Şimdi Ara

ALFA ROMEO 156 ÜSTADLAR BİR BAKAR MISINIZ??

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
1
Favori
14.111
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Alfistiler..

    Öncelikle daha önce bu konular acılmıs olabilir fakat sizden bir yardım isteyecegim. Amcam galerici ve takastan 1999 model siyah 2.0 sanrooflu deri koltukluhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-1999model-tam-bir-orjinal-sahruflu-hatasiz-66096897/detay/?#close bu linkteki arabayı almıs. kendi 16.500 yazmıs ama bana 15 000 den verecek. arabada hic kaza yok ve orjinal 69000 de. 7 yıl garajda yatmıs. Gaziantep birmottan expertiz raporu var ve araba saat gibi calısıyor. tüp hic takılmamıs. ben 2005 model almayı düsünüyordum kasası daha güzel cünkü mk2 kasaların ama bu fiyata simdilik hosuma gitti gibi. tavanda boyada kelermeler var biraz. ufak tefekte sagında solunda cizik var. 2 sene falan binip mk2 kasa 2005 veya 2006 almayı düsünüyorum. alınır mı bu araba? 1999 model bir arabadan memnun kalır mıyım sizce? alırsam bide mecbur tüp taktırcam 1000tl de en az ona öderim.







  • araba alınabilir belki ama sen kafana mk2 kasayı takmışsın eğer onu alacak gücün varsa direk istediğin arabayı al derim sonra satarken hemen elden çıkmıyor bizim arabalar
  • Valla ustadim suan mk2 alacak para yok bu arabada cok temiz 15 e iyi gibi 2 sene binerdim
  • Ben de tam tersi mk2 kasaları beğenmiyorum,mk1 her zaman akar...mk2 başarısız bir üretim bandı idi.Mk1'in efsanevi çizgisini bırak taşımayı yerle bir etti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faho

    Ben de tam tersi mk2 kasaları beğenmiyorum,mk1 her zaman akar...mk2 başarısız bir üretim bandı idi.Mk1'in efsanevi çizgisini bırak taşımayı yerle bir etti.

    mk1 her zaman akar derken? Ya da mk2 ne anlamda başarısız bir üretim bandı?
    Tamam, zevkler renkler tartışılmaz da, beğenmediğiniz de "tü kaka" demekle "pis ciğer" olmaz...
    Arkadaş mk2 daha çok beğeniyormuş. Ben de daha çok beğeniyorum ve mk2 kullanıyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyarr

    quote:

    Orijinalden alıntı: faho

    Ben de tam tersi mk2 kasaları beğenmiyorum,mk1 her zaman akar...mk2 başarısız bir üretim bandı idi.Mk1'in efsanevi çizgisini bırak taşımayı yerle bir etti.

    mk1 her zaman akar derken? Ya da mk2 ne anlamda başarısız bir üretim bandı?
    Tamam, zevkler renkler tartışılmaz da, beğenmediğiniz de "tü kaka" demekle "pis ciğer" olmaz...
    Arkadaş mk2 daha çok beğeniyormuş. Ben de daha çok beğeniyorum ve mk2 kullanıyorum..

    Yok ben sadece mk1 ile mk2 arasındaki düşüncelerimi belirttim.Hakaret vb... etmek gibi bir düşüncem olamaz.

    Zevk renk meselesi sonuçta ve sonuçta Alfadır,her türlü binilmesi gerekir.

    Ancak mk2 kasa;ön tasarımından,Fiatın abidik gubidik araçlarındaki iç konsol dizaynına kadar mk1'in gösterdiği marjinaliteyi ve etkiyi kesinlikle yakalayamadı.Marketing tarzda bir band oldu benim açımdan her zaman.

    O nedenle mk1'in yeri her zaman ayrı kalacaktır.

    Bu sadece benim fikrimdir,kimsenin aracını kötülemek gibi bir durumum yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faho

    quote:

    Orijinalden alıntı: ceyarr

    quote:

    Orijinalden alıntı: faho

    Ben de tam tersi mk2 kasaları beğenmiyorum,mk1 her zaman akar...mk2 başarısız bir üretim bandı idi.Mk1'in efsanevi çizgisini bırak taşımayı yerle bir etti.

    mk1 her zaman akar derken? Ya da mk2 ne anlamda başarısız bir üretim bandı?
    Tamam, zevkler renkler tartışılmaz da, beğenmediğiniz de "tü kaka" demekle "pis ciğer" olmaz...
    Arkadaş mk2 daha çok beğeniyormuş. Ben de daha çok beğeniyorum ve mk2 kullanıyorum..

    Yok ben sadece mk1 ile mk2 arasındaki düşüncelerimi belirttim.Hakaret vb... etmek gibi bir düşüncem olamaz.

