Selamlar bir içerik seyrediyorum yorumlar kısmında bunu alacağıma daha dolu alman malı ve almanya üretimi opel suv aldım hemde çok kaliteli ve dolu diyen bir kullanıcıya denk geldim. diğer yorumlarda yorumcular aldığı aracı aslında PSA nın ürettiğini almanya nın bir kıstas olmadığını anlatmasına rağmen kullanıcı başka yorum yazmamış baktığımda. evet tüketim toplumunda herkes yanılabiliyor veya iyi araştırmalar yapamayabiliyoruz ama bu alman ve almanya üretimi ürünlere karşı zaafımız tarif edilemez. kullanıcı sırf almanya üretimi olduğu için bu aracı almış öyle yazıyordu. halbuki aracın teknolojii içeriği komple fransız.. puretech alanların bundan hiç haberi olmayışları gibi.. bunlar üzücü bence hiç araştırmıyor balıklama dalıyor tüketici yada adı çok çekici geliyor opel sarışın alman mankenler ve onların teknolojisi.. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 27 Ağustos 2025; 21:9:22 > |
Almanya üretimi opeller..






-
-
aracın almanya üretim olması önemli, evet. alman işçiliği daha yüksek kalitedir bu gerçek. ancak opel eskiden beri almanya'nın en düşük kalite aracı. el değiştirmesinden önce de öyleydi. almanya'nın tofaş'ıdır opel.
-
Adı çok çekici
Opel
HB Megane II ler Türkiye'ye ilk gelen 500 adet Fransa üretimi Bursa'da üretilenler arasında ciddi işçilik farkları mevcuttu örneğin
Opel 1929 dan beri GM bünyesinde
2017 de PSA olayı başladı
Kullanıcı şunu düşünebilir ;
Rüsselsheim de Insignia Astra K üretiliyordu , bunlar sıkı araçlar
Bugün Rüsselsheim da Astra L üretiliyor
Montaj işçiliğine daha fazla güven duyabilir tüketici
Keza Eisenach da üretilen Grandland da tercih edebilir
Bu otomobillere özel değil , çoğu makina da üretim yeri fark yaratıyor
Japon bir üreticinin Taiwan da toplanan tezgahı Japonyadakinden ciddi uyguna gelebiliyor
NB ayakkabı da made in USA olanların fiyat etiketleri daha yüksek olabiliyor
Opel ... Muazzam bir marka ismi , Şimşek amblemi keza muazzam
-
Bak komik bi anımı anlatayım.
2010lu yıllar aynı işyerinde bir eleman var karşıda oturuyor. Zor oluyor diye arabayla gelmiyor. Bazı akşamlar da ben onu E5e bırakıyorum, bişeylere binip gidiyor. Bu Tiguan kuga tucson falan ne görse beğenmiyor aşağılıyor. Bir gün sordum sende ne var dedim. Bende Amerikan var dedi. O yıllar en popüler amerikanlar dodge nitro, jeep renegade , cherokee falan. BUnlardan biri var sandım. Bende "Captiva var" dedi, "Chevrolet Captiva , Amerikan" böyle burnu havada söylüyor. Oğlum captivanın nesi amerikan bir tane somunu amerikadan gelmiyor. Cherolet Captiva aslında Korede koreliler tarafından tasarlanıp üretilen Daewoo Winstorm modeli. Senin gibi bilmeyenleri kazıklamak için cehverolet adıyla bazı ülkelere satıyorlar. Captiva amerikada satılmıyor. Amerikada üretilmeyen satılmayan amerikan jipi olur mu dedim. Bayağı bozulduydu..
-
satılmadığına emin misin? mesela aveo satılıyordu. amerikalı bir arkadaş sizin aveo'larla bizimki bir olamaz. amerika'da satılanlar daha kaliteli diye saf saf iddialaşıyordu bir de.
