Şimdi Ara

Amazon Türkiye ve Fırsatları [ANA KONU]

20 Kayıtlı Üye (13 Mobil) ve 36 Misafir (22 Mobil) - 21 Masaüstü35 Mobil3 iOS16 Android
5 sn
57.698
Cevap
3.021
Favori
13.715.048
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 27 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 6666
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 24 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 9
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 3021
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BlackLead (918 mesaj) rasiTR (626 mesaj) mito1172 (597 mesaj) TulparHAN (474 mesaj) ŞAKACI (380 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (34820 mesaj) Mobil (12668 mesaj) Tablet (751 mesaj) Mini (3842 mesaj) Uygulama (5609 mesaj)
  • @
516 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Diğer Fırsatlar >> Amazon Türkiye ve Fırsatları [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    50 Mesaj
    Arkadaşlar genel anlamda Amazondan memnunum fakat sorunlar çözümü konusunda ilerleme yerine gerileme olduğu aşikar. Sabah almış olduğum ürün için iptal maili geldi. sorgusuz sualsiz iptal olmamalı sonuçta aynı ürünün farklı rengi mevcut onu gonderelim mi diye sorulabilir. Stokta olmayan bir ürünü Amazonun satacağını hiç düşünmezdim, yurt disindan o kadar alış verisim oldu 1 kez bile böle bi durum yasamadim.

    Merhaba,

    Teknik bir sorun nedeniyle, sipariş etmiş olduğunuz şu ürünleri ne yazık ki şu anda temin edememekteyiz:

    "DeFacto Erkek Bebek Erkek Bebek Baskılı 3'lü Set Eşofman Takımı, Mavi (Mavi Nv2), Tek Ebat (Üretici Ölçüsü: 3-6 Ay)"

    Siparişinizin iptal edildiğini üzülerek bildiriyoruz. Bu durumun neden olduğu her türlü rahatsızlıktan dolayı içtenlikle özür dileriz. İptal edilen ürün için sizden ücret alınmış olması durumunda, ilgili tutar 7 ila 10 gün içerisinde tarafınıza iade edilecektir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yüzbaşı
    721 Mesaj
    Bu iade amazonda sıkıntı mı var acaba? 30unda gönderdim 1inde aldılar hala daha iade talep edildi diyor ve yatan bir şey yok müşteri temsilcisi ulaşmış 1-3 iş gününe yatar demişti ama
  • Yarbay
    2910 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sirphoenixx

    Sahte değil, gerçeğini taklit etmiyor yani. Fakat Breville’in ismini Avrupa’da kendi adına kayıt ettirmiş biri kullanıyor ve kendi ürettiği ürünlere Breville markasını basıyor. Avustralyalı, kaliteli diye aradığınız Breville ise Avrupa’da ve Türkiye’de Sage markasını kullanıyor.

    https://brevillegroup.com/brands

    arçelik bek oaltus olayı gibi. pazarlama taktiği




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yedikeresekiz -- 3 Aralık 2020; 21:50:6 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1134 Mesaj

    Konudaki mesajlardan anlaşıldığı kadarıyla Amazon Türkiye son zamanlarda saçma işler yapmaya başlamış. 1 aydır verilmeyen ürünler mi dersiniz yoksa benim de yaşadığım gibi 1 hafta sonrasında otomatik olarak iptal edilen siparişler mi dersiniz (ama hala satmaya devam ediyorlar). Amazon Amerika'ya kendi sorunumu yazdım Amazon Türkiye'yi şikayet etmek için sonra aradılar beni Amazon Amerika'dan "maalesef Amazon Türkiye'de yaşanan sorunların oranın müşteri hizmetleri ile çözmeniz gerekiyor." dediler daha önce okumuştum yabancı Amazon'a iletildiğinde buradakilere iletildiğini ama benim şikayetim ulaşmadı maalesef.