    Zevk renk meselesi sonuçta ve sonuçta Alfadır,her türlü binilmesi gerekir.

    Ancak mk2 kasa;ön tasarımından,Fiatın abidik gubidik araçlarındaki iç konsol dizaynına kadar mk1'in gösterdiği marjinaliteyi ve etkiyi kesinlikle yakalayamadı.Marketing tarzda bir band oldu benim açımdan her zaman.

    O nedenle mk1'in yeri her zaman ayrı kalacaktır.

    Bu sadece benim fikrimdir,kimsenin aracını kötülemek gibi bir durumum yok.


    Evet mk1 daha çok seven pek çok alfisti arkadaşımız var, ancak bu arkadaşlar özellikle 2003 mk1 ararlar genellikle, sebebi de 2003 mk1 lerin içi tamamen mk2 ile aynı olduğundandır. İç tasarım aynı olmakla birlikte mk2 ler ve 2003 mk1 lerin ekstra olarak yol bilgisayarı, direksiyondan kumandalı müzik sistemi, hız sabitleyicisi ve dijital kliması mevcuttur bildiğiniz üzere. Netice itibariyle mk2 lerin içi aynı tasarımın daha donanımlısıdır. Abidik gubidik fiat iç tasarımı demişsiniz, pek çok alfisti tanırım ama bunu sizden başka söyleyebilecek başka kişi yoktur sanırım. Ben mk2 kullanıyorum ve mk1' in içine de oturdum, dijital klima, yol bilgisayarı ve hız sabitleyicisi teknolojinin gereği ve belki de alıştığımdan olmazsa olmaz nimetler. Klimanın dijitali dururken kimse manueline sahip olmak istemez.. Piyasada pek çok dışı güzel, alımlı 2000 küsür model araç var, bu araçlara şahsen yönlenmememin sebebi alışılagelmiş eski ve arabanın içine bindiğinizde o eski yüzlü plastik siyah ve düğmelerden oluşan kokpitlerdir. Aracıma binen ve arablardan anlamayan pek çok kişi, arabayı sıfır alıp almadığımı soruyor, bunun sebebi de aracın iç tasarımının çok güzel olması dışında mk2 nin iç kısmının donanımının da günümüzdeki pek çok sıfır aracın içinden daha modern ve tam donanımlı olmasından kaynaklanıyor. Kasa olarak da ufak bazı ayrıntılar dışında mk2 lerin yalnızca önü farklıdır. Bu, sizin de dediğiniz gibi direk olarak zevkler ve renklerle alakalı bir durumdur. Eski tasarımı daha çok beğeniyor olabilirsiniz ancak aracın mk2 ile yenilenen önyüzü Alfa' nın genel gelişim çizgisiyle birebir uyumludur. Diğer yeni modellere de baktığınızda scudetto daha büyür ve aşağıya kadar uzar. Mk2 156, bir sonraki model olan 159' a da ön tasarım olarak farların yuvarlak ve ayrı olması dışında çok benzer. Kısacası mk1' in üzerine mk2 tasarımının yapılması, asla ticari kaygılarla yapılmış bir makyajlama işlemi veya başarısız bir üretim bandı, ara bir kasa değildir. Alfanın gelişim çizgisinde, stilini bozmadan atılan sağlam bir adımdır.

    Ayrıca şöyle de bir örnek vermek isterim ki; içimde ciddi bir 2.5 v6 156 arzusu yanıp tutuşmakta. Bu, benim için ulaşılmaz bir şey de değil. Aracımı satıp 2.5 bir 156 aldığımda elime fazladan ciddi bir para bile kalır. Ancak sırf yol bilgisayarı, dijital klima, hız sabitleyicisi vs. olmadığından ve daha eski bir araca sahip olacağımdan bu hayalimi gerçekleştirmiyorum. Evet, motor efsane ancak, 2004 model bir aracı satıp 99-2000 model bir araç almış olacağım. Bildiğiniz üzere benim mk2 aracım güvenlik olarak da daha donanımlı, gerek airbag sayısı, gerek ekstradan vdc sistemi var abs ve asr' ye ek olarak. Ayrıca 99 model bir 2.5 alıp elime kalan ciddi parayı bu araca harcadığımda inanılmaz güzellikle bir hız makinesi ortaya çıkabilir, ancak yarın öbür gün değiştirmeye kalktığımda, yaptığım o kadar masrafa rağmen yine aldığım paranın en fazla 3-5 yukarısına gidecek. veya kasko yaptırdığımda aracın kasko bedeli düşük olacak. Allah korusun herhangi bir pert veya kaza durumunda kasko hasarımı karşılayamayacak..
    Burada anlatmak istediğim şey, her zaman daha yeni ve yüksek modele yönelmenin mantıklı ve akıllıca olduğunu düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarr -- 6 Ocak 2012; 16:46:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyarr

    quote:

