Şimdi Ara

Aliens vs Predator 3™ (ÇIKTI) (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
989
Cevap
0
Favori
70.009
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • çözünülük tabikide yüksek olacak oyun büyük bir kitle yapacak bence
  • Valla hiçbi konsolda böyle pürüzsüz görüntüde bir oyun olmadığı için ve 2 senedir konsolda oyun oynadığım için bana garip geldi bu görüntü

    Sonunda en pürüzsüzünden oynayacağız artık PC de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SurlarÖnünde

    O görüntü Dx 11 de çekilmiş olabilir. Konsollarda öyle bir görüntü beklemeyin o yüzden.


    xbox 360 ın grafik işlmecisi tes. grafiklerini destekliyor , dx11 ide yani i pc ile arasında sadece çöz. ve aa farkı olur birde pc sine göre fps tabi


    gamplay videosu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 19 Aralık 2009; 13:36:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: SurlarÖnünde

    O görüntü Dx 11 de çekilmiş olabilir. Konsollarda öyle bir görüntü beklemeyin o yüzden.


    xbox 360 ın grafik işlmecisi tes. grafiklerini destekliyor , dx11 ide yani i pc ile arasında sadece çöz. ve aa farkı olur birde pc sine göre fps tabi


    gamplay videosu




    xbox tes. destekleyebilir ama dx11 i desteklemiyor aynı atinin dx10.1 kartlarınında tes. u desteklediği gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Physicist_


    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: SurlarÖnünde

    O görüntü Dx 11 de çekilmiş olabilir. Konsollarda öyle bir görüntü beklemeyin o yüzden.


    xbox 360 ın grafik işlmecisi tes. grafiklerini destekliyor , dx11 ide yani i pc ile arasında sadece çöz. ve aa farkı olur birde pc sine göre fps tabi


    gamplay videosu




    xbox tes. destekleyebilir ama dx11 i desteklemiyor aynı atinin dx10.1 kartlarınında tes. u desteklediği gibi



    yahu şu dx in ne işe yaradığını anlatmak nekadar zor... dx bir kanal vazifesindenbaşka bişey görmez grafik atılımları için önemli olan shader dır , ekran kartınında bu yeni shaderlara cevap verebilcek nitelikte olması yeterli...

    ki hatırlarsak sm.3,0 çıktığında ki bu aslında yaşanan gerçek shader devrimidir yene dx9 altında çıkmıştı yeni bir dx e falan gerek olmadı

    işin aslı bu tes. grafik devrimi falan değil sm4.0 da dahil olmak üzere 3,0 ın makyaşlanmasından ibarettir bana göre ...
    zaten dx 10 ilk çıktığında unreal motoru yapımcıları epic games den elemanlar dx 10 un vereceği nimetlerden gerçek manada ancak 2012 gibi yaralanırız dediklerini iyi hatırlarım bunlar aslında yeni shaderr devirimimini kast etmişler şimdi daha iyi anlaşılıyor

    zaten halen dx 9 altında çıkan oyunların garfik kaliteside ortada mw 2 , batman aa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evohan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Physicist_


    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: SurlarÖnünde

    O görüntü Dx 11 de çekilmiş olabilir. Konsollarda öyle bir görüntü beklemeyin o yüzden.


    xbox 360 ın grafik işlmecisi tes. grafiklerini destekliyor , dx11 ide yani i pc ile arasında sadece çöz. ve aa farkı olur birde pc sine göre fps tabi


    gamplay videosu




    xbox tes. destekleyebilir ama dx11 i desteklemiyor aynı atinin dx10.1 kartlarınında tes. u desteklediği gibi



    yahu şu dx in ne işe yaradığını anlatmak nekadar zor... dx bir kanal vazifesindenbaşka bişey görmez grafik atılımları için önemli olan shader dır , ekran kartınında bu yeni shaderlara cevap verebilcek nitelikte olması yeterli...