    Not: Burada Amazon Türkiye'yi kötülemiyorum. Amazon Türkiye benzerlerine kıyasla hala epey iyi ama maalesef onlara benzemeye başlıyor gibime geliyor umarım bu yaşanmaz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shinra Tensei -- 3 Aralık 2020; 21:59:23 >
  • Yarbay
    4609 Mesaj

    birkac gune gozukur

    |
    |
    TheDeviLofDark kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    721 Mesaj

    Hocam ellerine ulaştığına dair de bir şey yazmıyor hala kod gözüküyor. Mail attım yine ben bakalım ne diyecekler.
    |
    |
    raskolnikov77 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    222 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurs59

    Amazonu ben de çok seviyorum ve alacağım şey Amazonda varsa burdan alıyorum. Ancak bazı sorunları çözemiyorlar ve çözmek için de adım atmıyorlar. Tamam iadesi kolay, müşteri dostu vs falan ama inanın bu yaşananlar diğer ülkelerdeki Amazonlarda yaşanmıyordur. Amazon TR açılmadan önce çokça Us ve Almanyadan alışverişim olmuştu.

    Şimdi iki tane sıkıntı yazacağım. Birincisi nevresim takımı olarak satılan ürün yorgan. Burdan ben ve bir kaç kişi daha almıştı hepimizinki de yorgan çıktı. Öncelikle ürün yorumlarında bir buçuk sene önce yorgan yazanlar olmuş. Hala düzelmemiş, onu da geçtim. Ben kargoya verilmeden yorgan gelecekse hiç göndermeyin dedim. Yok nevresim gelecek dediler. Ürün gelince baktım ki yorgan, teslim almadan geri gönderdim. Ama işin garibi ürün hâlâ aynı şekilde satılıyor. Yani istediğiniz kadar anlatın, ürün yanlış deyin bir şey yapan olmuyor.

    İkincisi. Şu linkteki kitabı iki kere aldım. Ve stokta görünüyor sürekli. Ama nasıl bir problem varsa bir türlü kargoya verilemiiyor. Daha önce de almıştım. Üstünden iki geçince canlı yardımdan sordum, iptal edip yeniden sipariş verin dedin. Peki dedim. Tekrar sipariş verdim. On gün oldu hala yok. İşin garip tarafı bu kitaptan sonra ne alsam hemen kargoya verildi ve elime ulaştı. Aslında tamamen ürünle ilgili bir sıkıntı. Canlı yardımdan kaç kere anlattım. Bütün işlemleri tamamlanmış lütfen bekleyin cevabını alıyorum. Sürekli bu şekilde öteleniyor ama gönderilmiyor.




    https://www.amazon.com.tr/dp/605773940X/ref=cm_sw_r_cp_apa_fabc_07rYFbZ6HDFBD

    Biraz uzun oldu ama anlatmaya çalıştığım şey çözüm odaklı değiller ve siz ne kadar anlatırsanız anlatın bir işe yaramıyor. Maalesef...

    sayfa bilgileri aylarca güncellenmeyen kitaplar var konusu nedir sayfa sayısı, baskı yılı, hiçbiri yok.... kitap içeriği hakkında diğer sitelerden bakıp öyle sipariş veriyorum çünkü kitap fiyatlrı hala çok uygun. kitabın başka yayınevinden saman kağıdına olan baskısı gelmişti bir keresinde :D bir yazıcı iadesinde de beş mh yetkilisi ile görüştüm ve beşi de farklı prosedür anlatmıştı. Sektörde daha deneyimli kişilerden oluşan bir ekip olsa Amazon Türkiye çok daha iyi olabilirdi dediğiniz gibi düzeltmemek için direnen çalışanlar var. alışacağız...

    |
    |




  • Çavuş
    50 Mesaj

    Hocam bence sorunun nedeni müşteri hizmetleri, yurt dışında sorun varsa yardımcı olunuyor çözülüyordu fakat burdaki müşteri hizmetlerine sorunları ilettigimizde yurt dışındaki çözümleri göremiyoruz. İptal edilen ürün ile ilgili detaylı mail attım cevap şu şekilde;
    "Temin edilemediği için iptal olmuştur ."