    Orijinalden alıntı: faho

    quote:

    Orijinalden alıntı: ceyarr

    quote:

    Orijinalden alıntı: faho

    Ben de tam tersi mk2 kasaları beğenmiyorum,mk1 her zaman akar...mk2 başarısız bir üretim bandı idi.Mk1'in efsanevi çizgisini bırak taşımayı yerle bir etti.

    mk1 her zaman akar derken? Ya da mk2 ne anlamda başarısız bir üretim bandı?
    Tamam, zevkler renkler tartışılmaz da, beğenmediğiniz de "tü kaka" demekle "pis ciğer" olmaz...
    Arkadaş mk2 daha çok beğeniyormuş. Ben de daha çok beğeniyorum ve mk2 kullanıyorum..

    Yok ben sadece mk1 ile mk2 arasındaki düşüncelerimi belirttim.Hakaret vb... etmek gibi bir düşüncem olamaz.

    Zevk renk meselesi sonuçta ve sonuçta Alfadır,her türlü binilmesi gerekir.

    Ancak mk2 kasa;ön tasarımından,Fiatın abidik gubidik araçlarındaki iç konsol dizaynına kadar mk1'in gösterdiği marjinaliteyi ve etkiyi kesinlikle yakalayamadı.Marketing tarzda bir band oldu benim açımdan her zaman.

    O nedenle mk1'in yeri her zaman ayrı kalacaktır.

    Bu sadece benim fikrimdir,kimsenin aracını kötülemek gibi bir durumum yok.


    Evet mk1 daha çok seven pek çok alfisti arkadaşımız var, ancak bu arkadaşlar özellikle 2003 mk1 ararlar genellikle, sebebi de 2003 mk1 lerin içi tamamen mk2 ile aynı olduğundandır. İç tasarım aynı olmakla birlikte mk2 ler ve 2003 mk1 lerin ekstra olarak yol bilgisayarı, direksiyondan kumandalı müzik sistemi, hız sabitleyicisi ve dijital kliması mevcuttur bildiğiniz üzere. Netice itibariyle mk2 lerin içi aynı tasarımın daha donanımlısıdır. Abidik gubidik fiat iç tasarımı demişsiniz, pek çok alfisti tanırım ama bunu sizden başka söyleyebilecek başka kişi yoktur sanırım. Ben mk2 kullanıyorum ve mk1' in içine de oturdum, dijital klima, yol bilgisayarı ve hız sabitleyicisi teknolojinin gereği ve belki de alıştığımdan olmazsa olmaz nimetler. Klimanın dijitali dururken kimse manueline sahip olmak istemez.. Piyasada pek çok dışı güzel, alımlı 2000 küsür model araç var, bu araçlara şahsen yönlenmememin sebebi alışılagelmiş eski ve arabanın içine bindiğinizde o eski yüzlü plastik siyah ve düğmelerden oluşan kokpitlerdir. Aracıma binen ve arablardan anlamayan pek çok kişi, arabayı sıfır alıp almadığımı soruyor, bunun sebebi de aracın iç tasarımının çok güzel olması dışında mk2 nin iç kısmının donanımının da günümüzdeki pek çok sıfır aracın içinden daha modern ve tam donanımlı olmasından kaynaklanıyor. Kasa olarak da ufak bazı ayrıntılar dışında mk2 lerin yalnızca önü farklıdır. Bu, sizin de dediğiniz gibi direk olarak zevkler ve renklerle alakalı bir durumdur. Eski tasarımı daha çok beğeniyor olabilirsiniz ancak aracın mk2 ile yenilenen önyüzü Alfa' nın genel gelişim çizgisiyle birebir uyumludur. Diğer yeni modellere de baktığınızda scudetto daha büyür ve aşağıya kadar uzar. Mk2 156, bir sonraki model olan 159' a da ön tasarım olarak farların yuvarlak ve ayrı olması dışında çok benzer. Kısacası mk1' in üzerine mk2 tasarımının yapılması, asla ticari kaygılarla yapılmış bir makyajlama işlemi veya başarısız bir üretim bandı, ara bir kasa değildir. Alfanın gelişim çizgisinde, stilini bozmadan atılan sağlam bir adımdır.