    ki hatırlarsak sm.3,0 çıktığında ki bu aslında yaşanan gerçek shader devrimidir yene dx9 altında çıkmıştı yeni bir dx e falan gerek olmadı

    işin aslı bu tes. grafik devrimi falan değil sm4.0 da dahil olmak üzere 3,0 ın makyaşlanmasından ibarettir bana göre ...
    zaten dx 10 ilk çıktığında unreal motoru yapımcıları epic games den elemanlar dx 10 un vereceği nimetlerden gerçek manada ancak 2012 gibi yaralanırız dediklerini iyi hatırlarım bunlar aslında yeni shaderr devirimimini kast etmişler şimdi daha iyi anlaşılıyor

    zaten halen dx 9 altında çıkan oyunların garfik kaliteside ortada mw 2 , batman aa



    ama tessellation'ı kullanmak için dx11 olası gerekiyor (yazılım olarak demiyorum dx11 olan kartlarda otomatik olarak donanımsal olarak tessellation üniteleri var)
    yoksa bende biliyorum bu işlerin dx le olmayacağını




  • dx 11 kartların pazarlama stratejisinden başka bişe değil bence , dx 9 a izin verseler tes grafiklerini elimizedeki kartlarda açılabilir bana göre

    crysis warhead de gördük bunu dx9 dan dx10 modlar aynı gaffikler zart diye çıktı karşımıza ,
    ayrıca xbox 360 örneğini bunun için veriyorum grafik işlmecisi baya eski ve avp3, Alan Wake gibi oyunları tes. garfikleri ile full detayda açacak bu grafik işlmeci
  • Tessellation ı kaldıracak kapasite yok yalnız konsolda evohan. Tamam gösterebilirler, yazılımda biter iş. Ama o grafik tekniği GPU ların anasını ağlatıyor PC de bile.

    Az biraz AA koyunca bile frame düşüyor konsolda, Tessellation konsolun neyine.
  • dante tes. grafikleri xbox 360 da yer alabiliyor ... fps yada aa dan bahsetimiyorum o garfik işlmecin
    in hızı ve yazılımlar la ilgili bişey tabi , bu konuda daha hızlı kanallar geliştirilmeside önemli tabi bu yönden dx e gereksizde diyemiyoruz her yazlım gibi oda göncellenmek durumunda

    ama esas teknolojide büyük bir atlım falan yok ... anasını ağlatma olayıda zaten konsollarda hep mevcut oluyor fps oranları pc ye oranla altta kalıyor malesef ...

    yannız mesela dirt 2 de tes. garikleri kullanıyor ve xbox 360 bunu açıyor gayet oynanabilir bir akıcılık sağlamayı başarmış... Alan Wake de tes ile beraber geliyor ve izlediğim xbox 360 videoları ondada yeterli akıcılığın sağlandığını gösteriyor tabi yeni driver yazılımları ve kartlar ile pc lerde çok daha yüksek fps oranları ile ve aa kalitesinde oyanabilir bu oyunlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    dante tes. grafikleri xbox 360 da yer alabiliyor ... fps yada aa dan bahsetimiyorum o garfik işlmecin
    in hızı ve yazılımlar la ilgili bişey tabi , bu konuda daha hızlı kanallar geliştirilmeside önemli tabi bu yönden dx e gereksizde diyemiyoruz her yazlım gibi oda göncellenmek durumunda

    ama esas teknolojide büyük bir atlım falan yok ... anasını ağlatma olayıda zaten konsollarda hep mevcut oluyor fps oranları pc ye oranla altta kalıyor malesef ...

    yannız mesela dirt 2 de tes. garikleri kullanıyor ve xbox 360 bunu açıyor gayet oynanabilir bir akıcılık sağlamayı başarmış... Alan Wake de tes ile beraber geliyor ve izlediğim xbox 360 videoları ondada yeterli akıcılığın sağlandığını gösteriyor tabi yeni driver yazılımları ve kartlar ile pc lerde çok daha yüksek fps oranları ile ve aa kalitesinde oyanabilir bu oyunlar







    ama şöyleki xboxdaki tessellation yazılımsal yani dx11 kartlarındakilere nazaran çok dandik ama dx11 kartlarında bu donanımsal olarak mevcut(sanırsam her 40 shader başına 1 tessellation ünitesi var)
    ekleme bu tessellation teknolojisi ati kartlarda çok eskiden beri yazılımsal olarak varmış ama kullanılmamış galiba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Physicist_


