Şimdi Ara

Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (2018. sayfa)

7 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 88 Misafir - 94 Masaüstü1 Mobil1 iOS
5 sn
331.722
Cevap
8.115
Favori
72.892.850
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1592 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20162017201820192020
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 25 Kasım'da robot süpürge siparişi verdim.İlk önce 3 Aralık dediler..Daha sonra 9 Aralığa çektiler. Tahminen 9 Aralık da 17 Aralığı bekle diyecekler..Ellerinde olmayan bir ürünü sattılar..Bu işi Türkiye'den başka bir ülkede yapamazlar.. Ülkenin havasındanmidir suyundanmıdır bilmiyorum..Bizim ülkemize gelen bizden oluyor
  • Sandisk Extreme U3 ve A2 klas 128GB ve 256 GB microsd, satıcı amazon değil, ama epey uygun. Ben 256 sipariş ettim.


    128GB 174,9TL

    256GB 339TL


    https://www.amazon.com.tr/gp/product/B089DN23T6/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

    https://www.amazon.com.tr/gp/product/B089DNG977/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o01_s00?ie=UTF8&psc=1









  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mega Therion

    Hocam N11 yatırdı mı paranızı ya yukarıda ben de donanım haber sıcak fırsatlar konusunda amazonu kötülersem 5 lira ateşleyeceklerini söylemişlerdi ama 900000 tl üzeri alışverişe 11 tl indirim yüklemişler.



    Alıntıları Göster

     

  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihkm

    Bugün baseus aldım 21 TL’ye, hangisi daha iyidir acaba hocam?

    Kesinlikle Belkin

  • borealatis kullanıcısına yanıt
    Benim kötü bazı yorumlarım yayınlandı. İyi yorumlar da yayınlandı ama hemen yayınlanmıyor. Bir iki gün geçmişti sanırsam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dembe7 -- 4 Aralık 2020; 0:3:9 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: borealatis

    Amazon.com.tr üzerinden ürün yorumunda bulunuyorum fakat yayınlanmıyor. Ürün yorumu yayınlanan var mı :)

    Bir çift ayakkabı almıştım onun için yorum yaptım ve yayımlandı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byi -- 4 Aralık 2020; 0:54:48 >
  • Amazon iyice Türkiye pazarına ayak uydurmuş durumda tutuncak başka dalda kalmadı artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: radko

    Amazon iyice Türkiye pazarına ayak uydurmuş durumda tutuncak başka dalda kalmadı artık.

    naptılar reis kim üzdü seni, kargonu mu vermediler zamanında?  

  • BlackLead kullanıcısına yanıt
    Amazon fanıda olmayın bari
  • quote:

    Orijinalden alıntı: radko

    Amazon fanıda olmayın bari

    niye

  • quote:

    Orijinalden alıntı: borealatis

    Amazon.com.tr üzerinden ürün yorumunda bulunuyorum fakat yayınlanmıyor. Ürün yorumu yayınlanan var mı :)

    İlk başlarda Amazon'da en acımasız eleştiri yorumları bile yayınlanıyordu. Son 1 ay içinde 15 ürün yorumumdan 12'si reddedildi. Yorumlarda yazdığım ise; çok kalite beklemeyin,şurası kolay kırılmaya çok müsait,burası şöyle. Mesela 10000 mAh Gentleman Baseus powerbank aldım 2 tane,birine " 4200 mah telefonumu 2 kere full doldurmuyor " yazdım,reddedildi yayınlanmadı. Diğer powerbank için de USB kablo girişine USB kablo tam oturmuyor ve kasası sert ve kaygan bir malzeme,kullanışlı değil yazdım. O da kabul edilmemiş. Usb sarj kablosu için de,bu model kalitesiz,mavi olanı alın yazdım,o da kabul edilmemiş. Bir şampuan için,ben bu şampuanı yıllardır kullanırım,bu aldığımda farklı rahatsız eden bir koku var yazdım,kabul edilmemiş. Bir ıslak mendil için (Turco),aşırı ıslak ve köpüklü,bebek cildinde kullanmayı tavsiye etmem yazdım,reddedilmiş. Oysa aynı yorumu aynen 2 ay önce başkası yazmış yayınlamışlar. Eğer,Amazon harika,kargo harika,teşekkürler Amazon yazarsanız yayınlıyorlar artık.

    Reddedilen bu yorumlar hepsiburada ve n11'de bile yayınlanıyor.