    Ayrıca şöyle de bir örnek vermek isterim ki; içimde ciddi bir 2.5 v6 156 arzusu yanıp tutuşmakta. Bu, benim için ulaşılmaz bir şey de değil. Aracımı satıp 2.5 bir 156 aldığımda elime fazladan ciddi bir para bile kalır. Ancak sırf yol bilgisayarı, dijital klima, hız sabitleyicisi vs. olmadığından ve daha eski bir araca sahip olacağımdan bu hayalimi gerçekleştirmiyorum. Evet, motor efsane ancak, 2004 model bir aracı satıp 99-2000 model bir araç almış olacağım. Bildiğiniz üzere benim mk2 aracım güvenlik olarak da daha donanımlı, gerek airbag sayısı, gerek ekstradan vdc sistemi var abs ve asr' ye ek olarak. Ayrıca 99 model bir 2.5 alıp elime kalan ciddi parayı bu araca harcadığımda inanılmaz güzellikle bir hız makinesi ortaya çıkabilir, ancak yarın öbür gün değiştirmeye kalktığımda, yaptığım o kadar masrafa rağmen yine aldığım paranın 3-5 yukarısına gidecek. veya kasko yaptırdığımda aracın kasko bedeli düşük olacak. Allah korusun herhangi bir pert veya kaza durumunda kasko hasarımı karşılayamayacak..
    Burada anlatmak istediğim şey, her zaman daha yeni ve yüksek modele yönelmenin mantıklı ve akıllıca olduğunu düşünüyorum.

    Fikirlerinize saygı duyuyorum.

    Ancak mk1'in analog havası,mk'de yerini digitalize bir ortama bıraktı, plastikikmsi ve digital hava beni tamin etmedi,ben analogçuyum.Aynı şekidle mk1'in 98'de tasarımı ve geçmişe vurgu yaptığı sentez çizgiyi salladığı Dünya piyasasını,maalesef hakkı ile devam ettiremedi.

    Mk2 ile birlikte pekçok kişi hayal kırıklığını uğradı bunu da es geçmeyelim.

    2.5 v6 olayında ise,marjinal bir model;her türlü gideri var,zaten "temizleri" ve camiaca bilinenleri mk2 parası. 6 ileri 190 bg v6 bir makina için de değer,motor zaten sağlamlığı ile ünlü.Lpg takılmayacksa tabi.

    Benim de hayalimde " 3.2 v6,4 çeker 159 " almak var. Zaten oldukça azlar Türkiye'de,ama deli bir makina besbelli.

    Hayat standartımı biraz daha artırabilirsem kesinlikle alacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faho

    Fikirlerinize saygı duyuyorum.

    Ancak mk1'in analog havası,mk'de yerini digitalize bir ortama bıraktı, plastikikmsi ve digital hava beni tamin etmedi,ben analogçuyum.Aynı şekidle mk1'in 98'de tasarımı ve geçmişe vurgu yaptığı sentez çizgiyi salladığı Dünya piyasasını,maalesef hakkı ile devam ettiremedi.

    Mk2 ile birlikte pekçok kişi hayal kırıklığını uğradı bunu da es geçmeyelim.

    2.5 v6 olayında ise,marjinal bir model;her türlü gideri var,zaten "temizleri" ve camiaca bilinenleri mk2 parası. 6 ileri 190 bg v6 bir makina için de değer,motor zaten sağlamlığı ile ünlü.Lpg takılmayacksa tabi.

    Benim de hayalimde " 3.2 v6,4 çeker 159 " almak var. Zaten oldukça azlar Türkiye'de,ama deli bir makina besbelli.

    Hayat standartımı biraz daha artırabilirsem kesinlikle alacağım.