-
Ne kadar daha iyi olabirki? eskiden almanlar daha kalın kaporta daha kalın metaller kullanıyordu eyvallah ama artık bir araç Fransada da Almanyada da aynı metal özellikleri ile üretiliyor. Üretimin büyük kısmını makinalar yapıyor artık. Eskiden her hattın başında 5 kişi vardı şimdi iki kişi var gerisini makina yapıyor. Makina aynı malzeme aynı malzeme ne kadar fark edebilir, olsa olsa %5 olur ki onuda tüketicinin farketmesi imkan dahilinde değil. Bunların hepsi atalarımızdan bize kalan psikolojik tatminler.
-
Opel, düzenli bakım ve orijinal parça,ek olarak 1.sinif usta isteyen,bozuk yola ve hor kullanmaya gelmeyen bir araba.
Bunlara sahip olup temiz bir Insignia bulsam dakika durmam,arabanın da kralidir.
ama o denklemi bir araya getirmek mesele biraz:)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
aveo, cruze bunlar global arabalardı. GM in çokuluslu tasarım ekibince yapılıyordu ve birden fazla kıtada üretiliyordu.
Ama Chevrolet Captiva tamamen Kore üretimi bir Daewoo. GM Daewoo yu aldıktan sonra Chevrolet imajı yüksek pazarlara Chevrolet adıyla sattı bunu.
-
eee
içi 1.2 puretech ne oldu şimdi almanya da üretilmesi onu akladımı
kayış hala yağın içinde dönüyor..
-
eee
apple çinde telefon üretiyor
ve dünyaya satıyor
o telefonlar daha mı ucuz..
isim hakkı aidiyet değilmi aslolan
1.2 puretech motoru almanyada üretmiş ispanyada üretmiş ne değişir kayış hala yağın içinde
lütfen yanlışım varsa düzeltin.
almanya olması onu bir üst lige taşımıyor bence.
hala düşük arge..(
-
örnek konu için tam aradığımız malzeme..
amerikan malı araca biniyormuş adam..)
ben opel aldım almanya üretimi diyordu kullanıcı.
fransız değil.
-
arkadaşın insigniası ile uludağa gittik 4 kişi araba yakmadı içti..
arka koltukta kustum o denli rahatsız edici düşün..
içim dışıma çıktı resmen.
tam uludağın ortasında aracın tüm arıza ışıkları yandı sahibi arkadaş opele ana avrat küfürt etti
-
Opel PSA'ya geçince adam oldu.
GM'deyken verimsiz çok yakan motorlar, teknolojik olarak eski kalmış şanzımanlar vardı.
PSA teknoloji devrimi yaptırdı Opel'e.
-
Yukarıda da yazdım,altın oranı bulamıyorsanız Opel almayacaksınız
Yakıt meselesi ne aldığınız ile alakalı
Tam otomatik 1.6T bir araçla zaten az yakamazsınız
Grand sport olanların arkası rahat,ama şöyle söyleyeyim sürüş olarak bambaşka bir yerde Insignia
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Superb benzinli 2025 şu an kullandığım araç , 1.5 dizel grand sport insignia dan az yakıyor keza bir önceki 1.6 dizel den de
Opel otoyol arabası
şöyle bi 7-8 bin km gez gel bakalım bi insignia ile bi de superb / passat / 508 ile o zaman anlarsın neyin ne olduğunu
Ben 350 bin km insignia kullandım da 1 kez bile tüm arıza ışıkları yanmadı , arkadaşın neyi nasıl yapmışta ne olmuşta hepsi yanmış ?
Opel sürüş dinamikleri olarak premiuma en yakın orta sınıf araçtı GM çatısı altındayken , 1929 dan beri de GM çatısı altındaydı
İçsin helali hoş olsun
Direksiyon hissiyatı yeter , oturma pozisyonu yeter , yol tutuşu yeter , frenlemesi yeter
Şu an 3.5-4 milyonluk arabaya biniyorum , 2. el 1.3-1.5 milyonluk insignialara imrenerek bakıyorum
Sen boş ver arkadaşını bana sor ben anlatırım sana
-
çok yaksın dert değil 1-2lt
AT6 6 ileri de kullandım 8 ileri de
şu an kullandığım 7 ileri dsg nin uzun inişlerde saçmaladığı kadar saçmalamıyordu ikisi de
hele 8 ileri çiçek gibi şanzımandı
2.0 dizel veya benzinli 8 ileri insignia olsun ne C serisi ne 3 arkamı döner Opel'e binerim
Şimdi video koyup polemik yaratmayayım ama 4x4 sisteminin quatrolar ve 4 matic ler ile karşılaştırıldığı detaylı videolar var youtube da
orta segment , çok yakan , ağır , psa ya satılmış Opel'in neler yaptığına bakabilirsiniz premiumlar karşısında
-
benim anlattığım insignia gm çatısı altında idi..
