Şimdi Ara

AMAZON.DE Ürünleri Geç Kargolama ve Gümrük Sorunları

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.010
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.
    Son zamanlarda AMAZON.DE (Almanya) dan sipariş veren varmı acaba ?

    Benim son siparişim ile ilgili ciddi anlamda sorun yaşıyorum. Heryerde amazonu överken, nazar deydi galiba :)

    Sorun şu ki, bir ürün sipariş ettim uzunca bir süre kargolanmadı. Bu arada satıcı:amazon. Sonra bağlandım müş.hizmetlerine, niye göndermiyosunuz dedim. Baktı, hemen not düşüyorum, gönderilir dedi. Sonra yine ses seda yok. Ve bir mail geldi: "Bir sistem hatasından dolayı siparişiniz iptal oldu, isterseniz tekrar sipariş edin." Haydaaa dedim, girdim baktım aynı ürünün fiyatı 20eur daha pahalı. Bağlandım, müş.hizmetlerine... dedim, beni çok şaşırttınız, amazon gibi bir firmadan hiç beklemediğim bir sorun yaşıyorum. Görevli baktı, evet haklısınız dedi. Ürünü tekrar sipariş edin, biz artış tutarı kadar iade yaparız dedi. Bende okey deyip, tekrar sipariş ettim. Ve sordum, bu ara bir sorun mu var dedim. O da evet var dedi. Türkiye gümrüğü ile sorun yaşıyoruz dedi. Türkiyeye giden ürünler, bu aralar çok sık şekilde ya gümrükte kayboluyor, yada reddedilip geri gönderiliyor dedi. O yüzden kısmen gönderileri askıya alınması sözkonusu dedi. Bana çok mantıklı gelmedi ama, yinede bekliyorum bakalım...

    Bu arada ilk siparişim: 13 Kasımda
    Amazonun ürünü göndermeyip, kendi kendine siparişi iptal ettiği tarih: 25 Kasım
    Aynı ürünü tekrar siparişim: 27 Kasım
    Şuanda teslim tarihi olarak görünen tarih: 13 Ocak

    Yani bir ürünü neredeyse 2 ay sonra teslim edecekler. Oda gerçekleşirse tabiii.
    Acaba dolaylı bir mesaj mı vermek istiyorlar: "Türkiyeden Amazon.de siparişi verilmesin" ???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi allaturcha -- 13 Aralık 2019; 10:5:41 >







  • Olabilir şaşırmam son yasal düzenlemelerle gümrük işlerinin ........sını şaaptılar afedersiniz. gümrüğü denetim amaçlı değil otoyol gişesi gibi gördükleri için

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeş sorun Amazon la ilgili değil tamamen bizim yönetimle alakalı. Şu gümrük saçmalıkları biz tüketicileri bezdirdi. İlla diyorki hükümet yerli üreticiden al. Yok kardeşim kaliteli ürünün yok senin yerli üründe. Amazon TR den bende alışveriş yapıyorum kargo olsun geri dönüş olsun trendyol hepsiburada vb siteler yanında bakkal satıcısı gibi kalıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cuma günü Amazon.de’den aldığım ürün Pazartesi günü Türkiye ‘ye giriş yaptı. 4 gündür gümrükte bekliyor. :(

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • freedom77 F kullanıcısına yanıt
    Hocam, ürün sipariş tarihinden kaç gün sonra kargoya vrdiler ?

    Bütün sorun burda bence. Yani, amazonun kendi stoğundan, kendi deposundan ürün alıyorsunuz, parasını tahsil ediyor ama ne hikmetse kargoya vermiyor yada veremiyor. Orası karanlık. Ve kaç kere görüştüm, bu konuya cevap vermiyorlar.
    E ozaman bende diyorum ki, nerde sizin dünyanın müşteri memnuniyeti adına 1. şirketi ???

    Tam 1 aydır ürünü gönderemediler (yada göndermediler?), üstüne üstlük siparişimi gerekçesiz iptal ettiler ve yeniden sipariş oluşturmak zorunda kaldım.
  • allaturcha A kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Kusura bakmayın ancak gördüm postu. Amazon.de ürünü 3 günde kargoya verdi. Burada bekleme süresi daha fazlaydı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • freedom77 F kullanıcısına yanıt
    ups kargo mu ?

    Beni bugün ups kargo aradı, gümrük işlemleri için TC kimlik no lazım dedi.
    sonrada bir SMS yolladılar. link var. tıkladım, bir form. Bunu doldurup, imzalayıp, mail atın diyor. onuda yaptım.
    prosedürler mi değişti acaba ? alamadım walla. Ama bizim gümrükte bi sıkıntı olduğu kesin.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • allaturcha A kullanıcısına yanıt
    Teslim edildi mi hocam ürününüz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • freedom77 F kullanıcısına yanıt
    henüz değil ama takip var. şuanda 19unda istanbula gelmiş. hala orda bekliyor
  • Merhaba, bende 8 aralık'ta ''hızlandırılmış kargo'' seçeneği ile amazon. de den ayakkabı siparişi verdim hala Gönderim için hazırlanıyor diyor. Müşteri hizmetleri ile canlı chat kısmından konuştum ,Türkiye gümrüklerinde sıkıntı var onları aşmaya çalışıyoruz ürünleri yavaş yavaş gönderiyoruz dedi. Bakalım ne zaman gelecek.
  • bir ürün gümrükte nasıl kaybolur anlamıyorum. ayakkabı siparişim 3 günde türkiye ye geldi halen gümrükte bekliyor.

    kaybolan ürünlere gümrük memurlarımı el koyuyor acaba ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.