    Ben de fikirlerinize saygı duyuyorum ancak mk2 kasadaki dijitalleşme konusunda kesinlikle size katılmıyorum. Araçların dijital klimaları genellikle bir sürü düğmeden oluşur ve ilk oturduğunuz bir arabada ilk başta biraz kurcalamanız gerekir anlayabilmek için. 156' nın dijital kliması analog görünümlü, yani tıpkı manueldeki gibi çevirilerek açılıp kısılan 3 tane yuvarlak düğmeden oluşur, yalnızca ortasında dijital olarak rakamlar ve havanın akış yönü gözükür. Bununla birlikte küllük biraz daha aşağıda, vites ise biraz daha geridedir. Bunun haricinde tasarım olarak mk1 ile mk2' nin hiçbir farkı bulunmamaktadır. Konsolun ortasında ise mk1 lerde hava kanalı bulunan yerin ortasında yol bilgisayarı mevcut bildiğiniz üzere. Yol bilgisayarından anlık, ortalama tüketiminizi, eğer yola çıkacaksanız birbirinden bağımsız olarak kullanabileceğiniz trip ve trip b, ayrıca herhangi bir arıza durumunda sesli ve ikazlı durum bildirimi, hava belli bir derecenin altına düştüğünde don uyarısı ekranda belirtiliyor, bunun dışında aklıma gelmeyen onca özellik, kim bunun yerine orada yalnızca bir hava kanalı olmasını tercih eder ki? mk2' nin en güzel nimetlerinden biri de hız sabitleyicisi. Uzun yola çıkanlar bunun kıymetini o kadar iyi bilir ki, Bene genellikle uzun yolda bağdaş kuruyorum, araba kendisi gidiyor
    Ayrıca mk1 lerde bildiğiniz eski tip anahtar mevcut ve uzaktan kumandası da yok.. Kapıyı açmak için anahtarı deliğine sokup çevirmeniz gerekiyor. Uzaktan kumandalı olabilmesi için alarm taktırmalısınız bu da anahtarın yanında, extradan taşımanız gereken bir kumanda anlamına geliyor. Ayrıca bagajı da dışarıdan açmak için mk1 lerde arka logoyu çevirip anahtarı sokmanız gerekiyor. Mk2 kasalarda çok şık sustalı, uzaktan kumandalı anahtar mevcut, üzerinde kapı açma kapama ve en önemlisi bagaj açma düğmesi çok güzel, arka logo açılıp kapanmıyor sabit. Evden elinizde bir yükle çıktığınızda kumandadan basıyorsunuz düğmeye, bagaj tık diye açılıveriyor. Bunlar belki biraz fazla ayrıntı, ancak teknolojiyle birlikte bir arabada olmazsa olmaz özellikler bence..
    Ayrıca arabanın yaşı ne kadar genç olursa; içi, dışı, motoru da o kadar iyi durumda olur. Aynı koşullarda itina edilerek kullanılmış 2000 model bir arabayla 2004 model bir aracın durumu hiçbir zaman aynı olamaz. daha yeni olan araca daha uzun yıllar sorunsuz olarak binebilirsiniz. Daha eski olan aracın, yıllara dayalı olarak daha fazla yıprandığından daha kısa vadede fazladan masraf çıkarması olasıdır. Tabi bütçe meselesi, herkes kesesine göre olan aracı alır ve kullanır. Ancak yenisini alabilecek paranız varsa, eskisi daha güzel deyip, bir de jant,yay,xenon gibi donanımlarla allanıp pullanmışsa, eskisini almak bence pek mantıklı değil. 156 ilk kasa tabiki efsanevi bir arabadır. Alfanın zaten geçmişte de pek çok efsane olmuş modeli vardır; 75, 33 gibi.. Neden gidip de bir 75 veya 33 almıyoruz? çünkü o arabalar artık eskimiş, miladını doldurmuş araçlardır, Ancak bazı meraklılarının koleksiyon amaçlı çok temiz muhafaza edip de pazar günleri gıcır gıcır parlatıp birkaç tur attıklarını gördüğümüzde "vay be" diyoruz




  • Emre bi çok konuda yanlış bilgi vermişsin, düzeltmek gerek. Dışarıdan okuyan birisi bu konuyu görünce mk1'in baya eski bi araç olduğunu düşünür anlattıklarına göre :)

