Şimdi Ara

Alındığı gün arıza yapan Tucson 1.6 GDI (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
65
Cevap
0
Favori
13.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sukrubyr S kullanıcısına yanıt
    Hocam parayı sokakta bulamadık diyorsunuz da aldığınız araç hakkında hiçbir bilginiz, fikriniz yokmuş, bu da bir nevi paraya kıymak. O kadar para bağlıyorsunuz araca, donanımdan, motorundan nasıl haberiniz olmaz? En basitinden biri 177, diğeri 132 beygir, nasıl perofmansı aynı olabilir, sorgulamadınız mı bunu? Teknik verilerine de mi bakmadınız alacağınız aracın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AO A kullanıcısına yanıt
    Sayın AO, biz hakkımızı savunuyoruz, kimseyi karalamıyoruz ilanımızı açarken de her kelimeyi yazarken de sonunu hesap ederiz biz. Bizim adımıza bu kadar kaygılandığınız için teşekkürler ancak rahat olun siz. Biz dile getiriyoruz her zaman Hyundai ile değil sıkıntımız servis ile. Ama bu aracı bu hale düşürüp satışını yavaşlatan hakkını savunan bizler değil doğru düzgün servis hizmeti vermeyip satış hileleri yapan bayidir. Suçlanması gereken biri varsa tüketici değil burada. Dünyanın her yerinde tüketici her zaman baş üzerinde tutulurken maalesef bizim insanımız tüketiciye saldırıp hataları olsa bile büyük firmaların yanında durmaya bayılıyor. Ayrıca biz aracı alıp dışarda bir yerde tüp taktırmadık bizzat bayinin kendisi garanti kapsamında diyerek taktı. Eğer biz alıp araçta kendi kendimize oynama yapıp yolda kalıp şikayet etseydik' dediğiniz doğru olurdu ancak böyle bir şey söz konusu değil. Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sukrubyr -- 16 Ağustos 2017; 20:24:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >






  • Bu konu VW içerseydi deprem olurdu deprem. Adam garantili LPG takmış hala adama laf eden var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 16 Ağustos 2017; 20:40:4 >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Üstadım tabii ki 177 beygirin 133 beygirden daha iyi olduğunu kestiriyoruz alırken zaten biraz daha ağırdır diye aldık ancak BMC kamyon da almadık yani. Ve biz bu aracın aynı paketinin kullanıcılarıyla görüştük buluştuk test ettik araçları. Arada gerçekten büyük farklar var. Diğer kullanıcıların da yorumları bu yöndeydi. Yani bu işin şusu busu beygiri torku yok. Bu araca binip test eden, gören herkes sıkıntılı diyor öyle ki muhatabımız satış temsilcisi bana önce bi teklif sunmuştu bu aracın üst paketini bize 127.000 lira sayarak benim arabamı da 6.500 lira zararla vermemi söyledi. Tamam dedim kabul ettim o sırada aramızda bi muhabbet geçti ve bana dedi ki "ya kardeşim haklısınız bak ben size bir şey demiyorum kesinlikle o arabada sıkıntı var ben o arabayı kontrol etmeden araştırmaya sokmadan satmam ama tatlıya bağladık işte" falan fistan. Ordan çıktım Nev'i aradım bana Erdemir'in 127.900e vereceği araca 121.000 lira dedi o da pazarlıksız. Başka bir Hyundai bayisini aradım 122.500 dedi. Dolayısıyla biz de bu ticareti kabul etmedik ancak bu vesileyle kendi ağzıyla arabada sıkıntı olduğunu söyledi satış temsilcisi. Ama gelinen noktada sıkıntısı olan aracın arkasında durmuyor Erdemir. Beygiri düşük, torku düşük tamam kabul ama kağnı da değil ki bu. Bu araca binen herkes bir sıkıntı var diyor Erdemir satış temsilcisi bile kendi ağzıyla bu araçta KESİNLİKLE bir sıkıntı var demişken ben sizlerin kabul etmemesini ve çeşitli sebepler sunarak karşımızda durmasına anlam veremiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sukrubyr -- 16 Ağustos 2017; 21:11:54 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir de arkadaşlar arasında Hyundai haklı haksız muhabbetini görüyorum. Tekrar söylüyorum, bizim sıkıntımız Hyundai ile değil. Hyundai Erdemir ile. Ticaretlerinin etik olmadığı konusunda. LPG takıp satmadan önce servis garantisi kapsamında diyor, sattıktan sonra garantiden çıkıyor diyor. Müşterinin yüzüne bakmıyor. Tabiri caizse aptal yerine koyuyor hatta. İş emri açmadan aracı teslim alıp işlem yapıyor vs vs. Bu tür usulsüzlükler ise Hyundai Tucson'un satışını olumsuz yönde etkiliyor. Burada Hyundai'a düşen Türkiye distribütörü ile iletişime geçip yapılan bu usulsüzlüklerin önüne geçmektir. Dünyanın her yerinde adap budur, böyle işler. Etik olan budur ancak bunu Türkiye'de uygulamak neden bu kadar zor bilmiyorum ama sizlerin de yapılan usulsüzlüklere rağmen tüketiciyi haksız görmeniz, bunu bir karalama kampanyası olarak görmeniz bu gerçekten üzücü. İyi o zaman susalım, millete LPG garantili diye araç satıp en ufak sıkıntıda müşterinin yüzüne bakmasınlar yaptıkları usulsüzlüklere devam etsinler. Bu kadar zor mu doğruyu yanlışı ayırt etmek gerçekten aklım almıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arizali araç denmis ama istenen diyat arızasız fiyatı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam geçmiş olsun, bende tucsondan son anda vazgeçmiş biri olarak bu 135 beygirlik turbosuz olanı alınacak araba değil gerçekten çağ dışı bir motoru yeni araç kupası ile satma stratejisi bu başka bir şey değil,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukrubyr

    Bir de arkadaşlar arasında Hyundai haklı haksız muhabbetini görüyorum. Tekrar söylüyorum, bizim sıkıntımız Hyundai ile değil. Hyundai Erdemir ile. Ticaretlerinin etik olmadığı konusunda. LPG takıp satmadan önce servis garantisi kapsamında diyor, sattıktan sonra garantiden çıkıyor diyor. Müşterinin yüzüne bakmıyor. Tabiri caizse aptal yerine koyuyor hatta. İş emri açmadan aracı teslim alıp işlem yapıyor vs vs. Bu tür usulsüzlükler ise Hyundai Tucson'un satışını olumsuz yönde etkiliyor. Burada Hyundai'a düşen Türkiye distribütörü ile iletişime geçip yapılan bu usulsüzlüklerin önüne geçmektir. Dünyanın her yerinde adap budur, böyle işler. Etik olan budur ancak bunu Türkiye'de uygulamak neden bu kadar zor bilmiyorum ama sizlerin de yapılan usulsüzlüklere rağmen tüketiciyi haksız görmeniz, bunu bir karalama kampanyası olarak görmeniz bu gerçekten üzücü. İyi o zaman susalım, millete LPG garantili diye araç satıp en ufak sıkıntıda müşterinin yüzüne bakmasınlar yaptıkları usulsüzlüklere devam etsinler. Bu kadar zor mu doğruyu yanlışı ayırt etmek gerçekten aklım almıyor

    Geçmiş olsun. Sonucu buraya da yazarsanız memnun oluruz. Bu olayda bayii kadar Assan da sorumlu bence. LPG konusunda sorulunca ya da bir sorun çıktığında "biz LPG önermiyoruz" diye yanıt veriliyor. Ama satışlar etkilenmesin diye de bayiilere herhangi bir uyarıda bulunulmuyor. Bayiiler de "LPG'li, garantili" diyerekten satış yapmaya devam ediyorlar.