araç muahrrem in aracı burdan kulaklarını çınlatalım uludağ ın yarısında araç tüm ışıklarını yaktı kutup başını söktüler ve muharrem o zevkle kullandığı araca ve opele ana avrat gitti şimdi konuya damlarsa teyit alabliriz otomobil genek buluşması yapmıştık uludağda..
benim fikrim opel alman üretimi olsun gm olsun hep sorunları ile vardı..
almanların tofaşı dersem yanılmış olmam alman kalibresindeki diğer araçlarla..
-
Yetkili servis bakımlı mı ? sıfır km den beri kendisinde mi ? benzinli ise tüp takıldı mı ?
GM çatısı altındaki Opellerin balatasını söküp takmakta zorlanan servis çalışanları var maalesef bugün
Benim arka balataları tanıtana kadar akşam olmuştu bir bakım da
yan sanayi parçayı orjinal olmayan parçayı en çok yadırgayan arabaların başında opel geliyor , toyota değil bu tak gitsin nazlı
Anlattım daha önce bu forumda da adam Astra J ile garanti bitti diye dışarıda yan sanayı su haznesi sanırım takıyor bir türlü ışığı söndüremiyor , orjinal parça takıyor sorun çözülüyor
2. ele düştükten sağda solda sürünürse bir araç en risklisi opeldir
Ama sürüş keyfi diğer tüm orta segment araçları ezer geçer , bir mondeo derler överler ben sürmedim yorum yapmayayım
Ama al işte superb var son model üstelik dolu da araç , insignia nın anca getir götürünü yapar
ama çok az yakıyor
ama şanzıman çok hızlı
ama 2. eli iyi
ama prestijli
ama bagajı çok geniş
ama ekran vs 10 numara
ama vw ( Opel battı ya )
eee ? bak objektif olarak yorumluyorum işte insignia falan yok artık bende , neyse onu anlatıyorum
Neye göre kime göre almanların tofaşı ? almanların zaten premium araçları haricin de opel ve vw i var
opel dediğin üreticinin açın yıllar önce veya yakın tarihe kadar karşılaştırmalarını izleyin alman kanalların da , sonra alman kullanıcıların yorumlarına bakın okuyun. internet sınırsız bir bilgi kaynağı. Kim tofaş kim değil anlarsınız , ortada tofaşlık bir durum yok
tabi ki bunları söylediğinde kahvedeki ali dayı gibi '' iyiydi de niye battı'' denilecek , ona da farklı bir sürü satılan marka ile cevap verilebilir
iyi olmak yetmiyor , ticaret başka. dönem değişti
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 28 Ağustos 2025; 17:35:6 >
-
opelin kronik sorunlu olmayan bir adet aracınız yazın? yazamazsınız çünkü her ayrı modelinde incik cincik saçma sapan sorunları vardır
-
Sen bir ikinci el Insignia alda bizde rahatlayalim sen de. Opelin CEO'su bile senin kadar Insignia övmezdi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

aracın almanya üretim olması önemli, evet. alman işçiliği daha yüksek kalitedir bu gerçek. ancak opel eskiden beri almanya'nın en düşük kalite aracı. el değiştirmesinden önce de öyleydi. almanya'nın tofaş'ıdır opel. |
Benzer içerikler
- edc şanzıman alınır mı
- dizel ilk marşta sarsıntılı çalışma
- toyota yaris 1.5 fun special yorum
- clio 4 bakım sıfırlama
- mercedes a160 alınır mı
- togg batarya kapasitesi
- hyundai inster fiyat
- mg3 özellikleri
- bmw ix menzil
- en çok tutulan suv araçlar
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X