    1.si, sürekli mantık aramışsın mk1 kasa için, ama alfa alacak adam mantık arıyorsa vw'ye falan kaymalı bence :) Bunu benim kadar iyi biliyosun.
    2. alfa işi bütçe işi de değil biliyorsun, şahsen mk2 alacak param varken gidip çok temiz bir mk1 almam bunun göstergesi oluyor kendi adıma..
    3. 75 ve 33 neden almıyoruz demişsin.. Şahsen temiz bir 75 için çocuğumu keserim Vardı da, o sıralar param olsa çıkarır alırdım..
    4. Orta konsol hariç mk1le 2 arasında fark olmadığını söylemişsin ama kullanılan malzeme de dahil biçok şey farklı biliyosun. Genel görünüm olarak sadece orta farklı gibi gözüküyo ama direksiyon var en başta farklı olan..
    5. Anlık tüketim hariç yol bilgisayarında dediğin şeyleri zaten sesli olmasa da mk1 kasa da yapıyor. Don uyarısı-dış sıcaklık da dahil. Şahsen yol bilgisayarının olduğu yerin mk1lerde daha estetik olduğunu düşünüyorum. Ben isterim yani
    6. Hız sabitleyicisi süper bi donanım ama tasarımla bi ilgisi yok. Sonradan taktırılabiliyor zaten istenirse.
    7. mk1'lerde uzaktan kumandalı anahtar var. Benimkinde yoktu. Opsiyonel bişey o. mk2lerde de öyle hatta.
    8. Bagajı anahtarla açmıyorsun. Kumandalı olanlarda kumandadan, yoksa da sürücü kabininde yerdeki mandaldan açıyorsun. Kapının hemen ağzında olduğu için manuel bile olsa gayet kolay açılması.
    9. Aracın temizliği yılı ile değil, tamamen kullanan kişinin karakteri ile alakalı. Aynı yolda aynı km yapmış aynı model iki araç bile birbirinin aynısı olmaz. Kimisi langır lungur setlerden geçer, aynı yolda 3 defa kaza yapar, farklı farklı yağlar kullanır, kimisi tam tersi. Benim eski 156mı görmedin ama görseydin bence çok iyi anlardın :)
    10. mk2'nin tek farkı ön taraf demişsin ama arka taraf da farklı. Arka tampon, arka farlar.. Jant listesi de tabii.
    11. Klimanın dijitali dururken kimse manuele sahip olmak istemez demişsin, bana farketmez, şahsen mk1in klima düğmelerini daha güzel buluyorum.
    12. Scudettonun büyüyüp uzaması yeni-eski göstergesi değil, bir çok eski alfada da çok çeşitli boyutlarda scudettolar var. 156nın küçük, bazı yeni modellerin büyük olmasının sebebi bir gelişim süreci değil, tamamen tesadüf.
    13. V6 almama sebebin donanımsa çok büyük hata yapıyosun :)) Çünkü motor sesinden aldığın zevki düğmelerde aramayacaksın o zaman :) Hatta "düğme" bile aramayacaksın, manuelini elektroniğini bırak....
    14. Kasko bedelini kasko yaptırdığın yere söyleyerek istediğin fiyata çıkartabilirsin. İlla resmi bedel üzerinden yaptırman gerekmiyor. Misal 98 model 2.5 V6'nın kasko bedeli 15.000 mi sallıyorum, sen istersen 23.000 yazdırabilirsin. Allah korusun pert bile olsa 23.000'ini alabilirsin. Ödediğin taksitlere de çok ufak şekilde yansıyor zaten bu farklar. kaza durumunda ise tabii ki karşılayacaklar hasarını. Aracın 1950 model bile olsa karşılamak zorundalar. Ki burada çok eski bir araçtan bahsetmiyoruz. 156 bu, heryerde parçası olan bir model.
    15. Hayır, her zaman modeli yüksek araç almak "mantıklı" değil. Ama alfisti mantık mı arar? Ayrıca zevk bence bekar adam için mantıktan önde gelmeli. Bir daha bu yaşlarını yaşamayacaksın. Eğer dediğin gibi donanım için bu şekilde davranmayı seçiyorsan yani..

    Neyse..

    Şahsen mk1 156'nın tasarımını baştan aşağı kusursuz buluyorum, mk2 de çok güzel bir alfa, 156 olması bile yeterli zaten en alınabilecek alfa olması için. Ama mk1 dünyanın en güzel sedanı bence. Bir daha temiz mk1 bulsam yine Spider'ımın yanına alırım.. Donanımıymış, düğmesiymiş beni ilgilendirmiyor. Varsın yan havayastığı olmasın. Şu an 1991 spider verseler kullanmayacak mıyım bu karbüratörlü diye? Onu baş tacım yaparım Alfistinin olayı da budur zaten. Donanıma, düğmeye, kola, dijital göstergeye para verecek olsak gider bmw alırdık..

    Neyse bunları biliyosun zaten, ben yanlışları düzeltmek istedim sadece. Diğer konularda Sertaç'a katılıyorum - tabii ki abidik gubidik lafları haricinde -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scudetto -- 12 Ocak 2012; 15:04:25 >




  • Tuncaycım doğru söylüyorsun, evet bazı yerlerde hatam olabilir, mesela benim şimdiye kadar gördüğüm mk1lerin hiçbirinde uzaktan kumanda olayı yoktu.. Bagajı dışarıdan açmak içinse Alfa logosunu çevirip anahtarı sokman gerekiyor diye biliyorum. Tabi kapıyı açtığında orada kol hepsinde aynı yerde benzin kapağının yanında.. Yol bilgisayarının sayamadığım pek çok daha fazla özelliği var biliyorsun, mk1 de de pek çok özellik orada değil de kadranın orada gösteriyor, zaten bunlar her arabada olan şeyler, ancak hava 4 derecenin altına düştüğünde kırmızı yol bilgisayarının sağ tarafında turuncu renkli bir kar tanesi çıkıyor ve arabadan bir uyarı sesi geliyor, ekranda da "ice possible on road" yazıyor, bence gayet hoş, mesela yine yol bilgisayarında ön sol kapı açıkken "front left door open" diye yazıyor, eski araçlarda kadranın ortasında yalnızca küçük bir araba resmi var ve hangi kapı açıksa kapı açıkmış gibi gösteriyor, Yol bilgisayarı ve yapılan yenilikler benim hoşuma gidiyor, hele ki dijital klima çok güzel, çift iklim olayını da sürekli kullanıyorum, çok kullanışlı. Yani ben de bir Alfa tutkunuyum, ancak teknolojinin nimetlerinden faydalanmak isteyen bir Alfa tutkunuyum. Mesela giulilerin içi falan çok güzel, motor da çok performanslı, ancak gerek sürüş karakteri, gerek motor sesi olsun, eski Alfa ruhunu yakalayamıyor. Bence 156 Mk2, teknolojik donanımı olsun, Alfa ruhu olsun hepsini bir arada karşılayan bir araba. Almadan önce birkaç mk1e bakmıştım, bence mk2' nin içi çok daha hoş, direksiyonu da daha güzel, bindiğim mk1 ler belki standarttı ondan.. deri yoktu mesela direksiyonlarında ve zamana dayalı olarak soyulmalar başlamıştı.. Tabi ahşap olanları bile var çok hoş duruyor yani