    Bu arada aracı kullanmadan yazanlar var. Aynı motorlu (132 HP) araca sahibim. Performans ve yakıt bakımından gayet memnunum. ix35 ve Sportage'daki eski 135 beygirlik motorla kesinlikle karşılaştıralamaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega


    quote:

    Orijinalden alıntı: sukrubyr

    Bir de arkadaşlar arasında Hyundai haklı haksız muhabbetini görüyorum. Tekrar söylüyorum, bizim sıkıntımız Hyundai ile değil. Hyundai Erdemir ile. Ticaretlerinin etik olmadığı konusunda. LPG takıp satmadan önce servis garantisi kapsamında diyor, sattıktan sonra garantiden çıkıyor diyor. Müşterinin yüzüne bakmıyor. Tabiri caizse aptal yerine koyuyor hatta. İş emri açmadan aracı teslim alıp işlem yapıyor vs vs. Bu tür usulsüzlükler ise Hyundai Tucson'un satışını olumsuz yönde etkiliyor. Burada Hyundai'a düşen Türkiye distribütörü ile iletişime geçip yapılan bu usulsüzlüklerin önüne geçmektir. Dünyanın her yerinde adap budur, böyle işler. Etik olan budur ancak bunu Türkiye'de uygulamak neden bu kadar zor bilmiyorum ama sizlerin de yapılan usulsüzlüklere rağmen tüketiciyi haksız görmeniz, bunu bir karalama kampanyası olarak görmeniz bu gerçekten üzücü. İyi o zaman susalım, millete LPG garantili diye araç satıp en ufak sıkıntıda müşterinin yüzüne bakmasınlar yaptıkları usulsüzlüklere devam etsinler. Bu kadar zor mu doğruyu yanlışı ayırt etmek gerçekten aklım almıyor

    Geçmiş olsun. Sonucu buraya da yazarsanız memnun oluruz. Bu olayda bayii kadar Assan da sorumlu bence. LPG konusunda sorulunca ya da bir sorun çıktığında "biz LPG önermiyoruz" diye yanıt veriliyor. Ama satışlar etkilenmesin diye de bayiilere herhangi bir uyarıda bulunulmuyor. Bayiiler de "LPG'li, garantili" diyerekten satış yapmaya devam ediyorlar.

    Bu arada aracı kullanmadan yazanlar var. Aynı motorlu (132 HP) araca sahibim. Performans ve yakıt bakımından gayet memnunum. ix35 ve Sportage'daki eski 135 beygirlik motorla kesinlikle karşılaştıralamaz.

    Kesinlikle karşılaştırılamaz zira tamamen aynı o motorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 177hp test edip, 130'luk arac almak olabilir. Arac yoktur. Hissini ogrenmek icin binersin. "130'luk bunun hantali olacak" der alirsin. Arkadasin araba ise magirus dolmustan hantal. Normal olmadigi besbelli.



    Ancak 130 kusurluk motorda turbo olmadigini da bilmeniz gerekirdi mesela. 1.6 arac. Turbolu 130 kisir beygir ise, turbosuz hali kac beygir? 80 mi?



    Neyse, gecmis olsun. İsiniz halloldu mu simdi? Ne yaptiniz?



    Herkesin aklinda olsun, havaya tukursen yazi ile tukureceksin. Ben servisler ve bayiler ile onemli her isimi yazisarak yapiyorum. Soz ucar, yazi kalir.



    Oradakilerin de ikinci gun agizlarina sicardim, kusura bakmasinlar. Arabaya binerken bu araba boyle zaten ne demek la? 4'uncu gun kore'ce hyundai'ye resmi mail yazdirirdim bir cevirmen bulup. Audi ile deneyimlerim beni bu islerde kasarlastirdi sanirim.



    ------



    Bu arada aklinizda olsun, hicbir arabaya sifirdan lpg taktirmayin. Once araba saglam, sikintisiz emin olun, 1 sene gecsin. Sonra taktirin. Boylece sikintinin kaynagi sakkadanak belli olur. Lpg montaji konusunda da, kisira bakmasinlar, yetkili serbisler bir bok bilmiyorlar. Bir kismi kendi de takmiyor. O yuzden aracinizin lpg kisminin garantisi baskasinda olabilir. Ancak aracin kendisinin garantisi servistedir. Tabi servisin garanti kacirtmaz dedigi lpg takilmis ise...