    Umarım ilerde düzelecektir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2910 Mesaj

    Amazon.com.tr üzerinden ürün yorumunda bulunuyorum fakat yayınlanmıyor. Ürün yorumu yayınlanan var mı :)

  • Teğmen
    157 Mesaj

    Ben damacana pompasi aldim sampuan geldi. Daha urunu geri yollamadan parasini iade ettiler aninda
    |
    |
    darth hede kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    294 Mesaj

    bu amazon almanyadan ürün alanlar kargo güzergahını paylaşabilirmi acaba? Benim kargo dünya turuna çıktı :) Önce rochestera gitti dün bende vergi no için tc girmemi istedi amazon. ordan londraya geçti bugün. Yarına inşallah başka ülke gezmeden türkiye sınırlarına girer sizlerde de böylemiydi?

  • Binbaşı
    1364 Mesaj

    Signal Nature Elements Charcoal Diş Macunu, 75 Ml ₺9,99  https://www.amazon.com.tr/dp/B07QMXFN6N

    |
    |
  • Teğmen
    192 Mesaj



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sak0575 -- 3 Aralık 2020; 22:48:43 >




  • Teğmen
    222 Mesaj

    bu konuda sorun yaşamadım şahsen. hepsini onayladılar.

    |
    |
  • Yarbay
    4457 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Shinra Tensei

    Konudaki mesajlardan anlaşıldığı kadarıyla Amazon Türkiye son zamanlarda saçma işler yapmaya başlamış. 1 aydır verilmeyen ürünler mi dersiniz yoksa benim de yaşadığım gibi 1 hafta sonrasında otomatik olarak iptal edilen siparişler mi dersiniz (ama hala satmaya devam ediyorlar). Amazon Amerika'ya kendi sorunumu yazdım Amazon Türkiye'yi şikayet etmek için sonra aradılar beni Amazon Amerika'dan "maalesef Amazon Türkiye'de yaşanan sorunların oranın müşteri hizmetleri ile çözmeniz gerekiyor." dediler daha önce okumuştum yabancı Amazon'a iletildiğinde buradakilere iletildiğini ama benim şikayetim ulaşmadı maalesef.


    Not: Burada Amazon Türkiye'yi kötülemiyorum. Amazon Türkiye benzerlerine kıyasla hala epey iyi ama maalesef onlara benzemeye başlıyor gibime geliyor umarım bu yaşanmaz.

    Onu anlatmaya çalışıyorum ben de. Şu an mevcut koşullarda Amazon ile diğer siteler arasında hala uçurum farkı var. Amazon geldi geleli bir kere bile dışarıdan alışveriş yapmadım.


    Ancak dediğiniz gibi onlar da sanki bizimkilere benzemeye başladılar. Siz böyle deyince ben de bir İngilizce mail attım Amazon'a; belki şikayetler arttıkça bir silkelenme gelebilir.


    Bana trendyol'dan Hb'den örnek vermeyi bırakın arkadaşlar ayrıca(orada iade bile yapmıyorlar vs), ben bu sitelerden alışveriş yapmıyorum zaten, siz de yapmasanız iyi edersiniz. Amazon'un da bu sitelere dönüşmesinden korkuyorum. Eskiden müşteri hizmetlerinden aldığımız cevaplar çok daha yapıcı ve samimiydi. Şimdi "istemiyorsan iptal et", "ok kib bye" moduna hafiften bir giriş yapmış gibiler.

    |
    |




  • Çavuş
    71 Mesaj

    Hocam merhaba,

    Benim kargo fazla dolaşmadı. En son İstanbul'a oradan da Bursa'ya geldi.


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/68/f3/fe/68f3fe947e461f51494c4ea445de0c15.png&t=0&width=480&text=1



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    th3sicilian kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    74 Mesaj

    bunu bende merak ediyorum hiçbiri yayınlanmadı  

    |
    |
    borealatis kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    9821 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MertRammstein

    bunu bende merak ediyorum hiçbiri yayınlanmadı  

    valla hb gibi kötü yorumları yayınlamıyorlarsa harbiden skandal çüşş !!

  • Yüzbaşı
    294 Mesaj

    teşekkürler hocam sizin paket direk almanya üzerinden gelmiş benim ürün belkide direk ingiltere depoda vardı o yüzden ingilterede geziyordur. Bakalım yarın yada pazartesiye gelmesini bekliyorum

    |
    |
    Hanbars kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
konkasör
anzer balı
Ko Cuce
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
1,000
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.