    Ayrıca ne diycem sana, Bulgaristan'da bir tane satılık 2004 mk2 2.5 v6 gördüm dibim düştü.. 80.000 km de falan, içi bordo deri kaplı, manuel vites yeme de yanında yat, fiyatı da 6000euro gel de kafayı duvara vurma, tabi biraz araştırdım yurtdışından almak mümkün değil sanırım..




  • Bulgaristan ve Romanyada özellikle çok güzel ve aşırı ucuz alfalar var ama keşke sınırın bu tarafında dursa.. :D Soksan da 6 ayda bi sınırı geçmek gerekiyomuş sanırım, öyle bişeyler vardı.

    o dediğin kar tanesi şekli mk1de de var demiştim zaten. Dış sıcaklık belli bi derecenin altına düşünce km saatinin ordaki ekranda gözüküyo. Diğerleri de lcd'de gözükçeğine dediğin gibi ortada gözüküyo. Donanım farkı tabii ki var, bi kere yıl farkı var herşeyden önce :) Normal yani onların olması. Gerisi zevk meselesi dediğin gibi.
  • 2005 düşünürsen Türkiye'de 18 adet manuel vites 156 2.0 var. Sahibinden.com da da bulamazsın otomatik vites göreceksin. Biri bende. Siyah , momo deri krem, bose müzik sistemi, yağmur sensörü, far yıkama, 12 airbag, esp,asr,ebd,abs vs.vs. ekstra LPG , 1takim 17" yurtdışından gelme ozel jant takımı, orjinal jantlari kıs lastikleri üzerinde yeni. Vize 1 ay önce girdi. Çok yakar diyenler sunu bilsin uzun yolda 2.0 daha az yakıyor. Düğün yapacagım nete ilanı koymadım, açıkcası satmayı da çok düşünmüyorum ama çok fazla masraf ettim. 1 ay önce 2 milyar alt takım amortisor triger bakımları hepsi yapıldı, şimdi muhabbette gecti diye yazıyorum. İcinde uhdeyse yeni kasa , emin ol her yanında arac geçtiğinde icinde kalacak. Üstüne cek 36 ay kredi Türkiye'nin en iddialı 156 sina bin. Ciddi düşünürsen irtibata geç. 48 LJ 156. Tramerde sorgulat, 400tl çizik boya göreceksin sadece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Belirtmeyi unuttum 0-100km 8.5 sn , 3.vites 140km/h, 4.vites 180km/h . 155 hp :) 159 lara kafa tutan tek makina:) 1.6 lar kusura bakmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aksamaksam

    2005 düşünürsen Türkiye'de 18 adet manuel vites 156 2.0 var. Sahibinden.com da da bulamazsın otomatik vites göreceksin. Biri bende. Siyah , momo deri krem, bose müzik sistemi, yağmur sensörü, far yıkama, 12 airbag, esp,asr,ebd,abs vs.vs. ekstra LPG , 1takim 17" yurtdışından gelme ozel jant takımı, orjinal jantlari kıs lastikleri üzerinde yeni. Vize 1 ay önce girdi. Çok yakar diyenler sunu bilsin uzun yolda 2.0 daha az yakıyor. Düğün yapacagım nete ilanı koymadım, açıkcası satmayı da çok düşünmüyorum ama çok fazla masraf ettim. 1 ay önce 2 milyar alt takım amortisor triger bakımları hepsi yapıldı, şimdi muhabbette gecti diye yazıyorum. İcinde uhdeyse yeni kasa , emin ol her yanında arac geçtiğinde icinde kalacak. Üstüne cek 36 ay kredi Türkiye'nin en iddialı 156 sina bin. Ciddi düşünürsen irtibata geç. 48 LJ 156. Tramerde sorgulat, 400tl çizik boya göreceksin sadece

    Anlattıkların hoş da lpg olayı bozmuş işi,benim nazarımda Alfisti lpg taktırmaz;birkaç ss koyarsan aracın tipini görelim,ballandıra ballandıra anlatmışsın. Açıkçası merak ettim.