    Ancak bence hic gerek yok servise lpg taktirmaya. Cok daha iyi lpg sistemleri, cok daha iyi montajcilar var. Servis kimmis diyor ve susuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega


    quote:

    Orijinalden alıntı: sukrubyr

    Bir de arkadaşlar arasında Hyundai haklı haksız muhabbetini görüyorum. Tekrar söylüyorum, bizim sıkıntımız Hyundai ile değil. Hyundai Erdemir ile. Ticaretlerinin etik olmadığı konusunda. LPG takıp satmadan önce servis garantisi kapsamında diyor, sattıktan sonra garantiden çıkıyor diyor. Müşterinin yüzüne bakmıyor. Tabiri caizse aptal yerine koyuyor hatta. İş emri açmadan aracı teslim alıp işlem yapıyor vs vs. Bu tür usulsüzlükler ise Hyundai Tucson'un satışını olumsuz yönde etkiliyor. Burada Hyundai'a düşen Türkiye distribütörü ile iletişime geçip yapılan bu usulsüzlüklerin önüne geçmektir. Dünyanın her yerinde adap budur, böyle işler. Etik olan budur ancak bunu Türkiye'de uygulamak neden bu kadar zor bilmiyorum ama sizlerin de yapılan usulsüzlüklere rağmen tüketiciyi haksız görmeniz, bunu bir karalama kampanyası olarak görmeniz bu gerçekten üzücü. İyi o zaman susalım, millete LPG garantili diye araç satıp en ufak sıkıntıda müşterinin yüzüne bakmasınlar yaptıkları usulsüzlüklere devam etsinler. Bu kadar zor mu doğruyu yanlışı ayırt etmek gerçekten aklım almıyor

    Geçmiş olsun. Sonucu buraya da yazarsanız memnun oluruz. Bu olayda bayii kadar Assan da sorumlu bence. LPG konusunda sorulunca ya da bir sorun çıktığında "biz LPG önermiyoruz" diye yanıt veriliyor. Ama satışlar etkilenmesin diye de bayiilere herhangi bir uyarıda bulunulmuyor. Bayiiler de "LPG'li, garantili" diyerekten satış yapmaya devam ediyorlar.

    Bu arada aracı kullanmadan yazanlar var. Aynı motorlu (132 HP) araca sahibim. Performans ve yakıt bakımından gayet memnunum. ix35 ve Sportage'daki eski 135 beygirlik motorla kesinlikle karşılaştıralamaz.

    Kesinlikle karşılaştırılamaz zira tamamen aynı o motorlar

    Siz öyle sanmaya devam edin .




  • Düz bir yerde dip gaz bir 0-100 yapıp verileri paylaşır mısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç olur mu yav hunday sorunsuz markadır konu csb
  • sukrubyr S kullanıcısına yanıt
    ALACAK ARKADAŞA SADECE GÖRÜNÜŞÜNE KEFİLİM MOTOR ŞANZUMAN VE PERFORMANSINA KEFİL DEĞİLİM FİKRİMİ SORACAK OLURSANIZ DEĞİL BU PARAYA YARISINA BİLE ALINACAK ARAÇ DEĞİLİDİR
    GEREK SATIN ALDIĞIM BAYİİ GEREKSE HYUNDAİ TÜRKİYE DİSTİRÜBÜTÖRÜ SATIŞ SONRASI SERVİS VE GARANTİ DESTEĞİNDE NE YAZIKKİ YETERSİZ TÜM BU NEDENLER SEBEBİYLE SATIYORUM


    Hocam şu yukarıdaki cümleden ne anlaşılıyor ben doğrudan markaya yönelik hakaret algılıyorum, o zaman siz duygularınızı yanlış ifade etmişsiniz, hakaret vari cümleler kullanmadan direk bayi ile sıkıntınızı yazarsınız sorun olmaz, Tüp işinde garantiyi veren bayi bu genel müdürülüğü bağlamaz hyundai açıkça aracın tüp ile çalışacağını beyan etmemiş se zaten yükümlülük altında değildir.
  • sukrubyr S kullanıcısına yanıt
    Siz bence firmayı değil doğrudan servisi "şikayet" etmeliydiniz zira size 177 beygiri gösterip
    135 beygir aracı satmışlar..Burda firmadan çok hem sizin hem de servisin hatası var..
  • ya viral reklam ya da yalan. satmak istese ofiyatı yazmaz hadi yazdı böyle anlatmaz
  • Hahaha konu süper olmuş, dün ben 180.000’e nasıl hyundai alabiliyorlar, ben 50.000 bile vermem diye konu açmıştım, bi tane hyundai fanboyu yönetime şikayet edip konuyu sildirmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega


    quote:

