urunun Turkiye de satisini sadece bu firma yapiyor. Ayni sekilde Trendyol ve N11 de satisi var ancak Amazon uzerinden almak en mantiklisi gibi geliyor. Ya da Amazon Amerika dan getirtecegim ancak onda da yine satici amazon degil ancak en azindan gondericisi amazon oluyor :D

    Urun: Chuwi Corebook Pro



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: wagenhaus, Serkan4554 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    30 Mesaj

    Heryerde aynı fiyatı
    |
    |
    max0007 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1364 Mesaj
    |
    |




  • Yüzbaşı
    501 Mesaj
    |
    |




  • Onbaşı
    20 Mesaj

    Tekrar 46,90

    https://www.amazon.com.tr/Kioxia-Exceria-Class-MicroSD-Hafıza/dp/B088X252DK/

    Kioxia 64 GB Exceria U1 Class 10 MicroSD Hafıza Kartı

    |
    |
    Pizza Steve kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    193 Mesaj

    detaylı olarak süreç şöyle işledi;

    • firma ürünü kargoya verdi.
    • ertesi gün ürün tarafıma teslim edildi.
    • siparişlerim sayfasında ürün teslim edildi olarak güncellenmedi.

    Not: burada bir not olarak eklemek istiyorum. satıcısı amazon olan tüm alışverişlerimi kolay gelsin firması teslim etti,

    ve teslim sonrası amazon siparişlerim sayfası anında teslim edildi olarak güncellendi.


    bu ürünü satıcı mng kargo ile gönderdi. kargoyu teslim almama rağmen ürün amazon siparişlerim sayfasında,

    o an ve sonrasında teslim edildi olarak işaretlenmedi. bu satıcının sayfayı güncellemesiyle mi alakalı bilemiyorum.


    • ürünü 1 hafta kullandım, farklı zamanlarda pc restart olmaya başladı.
    • ürün halen daha teslim edildi olarak gözükmüyordu fakat iade işlemleri sayfası aktifti. iade işlemi başlattım.
    • satıcıya iade nedeni yazdım, satıcının 48 saat içinde döneceği yazısı çıktı.
    • satıcı dönüş yapmadı.
    • iade işlemleri sayfasında, iade et/para iadesi gibi bir bölüm vardı.
    • bu sefer amazon iade nedeni yazmamı istedi. bu işlemi saat 10:17 de yaptım.
    • 10:37 de iade isteğinizi kabul ettik diye mail geldi. amazon a-dan z-ye garanti ibaresiyle.
    • sistem iade etiketi hazırladı. satıcı bilgilerinin yer aldığı etiket. aynı gün ürünü kargoya teslim ettim. çarşamba günüydü.
    • satıcı ürünü aldığında para iadenizi yapacağız notu vardı.
    • cumartesi akşam mail geldi, para iadesi yapıldığına dair.



    kısaca aracı firmanın hiçbir rolü olmadı. tamamen amazon garanti kapsamında işlem gerçekleşti.

    |
    |




  • Yarbay
    2511 Mesaj
    Arkadaşlar son günlerde amazon de üzerinden (ekran kartı hariç) alış veriş yapan ve Ups kargo ile ürün getiren var mı? Kaç gün sürüyor gelmesi? Sorun çıkarıyorlar mı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1937 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: NeoFive

    Samsung EVO Plus 64GB microSDXC with Adapter - ₺55,05


    https://www.amazon.com.tr//dp/B08HVQKN5G

    1 gün önce hafıza kartım bozulduğu için 67TL'den aldım. Kısmet öyleymiş artık. 12 lira için tekrar al eskisini iade et falan da olmaz. Yine de amazon candır.

    |
    |
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
konkasör
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
1,063
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.