Şimdi Ara

Amazon.com.tr şüpheli işlem nedeniyle sipariş iptali oyunu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, Amazon’dan Bahar fırsatları başladığından beri bir tane 67.998TL değerinde Galaxy S24 Ultra siparişi vermeye çalışıyorum. Fakat her defasında siparişi verdikten 4 dakika sonra şüpheli işlem sebebiyle siparişiniz iptal edilmiştir diyor ve ürün aldırmıyor. Herkes bu durumdan şikayetçi Şikayetvarda da aynı şikayetten yüzlerce var. Müşteri temsilcisine bağlandığımda ise bizle alakası yok Hesap Uzmanı ile görüşmeniz diyorlar ve hesap uzmanını bile bağlayamıyoruz diyorlar biz ilettik size mail üzerinden dönecektir yazıyorlar 72 saat içinde. 72 saat geçiyor mail geliyor sipariş verebilirsiniz diyor ardından sipariş veriyorum yine şüpheli işlem diyip hesabı kapatıyorlar. Müşteri temsilcisine bağlanıyorum. Yine 72 saat bekleyin ileteceğiz diyorlar. Bir paradoks yani bir şey olduğu yok. Yine aldırmıyor yani ürünü. Ama kılıf vs. alırken şüpheli işlem yok bir uyarı vermiyor garip. Amazon Türkiye ye geldiğinden beri ilk hesabım o. Kardeşim kendi hesabından deniyor onda da aynı oluyor. Hesapta ikili doğrulama açık ve ödemeyi 3D Secure ile yapıldığı halde iptal edip duruyorlar. Yani ürün fiyatlarını düşük gösterip ürünü de aldırtmıyorlar. Çok güzel Bahar fırsatı kaçırmayın. Ama kılıf vs. alırsanız izin veriyorlar alıyorsunuz. Bir sipariş vermek bu kadar eziyet olmamıştı. Bu firmaya ceza kesilmeli. Herkes aynı sorundan şikayetçi müşteri temsilcilerinin sorumsuz tavırları ve yetkili değiliz biz tavırları iyice insan zıvanadan çıkıyor. Yetkiniz yoksa yetkili ile görüştürün o bile yok. İşin garip yanı Bahar fırsatları başladığından beri müşteri hizmetlerine telefon ile ulaşılamıyor numarayı giriyorsunuz hizmetimiz aktif değil diyor. Ne işler peşindeler anlamıyorum.








  • Ararsanız onlarca şikayet olduğunu göreceksiniz. Forumda bile şikayetler var belirli konu sayfalarında.
    https://www.sikayetvar.com/amazon/siparis/supheli-islem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackcemre -- 28 Mart 2024; 20:34:21 >



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abdullah_C@N -- 28 Mart 2024; 20:37:40 >




  • Merhaba forumdaş geçmiş olsun;


    Açıkçası avatarına bakınca bi telefoncu* izlenimi alsam da umarım 1 tane almak isteyen masum vatandaşımızsındır.


    Başka yerden alman sorunu çözse de, gerçek çözüm bu değil. Böyle firmaların ipini çekmeliyiz.


    Daha önceden de bu sipariş iptallerini duymuştum. Yani nasıl bu kadar geniş geniş hareket ediyorlar anlam veremiyorum. Stoklarında bitse bile göndermek zorundalar, kaç kere yaşandı bunlar... 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunda haklarımız var.


    E-Devlet üzerinden hem Tüketici Hakem Heyetine yaz, asıl bir de "Reklam ve Haksız Ticari Uygulama Şikayeti" olarak yaz:


    https://www.turkiye.gov.tr/gtb-reklam-ve-haksiz-ticari-uygulama-sikayeti


    *Not: Ama dediğim gibi normal sıradan bir vatandaşsan ve kendine ait hesap ve kartlarla ilerlemişsen yap... Amazon'un elinde böyle keyfi bi şekilde iptal etme durumu gerçekten çok garip geliyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi E_Y_B_H_P_T -- 28 Mart 2024; 20:42:26 >




  • E_Y_B_H_P_T E kullanıcısına yanıt

    Telefoncu olsun hocam istediği kadar alsın ne olacak küçük girişimci hayatını idame ettirebilmek için para kazanması lazım para kazanma için satış yapması lazım sonuçta herkes aynı işi yapmıyor

  • E_Y_B_H_P_T E kullanıcısına yanıt
    Hocam telefoncu ne alaka, telefonlarla ilgileniyorum hobi alanım. Avatarımda ne var anlamadım android ve apple resmî var. Ayrıca zaten 1 tane alımdan fazla aldırmıyor. Bilginiz yok sanırım.
  • Penguen Gunter kullanıcısına yanıt

    Vay arkadaş konuyu açan engellemiş beni.


    Hocam kusura bakma, buradan ilerliyorum.


    Adi İş - Ticari İş - Tüketici İşlemi ayrımı var. Kanuni haklarımız ona göre şekilleniyor. Eğer satıcı olarak alım yapıyorsa işler değişebilir.


    Alıntı

    metni:
    Yok başkasına ait kart kullandım bu nasıl cümle


    Bu meseleye gelirsek, bu başkasına ait kart olayı da yanlış anlaşılmış, hesabı açan ile kart ödemesi yapan arasında farklılık olursa belki oradan da gerekçeleri olabilir (Hesabı başkası kullanıyor gerekçesiyle)


    Sonuç olarak, benim tüm bunları yazmamdaki amaç konuyu açanı boş beleş suçlamak değil. Amazon'un bu kararları arkasında yatan gerekçeler ne olabilir ki diye fikir yürütmekti.


    Çıkar açıklık getirirsin, tartışırız.


    Yani niyet olarak kötü olsam THH'ye git demem, Haksız Ticari Uygulama Şikayetinde bulun demem.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.