    Sahibindende,malum pekçok 156 var,aracı "iddialı" yapayım diye referans amele ve apaçi araçlarına dönderen çok üye var.İnsan üzülüyor hali ile




  • LPG kişiye göre değişecek bir durum. Genelin takması bana normal geliyo.

    Ama şu 159 mevzusu kafama takıldı.. 159lar ne zamandan beri 156lardan hızlıymış ki? :)

    Bir de artık şu suyu çıkmış 12 havayastığı meselesi var. Halbuki kullanım kılavuzu 1 kere açılıp okunsa 12 değil 6 olduğu anlaşılır ama, üşengeç işte insanlar.
  • Edit : Remove



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarr -- 23 Ocak 2012; 23:05:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aksamaksam

    2005 düşünürsen Türkiye'de 18 adet manuel vites 156 2.0 var. Sahibinden.com da da bulamazsın otomatik vites göreceksin. Biri bende. Siyah , momo deri krem, bose müzik sistemi, yağmur sensörü, far yıkama, 12 airbag, esp,asr,ebd,abs vs.vs. ekstra LPG , 1takim 17" yurtdışından gelme ozel jant takımı, orjinal jantlari kıs lastikleri üzerinde yeni. Vize 1 ay önce girdi. Çok yakar diyenler sunu bilsin uzun yolda 2.0 daha az yakıyor. Düğün yapacagım nete ilanı koymadım, açıkcası satmayı da çok düşünmüyorum ama çok fazla masraf ettim. 1 ay önce 2 milyar alt takım amortisor triger bakımları hepsi yapıldı, şimdi muhabbette gecti diye yazıyorum. İcinde uhdeyse yeni kasa , emin ol her yanında arac geçtiğinde icinde kalacak. Üstüne cek 36 ay kredi Türkiye'nin en iddialı 156 sina bin. Ciddi düşünürsen irtibata geç. 48 LJ 156. Tramerde sorgulat, 400tl çizik boya göreceksin sadece


    Arabanı güle güle kullanmanı temenni ederim, umarım satmak zorunda kalmazsın. MK2 2.0 distinctive manuel araç, gerçekten de özel bir araç. Ancak biraz fazla abartmışsın gibi geldi bana Türkiye' nin en iddialı 156'sı falan gibi laflar buram buram reklam kokuyor. Ben şahsen bu tarz deyişlerde bulunan birinden araba satın almam. Saydığın çoğu özellik; 1.6 veya 2.0 distinctive pakette olan özellikler. Zaten çoğu 156, deri döşemeli ve sunroofludur. Ben kumaş döşeme ve sunroof olmayanı zor aradım da buldum mesela Ayrıca scudetto'nun da söylediği gibi aracında 12 değil 6 adet airbag mevcut. Hiçbir 156' da 12 tane airbag yok. Diğer saydığın opsiyonlar; sensör paketi ve far yıkama zaten olmazsa olmaz çok gerekli şeyler değil ancak Bose sistem olması avantaj. Ayrıca aracını övüş şeklin ve yaptığın masraflardan bahsetmen güzel de bir fiyat çekeceğin fikrini uyandırdı bende. Arabalarımıza yaptığımız bakımlar malesef değerini yükseltmiyor, ancak değerinin düşmesini engelliyor. Binici olarak zaten aracı uzun süre sorunsuz kullanabilmek için bu bakımların yapılması şart. Ben de 2004 model 1.6 dist. aracımı aldığımda; alt - üst takımlar, bujiler, varyatör, v kayışı, triger kayışı, baskı balata, 4 lastik gibi şeyleri yaptırdım ve senin bahsettiğin miktarın neredeyse 2 katını harcadım. Eğer aracı aldığım fiyatın üzerine bu masrafları koyup satmaya kalksam emin ol o fiyata arabayı kimse almaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarr -- 23 Ocak 2012; 23:11:13 >




  • bu alfa 156 2.0 98 modelller bende tutku oldu. 6 aydır arastırıyorum. 14000 tl bırıktırdım. 14-15 bın tl arası alınacak en ıyı arac dıyee dusunuyorum. almalımıyım sızcede?? artık bıtsın bu hulya. kullananlar ne dersınız en ıyı sız bılırsınız===???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: camkolonyasi

    bu alfa 156 2.0 98 modelller bende tutku oldu. 6 aydır arastırıyorum. 14000 tl bırıktırdım. 14-15 bın tl arası alınacak en ıyı arac dıyee dusunuyorum. almalımıyım sızcede?? artık bıtsın bu hulya. kullananlar ne dersınız en ıyı sız bılırsınız===???



    Al Ama gözünüzü seveyim apaçi modifikasyonlara girmeyin.. Gereksiz oynanmış 156ları görünce inanın içimiz acıyor. Bakımını güzel yapın, zaten hiç değişikliğe gerek yok bu araçlarda.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.