    Orijinalden alıntı: sukrubyr

    Bir de arkadaşlar arasında Hyundai haklı haksız muhabbetini görüyorum. Tekrar söylüyorum, bizim sıkıntımız Hyundai ile değil. Hyundai Erdemir ile. Ticaretlerinin etik olmadığı konusunda. LPG takıp satmadan önce servis garantisi kapsamında diyor, sattıktan sonra garantiden çıkıyor diyor. Müşterinin yüzüne bakmıyor. Tabiri caizse aptal yerine koyuyor hatta. İş emri açmadan aracı teslim alıp işlem yapıyor vs vs. Bu tür usulsüzlükler ise Hyundai Tucson'un satışını olumsuz yönde etkiliyor. Burada Hyundai'a düşen Türkiye distribütörü ile iletişime geçip yapılan bu usulsüzlüklerin önüne geçmektir. Dünyanın her yerinde adap budur, böyle işler. Etik olan budur ancak bunu Türkiye'de uygulamak neden bu kadar zor bilmiyorum ama sizlerin de yapılan usulsüzlüklere rağmen tüketiciyi haksız görmeniz, bunu bir karalama kampanyası olarak görmeniz bu gerçekten üzücü. İyi o zaman susalım, millete LPG garantili diye araç satıp en ufak sıkıntıda müşterinin yüzüne bakmasınlar yaptıkları usulsüzlüklere devam etsinler. Bu kadar zor mu doğruyu yanlışı ayırt etmek gerçekten aklım almıyor

    Geçmiş olsun. Sonucu buraya da yazarsanız memnun oluruz. Bu olayda bayii kadar Assan da sorumlu bence. LPG konusunda sorulunca ya da bir sorun çıktığında "biz LPG önermiyoruz" diye yanıt veriliyor. Ama satışlar etkilenmesin diye de bayiilere herhangi bir uyarıda bulunulmuyor. Bayiiler de "LPG'li, garantili" diyerekten satış yapmaya devam ediyorlar.

    Bu arada aracı kullanmadan yazanlar var. Aynı motorlu (132 HP) araca sahibim. Performans ve yakıt bakımından gayet memnunum. ix35 ve Sportage'daki eski 135 beygirlik motorla kesinlikle karşılaştıralamaz.

    Kesinlikle karşılaştırılamaz zira tamamen aynı o motorlar

    Siz öyle sanmaya devam edin .

    Hadi bana farklarını söyleyin.



    Beygir gücü aynı, tork 168, tork eğrisi aynı. Yakıt, motor bloğu, silindir hacmi aynı.



    Farkları ne bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Beygir gücü, torku, tork eğrisi, maksimum hızı, 0-100'ü, yakıt tüketimi, emisyonu hepsi farklı. Önce araştırın, ondan sonra yazın:

    TUCSON 1.6 GDI Benzinli 4x2 6 İleri Otomatik

    Ürün Tipi 1.6 GDI Benzinli 4x2 6 İleri Otomatik
    Model Adı Tucson (2017 MY)
    Koltuk Sayısı 5
    Performans
    Motor Tipi 1.6 GDI
    Motor Silindir Hacmi (cc) 1.591
    Maksimum Hız (km/saat) (kph) 170
    Maksimum Güç (ps / rpm) 132 / 6.300
    Maksimum Tork (Nm / rpm) 160,8 / 4.850
    Hızlanma (0 – 100km/sn) (san.) 12,1
    Silindir Adedi 4
    Silindir Sübabı 16
    Şanzıman Tipi 6 İleri Otomatik FWD
    Yakıt Tüketimi Yakıt Tipi Benzin
    Yakıt Tüketimi
    (Şehir İçi) (litre / 100km) 9,8
    Yakıt Tüketimi
    (Şehir Dışı) (litre / 100km) 6
    Yakıt Tüketimi
    (Ortalama) (litre / 100km) 7,4
    CO2 Emisyonu
    (Ortalama CO2 Emisyonu) (g/km) 174
    Yakıt Deposu Kapasitesi (litre) 62


