Şimdi Ara

Amazon.com İade Süreci Lütfen Yardım.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
604
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar maddeler halinde yazacağım cevap verirseniz çok sevinirim.

    1-) Amazon.com'dan Surface Pro 6 aldım. Satıcının yorumlarından bir tanesi "Surface pro 6 diye 5 satıyor" şeklindeydi fakat üzeri çizilmiş ve Amazon problemi çözdü yazıyordu. Ben yine de işkillenip müşteri hizmetlerine bağlandım ve ürün yeni mi diye sordum? Kesinlikle yeni satıcı amazon.com fullfilied service üyesi garanti ediyorum ürün yeni dedi.
    2-) Ürünü sipariş ettim geldiğinde ise ürün Surface Pro 5 idi.
    3-) İade süreci başlattım. Dedim ki adamlara kartımda limit yok iademi yapın.
    4-) İade oldu Amazon.it adresinden ürünü tekrar aldım.

    5-) Fakat ürünü geri gönderemiyorum. Müşteri hizmetleri de kanser etti. Ürünü geri göndermen lazım ceza keseriz diyorlar.
    6-) PTT kargo 1.5 kg üzeri elektronik eşya ABD'Ye gönderemiyoruz dedi. Diğer kargo firmaları bilgisayar diye hiç biri kabul etmedi. Sadece UPS Kargo Amazon.com talep açar size bir numara verirse gönderebiliriz aksi takdirde ürün gümrükten dönebilir ve 2000-3000 lira arası bir tutar olur dedi.
    7-) Amazon.com ile 6-7 keredir görüşüyorum. En son bir tanesi amazon.com.tr'ye yollayabilirsiniz dedi. Telefon numaramı aldı. Bugün yine bağlandım yanlış bilgi vermişler size diyor. Yahu ürünü gönderemiyorum kabul etmiyorlar diyorum. Bot gibi cevap veriyor.


    Sonuç olarak PTT Kargo ile 1.5 kg üzeri elektronik eşya(bilgisayar) gönderen oldu mu ilk sorum ikinci sorum bu ceza veririz dedikleri nedir ne değildir? 2 haftadır işimin gücümün arasında kargo kargo gezip müşteri hizmetlerine dert anlatmaya çalışıyorum. Yardımcı olan olursa çok sevinirim.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.