    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    dante tes. grafikleri xbox 360 da yer alabiliyor ... fps yada aa dan bahsetimiyorum o garfik işlmecin
    in hızı ve yazılımlar la ilgili bişey tabi , bu konuda daha hızlı kanallar geliştirilmeside önemli tabi bu yönden dx e gereksizde diyemiyoruz her yazlım gibi oda göncellenmek durumunda

    ama esas teknolojide büyük bir atlım falan yok ... anasını ağlatma olayıda zaten konsollarda hep mevcut oluyor fps oranları pc ye oranla altta kalıyor malesef ...

    yannız mesela dirt 2 de tes. garikleri kullanıyor ve xbox 360 bunu açıyor gayet oynanabilir bir akıcılık sağlamayı başarmış... Alan Wake de tes ile beraber geliyor ve izlediğim xbox 360 videoları ondada yeterli akıcılığın sağlandığını gösteriyor tabi yeni driver yazılımları ve kartlar ile pc lerde çok daha yüksek fps oranları ile ve aa kalitesinde oyanabilir bu oyunlar







    ama şöyleki xboxdaki tessellation yazılımsal yani dx11 kartlarındakilere nazaran çok dandik ama dx11 kartlarında bu donanımsal olarak mevcut(sanırsam her 40 shader başına 1 tessellation ünitesi var)
    ekleme bu tessellation teknolojisi ati kartlarda çok eskiden beri yazılımsal olarak varmış ama kullanılmamış galiba


    diyorum ya yeni geliştirilen bir tek. atılımı falan değil bu sm,3.0 ın nimetlerinden bir tanesi sadece ... dandiklik konusu ise yannış bence , yeni çıkan dx 11 kartlar bu shaderları daha hızlı işler sadece okadar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evohan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Physicist_


    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    dante tes. grafikleri xbox 360 da yer alabiliyor ... fps yada aa dan bahsetimiyorum o garfik işlmecin
    in hızı ve yazılımlar la ilgili bişey tabi , bu konuda daha hızlı kanallar geliştirilmeside önemli tabi bu yönden dx e gereksizde diyemiyoruz her yazlım gibi oda göncellenmek durumunda

    ama esas teknolojide büyük bir atlım falan yok ... anasını ağlatma olayıda zaten konsollarda hep mevcut oluyor fps oranları pc ye oranla altta kalıyor malesef ...

    yannız mesela dirt 2 de tes. garikleri kullanıyor ve xbox 360 bunu açıyor gayet oynanabilir bir akıcılık sağlamayı başarmış... Alan Wake de tes ile beraber geliyor ve izlediğim xbox 360 videoları ondada yeterli akıcılığın sağlandığını gösteriyor tabi yeni driver yazılımları ve kartlar ile pc lerde çok daha yüksek fps oranları ile ve aa kalitesinde oyanabilir bu oyunlar







    ama şöyleki xboxdaki tessellation yazılımsal yani dx11 kartlarındakilere nazaran çok dandik ama dx11 kartlarında bu donanımsal olarak mevcut(sanırsam her 40 shader başına 1 tessellation ünitesi var)
    ekleme bu tessellation teknolojisi ati kartlarda çok eskiden beri yazılımsal olarak varmış ama kullanılmamış galiba


    diyorum ya yeni geliştirilen bir tek. atılımı falan değil bu sm,3.0 ın nimetlerinden bir tanesi sadece ... dandiklik konusu ise yannış bence , yeni çıkan dx 11 kartlar bu shaderları daha hızlı işler sadece okadar




    onu oyun çıkınca görecez tessellation konusunda çok iddalı konuşuyor yapımcılar
    bide sm4 ile çalışan oyun çıktı mı da sm5 e geçmeye hazırlanıyorlar?