    Amazon bu tavrıyla beni kızdırdı ve sebebini soran bir mail attım. Cevap olarak markaların hakkında kesin olmayan yanıltıcı yorumlar uygun görülemez gibi cevap yazılmış. Yani ürünün satışını azaltabilecek yoruma izin vermeyiz demek istiyorlar. Amazon amazon dedik sevdik omzumuzun üstüne koyduk,gün geçtikçe kötüleşmeye başladı. Prime değilken 2.günde gelen usb kablo,Prime üye iken de 2. günde gelince üyeliğimi de iptal ettim. Biraz şımartmaya son vermek lazım,fazla abarttık sanırım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OkumadanAlma -- 4 Aralık 2020; 5:20:58 >




  • Daha yanlış gönderdikleri koltuğun parasını iade etmeden (ki salı günü teslim almışlar kargodan) al sana ikinci rezalet.


    8 Kasımda Amazon'dan Uni Baby Classic, Sleepy Sensitive, Baby Turco Cep ıslak mendil siparişi vermiştim ve 96 lira ödeme yapmıştım, bunlardan Uni Baby Classic halen gönderilmedi.


    Ya bu sipariş ne oldu diye bugün tekrar hesaba baktım, Uni Baby Classic ürününü siparişten silmişler. Ya inanamazsınız, direkt ürünü silmişler siparişten, sanki hiç sipariş vermemişim gibi...


    Siparişe bakıyorum, sipariş toplamı 20 lira diyor, bankaya baktım, 76 lira iade yapılmış bugün.


    Maillerimi tekrar kontrol ettim acaba mail attılar mı diye yok, telefonla da aramadılar.


    Ne bir mail, ne bir telefon, hiç bir şey yok. Para iadesi yaptıklarından dahi haberim yok, ürünü direkt siparişten silmişler, bankadan parayı iade etmişler.


    Mailime baktım, ben bunu ne kadara almıştım diye, siparişi verdiğimde attıkları mailde ürün kalemleri yok, sadece ödenecek tutar bakiye indirim falan yazmışlar. Sipariş sözleşmesine bakayım dedim, o da yok mailde, yahu bu amazon bize sipariş sözleşmesi gönderiyor muydu ki?


    Bu kadar şımarıklık olmaz, bunun bir karşılığı olması lazım, ne yapayım arkadaşlar fikir verin lütfen.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: erakan

    Daha yanlış gönderdikleri koltuğun parasını iade etmeden (ki salı günü teslim almışlar kargodan) al sana ikinci rezalet.


    8 Kasımda Amazon'dan Uni Baby Classic, Sleepy Sensitive, Baby Turco Cep ıslak mendil siparişi vermiştim ve 96 lira ödeme yapmıştım, bunlardan Uni Baby Classic halen gönderilmedi.


    Ya bu sipariş ne oldu diye bugün tekrar hesaba baktım, Uni Baby Classic ürününü siparişten silmişler. Ya inanamazsınız, direkt ürünü silmişler siparişten, sanki hiç sipariş vermemişim gibi...


    Siparişe bakıyorum, sipariş toplamı 20 lira diyor, bankaya baktım, 76 lira iade yapılmış bugün.


    Maillerimi tekrar kontrol ettim acaba mail attılar mı diye yok, telefonla da aramadılar.


    Ne bir mail, ne bir telefon, hiç bir şey yok. Para iadesi yaptıklarından dahi haberim yok, ürünü direkt siparişten silmişler, bankadan parayı iade etmişler.


    Mailime baktım, ben bunu ne kadara almıştım diye, siparişi verdiğimde attıkları mailde ürün kalemleri yok, sadece ödenecek tutar bakiye indirim falan yazmışlar. Sipariş sözleşmesine bakayım dedim, o da yok mailde, yahu bu amazon bize sipariş sözleşmesi gönderiyor muydu ki?


    Bu kadar şımarıklık olmaz, bunun bir karşılığı olması lazım, ne yapayım arkadaşlar fikir verin lütfen.

    Sen bi kurşun döktür kardeşim




  • Bu konuya ne zaman girsem ağlayan birileri var sadece Amazon kullanmak isteyenlerin olduğu bir konu açılsa mi aglamak yasak ama
  • erakan kullanıcısına yanıt
    Aradığınızda ne dediler
  • Niye ki, Amazon babamızın oğlu mu?
  • Hypericum kullanıcısına yanıt
    Ya ben burda indirimli şey görmek istiyorum sürekli ağlayan dert yanan kişiler var alışveriş yapmayı seven adamlariz vay efendin 10 lira fazla çekildi yok efendim memnun kalmadım felan yazıları var anca
  • İlk dediğinizde haklısınız, bence de sıcak fırsatlarda bu tip şeylerin sayısı çok fazla olmamalı ancak nedense amazon genel konusu diye açtılar bu başlığı ve sıcak fırsat dışında herşey var. Bu başlık sıcak fırsatlar mantığının komple dışında.
    Amazon sıcak fırsatları diye ayrı bir başlık var.
  • 
Sayfa: önceki 20162017201820192020
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.