    ix35

    Ürün Tipi 1.6 GDi Benzinli 4x2 6 İleri Otomatik
    Model Adı ix35
    Koltuk Sayısı 5
    Performans
    Motor Tipi 1.6 GDi
    Motor Silindir Hacmi (cc) 1,591
    Maksimum Hız (km/saat) 160
    Maksimum Güç (ps / devir/dakika) 135 / 6.300
    Maksimum Tork (Nm / kgm) 164.3 / 4.850
    Hızlanma (0 – 100km/sn) 12.9
    Silindir Adedi 4
    Silindir Sübabı 16
    Şanzıman Tipi 6 Otomatik vites FWD
    Yakıt Tüketimi Yakıt Tipi Benzin
    Yakıt Tüketimi
    (Şehir İçi) (litre / 100km) 11.6
    Yakıt Tüketimi
    (Şehir Dışı) (litre / 100km) 7.2
    Yakıt Tüketimi
    (Ortalama) (litre / 100km) 8.8
    CO2 Emisyonu
    (Ortalama CO2 Emisyonu) (g/km) 205
    Yakıt Deposu Kapasitesi (litre) 58




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    Beygir gücü, torku, tork eğrisi, maksimum hızı, 0-100'ü, yakıt tüketimi, emisyonu hepsi farklı. Önce araştırın, ondan sonra yazın:

    TUCSON 1.6 GDI Benzinli 4x2 6 İleri Otomatik

    Ürün Tipi 1.6 GDI Benzinli 4x2 6 İleri Otomatik
    Model Adı Tucson (2017 MY)
    Koltuk Sayısı 5
    Performans
    Motor Tipi 1.6 GDI
    Motor Silindir Hacmi (cc) 1.591
    Maksimum Hız (km/saat) (kph) 170
    Maksimum Güç (ps / rpm) 132 / 6.300
    Maksimum Tork (Nm / rpm) 160,8 / 4.850
    Hızlanma (0 – 100km/sn) (san.) 12,1
    Silindir Adedi 4
    Silindir Sübabı 16
    Şanzıman Tipi 6 İleri Otomatik FWD
    Yakıt Tüketimi Yakıt Tipi Benzin
    Yakıt Tüketimi
    (Şehir İçi) (litre / 100km) 9,8
    Yakıt Tüketimi
    (Şehir Dışı) (litre / 100km) 6
    Yakıt Tüketimi
    (Ortalama) (litre / 100km) 7,4
    CO2 Emisyonu
    (Ortalama CO2 Emisyonu) (g/km) 174
    Yakıt Deposu Kapasitesi (litre) 62


    ix35

    Ürün Tipi 1.6 GDi Benzinli 4x2 6 İleri Otomatik
    Model Adı ix35
    Koltuk Sayısı 5
    Performans
    Motor Tipi 1.6 GDi
    Motor Silindir Hacmi (cc) 1,591
    Maksimum Hız (km/saat) 160
    Maksimum Güç (ps / devir/dakika) 135 / 6.300
    Maksimum Tork (Nm / kgm) 164.3 / 4.850
    Hızlanma (0 – 100km/sn) 12.9
    Silindir Adedi 4
    Silindir Sübabı 16
    Şanzıman Tipi 6 Otomatik vites FWD
    Yakıt Tüketimi Yakıt Tipi Benzin
    Yakıt Tüketimi
    (Şehir İçi) (litre / 100km) 11.6
    Yakıt Tüketimi
    (Şehir Dışı) (litre / 100km) 7.2
    Yakıt Tüketimi
    (Ortalama) (litre / 100km) 8.8
    CO2 Emisyonu
    (Ortalama CO2 Emisyonu) (g/km) 205
    Yakıt Deposu Kapasitesi (litre) 58

    Birader bunlar tamamen aynı değerler zaten.

    Emisyonu uydurmak için millimetrik oynamalar yapılmış o kadar.

    İki motor tamamen aynı. Maksimum tork ve beygir gücünü verdiği devir hepsi aynı.

    Eğer şimdiki motor daha iyi diyorsanız ciddi komik olur zira ayarlama yapılırken tork ve beygir gücünü çok çok az olsa da düşürmüşler.

    Yakıt farkı ve performans ağırlık ve aktarma kaynaklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 17 Ağustos 2017; 13:36:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.