  • Konsollarda bu farkı görebilecekmiyiz bakalım...

  • Hiç sanmam. Henüz öyle bir kaplama yok konsol oyunlarında. Üstelik bu kaplama da değil, bildiğimiz 3D obje. Tüm tuğlaların 3D modellendiği bir görüntü.. 2 yıldır konsolda oyun oynayan biri olarak imkansız diyorum. Ha 5 FPS de çalıştırır belki o ayrı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 19 Aralık 2009; 17:30:41 >
  • gerekli hızlandırma , fizik yazılımları ortaya konulamaz ise yeni pc kartlarınında aa üstünde bukadar detaya dayanması imkansız gibi duruyor ...

    en basitinden aa açıldığında crysis hatta stalker karşısında tutunan adam gibi bir kart göremiyoruz halen , zurnanın zort dediği yer oluyor yani
     Aliens vs Predator 3™ (ÇIKTI)
  • Cıksada Oynasak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    gerekli hızlandırma , fizik yazılımları ortaya konulamaz ise yeni pc kartlarınında aa üstünde bukadar detaya dayanması imkansız gibi duruyor ...

    en basitinden aa açıldığında crysis hatta stalker karşısında tutunan adam gibi bir kart göremiyoruz halen , zurnanın zort dediği yer oluyor yani
     Aliens vs Predator 3™ (ÇIKTI)



    Nasıl göremiyoruz yav? Millet HD5970 ile 1920*1080 çöz. 8x aa very high da 45-50 FPS'lerde oynuyor. O şehir efsanesi geride kaldı artık Crysis'i son nesil ekran kartları yerden yere çarpıyor

    Stalker zaten kafadan eleniyor. Crysis i böyle oynatan kart Stalker'ı falan dalga geçe geçe oynatır.

    2.5 yıl bekledim şu Crysis'i adam akıllı (yüksek çözünürlük, en az 4x aa, very high (modlarla ultra high)) oynayabilmek için. 2.5 yıl sonra artık tek bir kartla bu detayda adam akıllı oynayabiliyoruz. Biraz geç oldu ama oldu sonunda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 19 Aralık 2009; 21:10:24 >




  • aslında onu sadece örnek diye gösterdim yani dx 10 altında 2 sene önce yapılan bir oyunun kartları ne duruma soktuğu ortada , crysis yerden yere çarpamadıklarıda görülüyo o tabloda aslında
    tabi HD5970 üstün bir kart ve de çift cpu ludur ki ona bile 45-50 fps leri gösterebiliyor oyun akıcılığı yitiriyor yani , dx 11 le gelen oyun motorlarıda böyle optimizelerle gelirlerse ne olacak her oyunun crysis gibi olduğunu düşünürsek , HD5970 gibi kartların çok makul fiyatlara satılması gerekecektir ki buda maliyetleri açısından sıkıntı yaratır gene zurna zortlar yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 19 Aralık 2009; 21:56:58 >
  • Dirt 2 ve Stalker DX11, ama Crysis'ten daha performanslı. Dx sürümünden önce oyunun grafik kalitesi önemli oluyor genelde.

    Bir de 1920*1080 veya 1920*1200 çok uçuk çözünürlükler şu an. 1680*1050 de 70+ FPS alınabiliyor HD5970 ile.

    2011'e kadar Crysis gibi uçuk bir grafik gelmeyecek PC'ye. Konsola da tabii. Bu kartlar bayağı bir süre götürecektir o yüzden.
  • bende onu kast ediyorum zaten , söylenenlere göre 2012 de unreal motoru gelişecek ki bu motorun nekadar per. olduğunu biliyoryuz ve yeni shader modelleride ozaman görüp , crysis gibi uçuk grafikleri yeni yazılımlar yardımı ilede per. oynayabilceğiz
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.